1. Plzeňský sraz velorexů - Velorexy.CZ - vše o tříkolkách Velorex

1. Plzeňský sraz velorexů

autor: smurf4. 10. 2004Srazykomentářů: 47přečteno: 13015 xfoto: 23známka: -

Přináším vám několik fotek ze srazu v Nadrybech, na kterém sem byl bohužel pouze jako divák.
Okolo páté hodiny se začaly sjíždět jezdci ve velorexech, kteří se zůčnastnily závodu do vrchu.Účast byla celkem kvalitní a početná.Dostavil se dokonce samotný konstruktér velorexu pan Stránský.
Při závodech nedošlo k vážnějším problémům ale přeci se oběvily v podobě prasklé osy kola, která však byla ještě ten večer dovezena a velorex zase vesele stál na všech třech.Když se začalo stmívat, všichni se přesunuli na terasu na lavičky

a pan Stránský začal vyprávět...
Další den se jela spanilá jízda z tábořiště do Plzně.


Velorex s upraveným motorem na vodní chlazení a se zpětnou klapkou za karburátorem (lepší odpich).Detail motoru a chlazení - čerpadlo je napojeno na vývod pro řemenici.Pohled na palubovku.
Hodně nadupanej Velouš...GPS,autorádio,vysílačka a hlavně osmikanálovej 450-ti watovej zesilovač - prej to dynamo utahne,pokud nerozsvítí dálkový...
Onen zesilovač... :-)Detail lebkovitejch pedálů.Na cesty se hodí uplně všechno,včetně houslí, berle a nepostradatelné vlajky.
Vnitřek "Hummerorexe" - zmenšenina Hummera 1:10, postavená na velorexovym podvozku.Hummer v celé své kráse.
A de se opravovat.
Zlomená hřídel...posléze opravena přímo na místě.Na srazu byl i pan Stránský.Bohužel okolo něj pořád někdo byl a tak je pouze na téhle fotce a ještě otočený zády...omlouvám se

Oznámkujte článek jako ve škole: 12345

nehodnoceno


Související články:
Pozvánka na 1. plzeňský sraz velorexůPozvánka na 1. plzeňský sraz velorexů

Komentáře (47)

Provozovatel serveru nenese žádnou zodpovědnost za obsah komentářů.

PlzenPlzen
Karel P.
Přiznám se, že jsem neočekával že se to tam tak rozjede.
Bylo to fakt dobrý. I večer to tam žilo, ale o tom už nikdo ze strachu ze žárlivých manželek nepíše. Ale i to k tomu patří. Přiznejme si, že ta slečna, co tam běhala nahoře bez při soutěži o nejkrásnější pupík taky nebyla špatná.
Poznámka: Chybí tu fotky p. Stránského a i z večera tu měli být fotky !!!

Posláno 21.10.2004 v 22:37

Re: PlzenRe: Plzen
Béda
To je fakt, tu kočku tam fotil každej. Já bohužel foták neměl.
Hned bych ji navrhoval na miss Velorex.

Posláno 21.10.2004 v 22:42

Re: PlzenRe: Plzen
AUTOR ČLÁNKŮsmurf302286929
Jo,to máte pravdu,ale já tam bohužel nebyl moc dlouho a domu sem musel odjet poměrně brzo...škoda
P.S.jestli někdo máte další fotky z toho srazu,ozvete se.dik

Posláno 28.10.2004 v 16:21

Plzeňský srazPlzeňský sraz
suk pepa
Pěkné fotky. Škoda, že jsem nemohl přijet, dělali jsme střechu. Mohl jsem se zúčastnit zřejmě dalšího luxusního srazu a také přidat trošku do mlýna svým přabastleným Velorexem.

Může sem někdo doplnit bližší informace ke srazu?

Velorexum zdar a muzejním kouskům, které se NESMÍ renovovat, minimální vlhkost vzduchu a dostatek naftalínu.

