Úprava hadrauliky na mechaniku » » » Úprava hadrauliky na mechaniku
Zvolte garáž: Přehled garáží Vlasta Honza mj JIRKA SLUNÍČKO raticate Me2dd Mila_307 eli scooter20 Alorex katka Pepa S suk pepa boumry gRRuby Ozzy Beton Meloun smurf bunda Erykson Bajonetek Brťka cedro A.Ze slávista Fittipaldi HonzaBK Peter Motokrosař panelfotr Radek a Luděk HARVTO00 jiřík Duin Ivan Tomáš santer Pytlak Velda velorexmaniak Paliza Jouda 007 blesk mlox marek Zdeněk II Míra V350 patrik.pl luaks cervik Drewel Pavel K. Standa miosek Eiffel Alkoholix hujer miky Marte čert simmir Laky Máza timoteus R.P.Quicksilverov trumpeta1 Zdenda servicar UĎA Ivoš čestmír Malý Pán Rohlík Jakub skyking2 olivoj sysel Lukas12 Bob Vildys 1%velorexar kamca-k cupe kukus Petan MŮŽA BAR Lukky als petr_blazek rohlajs Starej base.jan vahinkpe Aleš hurvinka PetaCRX miluna Petr Grabat Pacička standa.vrana stita ** maark70fish Lišák Jirka Sajda Jarda, Helča, Julča a Emča Kája Shalvoster soptik Peťass elstrem daras Garden Hloh Redbull_co2 kune AsterixRR voldy Vlado 333 Johan Nick mSojer Stanous Pavel 007 Luda Palda vojta Kachna Mirek-Gabi vvojtik188 CIJOML ruzen vojta_p Dolly pavel323 Marek1mara Ondrej Evžen skodakopi.xxx Honza C. Jeep veloman Kim Bzuk jokuc Mareček vksir Prdlavka Lulu Velobet Miloš jovan.sve skolnik netopejr Tom Pavel62 matadores pepan Paja mkpetr Mirek Jarin639 vojtahermik jiříci milda kolp jarujara BAGR Břeťa charlie-manson irik petulo Dr.V. drahos Nuny budlik jerroid pepino Longrex leoo.l velo4 Standa Holý jarak Zlý výrostek hugo Velorex435 Standa 2000 Olaf. B Hošani JARDAII. Jenda smazo66 cezetovy prcek Raisidlo77 martin.tes pixar prudilavia Tačud Georg pecold fista Pawel_polska martin.grif VencaV Pospa Marek6 Ujo Pepek Svačinka Marda Mol McDonald Marian Hradítko Ondras Pepo VVild slovak velos Bojan Hoho lukynel špidla Mirda Čechalík indián milhaus2 verolex Zdenek CR Kulich kados tim19 DavGro martas saniitak michal Vilda Ondra oskar dědek Michal Krása Stanik zajda Luky Honza.Divis franta veljer Trumpeta mladší TOŠIN cenda Erban Kuba Kubikula Radek Vencl horakjans jawettar chmela852 Bedrich klobrc rex68 Jana+Mirek vgavla mihaly-david Škodil-007 M+M 4kolky bad kef.alin David IKA ada MISTR pitrisek Šíťa ize artikovo wondr hynkees Killy RKV1979 chomi najvrtson Petros martin stavospol Xenon Łukasz meda.jawa Kmínek VELOREX-DALIBOR kopako Jalli Rychlošnek viťa vaclav Muzikant špéra hasic1HaZZ thoy Baky JanVan Krtek drievko3 RADO 007 Pumi vtr Kuba87 sputnik bajlák vedoucí rumajs.pralinka vojtěch Zorik gertryda sexbomber Trambus OKOUN Dodge nautilus93 předseda jenuse Jan Malý Trottle lichoresnice PavelL ivono Zahradník čeve HoumrSims 99tky megacruiser RONON cmeldas mth bara brambourl speedy stromak Pete Mad Turbohadrak LuGr simi Cudl prdlavka simon Kovář cv-rex ja jedu Indiana jawak125 Ráša Acareta likk ZdendaZemda ondrpa postak.tr hadrak 350 vojtik144 Petrusius Fíša deta rejd Dr.House Ivanov Bolek fous radek300 Dajak netik.v Jarda.K1 motorino derick serval64 car matěj holcik Oskar58 Lukas8 Jarek Fojerman mates mlok Matísek vikjste blpetr Pedro Cortez Velopego KLASIKA jawarmaniak Oldscool Pavel V hadrak-lesnik1 Sabi-Pavel a Zdeňka RomanR neznalek subba Dejf Dan vinnetou tom120 carodej Radek MX 5 msemi Wenda radek 1978 Fanymen tugof