Provozovatel serveru nenese žádnou zodpovědnost za obsah komentářů.
| Diferenciál 435.0 | |
| | Uživatele můžete kontaktovat po | |
|
| Máte někdo zkušenosti s diferenciálem na 435.0. Dle mazacího plánu se plní převodovým olejem PP90. Jen nevím jaké množstí. Posláno 20.02.2006 v 06:15 |
|
|
|
| Re: Diferenciál 435.0 | |
| | Uživatele můžete kontaktovat po | |
|
| Někde jsem četl, myslim že v Uživatelské příručce, že se má nalít tak aby hladina byla v úrovni nalévacího otvoru, to znamená dokud nezačne olej nalévacím otvorem vytékat. Posláno 20.02.2006 v 09:42 |
|
|
|
| Re: Diferenciál 435.0 | |
| | Uživatele můžete kontaktovat po | |
|
| Teď mám před sebou Uživatelskou příručku a zde je o diferenciálu napsáno doslovně toto:
Doplňování oleje v diferenciálu
------------------------------------
Občasným překontrolováním zjistíme, zda je množství oleje v diferenciálu dostatečné. Olej vlijeme plnícím otvorem tak, aby množství odpovídalo původnímu stavu. Potom dostatečně dotáhneme šroub plnícího otvoru, aby nedošlo ke zbytečné ztrátě.
Nevím nevím, dá se to chápat všelijak, pokud má množství odpovídat původnímu stavu tak vlastně nikdy nic nedolijeme, anebo by mělo být řečeno kolik je původní-normální stav.Posláno 20.02.2006 v 22:55 |
|
|
|
| Re: Diferenciál 435.0 | |
| | Uživatele můžete kontaktovat po | |
|
| Mílo děkuji za odpovědi.
Ten nalévací šroub je vlastně i vylévací, neboť se společně otáčí s řetězovým kolem. Díky tomu se dá krásně zjistit kolik oleje jsem tam již nalil,ale teď zní otázka kolik ho tam patří?
Úplně plný bych to raději nedával. Vždyť i v motoru v převodovce je olej sotva ve třetině. Tak bych to viděl něco mezi třetinou a polovinou objemu.
Měl jste někdo ten diferenciál rozebraný? Co je vůbec uvnitř? Možná by to pomohlo odhadnout množství oleje.Posláno 21.02.2006 v 07:05 |
|
|
|
|
|
| Re: Diferenciál 435.0 | |
| | Uživatele můžete kontaktovat po | |
|
| Odhadem 2 dcl. Odzkoušene mazivo je olej-vazelina v pomeru 1:1 Rozmichat a nacpat dovnitř. Posláno 21.02.2006 v 16:23 |
|
|
|
| Re: Diferenciál 435.0 | |
| | Uživatele můžete kontaktovat po | |
|
| Perfektní, děkuji. Ty fotky jsou dost cenné. Teď už bych se nebál ten diferencíál rozebrat bez pocitu, že na mně vyskočí nějaký čert. Doufám si tvrdit, že by stálo za to vložit tyto fotky s informací o objemu oleje do samostatného článku - Poznatky. Posláno 21.02.2006 v 18:00 |
|
|
|
| Re: Diferenciál 435.0 | |
| | Uživatele můžete kontaktovat po | |
|
| Souhlasim...samostatny clanek by byl urcite namiste.
Pripravi ho nekdo?Posláno 21.02.2006 v 18:05 |
|
|
|
| Re: Diferenciál 435.0 | |
| | Uživatele můžete kontaktovat po | |
|
| Pokud je diferenciál na velorexu stejný jako na ČZ 175/505 tak mám v příručce řez zadní nápravou.
V případě zájmu by neměl být problém ho oskenovat a hodit ho sem.
PS:dle již zmiňované příručky se diferáky v té době mazaly olejem PP7.
JakubPosláno 21.02.2006 v 20:07 |
|
|
|
| Re: Diferenciál 435.0 | |
| | Uživatele můžete kontaktovat po | |
|
| Pokuď nikdo, tak já bych něco zkusil vyplodit,ale moc dlouhý článek to nebude. Posláno 22.02.2006 v 07:02 |
|
|
|
Komentáře mohou psát pouze a uživatelé.