Velorex Baujahr 1955 - Velorexy.CZ - vše o tříkolkách Velorex

Velorex Baujahr 1955

autor: Vlasta20. 2. 2004Zajímavostikomentářů: 0přečteno: 9179 xfoto: 10známka: -

Asi před měsícem jsem při prohlížení internetu nalezl německou stránku, na které prezentovali "Velorex, Baujahr 1955". Už při letmém pohledu mi došlo, že to má k Oskaru 16 z roku 1955 opravdu daleko.

Nedalo mi to, a webmasterovi stránek, na kterých článek byl, jsem poslal krátký e-mail. Jeho znění bylo následující:

Guten Tag...

Auf http://www.wien-nussdorf.at/aktvelorex1.htm habe ich gelesen uber Velorexe baujahr 1955. Ich meine, dass diese Auskunft ist inkorrekt. Ich habe drei Dreirader Velorex. Eine baujahr 1956 - das is ähnlich Velorex. Ich meine dass auf dem Fotos ist Velorex baujahr 1970.

Was ist auf dem fotos inkorrekt:
Auslasse - sind 2, aber 1 ist richtig
Radder - 1955 hat anders
Bedachung - 1955 hat zwei Fenstern
Farbe - original 1955 hat anders
Lichtspiegel
Rücklicht

...beinah nichts is aus Velorex 1955. Das sieht wie Velorex 1970 aus.

Entschuldigen Sie bitte mein deutsch...
I speak better englisch.

Ing. Vlastimil Vavru
www.velorexy.cz


Dnes přišla odpověď:

Sehr geehrter Herr Ing. Vavru!

Danke für Ihre Nachricht. Es aber tatsächlich Baujahr 1955, hat man mir
gesagt.
Mit freundlichen Grüßen aus Wien

Rudolf Schwarz


Pro ty co neovládají němčinu překládám:

Vážený pane Vávrů!
Děkuji za Vaše oznámení. Majitel mi ale říkal, že se jedná skutečně o Velorexe z roku 1955.
S přátelskými pozdravy z Vídně
Rudolf Schawrz


Nechávám prostor každému, ať si na "Baujahr" udělá názor sám.

Zdroj: http://www.wien-nussdorf.at/aktvelorex1.htm


I na tomto obrázku si můžete všimnout spousty neoriginalit. Např. zadní boky (chybí štěrbiny), střecha (má být dělené okno), zadní světlo, zadní světla, absence rampy atd.
I na tomto obrázku si můžete všimnout spousty neoriginalit. Např. zadní boky (chybí štěrbiny), střecha (má být dělené okno), zadní světlo, zadní světla, absence rampy atd.


Zde vidíte neorignální (traktorácká) světla a nepůvodní celobubny (mají být 16` půlbubny)
Zde vidíte neorignální (traktorácká) světla a nepůvodní celobubny (mají být 16` půlbubny)


Palubní deska celkem zachovalá, leč ampérmetr a teploměr tu nemá co dělat. Volat samozřejmě též neorignální. Takovýto dvouramenný se dával do tříkolek v roce 1970.
Palubní deska celkem zachovalá, leč ampérmetr a teploměr tu nemá co dělat. Volat samozřejmě též neorignální. Takovýto dvouramenný se dával do tříkolek v roce 1970.


V zadní části stroje chybí plachta nad blatníkem.
V zadní části stroje chybí plachta nad blatníkem.


Na tomto snímku je dobře vidět neoriginální zpětné zrcátko.
Na tomto snímku je dobře vidět neoriginální zpětné zrcátko.


Oznámkujte článek jako ve škole: 12345

nehodnoceno


Komentáře

Provozovatel serveru nenese žádnou zodpovědnost za obsah komentářů.

K tomuto článku nebyly vloženy žádné komentáře.

Komentáře mohou psát pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé.

Hlavní stránka
Přehled článků
Seznam autorů
Top fotky
Fotka dne
Další fotky dne

Info

Celkem článků:842
Celkem fotografií:9451

TOP články

124Jarní Boskovice č 26...
113POTKALI SE U KOLÍNA
87MUZEJNÍ SRAZ ČESKÁ T...
68Zapalování a seřizov...
66Převodovky ve Velore...
57Vrchní, prchní! Velo...
52Kampaň - stop zbyteč...
52Maďarsko 2010 aneb s...
48III. VELOREXÁŘSKÝ PL...
44XII. Film Fest Velor...

Diskuse u článků

Bylo fajn
Všechny kostýmy vítá...
Re: Čím přijet na 25...
Uzavírka pro příjezd...
Re: Výstava
Výstava
Výstava
flux capacitor
Vrchni Prchni Velore...
Čím přijet na 25. Bo...

Reklama