Glenn Bukac z USA popisuje svoje zážitky s Velorexem. V Hradci Králové právě koupil Velorexe a vy si nyní můžete přečíst dopis, který byl původně určen pro předchozího majitele jeho stroje. Povídání začíná Glennovou první cestou Velorexem od původního majitele.
Family in Velorex in Hradec Kralove.
Rad bych Vam vylicil vsechny svoje zazitky s Velorexem. Bude to asi na nekolik
stranek.
Nejdrive Vam popisi, jak jsem jel od Vas, z Lazni Bohdanec, do Hradce Kralove.
Pamatuji se, ze jste me varoval, ze Velorex uz nekolik let nikam daleko necestoval
a ze za nic nerucite. Mel jste pravdu, ale ja jsem byl mylne presvedcen, ze
me jako zkuseneho leteckeho mechanika nemuze nic zaskocit. Prvnich nekolik kilometru
Velorex “slapal jako hodinky”. Potom ale zacal z neznameho duvodu zpomalovat
a zpomalovat az motor “chcipnul” a nemohl jsem znovu nastartovat. Asi kilometr
jsem tedy Velorex tlacil a kdyz jsem uz dal nemohl, zkusil jsem ho znovu nastartovat.
Jako zazrakem se mne to podarilo a jelo se dal. Za chvili to ale opet zacalo.
Musel jsem tlacit a toto vsechno se nekolikrat opakovalo. Kdyz jsem Velorex
tlacil pres nejakou vesnici, zahledl jsem na ulici mladeho muze a zeptal jsem
se ho, jestli by mne nemohl pomoci odtahnou Velorex az do Hradce. Rekl mne,
ze mam stesti, ze o kousek dal bydli mistni automechanik. Tlacil jsem az k nemu.
Snazil jsem se pak tomu automechanikovi ukazat, co mam za problem, ale Velorex
pred nim, jako naschval, hned nastartoval.
Hradec Kralove Town Square.
Zajimalo by me, co si o mne v te vesnici asi mysleli. Co tady dela American
s nepojiznym Velorexem ?
Bylo mne receno, ze se nemusim bat, ze dalsi vesnice je nedaleko. Chvili jsem
by schopen pokracovat v ceste, ale motor dlouho nevydrzel a zase “chcipnul”.
V tento moment jsem nevedel, jestli se mam vratit do vesnice, z ktere jsem prave
odjel ( byla uz v nedohlednu ) nebo se snazit dostat do vesnice prede mnou,
ktera byla bohuzel taky jeste v nedohlednu. Otevrel jsem benzinovou nadrz a
ucitil jsem stary benzin. Vedel jsem, ze budu muset vycistit karburator. Mel
jsem stesti, ze jste mne k Velorexu pridal sadu naradi, jenom mne chybel sroubovak.
Musel jsem misto neho pouzit kleste a podlozku. Karburator po vycisteni fungoval,
ale vedel jsem, ze potrebuji cerstvy benzin. Nejblizsi benzinka, o ktere jsem
vedel, byla v Hradci Kralove. Pokracoval jsem ve sve ceste.
V Hradci Kralove jsem hned natankoval a potom mne zbyvaly uz jenom asi dva
kilometry. Kdyz jsem z benzinove stanice vyjizdel na silnici, motor najednou
ztratil silu. Za mnou byl rychle rozjety autobus a blizil jsem se k velke a
velmi frekventovane krizovatce… Znamenalo to, ze jsem musel pryc ze silnice.
Uvedomil jsem si, ze jsem spalil svicku a nastesti jsem jednu nasel mezi vecmi,
co jste mne dal. Instaloval jsem ji a rozjel jsem se ke svemu cili.
Uspesne jsem dojel az k baraku rodicu manzelky na Moravskem predmesti v Hradci
Kralove. To jsem si oddechl!
My last drive in Velorex before trip to America.
Tentyz den odpoledne jsem Velorex promazal, utahnul jsem retez, prifouknul
pneumatiky, vycistil vyfuky, vymenil vzduchovy filtr… Vse jsem musel delat v
rychlosti, protoze den na to jsem se vracel do U.S.A. Po techto nutnych upravach
jsem se ( jeste s kamaradem ) vratil ve Velorexu do Lazni Bohdanec, abych si
vyzvedl auto, ktere jsem tam nechal zaparkovane.