Posláno 6.10.2004 v 20:13

Re: Plzeňský srazRe: Plzeňský sraz
suk pepa
Máme tady spoustu názoru jezdit,nejezdit,kadibudka,vila ....
Jste fakt hodný,že nepíšete radši něco bližšího k Prvnímu Plzeňskýmu srazu aspoň mě nebude tolik mrzet oco jsem přišel.
Někteří z Vás budou jednou v penzi vzpomínat jak měli Velorex v garáží a když se budou konečně chtít svézt tak k němu ani nedolezou,jiní k němu nedolezou zase proto,že v něm jezdili.
Bezpečnost provozu je fakt vážná otázka. Jel jsem kamarádovi na svatbě v koloně a v protisměru se pán kochal až z toho naboural do před ním stojicího auta. Upad jenom náraznik =) Velorex je nebezpečnej.
Bezpečnost v jiných vozech - jeden pán co trénoval hokejisty měl poměrně bezpečný vůz. A teď jsem někde viděl crasch (nebo jak se to píše) testy Volva ( 90 km/hod) do Volva ( 50 km/hod) a taky nic moc.
Velorexum zdar

Posláno 14.10.2004 v 22:21

originál X úpravaoriginál X úprava
AUTOR ČLÁNKŮraticate324671481Osobní WWW stránkawww.hydrant-rock.com
Zase je tu věčný spor zastánců originality a úprav, který se tu řešil už 1000 x a řešit určitě ještě bude. Můj názor je takový ať si každej udělá co chce. Je pravda, že nedát takového oskara 54 do originálu, když je jich jen pár, je skoro zločin , ale proč si v klidu neupravovat 350, kterých je dost a dost. A ta tendence v úpravách je teď moderní nejen u velorexů, ale i tunění aut. Představte si, že by se přijelo na sraz, kde by stálo 100 úplně na chlup stejných strojů, já si myslím, že by odpadli ty rozhovory co kdo má, co udělal, jak to udělal ... Myslím, že i upravenej stroj je vlastně originál, protože je každej jinak upravenej, a když se podívám do výkladového slovníku nacházím, jasný význam slova original , je jasné, že není original jako original, ale ať si každej přebere po svém

Posláno 9.10.2004 v 08:15

Re: originál X úpravaRe: originál X úprava
Jirka
Nedá mi, abych nevyjádřil svůj nesouhlas s tvým názorem.
Tvrzení - ať si každý dělá co chce - prostě k veteránům nepatří. Tvrdím, že Velorex je veterán se vším, co k tomu patří. Na rozdíl třeba od stejně staré Škody 1000, 100, kterých je stále v běžném provozu dostatek a tedy nelze na ně nahlížet jako na pravé veterány. Samozřejmě výjimkou jsou mimořádně zachovalé kousky.
Na rozdíl od tebe, si dále myslím, že právě to pravé setkání by bylo v okamžiku, kdy by se sjel co největší počet "naprosto stejných" strojů. Je mi jasné, že zrovna u velorexu toho nelze dosáhnout.
Pro porovnání názorů se stačí kouknout kamkoli do civilizovaného světa. Vizitkou všech značkových strazů veteránů je právě naprostá originalita všech zúčastněných strojů.

Posláno 13.10.2004 v 10:20

Re: originál X úpravaRe: originál X úprava
Ivoš
No mě taky nedá, abych vyjádřil zase svůj názor. Myslím si totiž, že udržovat stoj v opravdu čistě originálním stavu může jen ten, kdo ho nepoužívá v běžném provozu (myslím tím takřka denně, v létě v zimě), ale má ho někde schovanej, nakonzervovanej a 4x za rok s ním opatrně jede někam na sraz a zase ho schová. Kdo chce jezdit s velorexem normálně a přitom bezpečně a pohodlně, ten se úpravám nevyhne.

Posláno 13.10.2004 v 11:58

Re: originál X úpravaRe: originál X úprava
REGISTROVANÝ UŽIVATELJirkaOsobní WWW stránkawww.motomagazin.cz
Každému přeci musí být jasné, že Velorex do dnešního provozu prostě nepatří. A to i kdyby jej upravil sebelépe.
Používat stroj tak starý a takových parametrů je 1. hazard a za 2. blbost. Pokud chci mít vozidlo na denní použití a má jen trošku rozumu, tak si koupím prakticky cokoli jiného jen ne Velorex. A svého mazlíčka Velorexe si pěkně šetří na občasné vyjížďky.

Posláno 13.10.2004 v 12:50

Re: originál X úpravaRe: originál X úprava
AUTOR ČLÁNKŮVlasta69929881Osobní WWW stránkawww.vavru.cz
Je vidět, že důvodů pro vlastnění hadraplána je hodně.

Ja osobně například cítím absťák když si týden nesjedu. A to nejkrásnější na vlastnění hadráka je pro mě jízda na skutečné silnici a za skutečného provozu.

A že Velorex na silnice nepatří je omyl. My s ním bez problému jezdíme na expedice a někteří z nás i do Maroka.

