Velorexy.CZ - vše o tříkolkách Velorex

ExpediceInfoPovídkyPoznatkyReportáže ze srazůTipy na výletVaše strojeVelopříbuzníZ médiíZajímavostiFotky dne

Kola Velorex 350/16

Hierarchický výpis

Rss export Textová verze

Seznam odpovědí (25)

  • Kola Velorex 350/16

    18.11.2012 v 12:04

    Lomikar7 napsal:

    Zdravim vsechny velorexkare.
    Pred par dny jsem se staj jednim z vas/350/16–­1966/.
    Musim ho trochu vylepsit a mam nekolik dotazu.
    Kolik maji mit nosnost predni a kolik zadni pneu.Mohu dat na zadni kolo pneu s nosnosti do 160kg?
    Jake rafky mam pouzit na predni a jaky rafek na zadni kolo a jake draty.Jsou to normalni kyvackove draty.
    Dekuji
    Lomikar7

    Přidat odpověď

  • Re:Kola Velorex 350/16

    18.11.2012 v 16:38

    Jiří napsal:

    Blahopřeji k hadráku
    Já sice mám 250 , ale používám standartě kola a pláště,které se montovali na kyvačku

    Přidat odpověď

  • Re:Kola Velorex 350/16

    18.11.2012 v 19:57, příloh: 2

    Pepo napsal:

    No… tak co se tyce cosnosti, to nevim ale do predu maji jit 16"x3,0 a do zadu 16"x3,5.
    Dale kola jsou kyvackova, ale pozor, stredy kol narozdil od kyvacky maji jen jeden (vetraci)otvor!!!
    Kdyz pouzijes panelkova kola, muzes pocitat s tim ze Ti praskne stred – Velorex ma hold vice kilo…

    Přidat odpověď

  • Re:Kola Velorex 350/16

    18.11.2012 v 20:02

    Honza napsal:

    Ráfky: předek 1,85×16, zadek 2,15×16. Chromované turecké poměrně brzy reznou, letos se objevily ráfky z nerez oceli – poznáš je magnetem. Rovněž výplet bych dnes dal nerezový – www.sroubmarek­.com A pneumatiky, naprostá většina velorexu jezdí Mitasky – předek 3,25×16, zadek 3,5×16, to je osvědčená kvalita. Hlavně zadní kolo je potřeba včas přezouvat, když zadek za jízdy praskne, má to fatální následky. Bubny kol jsou v původním provedení kývačkové, avšak pokud chceš předejít problémům s vymačkanými pouzdra ložisek a praskajícím stěnám bubnů, dal bych bubny panelkové.

    Přidat odpověď

  • Re:Kola Velorex 350/16

    18.11.2012 v 20:05

    Honza napsal:

    Pepo, asi jsi se upsal s těmi středy – u panelkového kola středy právě nepraskají.

    Přidat odpověď

  • Re:Kola Velorex 350/16

    18.11.2012 v 20:23

    Beton napsal:

    Panelková kola mají zas jinej problém a to dráty přesněji praskají v jejich ohybu. Tak že si clověk moc nevybere. Řešil jsem to silnějším drátem přes firmu co tu zmnuje Hpnza http://www.srou­bmarek.com/…a­talogue.htm

    Přidat odpověď

  • Re:Kola Velorex 350/16

    18.11.2012 v 20:26

    Lomikar7 napsal:

    Kluci moc dekuji.
    Mam tam puvodni kola ale jsou natrena stribrenkou a draty take.
    To neni moc hezke a tak to chci vymenit.Bydlim v Nemecku a mam moznost koupit pneu 3,5×16 s nosnosti do 160kg.Nevim jestli to bude dobre.Take nevim kolik maji Mitasky nebo Heidenau.Objevil jsem Bridgestonku s nosnosti do 230kg.
    Asi by byla do zadu lepsi.Mam tam nechat puvodni stredy a nebo mam shanet z panelky?Mam motorek nekolik a tak si myslim,ze s Velorexem najezdim tak 300km za rok.Rafky koupim jak jste psali a draty take.
    Dasli problem je s papirama.Mam Polske EU papiry/maly technicak,znacku a kupni smlouvu/ a ten co mi ho prodal rikal,ze to neni zadny problem prepsat na Ceske.Jenom to neco stoji.Ale co by clovek pro sveho konicka neudelal.Mam s tim nekdo zkusenosti?
    Diky
    Lomikar7

    Přidat odpověď

  • Re:Kola Velorex 350/16

    19.11.2012 v 07:56

    Beton napsal:

    S přrepisem ti mohu pomoct kontaktuj mě pokud chces

    Přidat odpověď

  • Re:Kola Velorex 350/16

    19.11.2012 v 11:35

    hujer napsal:

    Kol z panelky bych se nebál. Taky mi sice před léty najednou popraskala věšina drátů, ale byla to celá vadná série (moc velkej úhel drátu). Koupil jsem jiný a už několik let neprasknul ani jeden.