Vecer jsem pak vzal Velorex na projizdku do centra Hradce Kralove . Dalsi den jsem jeste stihnul vzit Velorex na zkusebni projizdku po okoli
. Byl nadherny jarni den a stalo to za to. Jel jsem po malych
silnickach, kde nebyl zadny provoz, mezi rozkvetlymi poli… Bylo to hezke rozlouceni
s ceskym prostredim. Pro takoveto cesty byl Velorex urcen!
Pak uz jsem Velorex zaparkoval u tchana v garazi v Hradci Kralove. Vsechny
nahradni dily, ktere jsem tyden pred tim koupil na srazu Velorexu v Boskovicich
na Morave, jsem peclive ulozil do kufru a dal do Velorexu. Vse bylo pripraveno
k daleke ceste do Ameriky.
Prevoz jsem zajistil pres jednoho Cechoamericana. Slibil, ze Velorex dopravi
az do statu Wisconsin. Liboval jsem si, protoze to by z Chicaga nebylo daleko.
Flying to pick up Velorex in Homestead, FL ( South of
Miami).
Flying to pick up Velorex in Homestead, FL ( South of
Miami).
Pick up from Storage.
Prvnim krokem bylo prevezt Velorex z Hradce Kralove na Moravu, kde byl potom
Velorex jeste z dalsimi vecmi nalozen do velkeho lodniho kontejneru. Mel jsem
predem domluveno, ze Velorex bude vyzvednut z garaze meho tchana v Hradci Kralove
a odvezen na Moravu ( na privesu ) jednim chlapikem, ktery pracuje pro toho
Cechoamericana, co mne zajistoval prevoz lodi do U.S.A.
On the beach between Daytona Beach and St. Augustine
Florida.
Byl jsem netrpelivy a nekolikrat jsem z Chicaga telefonoval do Hradce, abych
zjistil, jestli uz Velorex odvezli. Vse se vleklo nekolik tydnu.
On the beach between Daytona Beach and St. Augustine
Florida.
Po nekolika dlouhych tydnech cekani na Morave nasledoval asi mesic putovani
lodi pres Atlantik. Behem teto doby jsem si byl schopen vyridit pro Velorex
v Americe vsechny potrebne doklady, jako poznavaci znacku a cestovni pojisteni.
Na nic jineho nez na Velorex jsem v tu dobu nemohl myslet. Lezl jsem tim manzelce
na nervy.
On the beach between Daytona Beach and St. Augustine
Florida.
Konecne mne zavolali, ze Velorex dorazil na celnici a muzu si ho, behem nekolika
dnu, vyzvednout. Bohuzel pro me meli i spatne zpravy. Velorex dopravili misto
do statu Wisconsin do mesta Homestead u Miami na Floride. Znamenalo to, ze budu
muset Velorex nejakym zpusobem dostat z Floridy pres celou Ameriku do Chicaga.
Snazil jsem se divat na celou vec optimisticky. Na Floride jsem 5 let studoval
a znam to tam, pracuji pro leteckou spolecnost American Airlines a mam moznost
sehnat lacinou letenku z Chicaga do Miami… Obtelefonoval jsem nekolik firem,
ktere pujcuji stehovaci nakladaky. Naplanoval jsem, ze Velorex nalozim na Floride
na stehovak a sam odvezu do Chicaga. Velorex byl na jihu Floridy a ja jsem zjistil,
ze vypujceni nakladaku na severu Floridy je podstatne levnejsi. Zvazoval jsem,
jestli to mam “risknout” a ridit Velorex pres celou Floridu. Dela to 644 kilometru.
Veril jsem, ze se svymi schopnostmi automechanika a v silnem ceskem stroji
je mozne takovou narocnou a dobrodruznou cestu podniknout a uspesne zvladnout.
Cely dalsi tyden jsem si doma v garazi chystal vsemozne naradi, ktere by se
mne pripadne mohlo na ceste hodit. Jen co mne zkoncil pracovni tyden, odletel
jsem do Miami na Floridu. Pracuji na nocni smenu a ani jsem se nevratil z prace
domu, abych se vyspal. Odletel jsem brzy rano – prvnim letem z Chicaga do Miami. zvladnout.
Jeden spolupracovnik toho Cechoamericana, co mne zajistil prevoz pres ocean,
me vyzvedl na letisti v Miami a autem odvezl do mesta Homestead. Tam uz na me
cekal muj Velorex. Vypadalo to, ze cestu prezil bez ujmy na zdravi. Kdyz jsem
se pokusil Velorex nastartovat, byla vybita baterie. Po nabiti baterie vsak
stale nic! Pak jsem si vzpomnel, ze jsem ( jeste v Cechach ) odpojil hadicku
od benzinove nadrze. Hadicku jsem napojil a muj stary kamarad Velorex nastartoval.