Já osobně nevím k čemu by mi bylo vlastnění velorexe se kterým nejezdím

Posláno 13.10.2004 v 12:56

Re: originál X úpravaRe: originál X úprava
REGISTROVANÝ UŽIVATELJirkaOsobní WWW stránkawww.motomagazin.cz
Já psal že nepatří do dnešního PROVOZU!
Jinak samozřejmě jde o dopravní prostředek a ten tedy jezdit musí! Pokud zdolá mnoho kilometrů v rámci expedice, nebo abstinenční vyjížďky či srazu, je to pochopitelně jen ku prospěchu jak stroji tak majiteli.
I mě je tedy jasné, že nemá cenu doma uchovávat mrtvou ikonu, ale denně drhnout veterána tam, kde jej nahradí jakýkoliv "bezcenný" automobil je dle mého názoru blbost.

Posláno 13.10.2004 v 13:19

Re: originál X úpravaRe: originál X úprava
AUTOR ČLÁNKŮVlasta69929881Osobní WWW stránkawww.vavru.cz
Jasne...hlavne se nerozciluj...


S nazorem v Tvem poslednim prispevku souhlasim.

Posláno 13.10.2004 v 13:27

Re: originál X úpravaRe: originál X úprava
AUTOR ČLÁNKŮraticate324671481Osobní WWW stránkawww.hydrant-rock.com
trochu tě nechápu, píšeš, že velorex nepatří do dnešního provozu, ale nadruhou stranu píšeš, že se jezdit musí, tak moc dobře nechápu kde chceš jezdit, když né v dnešním provozu, možná naložíš do stroje času a letíš do doby první republiky ( kdy jezdilo jen pár aut ), jinak nebudem to tu tak hrotit, tvoje stránky jsem využil už několikrát a vždy mi dokázali pomoci s nějakým problémem, takže věřím, že máš rád stejně jako mi ostatní
PS: bezpečnost na prvním místě a to ve velouši moc nejde ( to s tebou souhlasím )

Posláno 13.10.2004 v 21:31

Re: originál X úpravaRe: originál X úprava
Jirka
Myslím, že pokud chceš si vychutnat klidnou jízdu krajinou, nepotřebuješ mít stroj času.
Stačí vyrazit v době mimo dopravní špičky po silnicích II a horší třídy atd. Prostě nebýt hnán denními úkoly a časem. Tedy nevyužívat Velorex k dennímu provozu.

Posláno 13.10.2004 v 21:42

Re: originál X úpravaRe: originál X úprava
AUTOR ČLÁNKŮsanter104465239
Jirko, a ted to ber jako otazku, ne jako negativni reakci na tvuj prispevek: proc mas pocit ze velorex velkym pouzivanim drhnes? Resp. cim konkretne ho znehodnocujes?
Ja myslim ze velorex je v tomhle smeru jiny nez jine veterany, protoze kozenka se stejne meni a vse ostatni lze taky bez problemu obnovovat takrka donekonecna. Ale treba se mylim...

Posláno 13.10.2004 v 21:43

Re: originál X úpravaRe: originál X úprava
Jirka
Používáním vždy něco opotřebováváš. Viz. například causa dynamostartér. A k tomu zde je neustále vyšší riziko poškození cizím zaviněním.

Posláno 14.10.2004 v 09:38

Re: originál X úpravaRe: originál X úprava
AUTOR ČLÁNKŮsanter104465239
Dynamostarter je jedna vec u ktery mas pravdu, a nabourat kostru by taky byla skoda. Stat se to muze. Tedy bych rekl jezdit, ale s nahradou dynamaku a opatrne.

Posláno 14.10.2004 v 18:48

Re: originál X úpravaRe: originál X úprava
AUTOR ČLÁNKŮBrťka343725581Osobní WWW stránkavelorexrudolf.webnode.cz/velorex-blog/pruziny-do-sedacek/
Jsem rád, že se tu na toto téma může polemizovat, o tom to je, máme demokracii. Myslím si, že každý velorexář je už dnes opravdu i veteránista, ať chce nebo nechce, mluvíme-li o těch, terým tento koníček zasáhl i duši. Není to tu jen o nějakém lobbingu pro nějakou věc, ale už z ekonomického hlediska je každému jasné, že když ne teď, tak jednou určitě, budou ceněny dochované originály, tedy stroje, které jsou ve stavu, v jakém šli z výroby. jedná se zejména o technickou stránku věci. Jestli má změněnou střechu, protože byla celá potrhaná, tak i to může mít vliv. Byť bych jako případný majitel neuvažoval o prodeji takového stroje, o to více by mne hřálo na srdci, že takový vlastním a mohu v rodině předat dál. Myslím si že každý velorexář chce jezdit. Taky si ještě stále myslím, že zde existují slušně zachované stroje, dokonce bych řekl krásné patiňáky, a majitelé už jsou na to patřičně hrdí a jezdí, i když na ně prší. Pokud má někdo takový stroj, který časem se dostává do stádia, že bude na hradně s rozhodnutím, zda jezdit tak či renovovat, tak záleží, jaké má s ním ambice. Pokud se jedná o pár jízd v roce, tak bych vybíral vhodné počasí a snažil se stroj udržet v dobré kondici bez zásahů, které by originalitu mohly zničit /výměna koženky........ . K vyvařování nemám pevný názor, byť principielně se mi nejeví proti srsti ani takový stroj zcela renovovat podle původní šablony. Ale pokud bych jezdil více, jako já např. cca 6 tisíc km ročně, teď jezdím cca 40km denně do práce, tak bych si k tomuto účelu pořídil jiný stroj. Zejména těch, které už mají proveden nějaký zásah do originality je ještě zatím dosti k mání.

