druhá,možná třetí ..... láska na první pohled.Dovezli jsme ho 19.3.2015, inzerát byl na velorexy.cz ,kde pán prodával pouze doklady,při tel.kontaktu jsem se zeptal,jestli mu nezbyly nějaké věci po stroji,později jsme došli,že má i stroj.Nechal jsem si poslat fotky,čekal jsem nějakou vypelichanou hrůzu,jenže čekalo mne příjemné překvapení,po shlédnutí jsem měl takřka ihned nastartované auto připravené na výlet pro hnedouška ještě týž večer.
Byl kompletentní pouze bez baterie,první ohledání a zprovozňování bylo dílem pár hodin radostné práce,kontrola a zprovoznění elektriky,zprovoznění dynamostartéru pomocí zásob,výměna oleje,oprava brzdového systému vepředu prasátka ze Škody Garde 22mm a vzadu klasika 19mm,zprovoznění motoru bylo třešinkou na dortíčku,tak nějak šel jakoby na tři,nezvonil natolik,že by nešel,tak se dalo jezdit.
S opravou motoru jsem musel totiž počkat do té doby,než budu mít připravenu jinou kliku ze zásob,takže na velké výlety jako do Boskovic to nebylo,začal jsem až na Štíťových Spodcích 30.5.2015, tam mě čekalo až při dojezdu nemilé překvapení,když takřka 10km před dojezdem do Pernštejna začal zvonit,jako když se sype železářství,podezříval jsem budku chlazení,že jsou suchá loužiska,nebylo tomu tak,při dojezdu dom jsem zjistil velkou vůli na spodku ojnic,nahoru jsem dal aspoň nové jehly,takto jsem odjel skoro se špunty do uší náš Lounský sraz a Berounských Medvědů,pak šel na operační stůl,kde prodělal několik úprav,možná k lepšímu,i tříkoláci mají se mnou potíže mi ujet,jestli se mi podaří stát se autorem článků,podělím se svými zlepšováčky.
Loni jsem s ním najel skoro 7tis km bez oprav až do Bukovan,kde se mi při návratu domů rozpadl diferáček cca 5km od domova,takže ostudný návrat na laně..........tím končil velorok 2015. |