Osobní pozvánka na oslavy v Č.Třebové | |
autor: 9. 8. 2004přečteno: 44849 xfoto: 0známka: - |
Přijeďte všichni k nám do České Třebové k výročním oslavám zrození nového typu
vozidla „ani motocykl ani auto“ - byl to před 70-ti lety počin zrození tříkolového
Oskara, později Velorexu, bratří Stránských - bude to slavný sjezd majitelů dnes
již historických vozidel evropského formátu. Zváni jsou všichni majitelé a příznivci
těchto strojů (a je to početná skupina přes 200 vozítek), kteří se pravidelně
schází a utužují tak pevnou rodinu motoristů, která se neustále rozrůstá.
Přijeďte i vy ostatní sympatizanti i pokročilí automobilisté, moto skútry, motocykly
neb vše podobné. Prostor setkání (letiště) je ošetřený a pojme i nepředvídané
množství účastníků všech věkových kategorií. Zajistíme vám noclehy a budete vítáni
na velkém mítinku s filmovou projekcí v hangáru v místě - poslední podobný mítink
byl před lety v Boskovicích do pozdních hodin. Dotazy a zážitky byl nabitý a to
ještě nebyli účastni pracovníci z výrobny v Solnici. Zkušení cestovatelé z celého
Česka se podělili o pocity a různé příhody z celého světa a bylo to a taky může
být i na tomto výročním sjezdu, dokud se můžem ještě při zdraví poznávat. Často
se na takové setkání vzpomíná. Mladí co převzali štafetu po otci, jako druhá generace,
to jistě přivítá. Opět prožije a doma potěší rodiče našimi pozdravy a prožitky
z tohoto sjezdu na letišti. To tu ještě nebylo a je to o to zajímavější. Jen pro
příklad: na sjezd do Boskovic letos v květnu přiletěl s dcerou majitel tříkolky
z Kanady, aby takového zážitku byl přítomen. Je s námi ve spojení internetem,
velmi podrobně informován a je hrdý na to, že má něco co v té zemi není a je tam
jediný majitel. A to není všechno; víme že tříkolky jsou v Holandsku, Belgii,
Španělsku, USA i jinde. Dokonce v Austrálii byla aukce a Velorex tam byl vydražen
za víc než známý Bentley nebo Jaguár.
Přestože Oskar - Velorex měl roky zrození dlouhé a doba mu nepřála (což na něm
nese znaky), o to víc původci upírali zrak na nastupující nové techniky a pokrok
v plastických hmotách. Druhá světová válka přinesla skok dopředu a tuto novou
hmotu se po delším čase podařilo vývojově zvládnout a v současné době zařadit
na aplikaci pro zhmotnění nového „Oskara Velo“, pro 50-ti leté omlazení, což by
se již hodilo tak do dnešní doby. Naše ženy a dorost by na tom nejvíce získali,
zvláště pro příměstské jednoduché používání, rychlé, hbité pro nákupy, odvoz dětí
do školek apod. a to všechno za minimální peníz, protože toto vozidlo bylo vždy
v přijatelné cenové oblasti, takže chudší nebo handicapovaný by si mohl takové
vozidlo koupit a údržbu si udělal ještě levněji za pomocí rodiny i dětí. K tomu
výhodná pojistka, silniční daň a pro mládež v rodinách „škola života“, což rodiče
mohou potvrdit za výborné. Pomáhá to na stmelení rodiny a chcete-li, dá se s tím
vychovávat mládež k vážení si hodnot, úspornosti a technické zručnosti. Toto je
přednost nejdůležitější, protože má tvorbu na správný charakter a osobního hodnocení
- sám montuješ, opravuješ a chceš-li vždy v pořádku přijet domů, ukáže se jak
jsi pracoval. Zkušenostmi někteří dokazují, že to umí s takovými výsledky, že
se i z polárního kruhu dostali po ose v pořádku domů. Dík za to patří nejen jim,
ale je to i odměna původcům, protože vdechli do vozidla něco nedefinovatelného
a nosného. Stálo to sice jednoho z tvůrců život v mladých letech, ale u druhého
neutuchatelné zdraví, které je nevšední a krásné.
Našemu mimořádnému setkání přejeme utvrzení a podporu na vozidlech dál pokračovat,
avšak za vaší podpory. Budeme potřebovat zručné pracovníky, strojaře, konstruktéry,
plastikáře, obráběče, techniky, elektrikáře, ekonomy, administrativní pracovníky
a všechny ostatní, které takové budoucí vozidlo potřebuje. To by byla naše opora
pro možnost se dopracovat takto naplánovaného vozidla - je to podobné úsilí, jako
měl kdysi pan Baťa a je nám tím vzorem (jezdili ze Zlína k nám pracovat na speciální
výrobě pro ně, kterou nezvládali a my ano, a tak jsme v konkurenci obstáli). Je
potěšující, že do současnosti máme stálé styky s nimi a navazujeme na nové.