Je to vše o jakémsi "morálním (etickém) kodexu zapáleného velorexáře", takovém nechci říct třeba desateru, o kterém se tu v náznacích mluví, ale kterému zatím nikdo myslím nedal podobu.

Pojďme to dát dokupy

Posláno 13.10.2004 v 13:40

Re: originál X úpravaRe: originál X úprava
AUTOR ČLÁNKŮsanter104465239
Rudolfe, spravne. Treba by tam mohlo byt ze velorex neni kadibudka..viz prispevek zde od Montyho

Posláno 13.10.2004 v 22:06

Re: originál X úpravaRe: originál X úprava
AUTOR ČLÁNKŮHonza
Zdeňku, osobně bych to nechal na vlastní odpovědnosti každého z nás. Ctím užívací právo na věc.
Musím se smát, když tu čtu téměř fundamentalistické názory, zvláště, když sám p. Stránský je úpravám a vylepšením nakloněn a zajímá se o ně. Osobně jsem to zažil na srazu.
K jednomu komentáři výše si troufám tvrdit, že můj částečně vylepšený je na silnici méně nebezpečný, než celá řada starých škodovek a jim podobných vraků.

Posláno 14.10.2004 v 12:25

Re: originál X úpravaRe: originál X úprava
AUTOR ČLÁNKŮraticate324671481Osobní WWW stránkawww.hydrant-rock.com
plně s tebou souhlasím, třeba tvoje přestavba předních brzd na kotoučové ( o kterých je tu taky článek ) se mi moc zamlouvá

Posláno 14.10.2004 v 17:06

Re: originál X úpravaRe: originál X úprava
AUTOR ČLÁNKŮBrťka343725581Osobní WWW stránkavelorexrudolf.webnode.cz/velorex-blog/pruziny-do-sedacek/
Myslím že s tebou nejsem v rozporu, o názoru p. Stránského vím, je to pravda, sám taky nemám hadráka v původním stavu. Ale kdyby jo, natož ve světle hnědé kožence, tak by se ve mne určitě ozvala ta nerozhodnost, v jakém stavu stroj nechat. Obecně si myslím, že každopádně třeba dělat mohutné úpravy na hadráku, který pak bude ležet v kůlně, nebo absolvovat cestu na srazy na valníku, zbytečnost a škoda. hawk, domluvil jsem......

PS: a ze se mi libi ty kotoucaky, to urcite taky vis.
Jen jsem chtel vyjadrit nazor, ze kazdy by mel zvazit, zda pro nej ma cenu originalita ci zda se mu treba pro par najetych km vyplati stroj upravovat

Posláno 14.10.2004 v 17:34

Re: originál X úpravaRe: originál X úprava
AUTOR ČLÁNKŮsanter104465239
Ahoj Jirko, s tvym prvnim prispevkem jsem se mohl 100%ne ztotoznit, ale tentokrat tomu tak neni. Proc povazujes kazdodenni pouzivani velorexu za blbost? Samozrejme ted nemam namysly ty kousky ktere jsou v opravdu originalnim stavu ale ty, ktere jiz maji stejne vymenovane spoustu soucasti ktere jsou "spotrebni". Jinak ze to je hazard, s tim se da vpodstate souhlasit. Ale nebezpecne je to hlavne pro ridice velorexu, proto myslim ze kdyz se s tim nekdo smiri, treba jako ja nebo Rudolf, tak proc ne? Kdyz v tom nevozim pravidelne treba male deti...

Posláno 13.10.2004 v 21:35

Re: originál X úpravaRe: originál X úprava
AUTOR ČLÁNKŮsanter104465239
Ano. Pokud ty upravy slouzitomuto ucelu a nejsou navenek videt, proc ne.

