Zde postupně budu uveřejnňovat postup mého trápení s renovací.
Typ mého stroje by zasluhoval renovaci do originálu. Ale jeho dnešní, opravdu jen drobné úpravy tomu v první fázy velmy nenahávají.
Musel bych sehnat org. motor 250 to by asi nebyl až takový neřešitelný problém. Péráků a jejich vraků je relativně dost.
proto jsem se rozhodl že potřebné ND seženu ale nebudu je instalovat. Jinak z venku to bude org. až na tlumiče v předu protože chci se strojem jezdit a péra na to nejsou moc vhodná a dvou výfuků z 350.
Renovaci jsem se rozhodlprovést ve dvou krocích. První krok bude zprovoznit a připravit na straz (pokud to stihnu asi ne (:-( . A příští rok (až dostuduji) se pustím do renovace od základu, pokud to jinak nepude tak začnu asi hned.
Dnes začnu elektrykou což by měl by být jediný problém proč můj stroj nejede. Je osazen motorem 350. a nemá org. křížpový spínač ale je tam nějakej super přepínač jehož funkce je mi záhadou. A z něj vypadl onněkud jeden kábl a nevím kam sním. Nechtěl bych poškodit dinamostarter. Ten přepínač ná 12 kontaktů a ten drát možná je ze tří míst. Protože elektriku nemám rád pozval jsem si kolegu co to umí docela slušně (studoval radary a radarovou techniku a spojení) pro něj to bude brnkačka.
18.2.2005 Tak brnkačka to nebyla přepínač nejede a asi ani nepojede a musím sehnat org. křížák o dinamostartéru jsem také získal jisté pochybnosti doufám že pokud je mimo tak půjde alespoň opravit.
Dám motor ven ono to asi tak ve stavu nebude jak tvrdil prodejce těsně po GO a od té doby to najelo 300km a i kdyby tak bude potřeba přetěsnit celej motor a zkontrolovat ložiska jestli nejsou zarezlá klavně na klice. ( jeho otec, prodejce je 10 let v americe ) a že to jezdilo něž odjel to ...
Pořád doufám, že to bude jen nějaká blbost.
A zároveň se bojím vyslovit myšlenku, že letošní sraz absolvuji také na 3+1 kolech, ale ve předu bude jen jedno druhé v zadu a po straně poslední poněkud vzadu se povleče + PAv. i TAK VELOREX TO BUDE.
zase zítra.
1.3.2005 Jse se dohodl s jedním pánem, že potor rohlédne a dá potom dokupy i elektriku (snad).
Do té doby musím sehnat nějakej ten křížák aby se to mohlo udělat pořádně.
2.3.2005 Tak zatím se mi nepodařilo motor vyjmout nějak jsem nenašel sponu řetězu asi tam není a řetěz někdo zalisoval?
Když vše půjde dobře tak to nakonec možná stihnu.
O výkendu pojedu do Chotusic schválně jestli se poštěstí koupin nějaké součástky.
4.3.2005 Možná jsem díky tomuto vebu sehnal křížák (:-)
Vyndal jsem zadní kolo a snažil jsem se vyjmout motor ale neůspěšně. Vůběc netuším jak se vybírá 350 z oskarova rámu nějak není místo a motor taky není zrovna lehkej. Vadila mi střecha nahoře protože zavazí asi si musím pozvat nějakého silného kamaráda a ve dvou to třeba dáme ven. Fotku jak jsem nechal motor v rámu sem raději nedám protože by jste řekli, že jsem Barbar.
Dnes se mi i ozval člověk co má Motex tak uvidíme
Tak zítra v Chotusicích Ahoj.
30.3.Tak mortex nebude alespoň zatím. Nestihl jsem burzu v Brně takže mi chybí nějaké drobnosti. Jinak na velorexu jsem provedl dokonalou renovaci nádrže a to i zevnitř. motor je na přetěsnění tak po tom co příjde by to snad mohlo i jet Do té doby musím zmáknout projít celou elektriku. Práci zdar.