mygale Pepe jahoda Řezňa milosp Culda Honza K Oplt Marťas Dombek Belcanto kohinoor737 JamPek s r.o. salvik avatt Lucky miki franta999 Q U A C K mates219 VelorexArt Kudroš David Filip msleza msil rommy RayBan dejfon Rix Petr Gajdoš jindrapjd Žanda pietro Tomcsanyi Pavel s červenou Karin Hojecek Emrson ogar 350 1948 Martinek roza1388 dutus ROZI cihura mary staford jcg67cz Velous Jaara XXL koki Tomas Brotas Jaryn Zeliňák jara.tuma Pája Velouš Lolek mika2287 Rebel Hellrider DUB Michi Seszo Makoš Jirirepasi riksa-muz Alois MarekK charlie janeon5 Marťasek zetkař Jenda9770 pfeifer rekonstruktér PetrS Paldast vosahlo pepazdepa Milan HADRÁK71 jawa.muzeum Sajmlík szake tomula TyerCorp Golbik tadeasnovak Zuzarix LiborHess Ervín Levap ondra150c MICHAELSW Paros arnošt Radim tomiru68 Bow Kapinus josephe Lauťas clintkr1 hadra76 eman Chaos janokarpi v.klon Ďolik MONOKUK Bogdan71 shuggiemac Kubik prašek Hans-von-Pragl koleno79 gigi Marek Schwarz velorex.dk zanek Honza T. Štefan tommyno987 ferda50 jankloub velorexbohumir Pilník1 Bajaja Jovan RTe Micka Fofo nindža Skvrna Radovan koleno.pk Lubajs Pepíno 16/350 Zepelin16/250 Vašek Z Karelos Včelí medvěd Lubajda1 Paja640 petrikmi BO!!!VELOREX Jiříkovo Velorex Venca Pavel Myška Stehno Mataroka Frantomas Otmík AdamHavlík Brousek Oťas Tomik Alda Hajčusák Nerezorex Josef Petr 70 Ado PetrP Toňas repi eis.ducati westani Bohuničák Jura 72 myrdoch romanvacak lubos1 maryn Rudo wajbrou Jelen Petr88 machl269 tříska kuna závodník deda07 Charly Zdenda P nerezorex2 Tomki Hekáč hok Květák Janek strejda panaudio Jirka kuk Neoxxxx jakub54472 imu pipis22 Svatobořičák Hroch Radek multipla Pavel.S. Antonín Prudas80 Peterson Denis1958 Kroupa Marťan78 Jirka s velorexem Root wosa Medvěd Kamil paveljura jiri.ch@email.cz Petr 435-o vitek99 Andy medvedw115 bigofraggle Jirec.marek@centrum.cz David_a_Milan KarelSedlice Hony MiPo Michal32 Michl Oskar David-T Fanda Zvolte stroj: celá garáž čtařkolák 1:9 Betonek můj hodobožovej velorex Betoneček Simson SR 50 B4 Verolex neboli Modrásek Lex Žluťák Velorex 750 Africa Twin velorex 175 takové Mouto :-) Bóbika Džawasaki 250 typ 559 JMP - 40 bezejmený Simson S 51 CE Liberečák z Prahy
Úprava hadrauliky na mechaniku stroj: bezejmený 11. 12. 2011 kom.: 4 přečteno: 4550 x foto: 6
Nikdy jsem nepomejšlel nad tím upravit motor s hydraulicky ovládanou spojkou na ovládání pomocí lanka. Ovládání lankem jsem před lety zkoumal na Vlastově velorexu jednoduše vymyšlené při zachování všeho co hydraulika má za neduhy v převodovce . letos v létě mě navštívil velorexí kolega ze Slovenska s úpravou ovládání spojky mechanicky na bloku od hydrauliky. Nechal jsem se inspirovat jelikož při go motoru jeho majitel chtěl úpravu na mechanické ovládaní. Jelikož převodovka v motoru použitá je kombinace hydrauliky a jawy 634 problém s vyosením sekundárního kolečka o 1,5cm jak je tomu u origo hydrauliky odpadl. Ložisko ve výstupu se nahradilo dvouřadým a zároveň se upravil kroužek pro gufero. Popisováno v dolní části textu na tomto odkazu
http://www.velorexy.cz/garaz/beton/bezejmeny/dvourade-lozisko-na-vystupu-z-motoru
Už si nevybavuju jak přesně to měl upravené, ale asi to bylo hodně obdobné ono moc možností v podstatě není. Použil jsem závitovou tyč M8 a vypínání spojky z mechaniky.
