Cesta: » » » Kola Velorex 350/16
Kola Velorex 350/16
Hierarchický výpis
Textová verze
Seznam odpovědí (25)
-
Kola Velorex 350/16
18.11.2012 v 12:04
Lomikar7 napsal:
Zdravim vsechny velorexkare.
Pred par dny jsem se staj jednim z vas/350/16–1966/.
Musim ho trochu vylepsit a mam nekolik dotazu.
Kolik maji mit nosnost predni a kolik zadni pneu.Mohu dat na zadni kolo
pneu s nosnosti do 160kg?
Jake rafky mam pouzit na predni a jaky rafek na zadni kolo a jake
draty.Jsou to normalni kyvackove draty.
Dekuji
Lomikar7
Přidat odpověď
-
Re:Kola Velorex 350/16
18.11.2012 v 16:38
Jiří napsal:
Blahopřeji k hadráku
Já sice mám 250 , ale používám standartě kola a pláště,které se
montovali na kyvačku
Přidat odpověď
-
Re:Kola Velorex 350/16
18.11.2012 v 19:57, příloh: 2
Pepo napsal:
No… tak co se tyce cosnosti, to nevim ale do predu maji jit
16"x3,0 a do zadu 16"x3,5.
Dale kola jsou kyvackova, ale pozor, stredy kol narozdil od kyvacky maji
jen jeden (vetraci)otvor!!!
Kdyz pouzijes panelkova kola, muzes pocitat s tim ze Ti praskne stred
– Velorex ma hold vice kilo…
Přidat odpověď
-
Re:Kola Velorex 350/16
18.11.2012 v 20:02
Honza napsal:
Ráfky: předek 1,85×16, zadek 2,15×16. Chromované turecké
poměrně brzy reznou, letos se objevily ráfky z nerez oceli –
poznáš je magnetem. Rovněž výplet bych dnes dal nerezový – www.sroubmarek.com A pneumatiky,
naprostá většina velorexu jezdí Mitasky – předek 3,25×16, zadek
3,5×16, to je osvědčená kvalita. Hlavně zadní kolo je potřeba včas
přezouvat, když zadek za jízdy praskne, má to fatální následky. Bubny kol
jsou v původním provedení kývačkové, avšak pokud chceš předejít
problémům s vymačkanými pouzdra ložisek a praskajícím stěnám
bubnů, dal bych bubny panelkové.
Přidat odpověď
-
Re:Kola Velorex 350/16
18.11.2012 v 20:05
Honza napsal:
Pepo, asi jsi se upsal s těmi středy – u panelkového kola
středy právě nepraskají.
Přidat odpověď
-
-
Re:Kola Velorex 350/16
18.11.2012 v 20:26
Lomikar7 napsal:
Kluci moc dekuji.
Mam tam puvodni kola ale jsou natrena stribrenkou a draty take.
To neni moc hezke a tak to chci vymenit.Bydlim v Nemecku a mam
moznost koupit pneu 3,5×16 s nosnosti do 160kg.Nevim jestli to bude
dobre.Take nevim kolik maji Mitasky nebo Heidenau.Objevil jsem Bridgestonku
s nosnosti do 230kg.
Asi by byla do zadu lepsi.Mam tam nechat puvodni stredy a nebo mam shanet
z panelky?Mam motorek nekolik a tak si myslim,ze s Velorexem najezdim
tak 300km za rok.Rafky koupim jak jste psali a draty take.
Dasli problem je s papirama.Mam Polske EU papiry/maly
technicak,znacku a kupni smlouvu/ a ten co mi ho prodal rikal,ze to neni zadny
problem prepsat na Ceske.Jenom to neco stoji.Ale co by clovek pro sveho konicka
neudelal.Mam s tim nekdo zkusenosti?
Diky
Lomikar7
Přidat odpověď
-
Re:Kola Velorex 350/16
19.11.2012 v 07:56
Beton napsal:
S přrepisem ti mohu pomoct kontaktuj mě pokud chces
Přidat odpověď
-
Re:Kola Velorex 350/16
19.11.2012 v 11:35
hujer napsal:
Kol z panelky bych se nebál. Taky mi sice před léty najednou
popraskala věšina drátů, ale byla to celá vadná série (moc velkej úhel
drátu). Koupil jsem jiný a už několik let neprasknul ani jeden.
