Jak zapsat tažné zařízení do technického průkazu - doplněno | |
autor: 23. 4. 2006přečteno: 133223 xfoto: 1známka: 1 |
Tak jako mnoho jiných příznivců i já jsem se rozhodl že si pořídím za svého tříkolového mazlíčka vozík Pav. To sehnání a renovace nebyla zas takový problém.
Daleko větší potíž se vyskytla na DI, když jsem chtěl po úředníkovi na zapsat tažné zařízení do TP. Nejdříve že by to šlo po malé chvilce, ale začal studovat text na typovém průkazu od Pava, který je tam vytištěn těmi velmi malými písmenky. A ejhle tam vystudoval, že Pav je jen za jednostopé vozidlo kategorie motocykl a velorex je sice v TP označen jako prý (sice nějaký prapodivný motocykl) toto je jeho doslovný citát,ale není jednostopé ale třístopé.
Souhlasné stanovisko vydané firmou Velorexport Žamberk.
Ještě jsem se mu tedy ze zoufalství snažil namluvit, že se bere pouze stopa pohaněné nápravy a ta je jedna. Bohužel k mé smůle nechtěl ani slyšet a začal byt celý nevrlý. Už si asi myslel abych od okýnka vypadnul. Nedal jsem se zastrašit a pokračoval v naléhání co s tím?
Úřední šiml se nervózně drbal za uchem a nakonec zněj vypadlo, že když potvrdí výrobce vozidla, že se tyto typy přívěsných vozíků za daný stroj smí připojit, nebude tedy potom problém zápis do TP provést!
Co když výrobce už zanikl a neexistuje
Po použití mých kontaktů z Jawy jsem se dozvěděl, že by se to mohlo vyřídit ve firmě Velorexport Žamberk. Od svého kontaktu jsem dostal asi po týdnu přímé telefonické spojení na samotného pana ředitele. Po velmi dlouhé telefonické rozmluvě jsme se dohodli, že by to co potřebuji, pro mě ve firmě udělali. Po delší době jsem tedy s použitím kontaktu na uvedenou firmu, která pravděpodobně vlastní nějaká práva po firmě Velorex dostal do ruky vytoužený papír s razítkem dané firmy, za což panu řediteli velmi děkuji.
Hned následující týden jsem vyrazil na DI a představte si světe div se dostal jsem zápis Do TP na tažné zařízení. To si dovedete představit tu moji spokojenost!
A proto jsem se o tato zkušenosti chtěl podělit i s ostatními kteří tento problém mají a potřebují ho vyřešit.
Po domluvě by nebyl problém vám poslat kopii tohoto potvrzení a mohli by jste vyrazit na DI i vy.
|
Oznámkujte článek jako ve škole: Hlasů: 3, Známka: 1
Provozovatel serveru nenese žádnou zodpovědnost za obsah komentářů. | Pohlo sa to dalej? | |
| |
| Ako tak pozeram, od tejto diskusie ubehol uz rok, nepodarilo sa vybavit suhlas k stvorkolke? Uvazujem totiz o motexe Posláno 22.12.2007 v 22:09 |
|
|
| | Re: Pohlo sa to dalej? | |
| |
| A este jeden dotaz. Co tazne zariadenie? To musi byt tiez schvalene, takze si ho asi nemozem zbastlit sam doma??? Posláno 22.12.2007 v 22:24 |
|
|
| | Re: Pohlo sa to dalej? | |
| |
| |
|
| | Re: Pohlo sa to dalej? | |
| |
| Normalne tazne mi ale k motexu nepomoze. A keby existovalo schvalenie vyrobcu, ze motex tahat mozem, tak by sa to snad dalo vybavit, aj ked stvorkolka sa za motorku nepocita. Inak ocakavat radu z DI je aspon v BA naivne, oni veci zasadne komplikuju a nikdy neradia takze ak ten papier niekto ziskal, bolo by to skvele Posláno 23.12.2007 v 13:04 |
|
|
| | Re: Pohlo sa to dalej? | |
| |
| |
|
| | sdělení výrobce | |
| |
| Ono by možná stačilo uvést název města - pověřeného úřadu a technici na evidenci vozidel by si daný doklad vyžádali od techniků na daném úřadu (teda pokud by byli vstřícní!!). Posláno 20.04.2006 v 07:08 |
|
|
| | Re: sdělení výrobce | |
| |
| No je to možné ale nevim jesti by tady naše dopravka neco takového udělala je to tady snad nejhorší uřední moloch v republice.To už ale nebudu řešit jek se ktomu který uřední šiml postaví,protože je to opravdu jen na nich a hlavně to pro ně znamená práci navíc.....Oni si tam radši udělaji kávu dají si zakusek místo vštší snyhy neco udělat pro dobro lidu!!!!!