Posláno 13.10.2004 v 21:38

Re: originál X úpravaRe: originál X úprava
MONTY
Pokud je něco moje a není to kulturní pamatka chráněná státem,tak si s tím můžu dělat ,co chci.

Velouše nemám ani ho nechci,ale beru to stejně,jako s barákem - koupím starej a zmodernizuju - doma taky nechodíte do kadibudky,ne ?

Posláno 13.10.2004 v 20:32

Re: originál X úpravaRe: originál X úprava
Jirka
To musí vždy zasáhnout až stát, aby si lidé uvědomily co je vhodné a co ne? Lidé mají být sami zodpovědní a uvědomělí.
A s tou kadibudkou... Pokud si koupíš barák projektovaný a stavěný v duchu socialistického hnusu či podnikatelského baroka, tak jeho vkusnou přestavbou povzneseš nejen jej, ale i celou tuto zemi. Pokud však koupíš předválěčnou funkcionalisticou vilu, tak je tvá povinnost ji zrenovovat alespoň v doch původního stavebního záměru.

Posláno 14.10.2004 v 09:47

Na srazech je bohuzel jak vidim k videni opravdu vsechno..Na srazech je bohuzel jak vidim k videni opravdu vsechno..
AUTOR ČLÁNKŮsanter104465239
Nerad sice pisu negativne, ale ja jsem nikdy na srazu nebyl a ted po shlednuti fotek z nekterejch srazu ani nevim jestli bych nekam chtel vyrazit, myslim ze by mi z takovejch bastlu jako je ten zlutej velorex bylo leda smutno.

Posláno 4.10.2004 v 12:40

Re: Na srazech je bohuzel jak vidim k videni opravdu vsechno..Re: Na srazech je bohuzel jak vidim k videni opravdu vsechno..
AUTOR ČLÁNKŮBrťka343725581Osobní WWW stránkavelorexrudolf.webnode.cz/velorex-blog/pruziny-do-sedacek/
...... mám silný pocit, že tenhle žlutej velorex vidím na různejch fotkách a i srazech už hezkou řádku let. Ke všem těmto změnám možná majitele dohnaly buď nahodilé okolnosti, nebo potřeba "vylepšit" stroj kvůli spolehlivosti. Nebo jej tak koupil, jako já, taky jsem měl "plecháče". Podle mne hrozně záleží, jaké změny se stroj dočká. pokud je to jen změna koženky kvůli odlišení velouše, nebo vsazení jiného motoru bez nějakých nevratných změn rámu, nejsem proti. Hlavně že stroj jezdí. I na moderních autech se dělají úpravy. Myslím že skalní velorexáři už citlivě umí rozlišit, co je možno a co nemožno dělat. Kdo má "patiňáka", nesměl by s ním pomalu na silnici, aby jej třeba nenaboural, nebo díky opotřebení nezůstal někde trčet. Myslím že velorexáři se hlavně snaží "jezdit" a to hodně. Já teď jezdím denně do práce, huntuji si veterána . 100x horší podle mne je, když se překope, třeba i nevratně, hlavně z frajeřiny, stroj 100% zachovanej. Je to ale o tom, jak to kdo bere. Už se cítím hadraplánistem 4 roky a už z toho pomalu střízlivím. Beru to tak, že mi sice leccos vadí, např. že hodně strojů končí v cizině nebo u překupníků a rozmontují se kvůli prodeji po dílech, což vynáší. Je to o tom, že to se nezastaví, pokud chci já, nebo někdo mít zachovaného velouše, nemůžu to nikomu kázat, musím si jej sehnat a vlastnit, musím na to naškudlit. Toť tak, moje hořké procitnutí.

Zdeněk

PS: jestli se jednou rozhodneš na sraz, je asi potřeba se s tím smířit

Posláno 4.10.2004 v 14:44

Re: Na srazech je bohuzel jak vidim k videni opravdu vsechno..Re: Na srazech je bohuzel jak vidim k videni opravdu vsechno..
AUTOR ČLÁNKŮHonza
Bohužel? Proč bohužel? Aspoň není sraz fádní, co se pestrosti start. pole týká. Trochu více tolerance...

Posláno 4.10.2004 v 16:31

Re: Na srazech je bohuzel jak vidim k videni opravdu vsechno..Re: Na srazech je bohuzel jak vidim k videni opravdu vsechno..
Michal
Mas pravdu, tolerance mi v tomhle smeru skutecne chybi.