Přidat odpověď
-
Re:Kola Velorex 350/16
19.11.2012 v 20:40
Velorex435 napsal:
Ked mas velorex v Nemecku, tak by mal byt tam aj prihlaseny. Nieje to
ziaden problem, sam to mam za sebou.
Přidat odpověď
-
Re:Kola Velorex 350/16
21.11.2012 v 22:07
Lomikar7 napsal:
Zravim.
To mas sice pravdu ale vzhledem k tomu,ze to mam do Domazlic 80km
mohu si na technickou kdykoliv zajet.Vsichni mi naopak rikaji,at si vyridim
ceske papiry.Tak to zkusim a kdyz to nepujde tak to prihlasim tady jako
veterana.
Nemel by to byt az tak velky problem,udajne nejvetsi problem je ziskat
od pana Kosa z Velorexportu-Sumperk to technicke potvrzeni.
Ma stim nekdo zkusenosti eventuelne nejaky trik jak to od nej dostat co
nejdrive?
Diky
Lomikar
Přidat odpověď
-
Re:Kola Velorex 350/16
22.11.2012 v 08:33
Velorex435 napsal:
Tak samozrejme ceske znacky vychadzaju cenovo lacnejsie. Je mi ale znamy
realny pripad, kde pri beznej cestnej kontrole obcana SR zijuceho v Nemecku
zistili, ze ma slovenske znacky. O par dni mal doma dopis,ze ho zacali
stihat za trestny cin kratenia dane a siel pred sud. Ci to stoji za par eur si
musi kazdy prebrat sam. Pokial mas viac vozidiel, za uvahu stoja tzv.
07 znacky.
Přidat odpověď
-
Re:Kola Velorex 350/16
22.11.2012 v 20:26
Pepo napsal:
No… ja ti povim tak, nemecka TUV Kontrolle obdoba ceske STK je
podstatne prisnejsi a nedarujou ti nic. Z tohoto pohledu asi budou lepsi
ceske papiry. Nevim jake mas k tomu doklady ale veteranske papiry jsou take
trosku pruser, tedy aspon u nas na Slovensku. Ja preferuji to dat na
klasicke znacky.
Co se tyce Velerexportu Zamberk a pana Kose, ja jsem potreboval letos
souhlasne stanovisko pro pripojeni voziku PAV40 k Velorexu a pani Kosova mi
to za 500korun poslala do tydne a zadny problem nebyl…
Přidat odpověď
-
Re:Kola Velorex 350/16
23.11.2012 v 08:18
Velorex435 napsal:
Tiez som isiel na nemecku TUV s totalne malou dusickou. Kontrola bola
ale absolutne v pohode. Sice bola o nieco dokladnejsia, ale absolutne
bezproblemova. Presiel som lahsie, ako tomu byvalo na Slovensku. Takze
z toho by som strach nemal. Nepocul som o nikom, kto by mal
s velorexom v nemecku na STK velky problem.
Přidat odpověď
-
Re:Kola Velorex 350/16
23.11.2012 v 13:03
Lomikar7 napsal:
Ahoj Pepo.
To je velmi zajimave,co sji mi napsal.Uz mam prakticky vse domluvene ale
z STK mi rekli,ze potrebuji to potvrzeni od pana Kosa a v predeslem
pripade na to potrebovali vice nez rok a
desitky telefonatu a mailu.Mohu te poprosit o blizi informace
kdy jsi to resil a jak jsi se s pani Kosovou domlouval.Moc by jsi mi
pomohl.
Zdravi Lomikar
Přidat odpověď
-
Re:Kola Velorex 350/16
23.11.2012 v 13:49
Pepo napsal:
Lomikare,
ja kontaktoval pani Kosovou po telefonu, kotakt najdes zde: http://www.velorexport.cz/
Nasledne jsem ji po domluve poslal udaje o Velorexu, cislo ramu,
cislo motoru, rok vyroby atd. a taky cislo voziku PAV.
Potom jsem je volal dalsi den jestli je vse v poradku a asi za tyden
jsem dostal dobirkou ten zazracny papir.
