alternator z felicie

Hierarchický výpis

Rss export Textová verze

Seznam odpovědí (11)

  • alternator z felicie

    27.06.2015 v 22:58

    Prudas80 napsal:

    Zdravím potřeboval bych poradit při montáži alternátoru z feldy. Musím přehodit polaritu ukostrit – pol,přehodit dráty s1 a s2 a jak zapojim dynamostartér když je origo ukostřen + nebo budu muset startovat už jenom pákou. Díky za odpověď nerad bych něco zničil

    Přidat odpověď

  • Re:alternator z felicie

    28.06.2015 v 00:36

    Beton napsal:

    Nikde krom polarity baterie nic neprehazuj dřív než zjistí jakým směrem se ti bude při startování točit motor. Odpoj puvodni relé dobíjení od krizaku a dynama. Alternátor pripoj na privod baterie a vodič na kontrolu pripoj na drát co ti zůstal z původního relé a vede ke kontrolce. Námět na zapojení popisují zde http://www.ve­lorexy.cz/…la-z-dilny-3 . jen nedoporučují altik z Felicie či favorita mají moc velikej brzdnej účinek na motor při dobíjení. Lepší škoda 100 35A s relé zvlášť. Nebo ještě lépe z trabanta 42A

    Přidat odpověď

  • Re:alternator z felicie

    28.06.2015 v 00:39

    Beton napsal:

    Pokud ti dynamo startér startoval budeš nadále startovat dynamo startérem bez problémů.

    Přidat odpověď

  • Re:alternator z felicie

    28.06.2015 v 01:02

    Prudas80 napsal:

    Dobře seženu někde z trabanta.Mám špatnej rotor u dynama proto alternátor. Jenom jestli to půjde přihlásit na vet.čísla když to není originál.Motor jeste nejel budu dělat GO

    Přidat odpověď

  • Re:alternator z felicie

    28.06.2015 v 01:44

    Beton napsal:

    Tak ho nech opravit.tuším za necelejch 8000 u Roberta nemce

    Přidat odpověď

  • Re:alternator z felicie

    08.08.2017 v 22:44

    jo napsal:

    Ahoj. po marném zkoušení a pokusech vzkřísit dobíjení z dynamostartéru jsem bohužel dospěl k závěru, že i já musím použít alternativu – alternátor. Na vrakáči jsem ještě jeden sehnal ze Skoda 105 – 42 A. Tento alternátor má vývody, B, M, R. Prosím tě mohl by jsi mi poslat el. schéma v lepším rozlišení než máš v uvedeném odkazu? nebo jinak jak mám připojit tento alternátor ke stávající el. zapojení aby vše fungovalo? Mám připojit přes stávající dobíjecí relé 150 W tj. B na B, M na M a R na D a ostatní kabely odpojit od dynama a od křižáku? díky moc mirek

    Přidat odpověď

  • Re:alternator z felicie

    09.08.2017 v 06:15

    Beton napsal:

    Stačí do google zadat tu správnou otázku a obecně zapojení alternátoru jisto jistě google najde

    Přidat odpověď

  • Re:alternator z felicie

    09.08.2017 v 06:20

    Beton napsal:

    Hlavně se nesnaží napojit alternátor na relé co je určeno pro dynamo. To by ti opravdu nefungovalo.
    Alternátor je vhodnější jak jsem už psal že škody 100 a to o výkonu 35A nebo z Trabanta 42A. U trabantiho maz už jen dva vývody a to k baterce a ke kontrole. Nehledě na to že je nizkozazezovej a nejezdí při dobíjení motor tak jak 42A že škodovky.

    Přidat odpověď

  • Re:alternator z felicie

    09.08.2017 v 12:13, příloh: 3

    Pepo napsal:

    Ahoj, ja mam na mem stroji alternaror z Favorita s integrovanym rele. Koupil jsem ho na vrakaci ve funkcnim stavu za 300kč.
    Zapojuješ pouze +pol a kontrolku dobijeni a samozrejme dobre ukostrit (pol-).
    Puvodni rele muzes uplne zdemontovat je ti k nicemu.

    Na obrázku v gumové krytce je silové plus, to pod ním je kontakt pro kontrolku (+D).

    Dle toho jak si montáž o zadní kyvku vymyslíš doporučuji si na vrakáči vzít i spodní držák alternároru budeš mít při montáži míň práce. Kdyby si jednou sehnal do Veloucha 12V Trabantí alternátor kt. je dle mého soudu svoj konstrukcí ješte vhodnější ťak tento držák Ti bude přesne na nej také pasovat.

    Cislo a delku klinoveho remenu po montazi Ti muzi vecer napsat.
    Horni napinak remenu k alternatoru udelas z pasoviny foto poslu vecer.

    Přidat odpověď

  • Re:alternator z felicie

    09.08.2017 v 21:29, příloh: 3

    jo napsal:

    Ahoj díky za rady. tak jsem ještě dnes koupil regulátor a celek namontoval dle el schématu na zapojení alternátoru u 105. Celek je potom vidět na obrázcích – snad někomu pomůže. Klíňák musím ale koupit delší 1100 mm nepostačuje – ideálně je 1200 nebo 1300 mm. Zdá se tedy, že vše funguje jak má. m

    Přidat odpověď

  • Re:alternator z felicie

    09.08.2017 v 21:31, příloh: 3

    Pepo napsal:

    Tak ješte slibovane číslo řemenu:
    Rubena Z 1170Lw 10×1150 Li

    Na fotce máš i detail držáku alternároru z favorita, přivařeného na kyvku a na něm pro změnu osazen Trabantí alternáror. A celkové foto řešení včetně napínáku.

    Přidat odpověď

  • Re:alternator z felicie

    09.08.2017 v 21:39, příloh: 1

    jo napsal:

    díky moc. já jsem nakonec nic nevařil, ale provrtal a následně vyřezal M8 závity skrz kyvku a prošrouboval skrz kyvku očka, které jsem za pár korun koupil v železářství.

    Přidat odpověď

Předchozí dotaz: neutrál
Následující dotaz: doladit velorex

Zpět do kategorie Elektro - předstih, dynamostartér, relé, kabely