Velorexy.CZ - vše o tříkolkách Velorex

ExpediceInfoPovídkyPoznatkyReportáže ze srazůTipy na výletVaše strojeVelopříbuzníZ médiíZajímavostiFotky dne

Co s ním?

Hierarchický výpis

Rss export Textová verze

Seznam odpovědí (5)

  • Co s ním?

    06.11.2018 v 21:44, příloh: 1

    jo napsal:

    Ahoj všem, tož jsem naletěl :-(. Před nějakou dobou jsem koupil torzo tříkoláku, s tím, že daný prodejce tvrdil že jde o oskara a já bl… mu pod tíhou okolností uvěřil. Neměl jsem čas se tomu věnovat až teď jsem se chystal ke komplexní renovaci. Po kontaktování odborníků na oskary jsme dospěli k názoru, že 100% nejde o oskara ale o předělanou 350. A teď dotaz do širší odborné diskuze, protože jsme nedospěli k jasnému názoru… mám předělat zpátky na 350 nebo nechat jak je? Díky za radu. Zdravím

    Přidat odpověď

  • Re:Co s ním?

    06.11.2018 v 22:28

    Brťka napsal:

    ahoj, asi Tě nepotěším, ale můj názor je myslím si takový, že už historicky vedla cesta spíše dopředu , než-li zpět. Čili že spousta starých strojů byla následně překopána na novější typ. Tam bych pak dal možnosti dvě, ponechat či vrátit zpět na historicky starší typ tříkolky. Ale opačně se mi to nezdá košér. Dělat z třipade os-kara je generační krok zpět proti proudu i logice např. vyplývající např. z výrobní nouze družstva….

    Držím palce,ať se dobře rozhodneš, nebudeš-li kontaktovat prodejce s „reklamací“.

    Přidat odpověď

  • Re:Co s ním?

    07.11.2018 v 09:23

    Beton napsal:

    S Brtkou sohlasim. Kdyz se rozhodneš pro 350 narazíš na problém křižák a dynamostarter. Pokud půjdeš cestou 250 tak budes MIT patlaninu. Ovsem snazší na renovaci a na dily okolo motoru . Na co máš na jaky typ doklady

    Přidat odpověď

  • Re:Co s ním?

    07.11.2018 v 10:43

    CIJOML napsal:

    sel bych predelanim zpet na 16/350 asi hydraulika protoze motory jsou dostupnejsi.

    Přidat odpověď

  • Re:Co s ním?

    07.11.2018 v 19:19

    jo napsal:

    Díky všem za cenné rady – hlavně od Zdeňka s kterým se plně ztotožňuji. Bude to ještě dilema, protože 250 bude bastl, 350 ať už mechanika nebo hydraulika ekonomická katastrofa – maximálně zůstane přední čumák a to ještě poloviční. No jo co se dá dělat za blbost se platí, možná z toho udělám na věky věků svůj rize privátní zahradní pomník své blbosti. Pro Vás kteří plánují kupovat pro potěchu srdce a jízdy radu: raději dopředu konsultovat s povolanými než se od překupníků s vidinou skvělé příležitosti nechat napálit. Tak budu jezdit se svými 2 kousky mechanických 350 i když jak jsem po konsultaci zjistil, že jedna z 350 byla hydraulika i když je nyní mechanika s typickou mechanickou kyvkou. Jeden aby se z toho zbláznil. Kontakt na prodejce jsem hledal, bohužel marně, asi jsem ho pohřbil ve starém telefonu.

    Přidat odpověď

  • Re:Co s ním?

    07.11.2018 v 20:21

    Beton napsal:

    Zas bych to neviděl tak tragicky. Mas li k tomu doklady udelej to podle nich. Pokud ne, udelej to tak aby byl dalsi stroj v cajku. Znám par strojů co mel majitel nehodu se svou
    250 a v Solnici mu vymenili celý rám ale v te době už z linky jeli jen 350 ky tak v dokladech měl ofiko výměnu rámu ale motor 250.
    Zadní kyvka neni směrodatná ze jde o mechaniku nebo hydrauliku. Nejlepsi je číslo rámu či porovnání dalsich fragmentu kterýma se od sebe tyto stroje liší.

    Přidat odpověď

Následující dotaz: předělaný motor

Zpět do kategorie Přestavby, úpravy