Tim zacalo moje dobrodruzstvi na Floride.
Nejprve jsem zamiril na obed do mistni mexicke restaurace, abych se posilnil
na cestu. Vybral jsem si stul u okna, abych na Velorex dobre videl. Po celou
dobu, co jsem byl uvnitr se venku kolem Velorexu tvorily hloucky lidi, kteri
asi nemohli verit svym ocim. Z vyrazu jejich tvari bylo znat, ze nic takoveho
nikdy pred tim nevideli. Nekteri vrteli hlavami, jini ukazovali na podivne vozitko
a usmivali se.
Arrive at my home in Chicago with Velorex in truck.
Po obede jsem se vydal na silnici US 1, ktera vede pres cele uzemi statu Florida.
Tuto cestu jsem si vybral, protoze je mene frekventovana nez dalnice. Nevyhodou
ale je, ze na pocatecnim useku teto silnice je hodne semaforu ( to znamena stale
zastavovani a rozjizdeni ) a take velky provoz a caste dopravni zacpy. Tato
silnice vede pres ruzne typy ctvrti – bohate a pekne oblasti, chude a neudrzovane
casti mest, prochazi nekolika mestskymi centry… Ostatni motoriste na me casto
troubili a mavali. Pobliz mesta Miami jsem mel zajimavy zazitek. Projizdel jsem
chudinskou cernosskou ctvrti, kde na chodniku prodavalo nekolik cernochu drogy.
Kdyz me zahledli, tak skocili do silnice, aby se poradne podivali na Velorex.
Kriceli na me a mavali, abych zastavil. Slapnul jsem na plyn a rychle ( jak
jen Velorex mohl ) jsem ujizdel pryc. Abych rekl pravdu, mel jsem docela nahnano.
Jak cesta pokracovala, ubyvalo aut na silnici a za mestem Palm Beach jsem se
na chvili zastavil, abych zkontroloval Velorex, koupil motorovy olej a trochu
si odpocinul. Venku bylo velke horko ( neco pres 30 stupnu ) a vysoka a neprijemna
vlhkost vzduchu. Proste typicka Florida! Musel jsem utahnout retez a prifouknout
pneumatiky. Zatimco jsem se zabyval temito upravami, pristoupil ke mne muz stredniho
veku, ktery prekvapive Velorex poznal. Rekl mne, ze si toto auticko pamatuje
jeste jako maly chlapec z Kuby. Jenom pry na Kube jezdili bez potahu. Nikdy
pred tim Velorex s potahy nevidel.
Jelo se dal… Mel jsem ale jeden zadrhel. Musel jsem casto zastavovat, abych
nacerpal benzin. Nefungovala mne totiz rezerva na benzinove nadrzi. Asi se tam
neco ucpalo. Na druhou stranu mne zase ale caste zastavovani tolik nevadilo,
protoze jsem mel moznost casteji odpocivat a pokazde, kdyz jsem zastavil, tak
jsem byl stredem pozornosti. Lide chteli vedet, co je to za podivne vozitko
a jestli jsem ho sestavil sam. To byly dve nejcastejsi otazky, na ktere jsem
musel odpovidat.
Kdyz jsem se blizil k mestu Melbourne na Floride, byl jsem asi v polovine sve
cesty a v duchu jsem si pochvaloval, jak ted Velorex dobre “slape”. Zacalo ale
prset a to nebylo dobrym znamenim. Nejprve jsem se zaradoval, protoze se prijemne
ochladilo. Nevyhodou vsak bylo, ze mne prselo na loket u leve ruky, ktery vykukoval
z okynka a taky mne kapalo do klina. Voda totiz zatekala pod palubni desku.
Musim podotknout, ze na to, ze lilo jako z konve, jsem zustal relativne suchy.
Asi za pul hodiny prset prestalo a ja jsem si vsimnul, ze motor ztratil silu.