JE TO TAK NE?????Posláno 27.04.2006 v 10:34 |
|
|
| | Re: sdělení výrobce | |
| |
| Už sice zabíháme na politické téma, ale neodpustím si jednu poznámku.
Státní systém je teď tak nastaven - úředníci neudělají nic navíc, protože k tomu nemají důvod. A nikdy to nebude jinak. Kdyby byla tahle agenda v soukromých rukách vypadalo by to zcela jinak - kdyby firma chtěla uspět v konkurenci s ostatními musela by být vstřícná, ochotná atd...
Bohužel ve státě úřední šíleným způsobem přibývá (a s každým úřednickým místem vzniká místo pro korupci).
Proto jděte vsichni k volbám a volte ODSPosláno 27.04.2006 v 10:43 |
|
|
| | Re: sdělení výrobce | |
| |
| tak úplně nesouhlasím, myslím si že ne všichni úředníci jsou neochotní a nechce se jim nic dělat, myslím si že spousta z vás si myslí, že úředník nemá nic jiného napráci než sedět u okýnka v úřední dobu a pak si popíjí kafičko, když zrovna nedělají u okýnka tak třídí dokumenty a zařazují je do databází atd., nejlepší asi bude když vyhážeme všechny úředníky, pak třeba kvůli blbýmu rybářskýmu lístku pojedu 50 km na krajskej úřad a 50 km zpátky, to bude super, ODS vyháže úředníky, tím stoupne nezaměstnanost, i když nadruhou stranu podnikatelům a živnostníkům přidá, aby mohli vytvářet pracovní místa, jen nevím jestli živnostník místo do lidí, nebude investovat do technologií, což je pro něho výhodnější snížit náklady na výrobu a tím zvýšit konkurenceschopnost, ono je v celku jedno jestli tam bude pan Tlustý, Topolánek a Langer ... všem jde jen o koryta a korupce se neodsraní, to je chyba na straně hlavně těch co chcou uplácet dost politiky Posláno 28.04.2006 v 12:53 |
|
|
| | Re: sdělení výrobce | |
| |
| ještě malé doplnění, nevím jak si představuješ tento úřední systém v držení soukromé moci, to by si pak každý dělal asi co chce a byla by tu anarchie, firmy by se snažili získat zákazníka tak by ti klidně zapsali do techničáku, že za velorexem můžeš tahat vlečku za traktor nebo jsem nepochopil jak by měli být vstřícní, prostě jsou tu určité zákony atd. a mě se taky zrovna nelíbí, ale bohužel je to tu Posláno 28.04.2006 v 13:01 |
|
|
| | Re: sdělení výrobce | |
| |
| tak nějak souhlasím, ne všichni jsou neochotní, teď zrovna jsem byl po dvakráte příjemně překvapen. Ale přibývá byrokracie, to je horší. Jinak politiku bych raději vynechal, opravdu jsou to korýtkáři, i když ne zdaleka všichni!. Co mě se momentálně týče, komunisti, ODS i ČSSD už měli šanci podílet se na blahobytu našeho národa. Nechám si to ještě projít hlavou, projdu si jejich volební priority, ale budu raději volit Zelené, je načase, aby se dostala výše nějaká nová slušná strana. Posláno 28.04.2006 v 13:22 |
|
|
| | Re: sdělení výrobce | |
| |
| co se týče příslušného úřadu v Blansku, tak tam jsem se osobně dotazoval. Zápis mi provedou, pokud doložím potvrzení STK, že zařízení vyhovuje........ A tam se chystám, tak potom dám zprávu, jak jsem to zvládl. Především mne zřejmě čeká to, že musím na STK i s PAVem. Tyto inf. jsem našel na www.motomagazin.cz v příslušné části o vozících. Je tam citace ohledně zápisu do TP.
