Tak mám za sebou druhý sraz v Boskovicích, který jsem absolvoval po vlastní ose. Ač mezi oběmi byla rok pauza, tak cesta na nových kolech byla jedna radost.
Vyrážel jsem z Valašského Meziříčí přes Prostějov až do Boskovic. Cesta ubíhala nádherně, až za Prostějovem jsem ukroutil hřídelku z kliky a ztratil spodní řemenici s řemenem. Tak nastala krutá cesta přes ty kopečky před B...
Malé ohlédnutí za sezonou 2007
Byla to moje první sezona s tímhle strojem. Po pravdě řečeno čekal jsem, že bude složitější, ale opak byl pravdou. Dlouhá cesta do Boskovic, Brna a zpět do Valašského Meziříčí byla velkou zkouškou, ve které můj hadrák obstál se ctí. Za celou cestu jsem měl pouze jednu poruchu a to přestřižený kolík na řazení.
Po celou sezonu jezdil opravdu spo...
Tak zde je několik fotek velorexu. Je skoro dokončen, už chybí jen objednat střechu a oživit znova motor.
Pro větší přehlednost na našich silnicích, jsem k zadním lampám přidělal i směrové světla. Né všichni řidiči znají výklopné směrové šipky.
Tohle bylo moje první natahování koženky, snad to dopadlo dobře, jen na kapotě mi to udělalo jeden větší fald u směrové šipky u řidič...
Tak v takovém ubohém stavu jsem koupil zadní kolo.
Kolo přijde rozplést a ráfek se středem poputují na pozinkování. Potom je nechám nakomaxitovat jako přední kola.
Podle starých špic koupím nové špice s nyply ve chromu a pak už byde jen na řadě zapletení a vycentrování.
Tak zadní kolo je hotové, rozeta je pozinkovaná, kryt rozety a hříbek je v chromu.
...
Přední půlbubny a ráfky jsem nechal opískovat a nakomaxitovat. Samozdřejmě nové nachromované špice, ložiska a gufera. Pak už jen následovalo vypletení a vycentrování. A teď se můžete podívat na výsledek.
Plachty jsou ušity z hnědé koženky a jsou olemované bílým lemem. Každý důležitý okraj je podšit ještě Kortexinem. Na prazích je našit suchý zip, takže se musí sešívat. Suchý zip je využit i na předních bocích.
Pár fotek z rozebírání motorů. Jeden motor je klasická 250 s označením 353. Druhý je také 250 z panelky s označením 559.
Tak motory jsou také hotové. Nakonec je jich trochu víc než jsem čekal. Mám dva 353 po GO + jeden na díly a jeden 559 po GO +jeden na díly.
Výrobní čísla mojich agregátů:
353-033563
353-002112
353-008406...
10.10.2004
Nechal jsem si udělat nové přední pružiny. Následně jsem je nechal i se zadníma nakomaxitovat.
Přední světla jsou také v černo-šedém komaxitu. Jen musím ještě koupit obroučky.
Kostra je celá obroušená, vyvařená a natřená základní barvou.
12.3.2005
Sehnal jsem zadní lampy. Také jsem je nechal opískovat a nakomaxitovat jako přední světla.
20.5.2005
Tak se mi...