autor: 5. 2. 2004přečteno: 15558 xfoto: 51známka: 1 |
Jmenuji se Václav Nosek, bydlím v obci Vrbice u Roudnice
n/Labem. Pracuji ve firmě MTX kde se dělají úpravy aut a výroba závodních aut
kde pracuji jako automechanik.
Když jsem měl nehodu na motorce tak mi doma zakázali si jinou koupit tak jsem
se rozhod, že si pořídím Velorex a tak se mi to splnilo byl jsem pro něj v Hrádku
u Rokycan. Když jsem ho přivezl domů tak, i když byl ošklivý, líbil se. Mé nadšení
mě neopustilo a tak jsem se dal do pomalého rozebírání, protože jsem chodil už
o berlích a ne na vozíku. Na internetu jsem strávil mnoho času, abych si stáhnul
dostupnou literaturu k Velorexu.
Když jsem sundal všechny hliníkové plechy jel jsem do práce a podle fotografii
jsme naohýbali všechny trubky tak aby to bylo co nejvíce podobné fotkám. Doma
jsem vše svařil. První potah na nečisto jsem udělal doma,rozstříhal jsem starý
stan a to byla výhoda pro střich na koženku. Mou pomocnicí byla stále moje přítelkyně
Anička. Při sváření ji bylo potřeba ale i pri potahovaní (stanem). Veškeré náhradní
díly které mi chyběly nebo které byli již hodně zničeny jsem buď za něco vyměnil
a nebo dostal. Rám jsem celý opálil natřel základovkou a potom natřel černou barvou.
Když jsem myslel, že je vše připraveno tak jsem velouška odvezl do naší firmy(pan
řiditel jel na dovolenou) a měli jsme na to týden, aby jsme to stihnuli.
Koženku jsem si objednal z Boskovic a stačilo mi 6,8m bez střechy. Moje kamarádka
Hanka, která je švadlena se po odpolednech dala do práce za mé spolupráce. Denně
jsme na něm dělali asi tak 4 hodiny kde jsme to nastříhali a sešily. To nam trvalo
5dní a tak nam zbyly jen dva dny na střechu a to už nebyl problém, protože ty
se u nás vyráběly.
A to je můj výsledek za půl roku intenzivní práce!
|
Oznámkujte článek jako ve škole: Hlasů: 1, Známka: 1
Související články:
| |
Provozovatel serveru nenese žádnou zodpovědnost za obsah komentářů. | Stroj se prodává | |
| |
| Řekl bych, že tento stroj je naprodej. Při prolézání internetem jsem našel tento inzerát:
http://www.old-timers.cz/index.php?option=com_inzerce&Itemid=55&detail=31&kateg=allPosláno 7.03.2005 v 09:42 |
|
|
| | Re: Stroj se prodává | |
| |
| ja tento stoj již nevlastnim a novy majitel rekl ze ho neproda a ze s nim bude jezdit na srazy ale opak je pravdou a ta cena je o hodne vyssi nez jsem ho prodal ja jim Posláno 7.03.2005 v 20:51 |
|
|
| | Os-Kar 51 | |
| |
| No není to špatný,ale je fakt,že se mohl spojit z někým kdo má o Oskarech přehled a dát to do originálu.Měl by se čím chlubit.Takle se může chlubit jen tím,že má Oskara s roku 51.No,ale na druhé staně,udělal si ho podle svích přectav. Posláno 29.02.2004 v 20:11 |
|
|
| | Unikat | |
| |
| Toto je prvni vysokej cumak na techto strankach a snad i na internetu vubec.
Co na tento stroj rikate?Posláno 5.02.2004 v 08:19 |
|
|
| | | Re: Unikat | |
| |
| no...da se rict, ze vysokej cumak a kratka strecha jsou dost rozdilne stroje...
kratka strecha ma totiz na prvni pohled cumak shodny s klasickou 350. nemyslim ted napravu, silu trubek atd....myslim pouze tvar.Posláno 5.02.2004 v 09:45 |
|
|
| | Unikat | |
| |
| Mohli by jste někdo poslat kolegoni Noskovi ten dotazník - nebylo by škoda takovýto stroj z dárku pro Stránského vynechat? 8-) Prosím, alespoň mi pošlete na něj e-mail a já mu ten dotazník pošlu - fotek je na internetu dost ... Posláno 5.02.2004 v 14:44 |
|
|
| | Re: Unikat | |
| |
| musim rict, ze me dost pobavila tato tvoje veta:
"Prosím, alespoň mi pošlete na něj e-mail a já mu ten dotazník pošlu"
Je videt, ze ti unikla jedna vec - kazdy clanek ma autora. Staci kliknout na jeho jmenu a hned se ti zobrazi prislusne informace o nem...vcetne jeho e-mailu.
Promin mi ten ton, ale pripada mi to jako ignorantsvi
)Posláno 5.02.2004 v 14:47 |
|
|
| | Re: Unikat | |
| |
| Volove Posláno 16.02.2004 v 13:13 |
|
|
| | Re: Unikat | |
| |
| tak mi ho posli a ja se k vam pripojim Posláno 5.02.2004 v 18:21 |
|
|
| | Unikat | |
| |
| Řekl bych, že je to změť všech možných typů. Nějak se v těch fotografiích nemůžu vyznat. Posláno 5.02.2004 v 15:45 |
|
|
| | Velo | |
| |
| Tak co hašiš mani Posláno 16.02.2004 v 13:11 |
|
|
| | Os-kar 51 | |
| |
| Nemá ta tříkolka mí 19 kola s půl bubny? Posláno 13.02.2004 v 19:18 |
|
|
| | Re: Os-kar 51 | |
| |
| Samozrejme...
A mozna dokonce CZetokove pulbubny. Ty kola, ktere tam Vasek ma nejsou original. Ostatne na jeho stroji je vic neoriginalnich veci.
Ale nikdo se nesnazi tento stroj prezentovat jako dokonale originalni.Posláno 13.02.2004 v 20:37 |
|
|
| | Os-Kar 51 | |
| |
| velmi laicky řečeno, ten sploštělej čumák se mi moc nezdá, nešlo to vyklepat do původního stavu? První dojem? velmi zvláštní Posláno 5.02.2004 v 09:13 |
|
|
| | Re: Os-Kar 51 | |
| |
|
myslim, ze jsi necetl clanek...
Vaclav v nem pise, ze si nektere trubky delal sam. Tak ze to co popisujes nejsou stare zohybane trubky, ale nove, ktere se Vaclav snazil udelat podle jinych fotografii tak, aby to bylo podle originalu.Posláno 5.02.2004 v 09:15 |
|
|
| | Re: Os-Kar 51 | |
| |
| I když asi ne originál, určitě je velmi zajímavý a bude se na srazech vyjímat a snaha by se měla ocenit, vždyť taky 51 mohl někde v postraní umřít někde na smeťáku takhle mu bude líp každej Veloušek má přeci duši. Posláno 6.02.2004 v 20:42 |
|
|
|
Komentáře mohou psát pouze a uživatelé.
|
|
|
| Celkem článků: | 842 | Celkem fotografií: | 9451 |
|
| TOP články | |
| | Diskuse u článků | |
| | |
|