    Přidat odpověď

  • Re:Kola Velorex 350/16

    19.11.2012 v 20:40

    Velorex435 napsal:

    Ked mas velorex v Nemecku, tak by mal byt tam aj prihlaseny. Nieje to ziaden problem, sam to mam za sebou.

    Přidat odpověď

  • Re:Kola Velorex 350/16

    21.11.2012 v 22:07

    Lomikar7 napsal:

    Zravim.
    To mas sice pravdu ale vzhledem k tomu,ze to mam do Domazlic 80km mohu si na technickou kdykoliv zajet.Vsichni mi naopak rikaji,at si vyridim ceske papiry.Tak to zkusim a kdyz to nepujde tak to prihlasim tady jako veterana.
    Nemel by to byt az tak velky problem,udajne nejvetsi problem je ziskat
    od pana Kosa z Velorexportu-Sumperk to technicke potvrzeni.
    Ma stim nekdo zkusenosti eventuelne nejaky trik jak to od nej dostat co nejdrive?
    Diky
    Lomikar

    Přidat odpověď

  • Re:Kola Velorex 350/16

    22.11.2012 v 08:33

    Velorex435 napsal:

    Tak samozrejme ceske znacky vychadzaju cenovo lacnejsie. Je mi ale znamy realny pripad, kde pri beznej cestnej kontrole obcana SR zijuceho v Nemecku zistili, ze ma slovenske znacky. O par dni mal doma dopis,ze ho zacali stihat za trestny cin kratenia dane a siel pred sud. Ci to stoji za par eur si musi kazdy prebrat sam. Pokial mas viac vozidiel, za uvahu stoja tzv. 07 znacky.

    Přidat odpověď

  • Re:Kola Velorex 350/16

    22.11.2012 v 20:26

    Pepo napsal:

    No… ja ti povim tak, nemecka TUV Kontrolle obdoba ceske STK je podstatne prisnejsi a nedarujou ti nic. Z tohoto pohledu asi budou lepsi ceske papiry. Nevim jake mas k tomu doklady ale veteranske papiry jsou take trosku pruser, tedy aspon u nas na Slovensku. Ja preferuji to dat na klasicke znacky.
    Co se tyce Velerexportu Zamberk a pana Kose, ja jsem potreboval letos souhlasne stanovisko pro pripojeni voziku PAV40 k Velorexu a pani Kosova mi to za 500korun poslala do tydne a zadny problem nebyl…

    Přidat odpověď

  • Re:Kola Velorex 350/16

    23.11.2012 v 08:18

    Velorex435 napsal:

    Tiez som isiel na nemecku TUV s totalne malou dusickou. Kontrola bola ale absolutne v pohode. Sice bola o nieco dokladnejsia, ale absolutne bezproblemova. Presiel som lahsie, ako tomu byvalo na Slovensku. Takze z toho by som strach nemal. Nepocul som o nikom, kto by mal s velorexom v nemecku na STK velky problem.

    Přidat odpověď

  • Re:Kola Velorex 350/16

    23.11.2012 v 13:03

    Lomikar7 napsal:

    Ahoj Pepo.
    To je velmi zajimave,co sji mi napsal.Uz mam prakticky vse domluvene ale z STK mi rekli,ze potrebuji to potvrzeni od pana Kosa a v predeslem pripade na to potrebovali vice nez rok a
    desitky telefonatu a mailu.Mohu te poprosit o blizi informace
    kdy jsi to resil a jak jsi se s pani Kosovou domlouval.Moc by jsi mi pomohl.
    Zdravi Lomikar

    Přidat odpověď

  • Re:Kola Velorex 350/16

    23.11.2012 v 13:49

    Pepo napsal:

    Lomikare,

    ja kontaktoval pani Kosovou po telefonu, kotakt najdes zde: http://www.ve­lorexport.cz/
    Nasledne jsem ji po domluve poslal udaje o Velorexu, cislo ramu, cislo motoru, rok vyroby atd. a taky cislo voziku PAV.
    Potom jsem je volal dalsi den jestli je vse v poradku a asi za tyden jsem dostal dobirkou ten zazracny papir.
    Toto jsem absolvoval nekdy zacatkem cervence/july r. 2012.
    Pepo

