Malá vychytávka k zamezení úniku oleje » » » Malá vychytávka k zamezení úniku oleje
Zvolte garáž: Přehled garáží Vlasta Honza mj JIRKA SLUNÍČKO raticate Me2dd Mila_307 eli scooter20 Alorex katka Pepa S suk pepa boumry gRRuby Ozzy Beton Meloun smurf bunda Erykson Bajonetek Brťka cedro A.Ze slávista Fittipaldi HonzaBK Peter Motokrosař panelfotr Radek a Luděk HARVTO00 jiřík Duin Ivan Tomáš santer Pytlak Velda velorexmaniak Paliza Jouda 007 blesk mlox marek Zdeněk II Míra V350 patrik.pl luaks cervik Drewel Pavel K. Standa miosek Eiffel Alkoholix hujer miky Marte čert simmir Laky Máza timoteus R.P.Quicksilverov trumpeta1 Zdenda servicar UĎA Ivoš čestmír Malý Pán Rohlík Jakub skyking2 olivoj sysel Lukas12 Bob Vildys 1%velorexar kamca-k cupe kukus Petan MŮŽA BAR Lukky als petr_blazek rohlajs Starej base.jan vahinkpe Aleš hurvinka PetaCRX miluna Petr Grabat Pacička standa.vrana stita ** maark70fish Lišák Jirka Sajda Jarda, Helča, Julča a Emča Kája Shalvoster soptik Peťass elstrem daras Garden Hloh Redbull_co2 kune AsterixRR voldy Vlado 333 Johan Nick mSojer Stanous Pavel 007 Luda Palda vojta Kachna Mirek-Gabi vvojtik188 CIJOML ruzen vojta_p Dolly pavel323 Marek1mara Ondrej Evžen skodakopi.xxx Honza C. Jeep veloman Kim Bzuk jokuc Mareček vksir Prdlavka Lulu Velobet Miloš jovan.sve skolnik netopejr Tom Pavel62 matadores pepan Paja mkpetr Mirek Jarin639 vojtahermik jiříci milda kolp jarujara BAGR Břeťa charlie-manson irik petulo Dr.V. drahos Nuny budlik jerroid pepino Longrex leoo.l velo4 Standa Holý jarak Zlý výrostek hugo Velorex435 Standa 2000 Olaf. B Hošani JARDAII. Jenda smazo66 cezetovy prcek Raisidlo77 martin.tes pixar prudilavia Tačud Georg pecold fista Pawel_polska martin.grif VencaV Pospa Marek6 Ujo Pepek Svačinka Marda Mol McDonald Marian Hradítko Ondras Pepo VVild slovak velos Bojan Hoho lukynel špidla Mirda Čechalík indián milhaus2 verolex Zdenek CR Kulich kados tim19 DavGro martas saniitak michal Vilda Ondra oskar dědek Michal Krása Stanik zajda Luky Honza.Divis franta veljer Trumpeta mladší TOŠIN cenda Erban Kuba Kubikula Radek Vencl horakjans jawettar chmela852 Bedrich klobrc rex68 Jana+Mirek vgavla mihaly-david Škodil-007 M+M 4kolky bad kef.alin David IKA ada MISTR pitrisek Šíťa ize artikovo wondr hynkees Killy RKV1979 chomi najvrtson Petros martin stavospol Xenon Łukasz meda.jawa Kmínek VELOREX-DALIBOR kopako Jalli Rychlošnek viťa vaclav Muzikant špéra hasic1HaZZ thoy Baky JanVan Krtek drievko3 RADO 007 Pumi vtr Kuba87 sputnik bajlák vedoucí rumajs.pralinka vojtěch Zorik gertryda sexbomber Trambus OKOUN Dodge nautilus93 předseda jenuse Jan Malý Trottle lichoresnice PavelL ivono Zahradník čeve HoumrSims 99tky megacruiser RONON cmeldas mth bara brambourl speedy stromak Pete Mad Turbohadrak LuGr simi Cudl prdlavka simon Kovář cv-rex ja jedu Indiana jawak125 Ráša Acareta