Velorexy.CZ - vše o tříkolkách Velorex

ExpediceInfoPovídkyPoznatkyReportáže ze srazůTipy na výletVaše strojeVelopříbuzníZ médiíZajímavostiFotky dne

Otáčkoměr do hadráka

Hierarchický výpis

Rss export Textová verze

Seznam odpovědí (4)

  • Otáčkoměr do hadráka

    11.02.2015 v 16:23

    Brťka napsal:

    po létech oprašuji myšlenku na nejlépe malý spolehlivý digitální otáčkoměr, příp. teploměr který by nezavazel na palubovce…..

    máte někdo zkušenosti? Rady, tipy a postřehy sem! :))

    Přidat odpověď

  • Re:Otáčkoměr do hadráka

    12.02.2015 v 07:06

    HonzaBK napsal:

    a k čemu je takýsi akýsi bazmek na hadrákovi?? Že by další „kurvítko“ navíc?

    Přidat odpověď

  • Re:Otáčkoměr do hadráka

    12.02.2015 v 08:01

    Beton napsal:

    Tak delaj se různé digitalni měřidla v různých kombinacích. Uvažoval jsem o o kombinaci voltmetr ampérmetr. Jelikož takovéto měření ma docela smysl. Teploměr a nějaká časomíra či otackomer asi moc veliké využití nebude mít. Teplotu na motoru jsem nikdy neřešil. Otáčky pokud mas cit tak měřit nepotrebujes. A hodiny ma v dnešní době každém.

    Každopádně pokud si něco budeš chtít dat do stroje a k tomu ještě ušetřit koukni nejdříve třeba na stránky www.dx.com.

    Přidat odpověď

  • Re:Otáčkoměr do hadráka

    12.02.2015 v 08:32

    Beton napsal:

    Možná by nebylo od věci usnadnit si měření tlaku v pneumatikach. V dnešní době ma hodně lidi chytrej mobil třeba s androidem. Nekde jsem zahlédl něco podobneho jako je toto http://www.dx­.com/…4-pcs-198860#… jenže to co mám na mysli bylo pres aplikaci a bluetooth napojeno na mobil. To co je v odkazu je na mechanické Bázi jen taková blbinka

    Přidat odpověď

  • Re:Otáčkoměr do hadráka

    12.02.2015 v 09:26

    Brťka napsal:

    nazdar Honzo,
    já jsem samozřejmě prvně hledal ve vyhledávači, zda už kolem toho nebyla diskuze. ale jen kdysi dávno v garážích, a tam to nebudu psát.

    No, Vlasta by s Tebou asi nesouhlasil….

    Nebudu obsáhle psát, že zatím jsem nic do palubovky za ta léta nevrtal, všechny díry navíc, co tam jsou, byly předchozími majiteli, takže já jsem to pak už jen využil, nebo zaslepil pseudovypínačem apod…, a su rád za cyklocomputer, protože kvůli měření rychlosti nebudu půlit motor, kde bude asi závada….…

    Jak jsem zmínil Vlastu…co jsem četl, hodně hryzal, hodně hřál motor…... já s tím mám taky problém s tím, že po druhé GO je to už lepší, byť i z tak slyším a hlavně na spojce poznám, že motor se už zase pohádkovým výrazem „rozškrtl do červena“…. .

    No a v době kdy digitální zobrazení má velikost cyklocomputeru, nemůže mi nijak zavazet a naopak přinést komfort….. U temperatury je to jasné, v letě není o problémy s chlazením nouze, takže je za jízdy vidět, jak si motor stojí…... a u otáčkoměru je to podle mne taky prosté a smysluplné, a proto se konec konců asi vyráběly i na 638–640 Jawy…... mohu sledovat v čase, jak si motor stojí chodem do otáček /ne volnoběhu/…. pohnutá základovka, ojetá kladívka mají jistě vliv na chod motoru do otáček při zátěži, ale to Tobě myslím nemusím říkat. Ano, byl, jsem a budu i bez toho, ale tohle je smysl, který to podle mne pro mne má do mýho „cestovního vozu“…. do renovovanýho kusu na veteránský srazy bych o tom neuvažoval ani v nejmenším :)))

    Přidat odpověď

Předchozí dotaz: Dynamostartér málo točí studený motor
Následující dotaz: Led žárovky

Zpět do kategorie Elektro - předstih, dynamostartér, relé, kabely