Cesta: » » » Vape 350
Vape 350
Hierarchický výpis
Textová verze
Seznam odpovědí (9)
-
Vape 350
26.08.2013 v 21:14
Mánička napsal:
čau draci. Pravděpodobně se to to řeší furt, ale nemůžu najít nic
kloudnýho. Má někdo zkušenost s VAPE do 350? Mě to vcelku láká. Sice
přijdu o zpátečku a startování, ale čert to vem. ale zase mi to bude
i krásně dobíjet. Akorát nevim s jak moc velkýma úpravama se tam
dá narvat. A tak shánim někoho se zkušeností. Díky.
Přidat odpověď
-
Re:Vape 350
26.08.2013 v 23:16
Honza napsal:
Ahoj, docela jednoduše se dá upravit snadno dostupný motor
z kývačky / panelky. Potřebudeš akorát původní velorexové levé
víko motoru s dírou na dlouhý čep klikovky k pohonu chlazení.
Klikovku necháš zrenovovat tak, že levý čep necháš dáš
velorexový=dlouhý a pravý klasicky jawácký. Místo zapalování namotuješ
Vape SZ-13, startuješ jen ručně (zato spolehlivě) a zpátečku oželíš. Na
pohled to vypadá téměř, jako originální motor. Mám to tak již několik
let.
Přidat odpověď
-
Re:Vape 350
27.08.2013 v 05:13
Jiří napsal:
Honzo a mohu se zeptat:čím řadíš ????
Asi jsi zapomněl na výmněnu start hřídele.
Já mám jen dvě-pade tam je to trochu jinak.
Jiří
Přidat odpověď
-
Re:Vape 350
27.08.2013 v 07:13
Beton napsal:
Vape je samosebou krok vpřed pokud tedy nelpíš na zachování originality.
vape jak popisuje Honza je dobré když nemáš originál motor typ 572.
Případně pokud nemáš funkční dynamostartér nebo ho nemáš vůbec.
Motor typu 354 čí 360 se dá za určitej obnos pořídit na
každé burze. ani nemusíš mít spojkové víko s otvorem na vývod k
řemenici .
Elegantní řešení nabízí popisované Honzou zde http://www.velorexy.cz/…stepadesatky
. Převezmeš pouze upravu hřídele na spodní řemenici Přeskládáš
chlazení co je na 350 respektivě dáš osu chlazení tak aby řemenice
byla na pravé straně místo vlevo a máš vyřešené i chlazení.
Shora popisované je za předpokladu že nemáš funkční dynamak či
nemáš motor vůbec.
Ovšem naskytá se možnost pokud ti dynamák funguje využít ho pouze ke
startování tam i zpět a dobíjet alterátorem popisované zde http://www.velorexy.cz/…la-z-dilny-3.
Touto variantou si ušetříš dynamostartér od dobíjení.
alternátor má tu výhodu že ho pořídíš v podstatě na každém
vrakáči za pár kaček. Doporučuji altik ze škody 100–105 výkon 35A
nebo trabantí ten je svou konstrukcí ideální jelikož je nízkozátěžovej.
Tak že nebrzdí tolik motor.
Při zachování dynamostarttéru máš ještě setrvačník na víc. Což
je dobré při jízdě.
Pokud si chceš pořídit Vape jen kuli tomu že nechceš pomalu co jízdu
ladit kladívka a nepřijít o reverzní chod lze mě kontaktovat na betonecek (at) seznam.cz.
Přidat odpověď
-
Re:Vape 350
27.08.2013 v 10:57
Honza napsal:
Jiří, mám to stejně u 250 i 350 – startování
nalevo, řazení napravo, páka řazení vyvedená od hřídele ovládání
spojkového poloautomatu.
Přidat odpověď
-
Re:Vape 350
27.08.2013 v 12:09
Mánička napsal:
No, myslel jsem si, že by to mohlo být jednodušší, ale nevadí. Asi to
předělám na tyristor a dám altik. to mi přijde jednodušší… Ale
díky :)
Přidat odpověď
-
Re:Vape 350,
03.09.2014 v 18:34, příloh: 1
Velorex435 napsal:
Chcel by som sa spytat v mene kolegu z Nemecka:
Kupil motor 572 na ktorom je Vape, no nevie, ako to zapojit, aby to
spravne fungovalo, ani nevie, ci je to original Vape alebo uz nejak upravene na
spiatocku. Podla coho to moze zistit?
Přidat odpověď
-
-
Re:Vape 350,
04.09.2014 v 07:57
Velorex435 napsal:
Ten odkaz je na zapalovanie imfsoft, on tam ma ale vape.
Přidat odpověď
-
Re:Vape 350,
04.09.2014 v 10:25
Pepo napsal:
Ahoj, podla obrazka je to upravene zapalovanie Vape pre Velorex a podla
detailov upravy toto konkretne zapalovanie vyrabal Beton ´(mam ho od neho aj
ja).
Prosim skus kontaktovat jeho, radu resp. servis Ti myslim poskytne
bezproblemov.
Pepo
Přidat odpověď
Předchozí dotaz: rele dobijeni - souhrnne informace Následující dotaz: kryt spínače spětného chodu
Zpět do kategorie Elektro - předstih, dynamostartér, relé, kabely
|
|