autor: 1. 9. 2003přečteno: 10101 xfoto: 19známka: - |
Byl vyroben v roce1954 . Technický průkaz udává druh karoserie – kabriolet, nejsou
zde udávány rozměry pneumatik ani maximální rychlost. Tohoto Os-kara vlastním
od roku 1999 – kdy jsem ho dostal od dědy (no dostal –spíš jsem ho z něj vypáčil
,rok jsem platil pojisku a teprve potom jsem ho přinutil, že ho „vylovíme“ z kolny).
Spatřil světlo světa po 13 letech . Celou dobu stál jenom na hlíně což se projevilo
na jeho kolech –byli zabořeny asi 15 cm v zemi . Motor byl rozebranej do šroubku,
ale podařilo se mi najít všechny součástky. Jinak kostra byla ve slušném stavu
ani neprodělala moc změn ). Původem je tento velouš z Prahy v roce 1955 putoval
do Rokycan, poté 1963 do Medového Üjezda. Další jeho cesta byla v r.1971 do Týnce
(PS) , r.1987 putoval do Chotěšova a od r. 2000 je z něj Plzeňák. Letošní zimu
by měl projít renovací, kterou má slíbenou za svou naprostou spolehlivost.
|
Oznámkujte článek jako ve škole: nehodnoceno
Provozovatel serveru nenese žádnou zodpovědnost za obsah komentářů. | Renovace | |
| |
| Zdenku, s tou renovací prosím opatrněji. Myslím si, že tvuj stroj je skoda nějak radikálně renovovat.Je to takový docela pěkný a sympatický nálezový stav. Samo, že chápu, jezdit se musi a bezpešně nadevše Posláno 2.09.2003 v 06:09 |
|
|
| | Re: Renovace | |
| |
| no ja jsem o tom přemýšlel a jestě to teda nechám, přitáhnul jsem domu vrak 350 tak budu dělat na ní. Posláno 2.09.2003 v 07:18 |
|
|
| | Re: Renovace | |
| |
| Potěšení na mé a nejenom asi na me straně. Dobré rozhodnutí. Posláno 4.09.2003 v 06:46 |
|
|
| | oskar 54 | |
| |
| Tiše Ti závidím, ale nepropadám panice a stále scháním. Posláno 1.09.2003 v 19:59 |
|
|
|
Komentáře mohou psát pouze a uživatelé.
|
|
|
| Celkem článků: | 842 | Celkem fotografií: | 9451 |
|
| TOP články | |
| | Diskuse u článků | |
| | |
|