Velorexy.CZ - vše o tříkolkách Velorex

ExpediceInfoPovídkyPoznatkyReportáže ze srazůTipy na výletVaše strojeVelopříbuzníZ médiíZajímavostiFotky dne

Kola Velorex 350/16

Hierarchický výpis

Rss export Textová verze

Seznam odpovědí (18)

  • Kola Velorex 350/16

    18.11.2012 v 12:04

    Lomikar7 napsal:

    Zdravim vsechny velorexkare.
    Pred par dny jsem se staj jednim z vas/350/16–­1966/.
    Musim ho trochu vylepsit a mam nekolik dotazu.
    Kolik maji mit nosnost predni a kolik zadni pneu.Mohu dat na zadni kolo pneu s nosnosti do 160kg?
    Jake rafky mam pouzit na predni a jaky rafek na zadni kolo a jake draty.Jsou to normalni kyvackove draty.
    Dekuji
    Lomikar7

    Přidat odpověď

  • Re:Kola Velorex 350/16

    18.11.2012 v 16:38

    Jiří napsal:

    Blahopřeji k hadráku
    Já sice mám 250 , ale používám standartě kola a pláště,které se montovali na kyvačku

    Přidat odpověď

  • Re:Kola Velorex 350/16

    18.11.2012 v 19:57, příloh: 2

    Pepo napsal:

    No… tak co se tyce cosnosti, to nevim ale do predu maji jit 16"x3,0 a do zadu 16"x3,5.
    Dale kola jsou kyvackova, ale pozor, stredy kol narozdil od kyvacky maji jen jeden (vetraci)otvor!!!
    Kdyz pouzijes panelkova kola, muzes pocitat s tim ze Ti praskne stred – Velorex ma hold vice kilo…

    Přidat odpověď

  • Re:Kola Velorex 350/16

    18.11.2012 v 20:02

    Honza napsal:

    Ráfky: předek 1,85×16, zadek 2,15×16. Chromované turecké poměrně brzy reznou, letos se objevily ráfky z nerez oceli – poznáš je magnetem. Rovněž výplet bych dnes dal nerezový – www.sroubmarek­.com A pneumatiky, naprostá většina velorexu jezdí Mitasky – předek 3,25×16, zadek 3,5×16, to je osvědčená kvalita. Hlavně zadní kolo je potřeba včas přezouvat, když zadek za jízdy praskne, má to fatální následky. Bubny kol jsou v původním provedení kývačkové, avšak pokud chceš předejít problémům s vymačkanými pouzdra ložisek a praskajícím stěnám bubnů, dal bych bubny panelkové.

    Přidat odpověď

  • Re:Kola Velorex 350/16

    18.11.2012 v 20:05

    Honza napsal:

    Pepo, asi jsi se upsal s těmi středy – u panelkového kola středy právě nepraskají.

    Přidat odpověď

  • Re:Kola Velorex 350/16

    18.11.2012 v 20:23

    Beton napsal:

    Panelková kola mají zas jinej problém a to dráty přesněji praskají v jejich ohybu. Tak že si clověk moc nevybere. Řešil jsem to silnějším drátem přes firmu co tu zmnuje Hpnza http://www.srou­bmarek.com/…a­talogue.htm

    Přidat odpověď

  • Re:Kola Velorex 350/16

    18.11.2012 v 20:26

    Lomikar7 napsal:

    Kluci moc dekuji.
    Mam tam puvodni kola ale jsou natrena stribrenkou a draty take.
    To neni moc hezke a tak to chci vymenit.Bydlim v Nemecku a mam moznost koupit pneu 3,5×16 s nosnosti do 160kg.Nevim jestli to bude dobre.Take nevim kolik maji Mitasky nebo Heidenau.Objevil jsem Bridgestonku s nosnosti do 230kg.
    Asi by byla do zadu lepsi.Mam tam nechat puvodni stredy a nebo mam shanet z panelky?Mam motorek nekolik a tak si myslim,ze s Velorexem najezdim tak 300km za rok.Rafky koupim jak jste psali a draty take.
    Dasli problem je s papirama.Mam Polske EU papiry/maly technicak,znacku a kupni smlouvu/ a ten co mi ho prodal rikal,ze to neni zadny problem prepsat na Ceske.Jenom to neco stoji.Ale co by clovek pro sveho konicka neudelal.Mam s tim nekdo zkusenosti?
    Diky
    Lomikar7

    Přidat odpověď

  • Re:Kola Velorex 350/16

    19.11.2012 v 07:56

    Beton napsal:

    S přrepisem ti mohu pomoct kontaktuj mě pokud chces

    Přidat odpověď

  • Re:Kola Velorex 350/16

    19.11.2012 v 11:35

    hujer napsal:

    Kol z panelky bych se nebál. Taky mi sice před léty najednou popraskala věšina drátů, ale byla to celá vadná série (moc velkej úhel drátu). Koupil jsem jiný a už několik let neprasknul ani jeden.

    Přidat odpověď

  • Re:Kola Velorex 350/16

    19.11.2012 v 20:40

    ciernygepard napsal:

    Ked mas velorex v Nemecku, tak by mal byt tam aj prihlaseny. Nieje to ziaden problem, sam to mam za sebou.

