Pozvánka na nultý SRAZ 435 - Velorexy.CZ - vše o tříkolkách Velorex

Pozvánka na nultý SRAZ 435

autor: Vlasta5. 7. 2010Infokomentářů: 15přečteno: 10167 xfoto: 1známka: 1

Zdravím příznivce přibližovadel Velorex

Píše se rok 2010 a je to velká příležitost začít se srazem čtyřkolek Velorex. Zabýváme se s IKOU už pár let čtyřkolkama,je hodně mýtů a nedostatek informací o těchto strojích,které jsou některými přijaty a některými zatracovány! Ať tak nebo tak jsou na světě a nemuselo by být špatné se aspoň jednou za rok sejít s těmito krabičkami na čtyřech kolech značky Velorex,předat si poznatky, zkušenosti a jen tak si pokecat + podívat na několik čtyřkol pohromadě.

Je nám jasné,že je tato skupina Velorexů početně hodně omezena a tady se dostávám k tomu proč Blansko.Nápad srazu narazil na problém termínu (kalendář vet.akcí je dost nabitý),počty dochovaných a pojízdných čtyřkol,místo konání srazu(jsme Severní Morava). Museli jsme najít přibližný střed mezi Severní Moravou a Čechama,pak ještě nějaký vhodný termín.Po úvahách padl návrh přidat se k tradičnímu srazu v Blansku.Zavolal jsem Ivoše Fajmana, zdělil mu náš nápad a dostal od něho kladnou odpověď.

Nyní už jde jen o to abychom se sjeli do Blanska na náměstí v 9hod. 29. 8. 2010 probrali jak by mohl sraz vypadat do budoucna, atd.

Kontakty - Radim Vondrák, tel:608 603 105, Email:wondr1@seznam.cz , Jiří Mitura, tel:603 183 390, Email:jiri.mitura@seznam.cz

Těšíme se WONDR a IKA


Oznámkujte článek jako ve škole: 12345

Hlasů: 1, Známka: 1


Komentáře (15)

Provozovatel serveru nenese žádnou zodpovědnost za obsah komentářů.

zrazzraz
REGISTROVANÝ UŽIVATELM+M 4kolky478495911Osobní WWW stránkawww.velorex435.cz
Chlapi, nechápem o čo Vám všetkým ide ... nie je nikde napísane že je to zraz IBA pre 4 kolky... skúste sa naučiť čítať a na plagáte si prečítate " Sraz 4 kolových velorexú je pouze termínovou součástí letitého tradičního srazu. " čiže tu ide iba o to, že my 4 kolkári prosíme tých, ktorý majú aj 4 kolku aj 3 kolku, aby tento rok do Blanska zašli na 4 kolesách. Inak sa na zraze nič nemení , je to Blansko ako každý iný rok ... len sa tam zároveň snažíme prihnať všetkých 4 kolkárov. Dúfam, že som to vysvetlil na priamu mieru a oznamujem ešte raz VŠETCI NA TROCH KOLESÁCH SÚ VÍTANÝ !!!
3 kolkám aj 4 kolkám zdar !

Posláno 10.07.2010 v 01:10

Re: zrazRe: zraz
AUTOR ČLÁNKŮLuděk
Ahoj, no tak toto například z pozvánky nebylo vůbec jasné. Já sám 4kolku bohužel zatím nemám a rád bych jich viděl pohromadě více, ale nebylo mi jasné, zda mohu s tříkolákem přijet už v sobotu. Tak možná proto vzniklo celé toto.
Dále ale není z pozvánky vůbec jasné, co se bude celý den konat. Jaký bude program? Kde bude ubytování? Co s náma všema provedete, když už v sobotu ráno přijede třeba 50 velorexů? Je to vše totiž dost nejasné!

Díky.

Posláno 10.07.2010 v 01:34

Re: zrazRe: zraz
REGISTROVANÝ UŽIVATELM+M 4kolky478495911Osobní WWW stránkawww.velorex435.cz
Ešte raz hovorím, že " Sraz 435 (jednodenní akce) " je súčasťou zrazu " 19. sraz Velorexů v rodinném balení (jednodenní akce) " čiže všetky informácie sú dostupné ako u Radima Vondráka takisto aj u Iva Fajmana

Název: Sraz 435 (jednodenní akce)
Popis: Jde o nultý sraz Velorexů 435-O.
Typ akce: sraz velorexů
Místo konání: Blansko-Náměstí v 9hod (součást tradičního srazu)
Datum: 29. 8. 2010
E-mail: wondr1@seznam.cz
Tel.: 608 603 105
Kontakt: Radim Vondrák

