Po dlouhém odkládání jsem se konečně rozhodl vyčistit prstence větráku chlazení promýt ložiska případně dát nová no a jak se dílo dařilo jsem hned fotil. Třicetpět let starej šmír se nelépe omyl petrolejem. Přišlo na řadu vyndání gufer a ložisek. Šlo to dobře. Gufera byla značně opotřebovaná, ani jsem se nedivil jelikož vymezovací kroužky po kterejch běhaly měli dosti hrubej povrch. Kmému zjištění máme v práci měřidlo na měření drznosti pokusím se to změřit. Hrubost povrchu byl už od výroby na soustruhu. Kroužky jsem si udělal nové. Prstence jsem otryskal broky a pak omlel, aby byl povrch přijatelný. Původní zavity M4 co jsou na prstenci jsem musel předělat na M5 jelikož vetšina byla stržená. Šasí větráku se opravilo ,opískovalo a nakomaxovalo barvou co se používá na hasičké přístroje :-). Vrtule jsou z leštěného nerezu o sile 1,5mm. Poskládání chlazení jsem mohl dělat pomalu v bílejch rokavičkách.Vše bylo čistoučké jen škoda že to dlouho nevydrží.Slibuji si jen že nakomaxovanej povrch stačí utřít a je čistej:-).Ponandání na veloušackej motor to vypada suprově. Mám rád barevné věci a ta červená je opravdu pěkná :-). Alespoň mě se líbí. Mám rád barevné věci.
nu, barevné je až zrak přechází :o)) ........ kouknul jsem na fotky, uvádíš ložisko 6301 ... též jsem je tam měl, když jsem chlazení koupil, ale bylo mi odporůčané dát tam výklopná 1301, haby ti ta budka neporupala :o)) ... su nějaké chytré že? :o)
Možem sa spýtať, ako si opravoval ten plech chladenia??? Už notnú dobu sa totiž snažím prísť na to, ako vyriešiť moje, ktoré je deravé a celé sprehýbané zvarmi