Posláno 4.10.2004 v 17:00

Upravy a vkus..Upravy a vkus..
AUTOR ČLÁNKŮsanter104465239
Snaham o zlepseni spolehlivosti rozumim, semtam taky neco takoveho mam. Ovsem o velorexe - zlutaka podle mne jiz jde o zvrhly vkus, jehoz hranici majitel dle meho prekrocil 100km/h rychlosti a ani si toho nevsimnul. To uz at radsi stroj skonci v cizine v nejakych citlivych rukach. Mne oslovuje nadherny originalni design velorexe a proto mi z takovych stroju vstavaji vlasy hruzou na hlave(pokud jeste vubec neake mam). Jinac urcite souhlasim ze jezdit by se melo, ponevadz mi prijde ze zvlaste u velorexe lze vse prubezne obnovovat, taky jezdim a huntuju Treba ted jsem na studium ve francii a svym vozem jsem sem prijel i ho tu pouzivam. A jen mimochodem, svuj stroj jsem koupil v uprave velmi podobne verzi "valnik", a take jsem stejne jako ty s tou plecharinou stroj vratil do puvodniho stavu.
Mas rozhodne pravdu v tom ze je tady marny plakat, jediny reseni je byt sam aktivni, teda nejen pisalkovstvim tady v poradne

Posláno 4.10.2004 v 16:56

Re: Upravy a vkus..Re: Upravy a vkus..
AUTOR ČLÁNKŮBrťka343725581Osobní WWW stránkavelorexrudolf.webnode.cz/velorex-blog/pruziny-do-sedacek/

Posláno 4.10.2004 v 17:11

Re: Na srazech je bohuzel jak vidim k videni opravdu vsechno..Re: Na srazech je bohuzel jak vidim k videni opravdu vsechno..
AUTOR ČLÁNKŮsmurf302286929
Čus.Muj osobní názor je ten,že je žluťásek zajímavě řešenej po technický stránce,na vzhed nic moc (taky sem ho moh vyfotit zepředu-je tam dost nevzhlednej chladič) ale jízdní vlastnosti prej parádní...majitel ho prej takhle už koupil.

P.S.příště se polepšim s tim focenim.

Posláno 4.10.2004 v 17:28

Re: Na srazech je bohuzel jak vidim k videni opravdu vsechno..Re: Na srazech je bohuzel jak vidim k videni opravdu vsechno..
REGISTROVANÝ UŽIVATELJirkaOsobní WWW stránkawww.motomagazin.cz
Dle mého názoru je již každý Velorex veteránem a podle toho bychom se k nim měli chovat. Chápu, že zbastleného Velorexe lze renovovat jen velmi obtížně, ale proč jej dále "vyvíjet" a vylepšovat? A to v dnešní době, kdy celý svět uznává jen 100% originalitu? Zlaté české ručičky, ve smyslu uprav co můžeš, jsou spíše ostudou.
Přiznám se, že jsem viděl jen několik málo Velorexů, o kterých jsem mohl říci, že jsou kvalitně renovované. Samozdřejmě čestnou výjimkou jsou ty Velorexy, které se NESMÍ renovovat! Ty jsou ale opravdovou vzácností...
Pro autora 1. komentáře: Na každém srazu musíš dobře hledat a vybírat. Já pevně věřím, že pokaždé i najdeš.

Posláno 4.10.2004 v 19:19

Re: Na srazech je bohuzel jak vidim k videni opravdu vsechno..Re: Na srazech je bohuzel jak vidim k videni opravdu vsechno..
REGISTROVANÝ UŽIVATELpanelfotrOsobní WWW stránkawww.mujweb.cz/www/panelfotr
Pánbu mě potrestal. Jako reakci jsem začal psát sáhodlouhou odpověď a tu se počítač zasek a začal tisknout prázdné (!) papíry. Asi že moc kecám. Tak jen stručně dovolte pohled zvenku:
1. Žádné staré vozidlo není originál.
2. Žádné staré vozidlo do 100% původního stavu nedostanete, protože minimálně použijete jiné nebo nové díly nebo nátěrové hmoty, baterku, svíčky, gumy atd.
3. Auto má jezdit. Proto bylo vymyšleno. Je na každém, aby si řekl jak - i puritáni si do dnešního provozu montujou jiné karbece, paraboly, blinkry atd., aby alespoň trochu stačili, byli vidět a furt neopravovali. Jinak je z toho muzeum, podvalník a maximálně projížďka po louce na srazu.
4. Můj názor sice je, že Velorex je veterán a tak se k němu má chovat, ale vyznávám PPVS= Panelfotrovo Pravidlo Vozidla a Sexu: "Když z toho máš radost, je to v mezích zákona (ehm) a nikomu neškodíš, dělej si co chceš."
5. Vždycky budeme mít velký či malý kompromis a tak si ho neotravujme napadáním. Vždyť je to sakra jenom koníček!!!
6.Z vlastního soudku: když jsem se u tvůrce Bonbona zajímal, jaké mají být blinkry, světla atd., abych ho uvedl do co nejpůvodnějšího stavu, sdělil mi, že je to úplně jedno. Takže i já budu papežštější než papež, a sháním vše do dobové podoby. Nebudu však upalovat ani žlutokabáčnické kacíře a hummry. Teď zaspekuluju: myslím, že řadu vylepšení Veloušů by schválil i pan Stránský. Tfuj, už opravdu kecám.

