topeni » » » topeni
Zvolte garáž: Přehled garáží Vlasta Honza mj JIRKA SLUNÍČKO raticate Me2dd Mila_307 eli scooter20 Alorex katka Pepa S suk pepa boumry gRRuby Ozzy Beton Meloun smurf bunda Erykson Bajonetek Brťka cedro A.Ze slávista Fittipaldi HonzaBK Peter Motokrosař panelfotr Radek a Luděk HARVTO00 jiřík Duin Ivan Tomáš santer Pytlak Velda velorexmaniak Paliza Jouda 007 blesk mlox marek Zdeněk II Míra V350 patrik.pl luaks cervik Drewel Pavel K. Standa miosek Eiffel Alkoholix hujer miky Marte čert simmir Laky Máza timoteus R.P.Quicksilverov trumpeta1 Zdenda servicar UĎA Ivoš čestmír Malý Pán Rohlík Jakub skyking2 olivoj sysel Lukas12 Bob Vildys 1%velorexar kamca-k cupe kukus Petan MŮŽA BAR Lukky als petr_blazek rohlajs Starej base.jan vahinkpe Aleš hurvinka PetaCRX miluna Petr Grabat Pacička standa.vrana stita ** maark70fish Lišák Jirka Sajda Jarda, Helča, Julča a Emča Kája Shalvoster soptik Peťass elstrem daras Garden Hloh Redbull_co2 kune AsterixRR voldy Vlado 333 Johan Nick mSojer Stanous Pavel 007 Luda Palda vojta Kachna Mirek-Gabi vvojtik188 CIJOML ruzen vojta_p Dolly pavel323 Marek1mara Ondrej Evžen skodakopi.xxx Honza C. Jeep veloman Kim Bzuk jokuc Mareček vksir Prdlavka Lulu Velobet Miloš jovan.sve skolnik netopejr Tom Pavel62 matadores pepan Paja mkpetr Mirek Jarin639 vojtahermik jiříci milda kolp jarujara BAGR Břeťa charlie-manson irik petulo Dr.V. drahos Nuny budlik jerroid pepino Longrex leoo.l velo4 Standa Holý jarak Zlý výrostek hugo Velorex435 Standa 2000 Olaf. B Hošani JARDAII. Jenda smazo66 cezetovy prcek Raisidlo77 martin.tes pixar prudilavia Tačud Georg pecold fista Pawel_polska martin.grif VencaV Pospa Marek6 Ujo Pepek Svačinka Marda Mol McDonald Marian Hradítko Ondras Pepo VVild slovak velos Bojan Hoho lukynel špidla Mirda Čechalík indián milhaus2 verolex Zdenek CR Kulich kados tim19 DavGro martas saniitak michal Vilda Ondra oskar dědek Michal Krása Stanik zajda Luky Honza.Divis franta veljer Trumpeta mladší TOŠIN cenda Erban Kuba Kubikula Radek Vencl horakjans jawettar chmela852 Bedrich klobrc rex68 Jana+Mirek vgavla mihaly-david Škodil-007 M+M 4kolky bad kef.alin David IKA ada MISTR pitrisek Šíťa ize artikovo wondr hynkees Killy RKV1979 chomi najvrtson Petros martin stavospol Xenon Łukasz meda.jawa Kmínek VELOREX-DALIBOR kopako Jalli Rychlošnek viťa vaclav Muzikant špéra hasic1HaZZ thoy Baky JanVan Krtek drievko3 RADO 007 Pumi vtr Kuba87 sputnik bajlák vedoucí rumajs.pralinka vojtěch Zorik gertryda sexbomber Trambus OKOUN Dodge nautilus93 předseda jenuse Jan Malý Trottle lichoresnice PavelL ivono Zahradník čeve HoumrSims 99tky megacruiser RONON cmeldas mth bara brambourl speedy stromak Pete Mad Turbohadrak LuGr simi Cudl prdlavka simon Kovář cv-rex ja jedu Indiana jawak125 Ráša Acareta likk ZdendaZemda ondrpa postak.tr hadrak 350 vojtik144 Petrusius Fíša deta rejd Dr.House Ivanov Bolek fous radek300 Dajak netik.v Jarda.K1 motorino derick serval64 car matěj holcik Oskar58 Lukas8 Jarek Fojerman mates mlok Matísek vikjste blpetr Pedro Cortez Velopego KLASIKA jawarmaniak Oldscool Pavel V