Lekl jsem se, ze jsem mozna spalil pist, kdyz jsem si to uhanel mezi mestem
Palm Beach a Melbourne. Jel jsem tento usek nejvyssi moznou rychlosti. Doufal
jsem, ze pres vsechna uskali preci jenom dojedu ke svemu cili, do mesta Jacksonville
na severni Floride. Situace se vsak kazdym kilometrem zhorsovala. Za chvili
jsem uz nebyl schopen pokracovat v jizde. Byl jsem zklamany a presvedceny, ze
toto znamena konec moji cesty. Byla skoro pulnoc a ja jsem byl ke vsemu jeste
hrozne unaveny. Jak jsem uz rekl drive, pracuji na nocni smenu a od te doby,
co jsem odesel z prace, jsem jeste nespal. Zastavil jsem a z poslednich sil
jsem se pokusil zjistit, co se s Velorexem deje. Behem chvilky jsem vedel, ze
motor je v poradku, ale vyfuky jsou ucpane karbonem. Vrstvy karbonu, ktere se
behem let ve vyfucich vytvorily se uvolnily. Zpusobila to asi moje rychla jizda
a to, jak na vyfuky dopadal chladny dest. Prvni vyfuk jsem bez problemu rozdelal
a po nastartovani vyletelo nekolik obrovskych kusu karbonu. Bylo znat, ze druhy
vyfuk je ucpany jeste vice nez prvni, ale tento vyfuk mne za zadnou cenu nesel
rozdelat a vycistit. Byl jsem prinucen k tomu, abych pouzil kleste a konec vyfuku
jsem otevrel jako konzervu sardinek. Timto radikalnim zakrokem jsem vyfuk vycistil,
ale znicil jsem tlumic. Nastartoval jsem a prekvapilo me, kolik kusu karbonu
z tohoto vyfuku vyletelo. Motor mohl znovu volne dychat a nic ho neskrtilo.
Jelo se dal, ale Velorex byl hrozne hlucny. Uvazoval jsem, jestli mam instalovat
novy vyfuk a tlumic, ktery jsem mel s sebou v kufru. Koupil jsem to na srazu
Velorexu v Boskovicich na Morave. Nechtelo se mne do toho, protoze bych ztratil
hodne casu. Ve 3 hodiny rano se ale s takto rvoucim Velorexem nedalo cestovat.
Zvonilo mne v usich, trestela mne hlava a zmahala me silena unava. Nakonec jsem
se prekonal a zastavil jsem na nejblizsim dobre osvetlenem miste ( byla to zavrena
benzinka ) a zniceny vyfuk s tlumicem jsem vymenil.
S opravenym a opet tichym Velorexem jsem se blizil k mestu Daytona Beach. Zde
jsem 5 let studoval na letecke univerzite. V rychlosti jsem se zajel podivat
na areal skoly, kam jsem kdysi chodival.
Z Daytony Beach jsem pokracoval po silnici A1A. Tato cesta vede podelne s krasnymi
plazemi. Foceno asi hodinu pred vychodem slunce.
V tuto chvili jsem si uz byl jist, ze do mesta Jacksonville dorazim vcas na
vypujceni zamluveneho stehovaku. Mohl jsem si tedy dovolit kratky odpocinek.
Arrive at my home in Chicago with Velorex in truck.
Zaparkoval jsem, dal jsem do Velorexu okynka a asi na hodinku jsem si zdrimnul.
Kdyz jsem se probudil, tak mne bylo spatne od zaludku. Zpusobily to benzinove
vypary, ktere jsem behem spanku vdechoval. Nekolik hlubokych vdechu cerstveho
vzduchu mne nastesti okamzite pomohlo a mohl jsem putovat dal.
Kdyz jsem po vsech utrapach dorazil do mesta Jacksonville, cekalo na me dalsi
prekvapeni. V pujcovne, kde jsem si mel vyzvednout zamluveny stehovak mne oznamili,
ze budu muset pokracovat jeste o nekolik kilometru dale, protoze “muj” stehovak
ceka v jejich jine pobocce v jine casti mesta. Kdyz jsem do teto pobocky dorazil,
myslel jsem si, ze uz mam vyhrano. Zacal jsem vyplnovat pozadovane papiry ohledne
vypujceni slibeneho stehovaku a vse vypadalo nadejne. Potom jsem se neprozretelne
zeptal, jestli by mne nepomohli stehovak nalozit. Kdyz videli, ze se chystam
nalozit a stehovat auto, tak se zhrozili a bylo mne receno, ze neco takoveho
je nepripustne. Jejich firma pry pujcuje stehovaky vyhradne pouze na stehovani
nabytku a potreb do domacnosti. Pozadal jsem, jestli bych takove narizeni mohl
videt cerne na bilem, ale odmitli se mnou diskutovat. Nastvane jsem odesel.
