Tak jsem se konečně dokopal k tomu, k čemu jsem se chystal už hezkých pár let. Chtěl bych tímto poděkovat všem kolegům Velorexářům, kterým jsem nakukoval do garáže, i těm, kteří mi pomohli třeba radou nebo jinak - ať už osobně nebo přes mail. Takže: Betone, Honzo, štíťo, xpuppy, suku pepo + případní další - DÍKY !!! ;-)
____________________
8.8.2009 - padlo konečné rozhodnutí - JDU DO TOHO
18.8.2009 - výběr a objednání koženky
21.8.2009 - začátek prací - odstrojení Velorexe
24.8.2009 - pískování
25.8.2009 - nákup nových trubek + odvoz koženky k p. Červinkovi
27.-28.8.2009 - vyvařování kostry (odstranění toho, co tam nepatří a naopak)
29.8.-4.9. - natírání kostry + výroba podlahy, atd.
7.9.2009 - vsazení nové podlahy + kompletně zrekonstruované přední nápravy
9.9.2009 - odvoz na potažení k p. Červinkovi
14.9.2009 - odvoz potaženého Velorexe od Červinků zpět domů
7.10.2009 - osazena přední světla + blinkry, nová elektroinstalace
28.4.2010 - osazen motor
duben + květen 2010 - dokončovací práce
20.5.2010 - den D - konec akce
______________________
Těsně před zahájením akce jsem od oka počítal s konečnou částkou 50 tisíc. Naštěstí se skutečné náklady mým odhadům (já vím, úsudek já mám slabej ;-) ) ani zdaleka nepřiblížily - celkem ta sranda přišla na 49 870,- Kč. Vypisovat zde detailně jednotlivé položky nebudu - kdyby někoho třeba zajímalo, co, kdy a kde jsem koupil, případně si nechal vyrobit, tak buď po mailu nebo tady v diskuzi.
Ahoj, já se přiznám, že vlastnit takovou kostru, pevný koš, tak jde komplet do originálu, nebo, protože předchozí vzhled nebyl špatnej, tak bych to nechal zatím tak. Ale to jen tak .
Spíš jsem se chtěl zeptat, tam vzadu jsou jen ty motorkové přední tlumiče, bez per? jestli ano, zdá se mi to celkem odvážné, když vemu, jak vepředu tlumiče trpí, měním pomalu jedny ročně a vzadu mám dvoje pera a dvoje tlumiče ze škodovky. Ale nikdy jsem to netestoval, tak jen zvědavě koukám .
No, do originálu - to bych musel mít vepředu jenom péra bez tlumičů (snad nekecám ) a vzadu 2 péra + 1 tlumič - to se mi za ty léta vůbec neosvědčilo - vzhledem k tomu, kolik za rok nalítám km, jsem proto volil tuhle možnost.
A jinak s těma tlumičema vzadu - mám už je tam asi 12 let a no problem...
Ahoj, já tohle řešení považuji za dobré. Za prvé je pryč problém s trhajícími se horními držáky původních tlumičů (ta horní trubka, na které jsou navařené je prostě poddimenzovaná). Za druhé větší komfort, protože tohle nebude tak tvrdé. A za třetí volné místo a lepší přístup k motoru, výfukům, atd. Už jsem viděl takto udělaný velorex, akorát použity byly zadní tlumiče z Jawy 638, které jsou asi delší.
Ahoj Dane, gratuluju k takovému rozhodnutí, i když tvůj modrožlutý sršeň byl nepřehlédnutelný. Můžeme očekávat premiéru v Bukovanech? Začínají zítra... Jinak fotky vložíš tak, že na zvolený adresář dáš "editovat" (jako když chceš psát text) a pak dole pod textem "přidat fotky".
Čau Honzo - byl čas na změnu a hlavně jsem nevěděl, co s prachama Bukovany nestihnu - jedině, že by se odložily tak o půl roku.
S tím vkládáním fotek to bylo tak, že byly moc veliký - to byl celej problém...