Chlazení Velorex
Hierarchický výpis
Seznam odpovědí (13)
-
Chlazení Velorex
06.06.2018 v 23:12
Milan-Jihlava napsal:
Pánové mám dotaz ohledně chlazení na 350ccm, chtěl bych origo rozpadlý
chlazení trochu upravit a použít saharu z nějakýho motocyklu, máte
s tím někdo zkušenosti, například zda-li to ta sahara zvládne
uchladit a jakou z jaký moto nejlíp použít, nebo nějakou malou
z auta, taky jsem si říkal jestli nechat původní bednu a dát saharu
z boku, nebo dátnějakou větší saharu před motor ? Samozřejmě by tam
by altík 55A Díky
-
Re:Chlazení Velorex
07.06.2018 v 05:22
Beton napsal:
chlazení na 350 je lety odzkoušené a plnohodnotně uchladí motor
velorexu. Tady není potřeba nic vylepšovat. Chce to mít jen ta správná
ložiska a dobré vrtule. http://www.velorexy.cz/…eho-chlazeni
To že tam chces dát alternátor o výkonu 55A ti bude jen brzdit motor .
Tim budeš víc šlapat na plyn = větší spotřeba a víc se ti bude hřát
motor.
Altík ti stací ze škody 100 a to 35A . Případně z tráboše 42A
ten je konstrukčně nízkozátěžovej. Proto trabantí altíky mám ve svejch
hadrácích. http://www.velorexy.cz/…la-z-dilny-3
-
Re:Chlazení Velorex
07.06.2018 v 09:31
Milan-Jihlava napsal:
Já tam mám vape a to má jen 150w tak jsem tam chtěl dát altík hlavně
kvůli dobíjení a myšlenka byla že ta elektrická sahara by nemusela tolik
drnčet při jízdě, já dneska vykuchnu to origo chlazení, hlavní problém
je že tam jsou stržený některý ty šrouby jak držej ty hliníky.. Takže
lepší bude opravit origo chlazení a dát tam denní svícení ?
-
Re:Chlazení Velorex
07.06.2018 v 11:56
Beton napsal:
Pokud ti drnčí chlazení při jízdě může se ti někde dotýkat žeber
válců nebo hlavy případně výfukoveho kolena. V mísě kde se ti
dotýká chlazení žeber nalep na chlazení kousek gumy. Každopádně
doporučuju tuto vychytávku http://www.velorexy.cz/…/proti-hluku
.
Dá se koupit celé nové chlazení . Jen je pořeba si dokoupit vrtule a
remenici. Pokdu se ti to tvé nepodaří opravit. Někde mám kontakt.
-
Re:Chlazení Velorex
07.06.2018 v 12:33
Milan-Jihlava napsal:
Tak jsem to rozdělal a je to opravitelný, jeden závit v tom hliníku
spravím, zbylý jsou ok, jen bude asi problém sehnat ta ložiska
1301 výklopná samozřejmě tam byla obyč, volal jsem do čtyřech
prodejen a nikde nemaj, jen v mateze SKF za 1000,–kus
Jinak to chlazení je uchyceno jen na těch dvou obrmatkách který
koukají z hlav a dole u šroubu motoru, nemá pod tím být nějaká
guma nebo tak něco ?
-
-
Re:Chlazení Velorex
07.06.2018 v 22:28
Brťka napsal:
-
Re:Chlazení Velorex
08.06.2018 v 12:46
Milan-Jihlava napsal:
Tak ty z odkazu mají plastovou klec teplotu max píšou 120
-
Re:Chlazení Velorex
08.06.2018 v 15:33
Beton napsal:
Plastovou klec opravdu nebrat.
Já osobně mám s plasem špatné zkušenosti jak v chlazení
tak na klice a v převodovce se také neosvědčila.
V chlazení po zastavení je od motoru vzduchem chlazeného veliké
teplo.
Na klice je docela málo mazané a hlavně je tam karbon.
No a v převodovce asi když by byla oddělená spojka a nešel
z ní bordel by asi vydrželi déle.
-
Re:Chlazení Velorex
08.06.2018 v 20:47
Milan-Jihlava napsal:
a prosím jak patří ty vrtule, prolisama dovnitř nebo ven ?
-
Re:Chlazení Velorex
09.06.2018 v 22:31, příloh: 1
Milan-Jihlava napsal:
Tak jsem to složil , chodí to, dal jsem tam vazelínu do vysoký teploty,
tak uvidíme co ty plastový klícky vydrží..
-
Re:Chlazení Velorex
10.06.2018 v 20:22
Brťka napsal:
No ty Ukrajinská ložiska GPZ určitě nemívaly plast. Hlavně nesplést
strany, vrtule jsou pravá a levá. Musí pro směr jízdy dopředu nabírat
vzduch! Já používám vazelínu Mogul , tuším LC 2, je myslím si do 150,
krátkodobě 180C.
-
Re:Chlazení Velorex
10.06.2018 v 20:56
Milan-Jihlava napsal:
z toho nejsem moudrej , když to nastartuju tak to fouká do válců
obě vrtule , je to tak správně ?
-
Re:Chlazení Velorex
22.06.2018 v 09:55
Peťass napsal:
Ano, pokud se motor točí tak by obě vrtule měly foukat DO válců. Proto
je taky pravá a levá vrtule.
Předchozí dotaz: Typ motoru
Následující dotaz: kryt motoru
Zpět do kategorie Motor, karburátor, chlazení, výfuk