Název: 19. sraz Velorexů v rodinném balení (jednodenní akce)
Popis: Tradiční sraz na tradičním místě s tradičním programem ... a možná i něco navíc
Typ akce: sraz velorexů
Místo konání: Blansko
Datum: 29. 8. 2010
E-mail: velorex@email.cz
Tel.: 725 854 301
Kontakt: Ivo Fajman

dúfam , že je to dostatočne rozpísané - všetky informácie sú dostupné na telefónnych číslach a emailoch ... pripravte sa na to ako vždy do Blanska , tradičné ubytovanie , tradičný program , tradičný zraz + navyše viac kusov 4 koliek ... a ako je napísané , všetkých čakáme o 9:00 na námestí

Posláno 10.07.2010 v 01:55

Re: zrazRe: zraz
AUTOR ČLÁNKŮMila_307256476668
Tak teď si to ještě více zamotal, protože název pozvánky je na nultý sraz 435, v textu je napsané že se přidáme ke srazu v Blansku, v komentáři píšeš že sraz 435 součástí srazu atd.
Nazývejme věci pravými jmény, měli jste to od začátku prezentovat jako "VÝZVU pro majitele 435 aby letos v co největším počtu přijeli na tradiční sraz do Blanska" a vše by bylo jasné a nevznikaly by zde žádné pochybnosti a dohady.

Ještě poznámku k odstavci o informacích ať nepíšu zbytečně dva komentáře, ti majitelé v posledních Lhotách jak někdo psal, když si nekoupí knihu za 1200 Kč tak pravděpodobně nepojedou na sraz 300 km vzdálený na jedinný den, to za benzín projedou daleko víc peněz než stojí celá kniha.

Zeměpis není sice moje silná stránka ale nazvat Blansko pomyslným středem mezi Moravou a Čechami je i na mě moc.
Z Karlových varů je to cca 340 Km, Z Ostravy 150 km, z Prahy 250 km y Liberce 230 km, Plzeň 280 km.
Přitom naprosto ideálně by to bylo na sraze v Pátku u Červíka, né tak rozdílné vzdálenosti ze všech koutů republiky a sraz je vícedenní, není to jenom na otočku ráno tam a večer zpět.


PS: že Beton trochu rejpal vědí zasvěcení kteří jezdí na srazy a znají okolnosti

PS1: o jakém tradičním ubytování v Blansku to píšeš, v Blansku žádné ubytování pořadatelé nezajištují. (teď zase rejpu já)

Posláno 10.07.2010 v 10:00

Re: zrazRe: zraz
REGISTROVANÝ UŽIVATELIKA192231508Osobní WWW stránkawww.velorex435.cz
CITACE Z TEXTU POZVÁNKY :

" Po úvahách padl návrh přidat se k tradičnímu srazu v Blansku. Zavolal jsem Ivoše Fajmana, zdělil mu náš nápad a dostal od něho kladnou odpověď. "


... nevím co na tom není jasné ???

Posláno 11.07.2010 v 18:52

Re: zrazRe: zraz
REGISTROVANÝ UŽIVATELwondrOsobní WWW stránkawww.velorex435.cz
kdo je zvyklý na jednodenní sraz jezdit několik dnů předem tak už ví co má dělat a pokud bude někdo unavený na jednodenním srazu tak může využít k odpočinku přistavenou dodávku s dřevěnou podlahou za 100kč bez DPH na hodinu(lůžkoviny nejsou v ceně)Dodávka bude přistavena v neděli 29.8. 2010 v 9hod před hotelem Dukla.

Posláno 11.07.2010 v 22:23

Sraz 435-OSraz 435-O
REGISTROVANÝ UŽIVATELIKA192231508Osobní WWW stránkawww.velorex435.cz
Kdo si přešetl alespoň 2x pozvánku tak to musel pochopit.

Tak samo bych chtěl pozvat i majitele 435-D ale myslím že jen tak nějaký valníček nepřijede...

pokud přijede někdo na JAW-je , ČZ-tě , SKÚTRU .... je mi to jedno , prostě přijel na sraz a BASTA!

jediné co nechci vidět je PITOMEC , který trápí motor vysokýma otáčkama a " pálí GUMY " !!!

... naštěstí jsem ještě na takového nenatrefil.