Plánovaný sjezd a mítink bude velmi vhodným počinem na nastartování podpory plánu
s plastickými hmotami na vytvořením nového a většího podniku, který by mohl vše
naplánované zvládnout. Zavedená domácí pracoviště může zasahovat až k vám domů,
takže vzdálenost nebude nepřítel. Soustředíme odpadové suroviny, které budeme
potřebovat k vlastní výrobě, a případné přebytky v naší docílené kvalitě můžeme
pak i exportovat. Tímto se můžeme dopracovat při poctivé práci na nové vozidlo
a budeme si moci vybrat tříkolku i čtyřkolku.
Další nepominutelnou výhodou pro záměr našeho plánu je, že naše soustřeďování
PET suroviny, kterou se zavazujeme ošetřit, se postaráme docílit zamezení dosavadní
zátěže obtěžující naši společnost odpady a navíc můžeme být příkladným řešením
pro vzor s vypořádáním pořádku pro nenarušování životního prostředí jak u nás
tak třeba i u sousedů. Prostory na realizaci jsou v místě a závazná jednání probíhají.
Přijďte a rozšiřte naše řady.
Těším se na vás !
Mojmír Stránský
|
Oznámkujte článek jako ve škole: nehodnoceno
Související články:
| |
Provozovatel serveru nenese žádnou zodpovědnost za obsah komentářů. | ubytování v České Třebové | |
| |
| přetisk informací ze zpravodaje České Třebové z 30.7. -
další info jsou na http://www.zpravodaj.ceskatrebova.cz.
Sraz majitelů vozítek Velorex Česká Třebová 28 a 29. srpna
Informace o ubytování účastníků srazu
Sraz se koná na letišti U Dvora, kde je možnost parkování a vlastního ubytování ve stanech již od pátku 27. srpna. Letiště je vyznačeno na mapě města s písmenem A.
Další možnost ubytování je v ubytovně SOŠ a SOU technických oborů Na Skalce 1692
(je to vyznačeno na mapě s písmenem U). Ubytování je ve dvoulůžkových až čtyřlůžkových pokojích v ubytovně a na vysokoškolské koleji (V České Třebové je zřízeno Dislokované pracoviště Univerzity Pardubice, obor Kolejová vozidla). Celková kapacita ubytovny a koleje, která je zamluvena pro sraz majitelů vozítek Velorex je nyní 53 lůžek. Ubytovna je standardně vybavena. Cena jednoho noclehu je 160 Kč.
Ve dvorním traktu této školy je možnost parkování vozítek Velorex na uzavřeném parkovišti za závorou . Jde o bezpečné parkování (zdarma), ale nehlídané.
V případě potřeby zvýšení kapacity ubytování nad požadovaných 53 můžeme zajistit.
Proto potřebujeme znát předem počet žádostí o ubytování na ubytovně a jmenný seznam ubytovaných.
Platba předem složenkou na účet organizátorů, organizátor pak z účtu převede na ubytovnu platbu najednou.
Mimo to potřebujeme zaslat přihlášku k ubytování na adresu Vladimír Hrdina, Masarykova 1573 560 02 Česká Třebová
Možnost příjezdu do České Třebové doporučujeme v pátek 27.8. od 16 – 18 hodin (v 19 bude vernisáž výstavy) nebo pak až do 22 hodiny. Pokud účastníci srazu přijedou až v sobotu, tak doporučujeme ubytování ještě dopoledne do 9 hodin, (pak už bude celodenní program v místě srazu). Další možnost ubytovat se bude pak možná kolem oběda. V objektu ubytovny není o víkendu zajištěno stravování.
Termín dokdy podání žádostí o ubytování na ubytovně je 15. srpen. Jsme sice schopni řešit i případné další náhlé potřeby ubytování „pod střechou“ (když si např. pro nepřízeň počasí někdo rozmyslí bydlení ve stanu), nemělo by však jít o velký počet lidí. Výhodou ubytovny ve škole je možnost uzavřeného parkování Velorexů, jinde na dalších ubytovnách to lze zajistit těžko.
Přihláška k ubytování na ubytovně:
Zaslat písemně třeba najednou za více osob na adresu Vladimír Hrdina, Masarykova 1573, 560 02 Česká Třebová
Jméno a příjmení (titul) ………………………………………………………………..
Adresa ……………………………………………………………………………… …
Rodné číslo (variabilní symbol platby) ……………………………………………….
Žádám o ubytování z pátku 27. 8. na sobotu 28.8. ANO - NE
Žádám o ubytování ze soboty 28.8. na neděli 29.8. ANO - NE
Cena 1 noclehu činí 160 Kč.
--------------------------------------------------------
PS: doufám že přijedou všechny velorexy
Posláno 20.08.2004 v 08:46 |
|
|
|
Komentáře mohou psát pouze a uživatelé.
|
|
|
| Celkem článků: | 842 | Celkem fotografií: | 9451 |
|
| TOP články | |
| | Diskuse u článků | |
| | |
|