    Přidat odpověď

  • Re:Kola Velorex 350/16

    21.03.2017 v 22:20

    Brťka napsal:

    ahoj, docela by mne zajímalo, jaké výroby byly ty praskající dráty, je-li to známo… díky

    Přidat odpověď

  • Re:Kola Velorex 350/16-poznámka k typu panelka

    25.04.2017 v 23:25

    Brťka napsal:

    Zdravím,

    jen takové dodatek k zdejší diskuzi, kdyby byla pro někoho inspirací, jako pro mne. Zkusil jsem u kol z panelky variantu silnější dráty a pokud to někoho dalšího napadne, zřejmě dojde do bodu, kdy je třeba řešit, co dál:

    Dráty jsem si nechal udělat silnější, nyple atyp, aby pasovaly do děr k 16tkovým ráfkům, čili odlišné pouze vnitřním závitem pro drát! Ale stopka nastala při nápletu. Buďto chyba v tom, že hlavičky měly být menší, jako v případě 3,5 drátu /jde-li to/, nebo se musí upravit /nevratně/ buben. silnější dráty nedovolí jinak náplet, takže nutnost dalších úprav. ( pakliže jen nedošlo k chybě při výrobě – špatného úhlu drátů :/ ) . Takže jistotou je kývačka / u kupování na burzách pozor na porupaný střed bubnu!! / a u jízdy s koly s panelkou opatrná jízda, hlavně s citem v zatáčkách a na výmolech, dobrý stav náprav a vyhnout se nerez ráfkům a možná i nerez drátům/, prostě klasika je klasika.

    Přidat odpověď

  • Re:Kola Velorex 350/16-poznámka k typu panelka

    26.04.2017 v 07:32

    HonzaBK napsal:

    Právě naopak – špatný stav náprav – větší vůle atd – (ale tlumiče OK) kolu pomáhají, ne ubližují. protože když máš nápravu bez vůlí, tak vše musí propružit do stran kolo, když máš vůle v nápravách, částečně se to nahne v těchto vůlích a kolo tak netrpí!! A ta opatrná jízda je úplně jedno jestli je to panelka nebo kývačka!!

    Přidat odpověď

  • Kola Velorex 350/16

    30.05.2021 v 17:45

    Killy napsal:

    Hola přátelé zdravím , nemáte někdo typ kde dělají solidní renovace kol ?

    Přidat odpověď

  • Re:Kola Velorex 350/16

    01.06.2021 v 08:33

    PavelL napsal:

    Přidat odpověď

  • Re:Kola Velorex 350/16

    01.06.2021 v 08:34

    PavelL napsal:

    V záložce Poradna.

    Přidat odpověď

  • Re:Kola Velorex 350/16

    02.06.2021 v 20:13

    Killy napsal:

    V záložce Poradna je tolik záložek, že bych to tam musel číst týden. To se mi fakt nechce. Nevím kdo to tady spravuje ale hodil by se tady nějaký vyhledávač protože to tu je dost nepřehledný.
    Ale dobrý,už jsem si jednu firmu na renovaci našel, tak snad to bude v pořádku.

    Přidat odpověď

  • Re:Kola Velorex 350/16

    03.06.2021 v 06:48

    HonzaBK napsal:

    Proč potřebuješ někoho na renovaci kol?
    Není jednodušší si ho zrenovovat svépomocí? Karboflexkou vyřezat starý drátky, koupit nový ráfky a nový špice. Od někoho kdo má soustruh vyleštit bubny, koupit nový ložiska, vyrazit starý ložiska, nalisovat nový a vyplést kolo podle druhého. Následně odnést někomu kdo opravuje bicykle a nechat vycentrovat. Kolo takto vyjde na polovinu ceny co dáš někomu za renovaci a kromě centrování to není nic složitého.,

    Přidat odpověď

  • Re:Kola Velorex 350/16

    03.06.2021 v 10:14

    PavelL napsal:

    Není zač…

    Přidat odpověď

  • Re:Kola Velorex 350/16

    03.06.2021 v 19:34

    Killy napsal:

    Tak to nalisování ložisek by bylo to nejjednodušší ale neznám nikoho kdo by měl soustruh na stočení a přeleštění. Je fakt, že ta renovace kol je docela darda.
    Tak jsem alespoň pomohl živnostníkovi roztočit kola financí .-)

    Přidat odpověď

Předchozí dotaz: Vymezovaci podložky pod přední držák motoru 435
Následující dotaz: Barva - nátěr nebo prášková

Zpět do kategorie Podvozek - barva, kola, brzdy, řetěz