Posláno 5.10.2004 v 15:35

Re: Na srazech je bohuzel jak vidim k videni opravdu vsechno..Re: Na srazech je bohuzel jak vidim k videni opravdu vsechno..
Zdeněk & Rudolf

Posláno 5.10.2004 v 16:01

Re: Na srazech je bohuzel jak vidim k videni opravdu vsechno..Re: Na srazech je bohuzel jak vidim k videni opravdu vsechno..
Zdeněk
Tak seď doma na zadku!

Posláno 13.10.2004 v 11:02

Re: Na srazech je bohuzel jak vidim k videni opravdu vsechno..Re: Na srazech je bohuzel jak vidim k videni opravdu vsechno..
AUTOR ČLÁNKŮsanter104465239
Diky za doporuceni, ktery je teda mimochodem uplne k nicemu. Vazim si toho ze na tomhle webu probiha komunikace docela rozumnym zpusobem a nikdo nesaha k nadavkam, tvuj prispevek je trochu smerem kam se to jinde ubira. Bud napis nejakej rozumnej nazor nebo mlc. Prece to co ja sam jsem napsal je v podstate:"co se mi na srazech nelibi a tak ze asi budu sedet doma na zadku", nemusis to po mne opakovat. diky.

Posláno 13.10.2004 v 11:53

Re: Na srazech je bohuzel jak vidim k videni opravdu vsechno..Re: Na srazech je bohuzel jak vidim k videni opravdu vsechno..
AUTOR ČLÁNKŮBrťka343725581Osobní WWW stránkavelorexrudolf.webnode.cz/velorex-blog/pruziny-do-sedacek/
hlavne si nemysli, ze jsem to psal zase ja

Posláno 13.10.2004 v 13:00

Jeste poznamka ke zlutemu velorexuJeste poznamka ke zlutemu velorexu
AUTOR ČLÁNKŮVlasta69929881Osobní WWW stránkawww.vavru.cz
Patří Pepu Stanglovi. Je to pořadatel skvělého srazu Koráb ve Kdyni.

Až přijedete na jeho sraz, tak mu řekněte jakého má bastla. Co tím chci říct? 100x radši mám člověka, který má velorexe předělaného a dělá něco pro ostatní než někoho, kdo má sice 100x originál, ale nedělá nic...

Posláno 4.10.2004 v 20:23

Re: Jeste poznamka ke zlutemu velorexuRe: Jeste poznamka ke zlutemu velorexu
AUTOR ČLÁNKŮsanter104465239
Doufam ze bych v sobe nasel tu kuraz rict mu to do oci. Zvlast vzhledem k tomu ze ani nemam 100% original ani nic pro ostatni nedelam.
Medved to ma uplne nadherny. Honzovo stroj...ja vim, taky touzm po vetsim vykonu a spolehlivosti. U nej nemam uplne jasnej nazor. Nevadi mi ani ze je jinej motor vevnitr kdyz neni videt, ale ty jiny laufy...

Posláno 4.10.2004 v 23:09

NapadaniNapadani
AUTOR ČLÁNKŮBrťka343725581Osobní WWW stránkavelorexrudolf.webnode.cz/velorex-blog/pruziny-do-sedacek/
hele ja bych ti uz navrhoval prestat s tou kritikou. Jestli mohu poradit, muzes mu to rict na srazu, ale tady toho uz prosim nechej, ta otevrenost myslim na miste neni, nebot pokud pouziju tvoje slova, pokud je nekdo na srazu, muze slyset jiny nazor na svuj stroj. Ale tady byla fotka stroje umistena k clanku, ne od majitele stroje, tak prosim nechej ty utoky. OK?

