Cesta: » » » stabilita
stabilita
Hierarchický výpis
Textová verze
Seznam odpovědí (10)
-
stabilita
24.05.2004 v 18:31
čestmír napsal:
a já mám problém udržet fáro na dvou kolech,což se mi stává
v pravotocivých zatáckách,presto když nejedu príliš rychle.levé kolo
mám pomerne skosené což bude asi tím,ale nevím,jestli je to osou,ale
vymenil jsem celý to hybný rameno a nespravilo se to,tedy jestli je to
ložiskama v kole?nevíte,kdo to v brne briskne nová ložiska
nalisuje?
Přidat odpověď
-
Re: stabilita
25.05.2004 v 10:11
Honza napsal:
Od tríkolky necekej buhvíjakou stabilitu, v pravé zatácce pri sólo
jízde zvlášt. To, co popisuješ je odklon kola, pri pohledu zepredu jsou
jakoby do „V“. Rešilo se to tady za poslední rok asi 2×, je
to kvuli jednosrtannému namáhání ložisek. Videl jsem stroj, který mel pro
zlepšení bocní stability prohozena ramena pravé za levé – mel tedy
príklon. Ale jak se príklon projeví na ložiskách, to už nevím…
Přidat odpověď
-
Re: stabilita
09.08.2004 v 10:46
santer napsal:
Ja mam zase problem s udrzenim se na silnici popr. na dalnici
v pruhu. Az kolem 80tky teda asi. Uz jsem vymenil snad vsechno: pouzdra na
kyvce, cely novy zadni kolo z panelky, predni cepy vymeneny, novej hreben,
loziska v kolech. A mam pocit ze se to snad ani moc nezlepsilo. Volant
ma porad vuli, ted jsem koukal ze je to mozna tim ze ma vuli takovej ten
vehement do „L“ kterej spojuje hreben rizeni a tu vodorovnou
spojovaci tyc. Nevite pripadne kde ten vehement sehnat? Nebo nejaky jeste jiny
zazracny reseni?diky
Přidat odpověď
-
Re: stabilita
09.08.2004 v 13:41
Honza napsal:
Nevím o tom, že by se ten „vehement“ dal nekdy sehnat
nový. Také bych ho potreboval. Snad ho nechat vyrobit, ale asi z nejaké
jakostní oceli…
Přidat odpověď
-
Re: stabilita
07.04.2015 v 11:46
Jirkar napsal:
Ahoj, dotaz je hooodně starý, ale právě řeším tento stejný problém.
Musím si nechat někde vyrobit spojovací „L“ řízení t.j.
ten čep, který spojuje hřeben se spojovací tyčí řízení.
Otázka je jaký materiál je nejvhodnější ??
Moc díky za vaše komentáře.
Přidat odpověď
-
Re: stabilita
07.04.2015 v 16:51
Beton napsal:
no neni to nic extrovniho
ja ho mam pravdepodobne vyrobeny z nejake stribrnice o prumeru tusim
12
Přidat odpověď
-
Re: stabilita
08.04.2015 v 12:20
Jirkar napsal:
Velké díky za tip. Je jasný, že to musí být tvrdý tak akortát, ani
málo a ani moc.
Přidat odpověď
-
Re: stabilita
20.04.2015 v 09:39
Jirkar napsal:
Ahoj, tak jsem min. týden naštívil prodejnu hutních materiálů a chtěl
zmíňovanou stříbrnici na řízení.
Pán se ptal na co to mám a když jsem mu to popsal, úplně se doslova
zděsil s tím, že materiál Nástrojová, stříbrnice j.19 421.3
(107CrV3) je vhodný na závitníky, vrtáky, výstružníky. Je křehký a
rozhodně ho nedoporučil na čep řízení.
Martine, určitě jsi myslel tuto stříbrnici ?
Přidat odpověď
-
Re: stabilita
20.04.2015 v 10:06
Pepo napsal:
Nazdar, asi ti ted dam voditko jak najit vhodny material.
Zajdi na vrakoviste a nebo do nejakeho servisu a rekni si o nejakou
pro tebe vhodnou poloosu z bezneho auta (delka, prumer a pod.) a
z toho materialu si pak udelej pozadovanou souzcastku. Ten material je
dimensovany na ruzne typy zateze a namahani, takze tim ziskas kvalitni matros a
minimalizujes pripadne nezadouci deformace.
Pepo
Přidat odpověď
-
Re: stabilita
20.04.2015 v 14:17
Beton napsal:
Materiál co popisujes ta 19×xx je matros vhodnej na kde co záleží na
dalším zuslechteni ( kalení, popousteni, žíhání a pod) i když na tu
potřebu co mas stačí i klasika a to 11600, i když 14220 je
taky dostupnej ale zas zalezi na dalsim zpracování, Kolikrát je lepší když
se čep ohne nezli by prasknul.
PS, Petře dnes spousta aut ma poloosou z trubky a další věc
těžko určit jakej tam kdo na to v dnešní době použil material. Tak
ze do toho bych asi nešel.
Přidat odpověď
-
Re: stabilita
21.04.2015 v 13:15
Jirkar napsal:
hoši díky za odpovědi, jdu na nákup č2 :-)
Přidat odpověď
Předchozí dotaz: dotaz na přidání fotografií Následující dotaz: "Odzimování" Velorexe
Zpět do kategorie Ostatní
|
|