hadrak-lesnik1 Sabi-Pavel a Zdeňka RomanR neznalek subba Dejf Dan vinnetou tom120 carodej Radek MX 5 msemi Wenda radek 1978 Fanymen tugof mygale Pepe jahoda Řezňa milosp Culda Honza K Oplt Marťas Dombek Belcanto kohinoor737 JamPek s r.o. salvik avatt Lucky miki franta999 Q U A C K mates219 VelorexArt Kudroš David Filip msleza msil rommy RayBan dejfon Rix Petr Gajdoš jindrapjd Žanda pietro Tomcsanyi Pavel s červenou Karin Hojecek Emrson ogar 350 1948 Martinek roza1388 dutus ROZI cihura mary staford jcg67cz Velous Jaara XXL koki Tomas Brotas Jaryn Zeliňák jara.tuma Pája Velouš Lolek mika2287 Rebel Hellrider DUB Michi Seszo Makoš Jirirepasi riksa-muz Alois MarekK charlie janeon5 Marťasek zetkař Jenda9770 pfeifer rekonstruktér PetrS Paldast vosahlo pepazdepa Milan HADRÁK71 jawa.muzeum Sajmlík szake tomula TyerCorp Golbik tadeasnovak Zuzarix LiborHess Ervín Levap ondra150c MICHAELSW Paros arnošt Radim tomiru68 Bow Kapinus josephe Lauťas clintkr1 hadra76 eman Chaos janokarpi v.klon Ďolik MONOKUK Bogdan71 shuggiemac Kubik prašek Hans-von-Pragl koleno79 gigi Marek Schwarz velorex.dk zanek Honza T. Štefan tommyno987 ferda50 jankloub velorexbohumir Pilník1 Bajaja Jovan RTe Micka Fofo nindža Skvrna Radovan koleno.pk Lubajs Pepíno 16/350 Zepelin16/250 Vašek Z Karelos Včelí medvěd Lubajda1 Paja640 petrikmi BO!!!VELOREX Jiříkovo Velorex Venca Pavel Myška Stehno Mataroka Frantomas Otmík AdamHavlík Brousek Oťas Tomik Alda Hajčusák Nerezorex Josef Petr 70 Ado PetrP Toňas repi eis.ducati westani Bohuničák Jura 72 myrdoch romanvacak lubos1 maryn Rudo wajbrou Jelen Petr88 machl269 tříska kuna závodník deda07 Charly Zdenda P nerezorex2 Tomki Hekáč hok Květák Janek strejda panaudio Jirka kuk Neoxxxx jakub54472 imu pipis22 Svatobořičák Hroch Radek multipla Pavel.S. Antonín Prudas80 Peterson Denis1958 Kroupa Marťan78 Jirka s velorexem Root wosa Medvěd Kamil paveljura jiri.ch@email.cz Petr 435-o vitek99 Andy medvedw115 bigofraggle Jirec.marek@centrum.cz David_a_Milan KarelSedlice Hony MiPo Michal32 Michl Oskar David-T Fanda Zvolte stroj: celá garáž bunda pav 41 ruzne PF 2005 renault 4CV sport sraz veteranu v Mlade Boleslavy
topeni stroj: bunda 10. 2. 2005 kom.: 4 přečteno: 3913 x foto: 5
byla mi zima tak jsem si vyrobil topeni . Zadny velky teplo to neni ale je to lepsi nez nic vsechny vyvody jsou pod sedackou a na nohy a je to znat!
topeni
ahoj snad ti nebude vadit ze si to poridim take
Posláno 11.02.2005 v 19:08
Re: topeni
jo o něčem podobném mluvil me2d na srazu v Boskovicích, když jsme se ho ptali na to co má pod sedačkou takový plechový jakoby trychtýřky a právě říkal, že si to udělal původní majitel a asi půjde o stejný způsob vývodu tepla od motoru, taky jsem nad tím uvažoval, ale chci se zeptat jestli nejde do kabiny s teplým vzduchem i smrad, popř jak to chladí když je to tam namontovaný, aby se nepřivařil motor, dík za odpověď
Posláno 12.02.2005 v 18:42
Re: topeni
Když jsem si pořídil můj hadraplán bylo v něm topení na stajném principu. Po výměně motoru jse to už nemontoval, protože jsem jízdu v zimě omezil na vyjížďky ze závislosti.