Jinak potom pozor, rychlost vozidla se řídí max. rychlostí přípojného, což je u PAVa 70km/h, takže ne s PAVem na dálnici! Posláno 3.05.2006 v 18:27 |
|
|
| | | čtyřkolák | |
| |
| Ještě jedna otázka. Na fotkách jsem viděl tahnout přívěsný vozík i za čtyřkolákem,ale bylo to někdy oficielně provozováno? Pokuď ano,tak by stálo za to zkusit z té firmy vymámit i toto potvrzení. Posláno 24.04.2006 v 12:59 |
|
|
| | Re: čtyřkolák | |
| |
| No tak na čtyřkolku mě nenapadlo se zeptat mohl jsem to udělat najednou....Pokusim se znovu zeptat mého kontaktu v jawě jestli by mi neviřídil i čtyřkolku???Je to ale na delší dobu se stěhovaním a prací okolo domu mi moc času nezbyvá.....Ale slibuju pokusím se na tom zapracovat......Aspoň uděláme na DI trošku vítr!!!! Posláno 25.04.2006 v 22:18 |
|
|
| | Vivat Soptík | |
| |
| Je to bomba Sopťo, hned jak bude čas tak to zkusím... super, to je průlom případného problému s policajtama. Posláno 24.04.2006 v 22:20 |
|
|
| | Následovník | |
| |
| Pokud mám dobré informace od bývalého předsedy družstva Velorex, tak během posledního půl roku koupila výrobní družstvo Velorex (včetně plánků na výrobu Velorexu!) firma Velorexport Žamberk. Tudíž by veškeré úpravy mohli jít zlegalizovat - budou-li přístupní - přes tuto firmu. Ale nebude to asi jednoduché, protože dnes už je všechno za peníze ... ale naděje umírá poslední a když jsou správné páky (že Pepíku ), jde všechno. A to je dobře ... Posláno 21.04.2006 v 19:53 |
|
|
| | Re: Následovník | |
| |
| Myslím že kopie ode me by měla stačit na bezproblémové přihlášeni.
Jinak to neni opravdu jednoduché něco podobného získat......Posláno 24.04.2006 v 11:45 |
|
|
| | Re: Následovník | |
| |
| Když jsme u té kopie, mohla by být v elektronické podobě zveřejněna zde na webu? Posláno 24.04.2006 v 12:54 |
|
|
| | Re: Následovník | |
| |
| Jelikoz z duvodu stehovani jede moje PC na nouzovy provoz tak nevim jak se mi to podari poslat ale pokusim se jeste dnes vecez to poslat k uverejneni.....No uvidime snad to stihnu..... Posláno 24.04.2006 v 20:51 |
|
|
| | Re: Následovník | |
| |
| Pokud je to otázka na mě tak odpověď je samozřejmě ano. Posláno 24.04.2006 v 13:04 |
|
|
| | Tažné na páva | |
| |
| Řekl bych, že všechno je v lidech. Já jsem si nechal napsat páva už za komoušů, a jediný, co mě to stálo navíc, bylo ježdění po městě s policajtem, aby viděl, že to s hadrákem nic nedělá. Sice mi tenkrát tvrdil, že za hadráka se páv připojovat nesmí, ale vzhledem k tehdejšímu stavu hadráka a jeho dobré náladě vše dopadlo dobře. No, ještě pár roků, a budu to mít zapsaný už dvacet let.
Tak vám držím palce, ať je nás víc!Posláno 20.04.2006 v 15:41 |
|
|
|
Komentáře mohou psát pouze a uživatelé.
|
|
|
| Celkem článků: | 842 | Celkem fotografií: | 9451 |
|
| TOP články | |
| | Diskuse u článků | |
| | |
|