Kdyz jsem cely rozcileny odjizdel, tak jsem nechtene vjel do diry na vozovce.
Vypadalo to, ze jsem pichnul a k tomu mne jeste zacala “blbnout” spojka. Zastavil
jsem, abych se na kolo podival a vse bylo v poradku. Potom jsem nekolikrat “zapumpoval”
spojkovym pedalem a posunul koberecek na podlaze a zacala fungovat i spojka.
Trochu se na me usmalo stesti.
Pak jsem si ale uvedomil, ze tady me starosti nekonci – potreboval jsem nekde
sehnat stehovak. Zacal jsem panikarit. Byl totiz vikend a to je, kdy se lide
stehuji. Myslel jsem si, ze z tohoto duvodu bude temer nemozne vypujcit nekde
narychlo potrebny stehovak. Hrozilo mne nekolikadenni zdrzeni ve meste Jacksonville.
Dokonce jsem na chvili zauvazoval, jestli bych do Chicaga nemohl jet ve Velorexu.
Bylo to ale nerealisticke, cesta by trvala moc dlouho a nestihl bych se vratit
vcas do prace. Ze sveho mobilu jsem zacal volat vsem spolecnostem v okoli, ktere
pujcuji nakladaky na stehovani po Americe. K memu velkemu udivu me jedna ze
spolecnosti prekvapila. Nejaky zakaznik jim jeden nakladak akorat vratil a nabidli
mne, ze si ho muzu okamzite vyzvednout. Musel jsem pro nej jet pres cele mesto
a musel jsem cestovat po dalnici a nezbyvalo mne, nez prekrocit zatoku pres
obrovsky most. Velorex skoro nemohl vyjet na vrchol tohoto strmeho mostu. Vsichni
me predjizdeli. Druha cast mostu byla uz snadna, protoze se jelo z kopce. Rucicka
tachometru se vyhoupla na neco pres 110 km/hod. Ted jsem vsechny predjizdel
ja.
Arrive at my home in Chicago with Velorex in truck.
Kdyz jsem se blizil k pujcovne stehovaku, zaparkoval jsem Velorex v dostatecne
vzdalenosti, aby ho nikdo ze zamestnancu pujcovny nevidel a neudelal jsem stejnou
chybu jako v pujcovne minule. Zbytek cesty jsem potom dosel pesky.
Dorazil jsem a myslel jsem, ze uz mam vyhrano. Zacali se mne ale omlouvat a
rekli mne, ze se mne snazili dovolat na muj mobil, aby mne oznamili, ze nakladak
je na opacne strane mesta. Ja jsem vsak, bohuzel, pres hluk ve Velorexu, neslysel
zvoneni telefonu a tento dulezity telefonat jsem prosvihnul. Znamenalo to, ze
musim zpet na dalnici a znovu na ten obrovsky most pres zatoku.
Potom jsem Velorex opet radeji zaparkoval v “bezpecne” vzdalenosti a sel pesky.
Kdyz jsem se blizil ke kancelari teto pobocky, uvidel jsem krasny, novy, zluty
stehovak s klimatizaci, ktery uz tam na me cekal. Vyplnil jsem vsechny potrebne
dokumenty a vyjel jsem ke svemu unavenemu Velorexu. K me velke radosti byla
tato firma jeste lacinejsi nez ta prvni.
Arrive at my home in Chicago with Velorex in truck.
Ted me jeste cekalo vyresit, jak Velorex do nakladaku nalozim. U stehovaku
byla nakladaci rampa, ale byla moc uzka a predni kola Velorexu na ni nepasovaly.
Zkousel jsem pouzit stehovaci remeny a provazy. Vsechno jsem z Velorexu vyndal,
aby tolik nevazil a zkousel jsem ho tlacit ze predu, ze zadu… Takto jsem se
marne snazil asi 2 hodiny. Byl jsem unaveny. Pro jednoho cloveka to byl nemozny
ukol. Uz jsem se chtel vzdat. Mel jsem plne zuby horke Floridy, kapal ze me
pot a byl jsem u konce sil. Rozhlizel jsem se kolem a vsimnul jsem si, ze na
druhe strane parkoviste je budova nakupniho strediska ( neco jako v Cechach
OBI nebo Baumex ). U teto budovy jsem zahledl nakladaci rampu. Zamiril jsem
k ni. Zmeril jsem vysku teto rampy a zjistil jsem, ze je dost siroka, ale o
neco ( asi 30 cm ) nizsi nez potrebuji. Mym planem bylo zacouvat s nakladakem
k budove, najet s Velorexem na rampu a potom ho nejak vyzvednou do nakladaku.