likk ZdendaZemda ondrpa postak.tr hadrak 350 vojtik144 Petrusius Fíša deta rejd Dr.House Ivanov Bolek fous radek300 Dajak netik.v Jarda.K1 motorino derick serval64 car matěj holcik Oskar58 Lukas8 Jarek Fojerman mates mlok Matísek vikjste blpetr Pedro Cortez Velopego KLASIKA jawarmaniak Oldscool Pavel V hadrak-lesnik1 Sabi-Pavel a Zdeňka RomanR neznalek subba Dejf Dan vinnetou tom120 carodej Radek MX 5 msemi Wenda radek 1978 Fanymen tugof mygale Pepe jahoda Řezňa milosp Culda Honza K Oplt Marťas Dombek Belcanto kohinoor737 JamPek s r.o. salvik avatt Lucky miki franta999 Q U A C K mates219 VelorexArt Kudroš David Filip msleza msil rommy RayBan dejfon Rix Petr Gajdoš jindrapjd Žanda pietro Tomcsanyi Pavel s červenou Karin Hojecek Emrson ogar 350 1948 Martinek roza1388 dutus ROZI cihura mary staford jcg67cz Velous Jaara XXL koki Tomas Brotas Jaryn Zeliňák jara.tuma Pája Velouš Lolek mika2287 Rebel Hellrider DUB Michi Seszo Makoš Jirirepasi riksa-muz Alois MarekK charlie janeon5 Marťasek zetkař Jenda9770 pfeifer rekonstruktér PetrS Paldast vosahlo pepazdepa Milan HADRÁK71 jawa.muzeum Sajmlík szake tomula TyerCorp Golbik tadeasnovak Zuzarix LiborHess Ervín Levap ondra150c MICHAELSW Paros arnošt Radim tomiru68 Bow Kapinus josephe Lauťas clintkr1 hadra76 eman Chaos janokarpi v.klon Ďolik MONOKUK Bogdan71 shuggiemac Kubik prašek Hans-von-Pragl koleno79 gigi Marek Schwarz velorex.dk zanek Honza T. Štefan tommyno987 ferda50 jankloub velorexbohumir Pilník1 Bajaja Jovan RTe Micka Fofo nindža Skvrna Radovan koleno.pk Lubajs Pepíno 16/350 Zepelin16/250 Vašek Z Karelos Včelí medvěd Lubajda1 Paja640 petrikmi BO!!!VELOREX Jiříkovo Velorex Venca Pavel Myška Stehno Mataroka Frantomas Otmík AdamHavlík Brousek Oťas Tomik Alda Hajčusák Nerezorex Josef Petr 70 Ado PetrP Toňas repi eis.ducati westani Bohuničák Jura 72 myrdoch romanvacak lubos1 maryn Rudo wajbrou Jelen Petr88 machl269 tříska kuna závodník deda07 Charly Zdenda P nerezorex2 Tomki Hekáč hok Květák Janek strejda panaudio Jirka kuk Neoxxxx jakub54472 imu pipis22 Svatobořičák Hroch Radek multipla Pavel.S. Antonín Prudas80 Peterson Denis1958 Kroupa Marťan78 Jirka s velorexem Root wosa Medvěd Kamil paveljura jiri.ch@email.cz Petr 435-o vitek99 Andy medvedw115 bigofraggle Jirec.marek@centrum.cz David_a_Milan KarelSedlice Hony MiPo Michal32 Michl Oskar David-T Fanda Zvolte stroj: celá garáž čtařkolák 1:9 Betonek můj hodobožovej velorex Betoneček Simson SR 50 B4 Verolex neboli Modrásek Lex Žluťák Velorex 750 Africa Twin velorex 175 takové Mouto :-) Bóbika Džawasaki 250 typ 559 JMP - 40 bezejmený Simson S 51 CE Liberečák z Prahy
Malá vychytávka k zamezení úniku oleje stroj: Betonek můj hodobožovej velorex 23. 6. 2011 kom.: 3 přečteno: 7398 x foto: 2
Trápil jsem se dlouhej čas v podstatě od chvíle co mám velorex s únikem oleje z převodovky.
