Velorexy.CZ - vše o tříkolkách Velorex

ExpediceInfoPovídkyPoznatkyReportáže ze srazůTipy na výletVaše strojeVelopříbuzníZ médiíZajímavostiFotky dne

neutrál

Hierarchický výpis

Rss export Textová verze

Seznam odpovědí (9)

  • neutrál

    06.11.2017 v 19:19

    Killy napsal:

    Ahoj, můžete mi prosím někdo popsat kudy vede kablík přes motor od spínače neutrálu u mechaniky 350ky, popřípadě dát fotku ?

    Přidat odpověď

  • Re:neutrál

    06.11.2017 v 22:13

    Redbull_co2 napsal:

    Nedavno sme to tahali u kamaráda, co si vybavuji tak sme to dali aby to retez nako nevzal sebou , a klasika po horni stěně motoru do zapalování ,,cele v buzirce,, a smer kontrolka, fotku bych dodal ale nevim kdy..

    Přidat odpověď

  • Re:neutrál

    06.11.2017 v 22:28

    Killy napsal:

    Drát je vedený ze spínače zpátečky, v držáku kabelu .. ale potom nevím jestli to táhnout právě po té horní stěně motoru, jestli tam není velké teplo , aby se izolace kabelu neroztavila.

    Přidat odpověď

  • Re:neutrál

    07.11.2017 v 06:34, příloh: 1

    Beton napsal:

    Základ je tenhle plíšek viz příloha .Pak je veden v buzirce samostatně vrchem okolo dynamostartéru tam je zakončen konektorem. Dál už je napojen na el. instalaci hadraka. Tudíž není veden ve svazku co vede od dynamostartéru ke křížovému přepínači. Na křížovém přepínači a relé je plechovej kryt buď pulkulatej nebo hranatej. Na spojkovém vypinacim mechanizmu je ještě vhodně upraveny kryt.

    Přidat odpověď

  • Re:neutrál

    08.11.2017 v 07:14

    HonzaBK napsal:

    ahoj já bych to jen doplnil. Ten plech je přišroubován pod řetězem nahoře ke karteru zapuštěným šroubkem, od spínače vede drát pod tímto plechem dozadu nahoru pod řetězem a následně po motoru dopředu do kabeláže tak jak je uvedeno výše. Akorát já nikdy neviděl na tomto drátu žádný konektor, ale vždy jsme tam viděl jen jeden článek čokolády (ani mléčné ani hořké, ale té elektrikářské bakelitové).

    Přidat odpověď

  • Re:neutrál

    08.11.2017 v 18:45

    Killy napsal:

    Zkusím to tam nějak provléknout. Já mám nataženou elektriku novou a tenhle drát mám v celku od palubky.

    Přidat odpověď

  • Re:neutrál

    09.11.2017 v 07:16

    HonzaBK napsal:

    V celku od palubky je dost nešťastné – nepraktické řešení a podle mě snad ani není originální. Kdykoliv budeš chtít vyndat motor musíš ho buď pájkou odletovat nebo složitě malým šroubováčkem demontovat a máš tam automat spojky a palec řazení. Proto má být v jednom kuse z palubky až k motoru a na motoru (před motorem) spojen s drátem který vede od spínače neutrálu.

    Přidat odpověď

  • Re:neutrál

    09.11.2017 v 16:24, příloh: 2

    Redbull_co2 napsal:

    Tak uz sem se k tomu dostal

    Přidat odpověď

  • Re:neutrál

    10.11.2017 v 16:55

    Killy napsal:

    Díky za fotku, udělal jsem to taky tak.

    Přidat odpověď

  • Re:neutrál

    10.11.2017 v 17:02

    Killy napsal:

    Díky za radu, když jsem velouše koupil tak tam ten drát vůbec nebyl a tak jsem nevěděl jak to patří. Předělám to jak popisuješ ty. Má to svoje opodstatnění.

    Přidat odpověď

Předchozí dotaz: Motorek stěračů
Následující dotaz: alternator z felicie

Zpět do kategorie Elektro - předstih, dynamostartér, relé, kabely