Oprava unašeče zapalován na statoru
Hierarchický výpis
Textová verze
Seznam odpovědí (2)
-
Oprava unašeče zapalován na statoru
08.10.2018 v 22:09
Brťka napsal:
Ahoj, řešil tu někdo utržené packy na talířku, který drží
zapalovací desku? Nechal jsem si to heftnout CO-čkem, bohužel se unašeč
zkřivil, stejně jako došlo k tomu, že packy jsou teď přitaženější
a celý unašeč tak místy drhne o rotor. Chtělo by to jak
„natáhnout“, tak vystředit :/
Další dotaz by byl k poškozenému pertinaxu na sdružené
kontaktnici….
Díky za radu, p. Putna to prý ani jedno nedělá, dělá pouze
vinutí.
Přidat odpověď
-
Re:Oprava unašeče zapalován na statoru
09.10.2018 v 08:29
Beton napsal:
Dvě zásadní chyby při opravě této závady která z 99% vzniká
při natažení perka kladivek v domění ze to pomůže pritom bývá
závada vetsinou jinde.
Chyba první svařování pomocí COčka.
Chyba druhá nesundani onoho víčka ci jsou na nem i uhlíky. To
nese za následek nedostatečné očištění od zinkovaneho povrchu a splatnéj
pristup k vycentrovani.
Pertinax jsem si vyráběl sám na soustruhu jsem si udělal potřebné
sloupky do kterých jdou A1 B1 a M. Ty zespod roznejtival a vysledek jen ze na
nove desticce nejsou vyřazena písmenka pozic.
Přidat odpověď
-
Re:Oprava unašeče zapalován na statoru
09.10.2018 v 08:51
Beton napsal:
A teď k té řadě . Jelikož jsem se uz s takovou zavado
setkal mnohokrat vedlo me to k výrobě centrovaciho přípravku a
zároveň i k metodě ktera je nejvhodejsi na opravu. Zatim jsem tu nikde
nepublikoval postup teto opravy. Prostě nebyl čas a ani nálada.
Prvni co udělej najdi někoho kdo stvari metodou TIG. druhe co udělej
odletuj kontakt M od drátku a odsroubuj srozby S1,S2 a D. Sundas tim tu
kontaktnici tu si obkresli a vypiluj. Soustruzik ti udela nove kontakty A1,B1 a
M.
Treti na řadě je sklepnout onu pokličku zmasa statoru . Neni to nic
složitého pomoci tycky treba průměr 6. Ac se to nezdá jde to poměrně
lehce. Odbrus ten nádor co vznikl pri sarovani COčkem . Virovnej si vse jak
potřebuješ a nech to odborne svarit. Přípravek kuli jednomu jednomu
nevyrabej ani ho tu popisovat nebudu. Jak uz budes mít to vicko dole orivnej si
ho v místech kde je primackle od kladiva co pri nansavani na motor
pomáhalo. Je to z důvodu aby náhodou někde nedoslo ke kontaktu
s vinutí mstatoru. A po oprve nasad na maso statoru a prubni nestli
ti nekde nedrhne. Pak dulcikem. Zas zaklepni ty tri diry co drží víčko .
Prideleh kontakty a je to.
Přidat odpověď
Předchozí dotaz: tlacitko klaksonu na popate
Následující dotaz: Dvouvačka na 250 alias zpátečka
Zpět do kategorie Elektro - předstih, dynamostartér, relé, kabely