Posláno 11.07.2010 v 19:04

srazsraz
AUTOR ČLÁNKŮbleskOsobní WWW stránkawww.velorex-vary.com
Jůů a já mám nápad - budu pořádat sraz všech hnědých velorexů
Souhlasím s Mílou, nemusely by se srazi separovat, to by brzo bylo srazu víc než víkendů, nicméně asi nemusí radit druhejm co maj dělat - jsou dospělí. Třeba se to ujme
A Betůnek opět nesklamal - rejpání je v současnosti jeho oblíbená disciplína.
Kluci čtyřkoláka nemám tak držím palce ať se vám to vyvede a snad tu budou i fotky.
Blesk

Posláno 9.07.2010 v 19:09

Re: srazRe: sraz
AUTOR ČLÁNKŮsuk pepa
A já teda nesouhlasim. Klucí co maj o kolečko víc si třeba chtěj jet kolonu bez nás co máme o kolečko míň a když se jim tam nebudeme motat tak se jich sjede třeba víc než prstů na jedný ruce

A určitě je lepší, než-li si kazit voči u této debaty, mrknouti se na Hlohův umělecký přípravek pro Barborku

Velorexum zdar! jako myslim všem i těm čtyřkolovejm a těm jednokolovejm taky.

Posláno 9.07.2010 v 23:51

Re: srazRe: sraz
REGISTROVANÝ UŽIVATELIKA192231508Osobní WWW stránkawww.velorex435.cz
mně osobně 3 kolky NEVADÍ !!! kolona velorexů je to nejlepší na srazu a je jedno jestli mají 3 nebo 4 kola .

Posláno 11.07.2010 v 18:56

Re: srazRe: sraz
REGISTROVANÝ UŽIVATELsupermet
Zdravím všechny. čtyřkoláku je mnohem mín než tříkolek a asi nejsou tak populární. Myslím si že, pokud někdo chce udělat nějakou veteránskou akci, tak tomu člověku hluboce fandím a přeji mu uspěch. Řečičky o rejpání a separování neberu nějak vážně.
ps. vlastním pouze tříkoláka.

Posláno 10.07.2010 v 00:53

SRAZ 435SRAZ 435
REGISTROVANÝ UŽIVATELwondrOsobní WWW stránkawww.velorex435.cz
Odpovědi na otázky v komentářích
V komentáři je dotaz-Proč separé sraz?
Výraz separé je izolace od něčeho a pokud vím tak v tomto termínu je na tom samém místě dlouholetý tradiční sraz Velorexů všeobecně !

V komentáři je dotaz-Proč zrovna Blansko?
Při pohledu do kalendáře akcí jsme se mohli skusit dohodnout na Jeseníky(někdo by mohl namítat proč sever republiky)nebo Maďarsko(to by asi taky mohly být námitky)nebo Velorex párty Komorní lhotka(někdo by mohl namítat proč severní morava)nebo Pátek v Pátku(to by mohli taky někteří namítat)nebo Z prdele do Prdele (to by zase mohli někteří namítat proč Jížní Čechy)nebo Blansko(to evidentně taky mohou lidi namítat) a Historický sraz v Dobré bychom už při pohledu na datum vložení pozvánky na 435 NESTIHLI !
Důvody proč Blansko jsou,že je to na pomyslné polovině cesty mezi Prahou a Severní Moravou,naschvál jsme vybírali již existující a fungující sraz aby nevzniklo SEPARE !!!!!!!!!!!!!!! Navíc je Moravský Kras nádherná lokalita.

V komentáři je zmíněno kouzlo srazů!
Kouzelně mohou vypadat taky 4kolky,když se jich sjede více než čtyři,mezi 3kolkami na srazu.
Co se týče délky srazů-Méně může být někdy více !!!!!
Ne všechno co je velké je dobré !!!!!!!!

Nedostatek informací?
Lidé co se pohybují kolem Velorexů ví kde hledat,ale teď budu mluvit o svých zkušenostech.Při jízdách 4kolkou ať už to byly Čechy,Morava nebo Slovensko přišli lidé a začali-buť,že mají 4kolku doma po dědovi(tátovi) nebo starší lidé,že s tím kdysi jezdili a doma jim teď stojí nepojízdná 4kolka a oni neví co s tím nebo lidi co nemají vůbec internet(i takoví dnes ještě jsou a říká se jim obyčejní lidé)bydlí v posledních Lhotách a ti bohužel neví o nějaké Velké knize ani o Málé knize-prostě ty informace nemají.A pokud by někdo chtěl těmto lidem říct,že si mají koupit knihu za 1330,- kvůli 60ti stránkám je blázen!
Tak jak to napsal Beton ten kdo má 4kolku i 3kolku tak s 95% raději vyjede s 3kolkou.Dostat 4kolku mezi obyčejné lidi znamená jezdit,byť by to mělo být jen jednou za rok.

V komentáři je zmíněno,že je Beton rejpavej.
Podle mě je rejpavej člověk co začne,né ten co vyjádří svůj názor na rejpala !!!!!!!!!!!!

