Po opravě rámu jsem se pustil do výměny veškerých pouzder a čepů. Udělal jsem nová všechna silonová pouzdra, a litinová poudra kyvných ramen jsem nahradil mezipouzdrem, do kterého jsem nalisoval a zalepil bronzové pouzdro. Po drobné úpravě se dají použít pouzdra z Kovohutí Rokycany. Udělal jsem i nové svisláky. Staré samozřejmě nešly ven.
No a objednal jsem si nové plachty u Červinků. Dle domluvy s panem Červinkou jsem opravil rámečky na okna. Bylo mi vysvětleno, jak má vypadat vrchní drát rámečku okna a tak jsem to na řečený rozměr udělal. Prý rovnoběžně a tak 45mm od rámu střechy.
Plachty mi přišly poštou, i když jsem si objednal s tím, že si je vyzvednu osobně. Počítaje s tím, že někde nemusí perfektně sedět, jsem začal zkoušet. Měl jsem možnost před barvou ještě drobnosti upravit.
Rámy dvěří jsem upravil přímo pro potahy, aby pasovaly. Zašil jsem je a pak i prahy. Nejsem žádná švadlenka, ale zápal pro něco člověka vyučí. Natáhl jsem zadní krovky, přední boky a spodek čumáku. Při zkoušení kapoty jsem objevil křivý vrchní šev a kapota se mi zdála v místě blikačů nějaká dlouhá po obvodu u turniketů. Po osazení okének se střechou jsem zjistil, že boční okénka jsou přes drát moc dlouhá a zakrývají i vrchní lem střechy. Po domluvě jsem velouše naložil a odvezl ho do Voděrad. Bylo mi řečeno, že je kapota v pořádku, a tak jsem si jí na místě nechal natáhnout na rám. S přáním, že když nebude pasovat, aby mi ušili novou dle kostry. Když jsem pak viděl výsledek, tak jsem byl zklamán. Že prý to líp nejde. Že je to podle střihu. Jak jsem jako laik předpokládal, byly v místě blikačů volné varhánky a napravo byly tyto faldy po celé straně.
Odvezl jsem si Trubkáče domů a začal zjišťovat co s tím. Objednal jsem si novou kapotu i s montáží u Reků v Písku a tu původní reklamoval. Ať se na mě nikdo nezlobí, ale když něčemu věnuju takové úsilí a něco do toho investuju, tak ať to vypadá jak má. Už jen čekám na novou kapotu a fotky přidám.