Velorexy.CZ - vše o tříkolkách Velorex

ExpediceInfoPovídkyPoznatkyReportáže ze srazůTipy na výletVaše strojeVelopříbuzníZ médiíZajímavostiFotky dne

Chlazení Velorex

Hierarchický výpis

Rss export Textová verze

Seznam odpovědí (13)

  • Chlazení Velorex

    06.06.2018 v 23:12

    Milan-Jihlava napsal:

    Pánové mám dotaz ohledně chlazení na 350ccm, chtěl bych origo rozpadlý chlazení trochu upravit a použít saharu z nějakýho motocyklu, máte s tím někdo zkušenosti, například zda-li to ta sahara zvládne uchladit a jakou z jaký moto nejlíp použít, nebo nějakou malou z auta, taky jsem si říkal jestli nechat původní bednu a dát saharu z boku, nebo dátnějakou větší saharu před motor ? Samozřejmě by tam by altík 55A Díky

    Přidat odpověď

  • Re:Chlazení Velorex

    07.06.2018 v 05:22

    Beton napsal:

    chlazení na 350 je lety odzkoušené a plnohodnotně uchladí motor velorexu. Tady není potřeba nic vylepšovat. Chce to mít jen ta správná ložiska a dobré vrtule. http://www.ve­lorexy.cz/…eho-chlazeni
    To že tam chces dát alternátor o výkonu 55A ti bude jen brzdit motor . Tim budeš víc šlapat na plyn = větší spotřeba a víc se ti bude hřát motor.
    Altík ti stací ze škody 100 a to 35A . Případně z tráboše 42A ten je konstrukčně nízkozátěžovej. Proto trabantí altíky mám ve svejch hadrácích. http://www.ve­lorexy.cz/…la-z-dilny-3

    Přidat odpověď

  • Re:Chlazení Velorex

    07.06.2018 v 09:31

    Milan-Jihlava napsal:

    Já tam mám vape a to má jen 150w tak jsem tam chtěl dát altík hlavně kvůli dobíjení a myšlenka byla že ta elektrická sahara by nemusela tolik drnčet při jízdě, já dneska vykuchnu to origo chlazení, hlavní problém je že tam jsou stržený některý ty šrouby jak držej ty hliníky.. Takže lepší bude opravit origo chlazení a dát tam denní svícení ?

    Přidat odpověď

  • Re:Chlazení Velorex

    07.06.2018 v 11:56

    Beton napsal:

    Pokud ti drnčí chlazení při jízdě může se ti někde dotýkat žeber válců nebo hlavy případně výfukoveho kolena. V mísě kde se ti dotýká chlazení žeber nalep na chlazení kousek gumy. Každopádně doporučuju tuto vychytávku http://www.ve­lorexy.cz/…/pro­ti-hluku .
    Dá se koupit celé nové chlazení . Jen je pořeba si dokoupit vrtule a remenici. Pokdu se ti to tvé nepodaří opravit. Někde mám kontakt.

    Přidat odpověď

  • Re:Chlazení Velorex

    07.06.2018 v 12:33

    Milan-Jihlava napsal:

    Tak jsem to rozdělal a je to opravitelný, jeden závit v tom hliníku spravím, zbylý jsou ok, jen bude asi problém sehnat ta ložiska 1301 výklopná samozřejmě tam byla obyč, volal jsem do čtyřech prodejen a nikde nemaj, jen v mateze SKF za 1000,–kus
    Jinak to chlazení je uchyceno jen na těch dvou obrmatkách který koukají z hlav a dole u šroubu motoru, nemá pod tím být nějaká guma nebo tak něco ?

    Přidat odpověď

  • Re:Chlazení Velorex

    07.06.2018 v 12:41

    Milan-Jihlava napsal:

    tohle jsem našel https://www.e­lotechnik.cz/…1301-cn.html nebo dát fakt nějaký lepší ?

    Přidat odpověď

  • Re:Chlazení Velorex

    07.06.2018 v 22:28

    Brťka napsal:

    optal bych se, odkud jsou… já používám bývalá SSSR ložiska, tuším že GPZ, nevím zda dnes to néni dnes z Ukrajiny…. https://www.lo­ziska-policka.cz/…ko-1301-gpz/

    Přidat odpověď

  • Re:Chlazení Velorex

    08.06.2018 v 12:46

    Milan-Jihlava napsal:

    Tak ty z odkazu mají plastovou klec teplotu max píšou 120

    Přidat odpověď

  • Re:Chlazení Velorex

    08.06.2018 v 15:33

    Beton napsal:

    Plastovou klec opravdu nebrat.
    Já osobně mám s plasem špatné zkušenosti jak v chlazení tak na klice a v převodovce se také neosvědčila.

    V chlazení po zastavení je od motoru vzduchem chlazeného veliké teplo.
    Na klice je docela málo mazané a hlavně je tam karbon.
    No a v převodovce asi když by byla oddělená spojka a nešel z ní bordel by asi vydrželi déle.

    Přidat odpověď

  • Re:Chlazení Velorex

    08.06.2018 v 20:47

    Milan-Jihlava napsal:

    a prosím jak patří ty vrtule, prolisama dovnitř nebo ven ?

    Přidat odpověď

  • Re:Chlazení Velorex

    09.06.2018 v 22:31, příloh: 1

    Milan-Jihlava napsal:

    Tak jsem to složil , chodí to, dal jsem tam vazelínu do vysoký teploty, tak uvidíme co ty plastový klícky vydrží..

    Přidat odpověď

  • Re:Chlazení Velorex

    10.06.2018 v 20:22

    Brťka napsal:

    No ty Ukrajinská ložiska GPZ určitě nemívaly plast. Hlavně nesplést strany, vrtule jsou pravá a levá. Musí pro směr jízdy dopředu nabírat vzduch! Já používám vazelínu Mogul , tuším LC 2, je myslím si do 150, krátkodobě 180C.

    Přidat odpověď

  • Re:Chlazení Velorex

    10.06.2018 v 20:56

    Milan-Jihlava napsal:

    z toho nejsem moudrej , když to nastartuju tak to fouká do válců obě vrtule , je to tak správně ?

    Přidat odpověď

  • Re:Chlazení Velorex

    22.06.2018 v 09:55

    Peťass napsal:

    Ano, pokud se motor točí tak by obě vrtule měly foukat DO válců. Proto je taky pravá a levá vrtule.

    Přidat odpověď

Předchozí dotaz: Typ motoru
Následující dotaz: kryt motoru

Zpět do kategorie Motor, karburátor, chlazení, výfuk