U původního motoru výfuky "prděli" kde mohli a tak jízda s topením byla nejen s mlhou za mnou,ale i přede mnou. "Topilo" to asi po pěti kilometrech jízdy,takže jsem aspoň nevystyd po předchozím roztlačování.
Barva je tvořena suříkovou barvou a zlatou na jmelí.
Velorexum zdar a nohy v teple
Posláno 12.02.2005 v 19:10
Re: topeni
me zatim zadny smrad do kabiny nejde protoze muj motor je po GO a vse je ciste a chladi to normalne jak ma pepa suk tak to jsem neco podobneho videl ale zdalo se mi ze dva vyvody jsou malo tak jsem radsi udelal ctyri
Posláno 13.02.2005 v 18:56
Celkem garáží: 631 Celkem strojů: 1593 Celkem fotografií: 46588
Nové komentáře
Garáž - naposledy upravované adresáře
23.3. 20.12. 17.9. 12.9. 07.8. 08.5. 25.3. 16.1. 26.7. 23.6. 23.6. 23.6. 05.5. 10.4. 11.1. 07.1. 27.12. 26.12. 27.11. 25.9.
Struktura Garáže
(14) (1)
(28)
(74)
(3)
(10)
(7)
(2)
(25)
(1)
(3)
(1)
(47)
(6)
(5)
(3) (4) (3) (1)
(9)
(4)
(1) (2) (1) (1) (20)
(26) (30)
(132)
(8)
(4)
(3)
(3)
(2)
(2)
(1)
(6)
(1)
(1)
(5)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(2) (1)
(1)
(1) (3) (1) (1)
(2) (1) (1) (1) (1) (9)
(1) (1) (1) (1) (1)
(2) (6) (2) (1) (4) (37)
(3)
(1)
(1)
(8) (34)
(2)
(7)
(3)
(1)
(3)
(14) (5) (8)
(7)
(2)
(5)
(1) (1) (1) (1) (1) (4) (1) (2) (1) (3) (2) (3)
(7)
(1) (1) (1)
(1) (20) (5)
(21)
(1)
(1)
(1)
(15)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(2)
(1)
(1)
(1)
(13) (2)
(2)
(1)
(1)
(2)
(1)
(1)
(2) (4) (2) (4)
(1)
(1) (2) (8) (1)
(5)
(3)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1) (5)
(1) (1) (1) (4) (3)
(1)
(1)
(1)
(1) (2) (2)
(2) (3) (19)
(1)
(1)
(1) (19) (6)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1) (1) (1) (1) (1) (1)
(2) (14) (1)
(1)
(1)
(1)
(2)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(2)
(1)
(1)
(1) (1) (1) (1) (8) (4)
(1)
(1)
(1)
(1)
(18) (7)
(78)
(3)
(16)
(5)
(12)
(1)
(1)
(7)
(1)
(1)
(6)
(1)
(1)
(3)
(1) (9)
(1) (6) (1) (1) (1) (1) (1) (1) (2) (9) (5) (3)
(2)
(1)
(1)
(1)
(4) (4) (3)
(1) (1) (1)
(1) (1) (1) (1) (1) (1)
(2) (1) (4) (2)
(1)
(5)
(1)
(1) (1) (11) (3) (13)
(4)
(1)
(3) (2) (2)
(3)
(4) (1)
(1) (1) (1) (1) (1) (1) (3)
(2) (2)
(2)
(1) (1) (1) (1)
(1) (14) (1)
(1)
(1)
(1)
(2) (1) (1)
(1) (4)
(1) (1)
(1) (4) (1)
(1)
(16) (10)
(22)
(2)
(2)
(3)
(1)
(1)
(1)
(1)
(3)