Pozoroval jsem kde to všude teče. V podstatě jsou tři místa která se špatně těsní.
1) kolem výstupního kolečka
2) okolo výstupu řemenice k chlazení
3) okolo hřídele co se s ní startuje
1.
Okolo výstupního kolečka tam je to o guferu a dobrého uloženi ložiska náboje kola a také ač se to nezdá chce to dobře utěsnit i v místě kde prochází tyčka co ovládá spojku. Tam jsem dal dvě malá gufera za sebou 5x16x7 a je klid. Pozor narazil jsem na dva různé průměry naboje tak že nejdříve si změřte vnitřní průměr než pořídíte gufero.
2.
Řemenici jsem utěsnil výměnou gufera a to staré ač se zdálo dobré jsem namačkl z druhé strany a nandal řemenici ta ho tam pěkně podrží a nevypadne. Další co je potřeba udělat je dát novej těsnící kroužek co je ze strany matice ta drží řemenici.
3.
Od vyroby je těsněn tento prostor O kroužkem co přimačkává k deklu spojky pružinka. Tohle moc netěsní jelikož při každém řazení se trochu oleje přeci jen dostane ven.
Kdo už dal novou startovací hřídel z důvodu že měla ožvejkané zuby tak už tam většinou má připravenou drážku pro takové malé guferko.
Já mám hřídele ještě dobré tak jsem si nechal na soustruhu onu drážku pro guferko udělat.
Dnešní těsnící přípravky (např silikon) k utěsnění karterů a deklů jsou mnohem lepší než dřívější HERMETIK jen to chce předem alespon trochu odmastit.
Tak jsem dosáhl minimalozování úniků oleje. Jsem spokojen že i po 5000km od Go je pod motorem bez olejovejch kápanců
úniky oleje
Tak to je pro mne důležité téma, já s tím bojuju, co mám hadráka, mohl bych o tom sepsat román. Hlavně si říkám, že při příští rozborce budu tomuto věnovat mnohem větší péči, než-li doposud. A to při té poslední, kdy jsme dávali převodovku z 634, se gufera+kroužky taky měnily. Prozatím nepomohlo odmašťování, používání jak papíru, nebo různého silikonu mezi bloky, jak se motor zahřeje, tak teče.... . A nejen to, teče dost, za cca 500km musím dolít aspoň 2dcl oleje, tak to se není čím chlubit. Zkoušel jsem bojovat různými způsoby, vč. hustého oleje pp7 či pp13. Hlavní problém nevidím v blocích, ale asi od spojky, kde ač je na hřídeli kroužek v pertinaxu a filc, tak to z hřídele teče. Pak se mi jeden čas zdálo, že to teče za chodu motoru i při stání, jakoby ten olej nabíral šnek..... zřejmě teče i pod futrem,které je schované za řetězkou, což mne taky překvapuje, protože bylo dávané nové a snad i na těsno. Nedělal jsem si to sám. Takže dík za doporučení, je na čem pracovat, igelit pod motorem mne už nebaví. Stačí olej ze směsi-z benzínu. Ale nemusím mazat řetěz a mohu zase říct, že kdo řetěz maže a má jej správně napnutý, výrazně mu prodlouží životnost.