    Přidat odpověď

  • Re:Kola Velorex 350/16

    21.11.2012 v 22:07

    Lomikar7 napsal:

    Zravim.
    To mas sice pravdu ale vzhledem k tomu,ze to mam do Domazlic 80km mohu si na technickou kdykoliv zajet.Vsichni mi naopak rikaji,at si vyridim ceske papiry.Tak to zkusim a kdyz to nepujde tak to prihlasim tady jako veterana.
    Nemel by to byt az tak velky problem,udajne nejvetsi problem je ziskat
    od pana Kosa z Velorexportu-Sumperk to technicke potvrzeni.
    Ma stim nekdo zkusenosti eventuelne nejaky trik jak to od nej dostat co nejdrive?
    Diky
    Lomikar

    Přidat odpověď

  • Re:Kola Velorex 350/16

    22.11.2012 v 08:33

    ciernygepard napsal:

    Tak samozrejme ceske znacky vychadzaju cenovo lacnejsie. Je mi ale znamy realny pripad, kde pri beznej cestnej kontrole obcana SR zijuceho v Nemecku zistili, ze ma slovenske znacky. O par dni mal doma dopis,ze ho zacali stihat za trestny cin kratenia dane a siel pred sud. Ci to stoji za par eur si musi kazdy prebrat sam. Pokial mas viac vozidiel, za uvahu stoja tzv. 07 znacky.

    Přidat odpověď

  • Re:Kola Velorex 350/16

    22.11.2012 v 20:26

    Pepo napsal:

    No… ja ti povim tak, nemecka TUV Kontrolle obdoba ceske STK je podstatne prisnejsi a nedarujou ti nic. Z tohoto pohledu asi budou lepsi ceske papiry. Nevim jake mas k tomu doklady ale veteranske papiry jsou take trosku pruser, tedy aspon u nas na Slovensku. Ja preferuji to dat na klasicke znacky.
    Co se tyce Velerexportu Zamberk a pana Kose, ja jsem potreboval letos souhlasne stanovisko pro pripojeni voziku PAV40 k Velorexu a pani Kosova mi to za 500korun poslala do tydne a zadny problem nebyl…

    Přidat odpověď

  • Re:Kola Velorex 350/16

    23.11.2012 v 08:18

    ciernygepard napsal:

    Tiez som isiel na nemecku TUV s totalne malou dusickou. Kontrola bola ale absolutne v pohode. Sice bola o nieco dokladnejsia, ale absolutne bezproblemova. Presiel som lahsie, ako tomu byvalo na Slovensku. Takze z toho by som strach nemal. Nepocul som o nikom, kto by mal s velorexom v nemecku na STK velky problem.

    Přidat odpověď

  • Re:Kola Velorex 350/16

    23.11.2012 v 13:03

    Lomikar7 napsal:

    Ahoj Pepo.
    To je velmi zajimave,co sji mi napsal.Uz mam prakticky vse domluvene ale z STK mi rekli,ze potrebuji to potvrzeni od pana Kosa a v predeslem pripade na to potrebovali vice nez rok a
    desitky telefonatu a mailu.Mohu te poprosit o blizi informace
    kdy jsi to resil a jak jsi se s pani Kosovou domlouval.Moc by jsi mi pomohl.
    Zdravi Lomikar

    Přidat odpověď

  • Re:Kola Velorex 350/16

    23.11.2012 v 13:49

    Pepo napsal:

    Lomikare,

    ja kontaktoval pani Kosovou po telefonu, kotakt najdes zde: http://www.ve­lorexport.cz/
    Nasledne jsem ji po domluve poslal udaje o Velorexu, cislo ramu, cislo motoru, rok vyroby atd. a taky cislo voziku PAV.
    Potom jsem je volal dalsi den jestli je vse v poradku a asi za tyden jsem dostal dobirkou ten zazracny papir.
    Toto jsem absolvoval nekdy zacatkem cervence/july r. 2012.
    Pepo

    Přidat odpověď

  • Re:Kola Velorex 350/16

    21.03.2017 v 22:20

    Brťka napsal:

    ahoj, docela by mne zajímalo, jaké výroby byly ty praskající dráty, je-li to známo… díky

    Přidat odpověď

  • Re:Kola Velorex 350/16-poznámka k typu panelka

    25.04.2017 v 23:25

    Brťka napsal:

    Zdravím,

    jen takové dodatek k zdejší diskuzi, kdyby byla pro někoho inspirací, jako pro mne. Zkusil jsem u kol z panelky variantu silnější dráty a pokud to někoho dalšího napadne, zřejmě dojde do bodu, kdy je třeba řešit, co dál:

    Dráty jsem si nechal udělat silnější, nyple atyp, aby pasovaly do děr k 16tkovým ráfkům, čili odlišné pouze vnitřním závitem pro drát! Ale stopka nastala při nápletu. Buďto chyba v tom, že hlavičky měly být menší, jako v případě 3,5 drátu /jde-li to/, nebo se musí upravit /nevratně/ buben. silnější dráty nedovolí jinak náplet, takže nutnost dalších úprav. ( pakliže jen nedošlo k chybě při výrobě – špatného úhlu drátů :/ ) . Takže jistotou je kývačka / u kupování na burzách pozor na porupaný střed bubnu!! / a u jízdy s koly s panelkou opatrná jízda, hlavně s citem v zatáčkách a na výmolech, dobrý stav náprav a vyhnout se nerez ráfkům a možná i nerez drátům/, prostě klasika je klasika.

    Přidat odpověď

  • Re:Kola Velorex 350/16-poznámka k typu panelka

    26.04.2017 v 07:32

    HonzaBK napsal:

    Právě naopak – špatný stav náprav – větší vůle atd – (ale tlumiče OK) kolu pomáhají, ne ubližují. protože když máš nápravu bez vůlí, tak vše musí propružit do stran kolo, když máš vůle v nápravách, částečně se to nahne v těchto vůlích a kolo tak netrpí!! A ta opatrná jízda je úplně jedno jestli je to panelka nebo kývačka!!

    Přidat odpověď

Předchozí dotaz: Napínák jawa 250
Následující dotaz: Kolo a rozeta panelka

Zpět do kategorie Podvozek - barva, kola, brzdy, řetěz




Partner webu:

RC modely - Modelářka.cz