Skalní příznivci mne asi utlučou, ale jiný motor jsem zatím fakt neměl na dosah. Mít pěkný 350, tak je tam. Tento stroj jsem začal tvořit z půlky rámu, která mi ležela ve stodole a nechtěl jsem do něj příliž investovat. Ale co dělat celou zimu,že? Tak jsem stvořil paskvil,ale hned na začátku jsem si pro klid duše stanovil, že udělám vše bez zásahů do rámu, aby se tam jednou mohl dát původní motor. Veškeré úpravy tak spočívaly jen v přivaření tří držáků motoru a výrobě jiné příčky na zadní uchycení motoru.(Kromě ještě jednoho detailu, že přední půlka velorexu je 250 a zadní 350.) Při výrobě mi dalo docela zabrat přepákování řazení na podlahu a výfuky. Na doutníky to sice jelo, zvuk jak 350, ale výplach nulový,výkon jakbysmet a žralo to i trávu u silnice. Po spoustě experimentů tam skončil klasika trabantový tlumič, jede to slušně,ale zvuk se ustálil na\\\"rintintin\\\". Moc jsem toho zatím nenajel,vychytávám zatím mouchy(spíš masařky),ale tahá to skvěle a ta zpátečka...... |