(1)
(2)
(2)
(3)
(3)
(1)
(1) (1)
(2) (3)
(4)
(1) (1) (7) (2) (1)
(1)
(4) (1) (12) (10)
(1)
(1)
(1)
(1)
(5)
(1)
(1)
(1)
(5)
(1)
(1)
(1) (1)
(1) (1) (1) (2) (1) (1) (5) (16)
(2)
(2)
(9)
(2) (1) (3)
(1) (2) (6)
(4)
(1) (1) (1) (2)
(1) (6) (8)
(1)
(1)
(1)
(1)
(3) (17) (1)
(1)
(2)
(4)
(5)
(8)
(1)
(2)
(1)
(4)
(1)
(2)
(2)
(2)
(2)
(1)
(1) (1) (1)
(3) (12)
(2)
(1)
(12) (1)
(1)
(1) (1) (1) (1) (2) (7)
(2)
(5) (1)
(1)
(3)
(1) (1)
(1) (1) (2) (1) (1)
(1) (1) (1) (1)
(2) (2)
(1)
(1) (2)
(1) (1)
(1) (3) (8)
(4)
(1)
(2) (1)
(2) (1)
(4)
(3) (1) (1) (1)
(3) (4)
(1) (4) (1) (1) (1) (2) (10) (8)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1) (2)
(1) (12)
(1) (6)
(1) (2) (1) (3) (2) (1) (1) (1) (1) (1) (1)
(4) (1)
(2) (15)
(1)
(1) (1) (1)
(1) (1)
(7) (8)
(3)
(2)
(1)
(1)
(1)
(1) (1) (24) (2)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1) (1) (1) (2) (1)
(1) (1) (3) (3)
(2)
(1)
(1) (3) (5)
(1) (1) (2) (8)
(1)
(11) (2)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1) (1)
(1) (17)
(1) (7) (1) (1) (3) (2)
(3)
(1)
(4) (13) (4) (1) (2) (1) (1) (1) (4) (10) (8)
(9)
(2)
(3)
(2)
(2)
(1)
(2) (1) (1) (1) (1)
(1) (1) (1)
(3) (2)
(6)
(1)
(2) (1)
(1)
(1) (1) (5) (1)
(1)
(1) (2) (1) (8)
(1) (7)
(1) (1) (1) (3) (1)
(7)
(12)
(4) (2)
(21)
(1)
(1) (2) (1) (6) (1)
(1) (1)
(1) (5)
(1) (3) (8) (6)
(17)
(1)
(1)
(1)
(1)
(2)
(2)
(5) (2) (5)
(1)
(1) (4) (5)
(1)
(1)
(1) (1) (1) (1) (6) (1)
(5)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1) (8) (1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1) (2)
(8) (7)
(2)
(2)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1) (1)
(11) (10)
(2)
(1)
(1)
(1)
(1)
(2)
(1)
(1)
(1) (1) (2)
(2) (19)
(5)
(16) (1)
(2)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1) (2)
(1) (1) (9) (7)
(3)
(2) (1) (1) (2) (1)
(7) (3) (2) (7) (4) (1)
(1)
(1)
(1)
(3) (1)
(6) (1) (2) (2)
(1) (2) (1) (1)
(1) (1) (2) (3) (6)
(1)
(1) (2) (2) (4)
(5)
(4) (16)
(2)
(11)
(3)
(8) (8)
(5)
(10)
(3)
(1)
(2)
(1)
(1)
(4) (7)
(2)
(1)
(1)
(3) (6)
(4)
(1) (1) (1) (26) (2)
(1)
(1)
(2)
(1)
(1)
(1)
(1)
(2)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1) (1) (2) (2) (1)
(4) (1)
(5)
(1)
(4)
(1) (1) (1) (5) (2)
(1)
(1) (1) (1)
(10) (2) (4) (5)
(1)
(1)
(1)
(1) (1)
(2) (3)
(5)
(1) (1) (5) (5) (3)
(1)
(1)
(2)
(10) (5) (1)