Posláno 23.06.2011 v 23:28
Re: úniky oleje
samozřejmě jsem myslel od ovládání spojky, čili výstupu na řetěz
Posláno 23.06.2011 v 23:29
Re: úniky oleje
ono taky pohlidej jestli pod karbecem mas pri dojezdu sucho. Ja na to moc nekoukal a najednou pod strojem vzdy pár kapekčerneho jako od perevodoveho oleje. ono trochu cintal karbec. Pak benzin stejkal kolem retězoveho koleča a bras sebou nečistoty a vypadalo to jako ze teče olej od nekud z motoru
Posláno 24.06.2011 v 11:27
Celkem garáží: 631 Celkem strojů: 1593 Celkem fotografií: 46588
Nové komentáře
Garáž - naposledy upravované adresáře
20.12. 17.9. 12.9. 07.8. 08.5. 25.3. 16.1. 26.7. 23.6. 23.6. 23.6. 05.5. 10.4. 11.1. 07.1. 27.12. 26.12. 27.11. 25.9. 11.8.
Struktura Garáže
(3) (4) (3) (1)
(9)
(4)
(1) (2) (1) (14) (1)
(28)
(74)
(3)
(10)
(7)
(2)
(25)
(1)
(3)
(1)
(46)
(6)
(5)
(1) (20)
(26) (30)
(132)
(8)
(4)
(3)
(3)
(2)
(2)
(1)
(6)
(1)
(1)
(5)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(2) (1)
(1)
(1) (3) (1) (1)
(2) (1) (1) (1) (1) (9)
(1) (1) (1) (1) (1)
(2) (6) (2) (1) (4) (37)
(3)
(1)
(1)
(8) (34)
(2)
(7)
(3)
(1)
(3)
(14) (5) (8)
(7)
(2)
(5)
(1) (1) (1) (1) (1) (4) (1) (2) (1) (3) (2) (3)
(7)
(1) (1) (1)
(1) (20) (5)
(21)
(1)
(1)
(1)
(15)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(2)
(1)
(1)
(1)
(13) (2)
(2)
(1)
(1)
(2)
(1)
(1)
(2) (4) (2) (4)
(1)
(1) (2) (8) (1)
(5)
(3)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1) (5)
(1) (1) (1) (4) (3)
(1)
(1)
(1)
(1) (2) (2)
(2) (3) (19)
(1)
(1)
(1) (19) (6)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1) (1) (1) (1) (1) (1)
(2) (14) (1)
(1)
(1)
(1)
(2)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(2)
(1)
(1)
(1) (1) (1) (1) (8) (4)
(1)
(1)
(1)
(1)
(18) (7)
(78)
(3)
(16)
(5)
(12)
(1)
(1)
(7)
(1)
(1)
(6)
(1)
(1)
(3)
(1) (9)
(1) (6) (1) (1) (1) (1) (1) (1) (2) (9) (5) (3)
(2)
(1)
(1)
(1)
(4) (4) (3)
(1) (1) (1)
(1) (1) (1) (1) (1) (1)
(2) (1) (4) (2)
(1)
(5)
(1)
(1) (1) (11) (3) (13)
(4)
(1)
(3) (2) (2)
(3)
(4) (1)
(1) (1) (1) (1) (1) (1) (3)
(2) (2)
(2)
(1) (1) (1) (1)
(1) (14) (1)
(1)
(1)
(1)
(2) (1) (1)
(1) (4)
(1) (1)
(1) (4) (1)
(1)
(16) (10)
(22)
(2)
(2)
(3)
(1)
(1)
(1)
(1)
(3)
(1)
(2)
(2)
(3)
(3)
(1)
(1) (1)
(2) (3)
(4)
(1) (1) (7) (2) (1)