Toto jsem absolvoval nekdy zacatkem cervence/july r. 2012.
Pepo
Přidat odpověď
-
Re:Kola Velorex 350/16
21.03.2017 v 22:20
Brťka napsal:
ahoj, docela by mne zajímalo, jaké výroby byly ty praskající dráty,
je-li to známo… díky
Přidat odpověď
-
Re:Kola Velorex 350/16-poznámka k typu panelka
25.04.2017 v 23:25
Brťka napsal:
Zdravím,
jen takové dodatek k zdejší diskuzi, kdyby byla pro někoho
inspirací, jako pro mne. Zkusil jsem u kol z panelky variantu
silnější dráty a pokud to někoho dalšího napadne, zřejmě dojde do bodu,
kdy je třeba řešit, co dál:
Dráty jsem si nechal udělat silnější, nyple atyp, aby pasovaly do
děr k 16tkovým ráfkům, čili odlišné pouze vnitřním závitem pro
drát! Ale stopka nastala při nápletu. Buďto chyba v tom, že hlavičky
měly být menší, jako v případě 3,5 drátu /jde-li to/, nebo se
musí upravit /nevratně/ buben. silnější dráty nedovolí jinak náplet,
takže nutnost dalších úprav. ( pakliže jen nedošlo k chybě při
výrobě – špatného úhlu drátů :/ ) . Takže jistotou je kývačka /
u kupování na burzách pozor na porupaný střed bubnu!! / a
u jízdy s koly s panelkou opatrná jízda, hlavně s citem
v zatáčkách a na výmolech, dobrý stav náprav a vyhnout se nerez
ráfkům a možná i nerez drátům/, prostě klasika je klasika.
Přidat odpověď
-
Re:Kola Velorex 350/16-poznámka k typu panelka
26.04.2017 v 07:32
HonzaBK napsal:
Právě naopak – špatný stav náprav – větší vůle atd
– (ale tlumiče OK) kolu pomáhají, ne ubližují. protože když máš
nápravu bez vůlí, tak vše musí propružit do stran kolo, když máš vůle
v nápravách, částečně se to nahne v těchto vůlích a kolo tak
netrpí!! A ta opatrná jízda je úplně jedno jestli je to panelka nebo
kývačka!!
Přidat odpověď
-
Kola Velorex 350/16
30.05.2021 v 17:45
Killy napsal:
Hola přátelé zdravím , nemáte někdo typ kde dělají solidní renovace
kol ?
Přidat odpověď
-
-
-
Re:Kola Velorex 350/16
02.06.2021 v 20:13
Killy napsal:
V záložce Poradna je tolik záložek, že bych to tam musel číst
týden. To se mi fakt nechce. Nevím kdo to tady spravuje ale hodil by se tady
nějaký vyhledávač protože to tu je dost nepřehledný.
Ale dobrý,už jsem si jednu firmu na renovaci našel, tak snad to bude
v pořádku.
Přidat odpověď
-
Re:Kola Velorex 350/16
03.06.2021 v 06:48
HonzaBK napsal:
Proč potřebuješ někoho na renovaci kol?
Není jednodušší si ho zrenovovat svépomocí? Karboflexkou vyřezat
starý drátky, koupit nový ráfky a nový špice. Od někoho kdo má soustruh
vyleštit bubny, koupit nový ložiska, vyrazit starý ložiska, nalisovat nový
a vyplést kolo podle druhého. Následně odnést někomu kdo opravuje bicykle
a nechat vycentrovat. Kolo takto vyjde na polovinu ceny co dáš někomu za
renovaci a kromě centrování to není nic složitého.,
Přidat odpověď
-
-
Re:Kola Velorex 350/16
03.06.2021 v 19:34
Killy napsal:
Tak to nalisování ložisek by bylo to nejjednodušší ale neznám nikoho
kdo by měl soustruh na stočení a přeleštění. Je fakt, že ta renovace kol
je docela darda.
Tak jsem alespoň pomohl živnostníkovi roztočit kola financí .-)
Přidat odpověď
Předchozí dotaz: Vymezovaci podložky pod přední držák motoru 435 Následující dotaz: Barva - nátěr nebo prášková
Zpět do kategorie Podvozek - barva, kola, brzdy, řetěz
|
|