(2)
(1)
(1) (1) (2)
(1) (1) (2)
(1) (2)
(1) (3) (13)
(5)
(1)
(1) (1) (1) (1) (2) (1) (1) (1) (2) (1)
(1) (1) (7) (33)
(1)
(3)
(5)
(1)
(7)
(1)
(1) (2)
(2) (8)
(1)
(1) (22)
(1) (1) (1)
(1) (2) (1) (1) (1)
(1) (8)
(2) (3)
(3)
(5) (3)
(3)
(2)
(3)
(3) (1) (3) (2)
(2)
(2)
(9) (1)
(1)
(1) (4) (2)
(1)
(1) (1) (1) (5)
(2) (14)
(1)
(2) (1)
(11)
(1) (2)
(5) (5)
(5)
(1)
(3)
(2)
(8) (18)
(2)
(2)
(2)
(1)
(2)
(2)
(1)
(1) (2) (1) (1) (3) (1) (2) (1)
(5) (2) (1)
(1) (1)
(1) (11) (3)
(4)
(3)
(1)
(2)
(1)
(2)
(2)
(2) (3)
(1) (1) (1) (5) (2)
(1) (3) (1)
(4) (1)
(5) (2)
(5)
(1) (4) (1)
(3)
(1) (5)
(3) (1)
(5) (1)
(1) (2) (1) (1) (1) (2) (1) (2) (3)
(1) (1) (1)
(2) (1)
(2) (1)
(1) (3) (5)
(1)
(1) (1) (1)
(1) (1) (1)
(2) (2) (1)
(3) (4)
(1)
(1) (1) (1) (1)
(1) (1)
(1) (1) (3)
(1) (1) (2) (1) (1) (2) (1)
(1)
(2) (2)
(2)
(1) (8) (1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1) (1) (7) (1)
(1)
(1) (2)
(3) (9)
(3)
(1)
(1) (1)
(3) (2)
(6)
(1)
(1) (2)
(1) (1) (2)
(1) (1) (1) (5)
(1) (1)
(1) (2)
(1) (1) (1) (1) (6) (2) (1) (2)
(2) (5)
(1)
(7) (2)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(8) (1) (3) (4) (2) (2) (16) (1)
(1)
(1)
(2)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1) (1)
(2) (1) (2) (2) (1)
(1) (1) (1) (1) (1) (1)
(1) (4) (1)
(2)
(2)
(1) (1) (2)
(3) (4)
(1)
(3) (3) (4)
(1)
(1) (1) (1) (1)
(1) (3) (1)
(4) (9)
(5)
(1)
(1)
(1) (1) (4) (2)
(3)
(2)
(2) (1) (1)
(1) (1) (3) (1) (1) (5) (1)
(1)
(2)
(1)
(1) (2) (1) (1) (4) (2)
(1)
(1)
(3)
(1) (6) (12)
(1)
(2)
(1)
(1)
(1) (1) (1) (1)
(1) (1)
(8) (1)
(2) (1) (1) (1) (1) (1) (2)
(1) (5) (2)
(2)
(4)
(1)
(3) (2)
(1)
(1)
(9) (1)
(1)
(1)
(2)
(2)
(3) (3)
(1)
(2)
(1) (1) (1)
(1) (3)
(2) (1) (1)
(2) (1) (1) (1) (3) (1) (1)
(1) (1) (1) (3)
(1) (1) (1) (3)
(11) (1) (2) (5) (4)
(1)
(1)
(1)
(3) (1) (3)
(1) (1) (2) (10)
(1)
(2) (3)
(1) (1) (1) (21)
(2) (4) (1)
(2) (3)
(1)
(1) (1) (1) (4) (2) (1)
(1)
(2) (4)
(2) (2)
(2)
(1) (1) (1) (1) (1) (1) (1) (1)
(1) (2)
(1) (3) (1)
(1)
(1) (1) (5) (2) (1) (5) (2)
(1)
(1)
(4) (9) (1)
(11)
(1)
(1)
(2)
(2)
(1)
(4) (8)
(7)
(1)
(1)
(4) (1)
(1)
(1)
(1)
(3) (1)
(2)
(1)
(2) (2)
(1)
(1) (2)
(1) (1) (1)
(1) (1) (3) (4)
(1)
(1)
(1) (1) (5) (6)
(3)
(1)
(1)
(1) (1)
(1) (1) (1)
(1) (2) (1)
(1) (1) (1)
(1) (1)
(1) (2)
(1) (1) (1) (2)
(1) (1)
(1) (1)