Vse jsem musel planovat “na slepo”, nemohl jsem to vyzkouset, protoze z kancelare
pujcovny, kde jsem si vypujcil stehovak bylo videt na budovu nakupniho strediska.
Bal jsem se, aby svuj napadne zluty nakladak nezahledli a vsechno mne neprekazili.
Pak jsem na parkovisti zahlednul mladeho svalnateho cernocha. Zeptal jsem se
ho, jestli si chce rychle a snadne vydelat par dolaru. Souhlasil a pak uz vse
slo rychle a jako po masle. Plan fungoval a Velorex byl behem nekolika minut
nalozen v nakladaku. Rozloucil jsem se s ochotnym cernochem a opatrne jsem popojel
na protilehlou stranu parkoviste, kam uz nebylo videt z pujcovny stehovaku.
Tam jsem pak Velorex peclive uvnitr sveho stehovaku upevnil a zajistil. Konecne
jsem zasedl za volant stehovaku a v tu chvili zacala venku tropicka boure. Mne
vsak uz dest nevadil, byl jsem pred nim v pohodlnem aute chranen. Cekala me
1690 kilometrova cesta do Chicaga.
Z mesta Jacksonville jsem pokracoval po dalnici 10 ( zapadnim smerem ) a potom
po dalnici 75 ( smerem na sever ). Vecer jsem dorazil do mesta Valdosta ve state
Georgia, kde jsem si pronajmul hotelovy pokoj. Navecerel jsem se a osprchoval
( ve vane jsem zanechal vrstvu cerne mastnoty – podepsaly se na mne najete kilometry
a mnozstvi oprav, ktere jsem po ceste provadel).
Po nekolika hodinach spanku me ve 3 hodiny rano vzbudil budik a pokracoval
jsem ( opet plny sil ) v ceste domu. Cesta z mesta Valdosta do Chicaga byla
uz prijemna a bez problemu. Trvala asi 15 hodin. Ke svemu domku do Chicaga jsem
dorazil tentyz den odpoledne. Rozhodl jsem se, ze Velorex
hned vyndam ze stehovaku, abych se mohl pochlubit a taky, abych mohl stehovak
vratit. Vytahnul jsem uzkou rampu, na kterou, jak uz jsem drive psal, nepasovala
kola. Posadil jsem manzelku za volant Velorexu a dal jsem ji rozkaz, at neslape
na brzdy, dokud nebudou vsechna 3 kola na zemi. Nez stacila souhlasit, vystrcil
jsem ji po rampe s Velorexem ven ze stehovaku.
Arrive at my home in Chicago with Velorex in truck.
Tim zacalo leto plne srazu autoveteranu a plne krasnych zazitku s Velorexem. Na jednom z techto srazu byla soutez a Velorex tam
vyhral 2.cenu ve sve tride. Obcas zajedu na pivo do hospody v ceske ctvrti,
kde Velorex vzdycky obdivuji.
Glenn and Verunka.
Behem leta jsem namazal vsechna loziska, vymenil olej, utahnul a namazal retez,
instaloval novy remen na chlazeni motoru, vycistil benzinovou nadrz a vycistil
palivovy kohoutek, aby fungovala rezerva.
Zatim jsem nemel zavaznejsi mechanicke problemy. V prosinci planuji jeste jeden
vylet, nez napadne prvni snih.
Show.
Show.
Muj tatinek bydli cast roku v Praze a zasobuje me potrebnymi soucastkami k
vylepsovani meho vozitka.
Jeste jsem nemel moznost zajet s Velorexem do centra Chicaga, abych ho nafotil
s mrakodrapy v typickem americkem prostredi. Snad se mne to podari na jare.
Poslu Vam potom fotky.
Na zaver nesmim zapomenou napsat, ze jsem s Velorexem velmi spokojen. Jsem
rad, ze jsem ho od Vas koupil. Vsechny nedostatky se od tak stareho automobilu
daly cekat a vice ci mene jsem s nimi pocital. To vsechno, co se mne na cestach
s Velorexem prihodilo, bylo zajimave a zpestrilo moje zazitky a zkusenosti.
Kontakt: g.bukac@comcast.net
Z anglického originálu přeložila manželka – Lenka Bukacova |