nazdar Honzo,
já jsem samozřejmě prvně hledal ve vyhledávači, zda už kolem toho
nebyla diskuze. ale jen kdysi dávno v garážích, a tam to nebudu psát.
No, Vlasta by s Tebou asi nesouhlasil….
Nebudu obsáhle psát, že zatím jsem nic do palubovky za ta léta
nevrtal, všechny díry navíc, co tam jsou, byly předchozími majiteli, takže
já jsem to pak už jen využil, nebo zaslepil pseudovypínačem apod…, a
su rád za cyklocomputer, protože kvůli měření rychlosti nebudu půlit
motor, kde bude asi závada….…
Jak jsem zmínil Vlastu…co jsem četl, hodně hryzal, hodně hřál
motor…... já s tím mám taky problém s tím, že po druhé GO
je to už lepší, byť i z tak slyším a hlavně na spojce poznám, že
motor se už zase pohádkovým výrazem „rozškrtl do
červena“…. .
No a v době kdy digitální zobrazení má velikost cyklocomputeru,
nemůže mi nijak zavazet a naopak přinést komfort….. U temperatury
je to jasné, v letě není o problémy s chlazením nouze,
takže je za jízdy vidět, jak si motor stojí…... a u otáčkoměru
je to podle mne taky prosté a smysluplné, a proto se konec konců asi
vyráběly i na 638–640 Jawy…... mohu sledovat v čase,
jak si motor stojí chodem do otáček /ne volnoběhu/…. pohnutá
základovka, ojetá kladívka mají jistě vliv na chod motoru do otáček při
zátěži, ale to Tobě myslím nemusím říkat. Ano, byl, jsem a budu
i bez toho, ale tohle je smysl, který to podle mne pro mne má do mýho
„cestovního vozu“…. do renovovanýho kusu na veteránský
srazy bych o tom neuvažoval ani v nejmenším :)))