V komentáři je zmíněno-je nutné to nazývat dalším srazem?
Mohli jsme to nazvat jakkoliv a stejně by se někdo našel komu by to vadilo.

Děkujem za jakékoliv komentáře k SRAZU 435 !

Posláno 10.07.2010 v 01:10

Proč separé sraz ?Proč separé sraz ?
AUTOR ČLÁNKŮMila_307256476668
Připadá mi trochu zbytečné pořádat extra sraz čtyřkoláků, to by se potom mohl pořádat například samostatný sraz krátkých střech. Čtyřkolový Velorex patřil do produkce Velorex družstva stejně jako tříkolový a tak nevidím jedinný důvod proč s ním nejezdit na normální srazy. Běžně se na každém sraze nějaká čtyřkolka vždy objeví. Já sám jsem majitelem čtyřkolky a absolvoval jsem s ní 2 srazy naprosto bez problémů a posměšků. A pokud stihnu přípravu a zajet na STK pojedu s ní letos do Bukovan.
Teď naposled na historickém srazu v Dobré byly celkem 4 čtyřkolky, mohli jste přijet klidně na tento sraz. Bylo by to určitě více uprostřed republiky než je Blansko prezentované v pozvánce.
Dále mě zaráží o jakém nedostatku informací se zmiňuješ, v velké knize o Velorexu-Tělesně vadní do štastnější budoucnosti, je o vývoji a výrobě čtyřkolového Velorexu napsáno a vyobrazeno více než 60 stran.
Dále existuje mazací plán a schéma elektroinstalace stejně jako pro tříkolku, Manuál pro obsluhu a údržbu a technická data.

Posláno 8.07.2010 v 15:06

Proč  sraz  4  kolovejch  velorexů?Proč sraz 4 kolovejch velorexů?
AUTOR ČLÁNKŮBeton605820940
Nechci se nikoho dotknout ale proč ne? Vždyt před nedávnem proběhla nějaka akce, moc si ji nevybavuju nebyla tak moc medializovaná jako poslední dobou některé dění kolem velorexů. Tuším že to byl přejezd jednoválcovejch velorexů přes nějakej kopec v zahraničí.(určitě mě někdo rád doplní o jakou akci to šlo). Dnes je srazech k vidění málo velorexu co mají 4 kola. Dá se je sečíst pomalu na prstech jedné ruky. Nebude to ani snad kuli poruchovosti, ale kdo si může vybrat doma v garazi mezi 4 a 3 kolovým velorexem vždy radši sáhne po tom co má tři kola.
Sahněme si do svědomí že není velorex co má 4 kola tak populární jako tříkolovej.Tak pokud se jich má možnost někde sejít vícero pohromadě, ať se sejdou.

Posláno 9.07.2010 v 07:45

Re: Proč  sraz  4  kolovejch  velorexů?Re: Proč sraz 4 kolovejch velorexů?
AUTOR ČLÁNKŮMila_307256476668
Nemůžeš porovnávat jednodenní sraz s destidenní expedicí, u expedice jsou srovantelné jízdní vlastnosti strojů důležitým předpokladem k hladkému průběhu a zdárnému dokončení celé expedice, těžko bude někdo se 175 držet krok s 350.
U srazů je tomu přesně naopak, může přijet úplně kdokoliv s jakýmkoliv velorexem. To je to kouzlo srazů.
Já jsem jednoznačne pro aby na srazy jezdilo co nejvíce čtyřkoláků ale nemyslím si že je nutné to nazývat dalším srazem, a ještě na tom nejkratším sraze v republice. Nejdůležitější je se toho nebát a jezdit na co nejvetší počet srazů.

Posláno 9.07.2010 v 14:25


Komentáře mohou psát pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé.

Hlavní stránka
Přehled článků
Seznam autorů
Top fotky
Fotka dne
Další fotky dne

Info

Celkem článků:842
Celkem fotografií:9451

TOP články

129Jarní Boskovice č 26...
110POTKALI SE U KOLÍNA
87MUZEJNÍ SRAZ ČESKÁ T...
69Zapalování a seřizov...
68Převodovky ve Velore...
55Vrchní, prchní! Velo...
53Kampaň - stop zbyteč...
48Maďarsko 2010 aneb s...
46III. VELOREXÁŘSKÝ PL...
43Přívěsný vozík Velor...

Diskuse u článků

Bylo fajn
Všechny kostýmy vítá...
Re: Čím přijet na 25...
Uzavírka pro příjezd...
Re: Výstava
Výstava
Výstava
flux capacitor
Vrchni Prchni Velore...
Čím přijet na 25. Bo...

Reklama