Při potřebě rámu jsem narazil nedaleko Jičína na tento rám Velorexu upraveného na invalidní vozík. Většina trubek co byla po 20 letech v dotyku s hnojištěm uplně pryč. Pár trubek jsme převařily jelikož původní zadní dveře byly hranaté se zadním obloukem. Přední dveře byly stejné jen okenko v zadní časti bylo take hranaté svislé od osy dveří až k střešnímu rámu podobně jako u 4 koloveho veloucha. Zadní sedadla tam původně nebyla to je naše ůprava ale vešla se tam :-) . V TP je zapsáno užitečná hmotnost 230kg to je 3x 75 kg chlap a nějaká bagáž. Celková je 590kg.
Jednoho krasného víkendu jsem byl pozván na kamaradovu svatbu jako řidič a zároveň jako svědek. Dal jsem se ostříhat trochu navoněl něco slušného oblékl na sebe a nakonec jsem vypadal jako mladši bratr Radovana Krejčíře :-).
Vůz byl patřičně naleštěn nazdoben a připraven k této události.
Vše probíhalo dle plánu. Drožka se přistavila pro ženicha na stanovenej čas a vyrazilo ...
Ač vzdušný prostor nad Českou Republikou byl uzavřen a sopečný prach a popel z Islandské sopky Eyjafjallajokull nám drásl oči jen jsme vyšli před dům, neodradilo nás to od nízkého přeletu nad zemí směr Liberec Pertoltice a zpět. Jelikož Longrex absolvoval den předem zdárně STK. Nebyl důvod za pěkného počasí prubnout jak se s ním po půl roce jede a jestli jsme neco na STK neošid...
Sobotního rána 16,září se konal sraz veteránů v místním pivovaře kde vyrábějí pivo Konrád. V 9 rámo jsem tam už přistavil náš stroj. Po asi hodinové debatě jsme nasedli do strojů a na stroje a vyrazilo se směr Černá Studnice. Na byla pauza, aby stoje nabraly trochu dechu . Byl to přeci jen kopec. Další zastávka vyla na krásném místě kde by se dalo vydržet . Pivo za pětku a krás...
Tak jako každý rok jsme už potřetí vyrazily do Pátku u Poděbrad. Longrex klidně předl jako hodinky s kopcema se moc nepáral tak nám cesta pěkně ubýhala, počasí nám přálo tak jsme brzy dorazily na místo. No co vám budu povídat, to bylo radosti když jsme se oběvili na horyzontu a všichni nám mávali jako šílení a pes Bobík vesele vrtěl ocáskem. Pěkně jsme se utábořily a šly jsme...
Myslím, že přišel čas aby jste se dozvěděli takříkajíc o dalším vývoji a renovace Longrexe a tudíš přikládám pár foteček, aby jste měli představu jak to všechno probíhalo.
Pátačního deštivého dne jsme okolo 15 hodiny vyrazily na sraz s názvem Krušnohorské vršky 2006. Posádku tvořil čtyřčlenný tým "jako řidič Beton , navigátor Dáša Kučerová (ZITEX) , opilec jedna Koudel alias Turbohadrák , opilec dvě Gombis" . Už na kraji Liberce jsme měli malinkatou závadu a to ucpané vícko plováku. Cesta do Krušných hor byla deštivá, ale Longrex jel krásně. po c...
Příprava na Boskovice trvala pomalu půl roku .To se ještě nevědělo jestli to budou Boskovice 2006 nebo 2007 .Do poslední chvíle jsme se rozhodovali jestli pojedem nebo ne . Proč rozhodovali . Měli jsme novej motor po go a celkově Longrex neměl najeto vice než 60Km tak jsme váhali. Po výjezdu z Liberce okolo 18 hodiny se nám kousek před Hradcem udělala pecka na jedné svíčce a pa...
Boskovického klání jsme se moc nezůčasňovali. Jeli jsme na vylet po okoli. cesta nás dovedla na hrad Svojanov. krpál co tam vede se vymstil stroji Červíka. No bude muset trénovat jízdu do kopců. Bylo vidět že je z rovin :-). Musela se opravovat spojka u Červikova stroje.
Ať si říká kdo chce co chce ale plachty od f. Zitex které jsme nandali na veloše tam padli jak prdel na hrnec. Nehledě na to že nám paní Dgmar Kučerová vyšla vstříc a plachty nám ušila v šibeničním termínu a to během 5 dnů. Kdo to viděl mohl to zhodnotit sám.
Tento unikatni kousek upraveny původně na invalidní vozík jsem začal společně s kamarády dávat k obrazu našemu do homady v roce 2004. Rám se důkladně vyvařil to měl na starosti Tomaš (Turbohadrák) .Ten ovládá bravůrně autogen. Prostory poskytl Honza (Čavojnik). A já Martin (Beton) se těšil z toho jak se dílo daří. Jelikož jsme se na tom podíleli všchni tři tak jsme se dohodli n...