(1)
(4) (1) (12) (10)
(1)
(1)
(1)
(1)
(5)
(1)
(1)
(1)
(5)
(1)
(1)
(1) (1)
(1) (1) (1) (2) (1) (1) (5) (16)
(2)
(2)
(9)
(2) (1) (3)
(1) (2) (6)
(4)
(1) (1) (1) (2)
(1) (6) (8)
(1)
(1)
(1)
(1)
(3) (17) (1)
(1)
(2)
(4)
(5)
(8)
(1)
(2)
(1)
(4)
(1)
(2)
(2)
(2)
(2)
(1)
(1) (1) (1)
(3) (12)
(2)
(1)
(12) (1)
(1)
(1) (1) (1) (1) (2) (7)
(2)
(5) (1)
(1)
(3)
(1) (1)
(1) (1) (2) (1) (1)
(1) (1) (1) (1)
(2) (2)
(1)
(1) (2)
(1) (1)
(1) (3) (8)
(4)
(1)
(2) (1)
(2) (1)
(4)
(3) (1) (1) (1)
(3) (4)
(1) (4) (1) (1) (1) (2) (10) (8)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1) (2)
(1) (12)
(1) (6)
(1) (2) (1) (3) (2) (1) (1) (1) (1) (1) (1)
(4) (1)
(2) (15)
(1)
(1) (1) (1)
(1) (1)
(7) (8)
(3)
(2)
(1)
(1)
(1)
(1) (1) (24) (2)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1) (1) (1) (2) (1)
(1) (1) (3) (3)
(2)
(1)
(1) (3) (5)
(1) (1) (2) (8)
(1)
(11) (2)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1) (1)
(1) (17)
(1) (7) (1) (1) (3) (2)
(3)
(1)
(4) (13) (4) (1) (2) (1) (1) (1) (4) (10) (8)
(9)
(2)
(3)
(2)
(2)
(1)
(2) (1) (1) (1) (1)
(1) (1) (1)
(3) (2)
(6)
(1)
(2) (1)
(1)
(1) (1) (5) (1)
(1)
(1) (2) (1) (8)
(1) (7)
(1) (1) (1) (3) (1)
(7)
(12)
(4) (2)
(21)
(1)
(1) (2) (1) (6) (1)
(1) (1)
(1) (5)
(1) (3) (8) (6)
(17)
(1)
(1)
(1)
(1)
(2)
(2)
(5) (2) (5)
(1)
(1) (4) (5)
(1)
(1)
(1) (1) (1) (1) (6) (1)
(5)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1) (8) (1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1) (2)
(8) (7)
(2)
(2)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1) (1)
(11) (10)
(2)
(1)
(1)
(1)
(1)
(2)
(1)
(1)
(1) (1) (2)
(2) (19)
(5)
(16) (1)
(2)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1) (2)
(1) (1) (9) (7)
(3)
(2) (1) (1) (2) (1)
(7) (3) (2) (7) (4) (1)
(1)
(1)
(1)
(3) (1)
(6) (1) (2) (2)
(1) (2) (1) (1)
(1) (1) (2) (3) (6)
(1)
(1) (2) (2) (4)
(5)
(4) (16)
(2)
(11)
(3)
(8) (8)
(5)
(10)
(3)
(1)
(2)
(1)
(1)
(4) (7)
(2)
(1)
(1)
(3) (6)
(4)
(1) (1) (1) (26) (2)
(1)
(1)
(2)
(1)
(1)
(1)
(1)
(2)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1) (1) (2) (2) (1)
(4) (1)
(5)
(1)
(4)
(1) (1) (1) (5) (2)
(1)
(1) (1) (1)
(10) (2) (4) (5)
(1)
(1)
(1)
(1) (1)
(2) (3)
(5)
(1) (1) (5) (5) (3)
(1)
(1)
(2)
(10) (5) (1)
(2)
(1)
(1) (1) (2)
(1) (1) (2)