Diky

Zdeněk

Posláno 5.10.2004 v 13:06

Re: NapadaniRe: Napadani
AUTOR ČLÁNKŮsanter104465239
Uz mlcim. Hrobove ticho vukol budiz rozprostreno.

Posláno 6.10.2004 v 03:49

HummerHummer
karel
Hummer je zcela luxusní vozidlo. Nejsem zastance fádních srazu kde velouš je jako velouš a majitel ho udržuje v originálních plachtách leč jsou rozpadle a ošklivé a většinou už hezkou řádku let neplní svou funkci. Jelikož doba se mění materiál ze kterého se dá udělat plachta na velorex je také jiná třeba i kvalitnější a také má každej jiné možnosti tak ať si velouse udělá dle sebe a svejch potřeb. Je sice pravda že je to jakej si druh našeho totalitního deditstvi, ale když někdo používá velouše k denní potřebě a nebo jen pro parádu nemělo by se mu do toho kecat !!!!!

Posláno 4.10.2004 v 19:39

Re: HummerRe: Hummer
AUTOR ČLÁNKŮsanter104465239
Ahoj Karle, svoji kritiku jsem nemiril na hummer, ale na tu zlutou stvuru. Hummer me nijak neoslovuje ale ani nijak nevadi, ten vlastne uz s velorexem nema mnoho spolecnyho. A jak uz jsem rikal, lze delat ruzna technicka vylepseni aniz by mi couhaly laufy skrz zluty plachty, to uz jsme nekde jinde. Taky pouzivam velorex jako jedinne vozidlo a nikdy jsem necitil potrebu zlutych plachte ani napr. prebastlene palubni desky ci sportovniho volantu. A pokud nekdo neco takovyho provozuje, pak jiste mu nemam moznost mu v tom nejak branit. Ale kecat mu do toho muzeme, obzvlast kdyz se strojem prijede na sraz a tim si vlastne rika o to aby ostatni projevovali nazory na jeho upravy. Jiste ani on sam neocekava, ze svuj nazor vyjadri jen ti co ho chteji chvalit a ti co chteji kritizovat budou z nejakych zahadnych duvodu mlcet.

Posláno 4.10.2004 v 22:53

Re: HummerRe: Hummer
karel
hlavne ze mu to funguje a jak vidno spolehlive kdyz je pomalu vsude

Posláno 5.10.2004 v 22:23

OriginalitaOriginalita
AUTOR ČLÁNKŮVlasta69929881Osobní WWW stránkawww.vavru.cz
Jsem také pro originalitu. A když úpravy, tak jen vratné. Ale k tomu mám velké ALE...

Můj kámoš Honza Matl (má svého hadráka zde v Garáži) je podle těchto měřítek těžký bastl, ale nikdy jsem nejel s lepším strojem. Nepřekonatelný je v několika směrech - tichost chodu motoru, brdy, spolehlivost, výkon motoru a celkový jízdní komfort.

Změny, které jsou patrné na první pohled jsou pouze kotoučové brzdy a výfuky z 634. Při bližším ohledání zjistíte, že je velorex vybaven motorem Jawa 632 s alternátorem. Zprvu jsem byl těžký odpůrce neoriginálních pohonů..a stále jsem, ale jiná Jawa mi ve velorexu nevadí a o 632 motoru se říká, že to je (samozřejmě kromě péráckého) nejpovedenější jawácký motor - mluvíme-li o poměru výkon/trvanlivost.

Na druhou stranu miluju i přístup Me2dův, kterého na cestě do Maďarska nezastaví ani nedobíjející motor....

Na konec dodám, že oba výše zmiňovaní jsou ze stejného velorex týmu

Posláno 4.10.2004 v 20:01


Komentáře mohou psát pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé.

Hlavní stránka
Přehled článků
Seznam autorů
Top fotky
Fotka dne
Další fotky dne

Info

Celkem článků:842
Celkem fotografií:9451

TOP články

140Jarní Boskovice č 26...
109POTKALI SE U KOLÍNA
90MUZEJNÍ SRAZ ČESKÁ T...
70Převodovky ve Velore...
69Zapalování a seřizov...
59Vrchní, prchní! Velo...
57Kampaň - stop zbyteč...
49Maďarsko 2010 aneb s...
46Přívěsný vozík Velor...
46III. VELOREXÁŘSKÝ PL...

Diskuse u článků

Bylo fajn
Všechny kostýmy vítá...
Re: Čím přijet na 25...
Uzavírka pro příjezd...
Re: Výstava
Výstava
Výstava
flux capacitor
Vrchni Prchni Velore...
Čím přijet na 25. Bo...

Reklama