Co s ním?
Hierarchický výpis
Textová verze
Seznam odpovědí (5)
-
Co s ním?
06.11.2018 v 21:44, příloh: 1
jo napsal:
Ahoj všem, tož jsem naletěl :-(. Před nějakou dobou jsem koupil torzo
tříkoláku, s tím, že daný prodejce tvrdil že jde o oskara a já
bl… mu pod tíhou okolností uvěřil. Neměl jsem čas se tomu věnovat
až teď jsem se chystal ke komplexní renovaci. Po kontaktování odborníků
na oskary jsme dospěli k názoru, že 100% nejde o oskara ale
o předělanou 350. A teď dotaz do širší odborné diskuze,
protože jsme nedospěli k jasnému názoru… mám předělat zpátky
na 350 nebo nechat jak je? Díky za radu. Zdravím
Přidat odpověď
-
Re:Co s ním?
06.11.2018 v 22:28
Brťka napsal:
ahoj, asi Tě nepotěším, ale můj názor je myslím si takový, že už
historicky vedla cesta spíše dopředu , než-li zpět. Čili že spousta
starých strojů byla následně překopána na novější typ. Tam bych pak dal
možnosti dvě, ponechat či vrátit zpět na historicky starší typ
tříkolky. Ale opačně se mi to nezdá košér. Dělat z třipade os-kara
je generační krok zpět proti proudu i logice např. vyplývající
např. z výrobní nouze družstva….
Držím palce,ať se dobře rozhodneš, nebudeš-li kontaktovat prodejce s
„reklamací“.
Přidat odpověď
-
Re:Co s ním?
07.11.2018 v 09:23
Beton napsal:
S Brtkou sohlasim. Kdyz se rozhodneš pro 350 narazíš na problém
křižák a dynamostarter. Pokud půjdeš cestou 250 tak budes MIT
patlaninu. Ovsem snazší na renovaci a na dily okolo motoru . Na co máš na
jaky typ doklady
Přidat odpověď
-
Re:Co s ním?
07.11.2018 v 10:43
CIJOML napsal:
sel bych predelanim zpet na 16/350 asi hydraulika protoze motory jsou
dostupnejsi.
Přidat odpověď
-
Re:Co s ním?
07.11.2018 v 19:19
jo napsal:
Díky všem za cenné rady – hlavně od Zdeňka s kterým se plně
ztotožňuji. Bude to ještě dilema, protože 250 bude bastl, 350 ať
už mechanika nebo hydraulika ekonomická katastrofa – maximálně
zůstane přední čumák a to ještě poloviční. No jo co se dá dělat za
blbost se platí, možná z toho udělám na věky věků svůj rize
privátní zahradní pomník své blbosti. Pro Vás kteří plánují kupovat
pro potěchu srdce a jízdy radu: raději dopředu konsultovat
s povolanými než se od překupníků s vidinou skvělé
příležitosti nechat napálit. Tak budu jezdit se svými 2 kousky
mechanických 350 i když jak jsem po konsultaci zjistil, že jedna
z 350 byla hydraulika i když je nyní mechanika s typickou
mechanickou kyvkou. Jeden aby se z toho zbláznil. Kontakt na prodejce jsem
hledal, bohužel marně, asi jsem ho pohřbil ve starém telefonu.
Přidat odpověď
-
Re:Co s ním?
07.11.2018 v 20:21
Beton napsal:
Zas bych to neviděl tak tragicky. Mas li k tomu doklady udelej to podle
nich. Pokud ne, udelej to tak aby byl dalsi stroj v cajku. Znám par
strojů co mel majitel nehodu se svou
250 a v Solnici mu vymenili celý rám ale v te době už
z linky jeli jen 350 ky tak v dokladech měl ofiko výměnu rámu
ale motor 250.
Zadní kyvka neni směrodatná ze jde o mechaniku nebo hydrauliku.
Nejlepsi je číslo rámu či porovnání dalsich fragmentu kterýma se od sebe
tyto stroje liší.
Přidat odpověď
Následující dotaz: předělaný motor
Zpět do kategorie Přestavby, úpravy