(1) (2)
(1) (3) (13)
(5)
(1)
(1) (1) (1) (1) (2) (1) (1) (1) (2) (1)
(1) (1) (7) (33)
(1)
(3)
(5)
(1)
(7)
(1)
(1) (2)
(2) (8)
(1)
(1) (22)
(1) (1) (1)
(1) (2) (1) (1) (1)
(1) (8)
(2) (3)
(3)
(5) (3)
(3)
(2)
(3)
(3) (1) (3) (2)
(2)
(2)
(9) (1)
(1)
(1) (4) (2)
(1)
(1) (1) (1) (5)
(2) (14)
(1)
(2) (1)
(11)
(1) (2)
(5) (5)
(5)
(1)
(3)
(2)
(8) (18)
(2)
(2)
(2)
(1)
(2)
(2)
(1)
(1) (2) (1) (1) (3) (1) (2) (1)
(5) (2) (1)
(1) (1)
(1) (11) (3)
(4)
(3)
(1)
(2)
(1)
(2)
(2)
(2) (3)
(1) (1) (1) (5) (2)
(1) (3) (1)
(4) (1)
(5) (2)
(5)
(1) (4) (1)
(3)
(1) (5)
(3) (1)
(5) (1)
(1) (2) (1) (1) (1) (2) (1) (2) (3)
(1) (1) (1)
(2) (1)
(2) (1)
(1) (3) (5)
(1)
(1) (1) (1)
(1) (1) (1)
(2) (2) (1)
(3) (4)
(1)
(1) (1) (1) (1)
(1) (1)
(1) (1) (3)
(1) (1) (2) (1) (1) (2) (1)
(1)
(2) (2)
(2)
(1) (8) (1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1) (1) (7) (1)
(1)
(1) (2)
(3) (9)
(3)
(1)
(1) (1)
(3) (2)
(6)
(1)
(1) (2)
(1) (1) (2)
(1) (1) (1) (5)
(1) (1)
(1) (2)
(1) (1) (1) (1) (6) (2) (1) (2)
(2) (5)
(1)
(7) (2)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(8) (1) (3) (4) (2) (2) (16) (1)
(1)
(1)
(2)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1) (1)
(2) (1) (2) (2) (1)
(1) (1) (1) (1) (1) (1)
(1) (4) (1)
(2)
(2)
(1) (1) (2)
(3) (4)
(1)
(3) (3) (4)
(1)
(1) (1) (1) (1)
(1) (3) (1)
(4) (9)
(5)
(1)
(1)
(1) (1) (4) (2)
(3)
(2)
(2) (1) (1)
(1) (1) (3) (1) (1) (5) (1)
(1)
(2)
(1)
(1) (2) (1) (1) (4) (2)
(1)
(1)
(3)
(1) (6) (12)
(1)
(2)
(1)
(1)
(1) (1) (1) (1)
(1) (1)
(8) (1)
(2) (1) (1) (1) (1) (1) (2)
(1) (5) (2)
(2)
(4)
(1)
(3) (2)
(1)
(1)
(9) (1)
(1)
(1)
(2)
(2)
(3) (3)
(1)
(2)
(1) (1) (1)
(1) (3)
(2) (1) (1)
(2) (1) (1) (1) (3) (1) (1)
(1) (1) (1) (3)
(1) (1) (1) (3)
(11) (1) (2) (5) (4)
(1)
(1)
(1)
(3) (1) (3)
(1) (1) (2) (10)
(1)
(2) (3)
(1) (1) (1) (21)
(2) (4) (1)
(2) (3)
(1)
(1) (1) (1) (4) (2) (1)
(1)
(2) (4)
(2) (2)
(2)
(1) (1) (1) (1) (1) (1) (1) (1)
(1) (2)
(1) (3) (1)
(1)
(1) (1) (5) (2) (1) (5) (2)
(1)
(1)
(4) (9) (1)
(11)
(1)
(1)
(2)
(2)
(1)
(4) (8)
(7)
(1)
(1)
(4) (1)
(1)
(1)
(1)
(3) (1)
(2)
(1)
(2) (2)
(1)
(1) (2)
(1) (1) (1)
(1) (1) (3) (4)
(1)
(1)
(1) (1) (5) (6)
(3)
(1)
(1)
(1) (1)
(1) (1) (1)
(1) (2) (1)
(1) (1) (1)
(1) (1)
(1) (2)
(1) (1) (1) (2)
(1) (1)
(1) (1)