Rozteč děr byla o dvou ze třech dobrá třetí se musela uzpůsobit. Díry jsem z průměru 6mm převrtal na průměr 8mm. Odřízl spodní část s úchytem pro třetí šroub odřízl záchyt lanka celé jsem to přivařil obráceně tam kam jsem to potřeboval a bylo vyřešeno
"
"
Dodatek pod čarou:
Upozornění pro všechny návštěvníky: Zvukové nahrávky jsou provozovány na serveru youtube.com se kterými nemá tento web velorexy.cz žádnou spojitost. Všechny nahrávky jsou hostovány na serveru třetí strany za které zodpovídá server třetí strany, který nahrávku fyzicky vlastní a zpřístupňuje široké veřejnosti.
Hydraulika - mechanika
Chtěl bych se zeptat jestli by nešla kombinace obráceně z mechaniky udělat hydraulika.
Posláno 12.01.2012 v 07:17
Předělávka
Hydraulicky ovládat spojku u mechaniky nejspiš půjde. Osobně bych do toho nešel.
pokud nejak nabastlíš na mechaniku hydrauliku příjdeš o řadící poloautomat. Hydraulicky oládat spojku je možná pohodlnější, ale potřebuje nějakou udržbu. Lanko se přetrhne tak dojedeš na spojkovej automat. vyteče ti nekde brzdovka tak jsi v haji zelenem se razenim.
V jednom mém projektu byla úprava mechanického ovládání hydraulicky při zachování spojkového automatu ale bylo to náročné na výrobu
Posláno 14.01.2012 v 14:17
Re: Předělávka
Zdar, tak tentokrát s tebou absolutně nesouhlasím. Hydraulickou spojku jsem na velorex nasadil v roce 2004 (zpojízdnění velorexe) a od té doby jsem na ni ani nešáhl!! Neseřizuju, prostě nic. Jen jednou za rok doliju brzdovku, protože jediný problém vidím ve spojení nádobky a trubky - dudlák, který už jsem měnil. Po výměně motoru jsem jen namontoval znovu ten bazmek 3 šroubkama a seřídil a funguje i s druhým motorem. Ani jsem ju při výměně motoru nerozpojoval.
Posláno 16.01.2012 v 08:35
Re: Předělávka
Pokud jezdíš tak problém nebejvá . Odstavíš li stroj tak ta brzdovka dělá své. Jak v pracovním válci tak hlavním . To že žere barvu ani mluvit nemusím.
Je to jak u auta a brzdách.
Nejde ani tak o tu hydrauliku ale o koncepci a uspořádání samotne hydraulické převodovky aby něco vydržela
http://www.velorexy.cz/garaz/beton/bezejmeny/dvourade-lozisko-na-vystupu-z-motoru
Posláno 22.01.2012 v 13:38
Celkem garáží: 631 Celkem strojů: 1593 Celkem fotografií: 46588
Nové komentáře
Garáž - naposledy upravované adresáře
20.12. 17.9. 12.9. 07.8. 08.5. 25.3. 16.1. 26.7. 23.6. 23.6. 23.6. 05.5. 10.4. 11.1. 07.1. 27.12. 26.12. 27.11. 25.9. 11.8.
Struktura Garáže
(3) (4) (3) (1)
(9)
(4)
(1) (2) (1) (14) (1)
(28)
(74)
(3)
(10)
(7)
(2)
(25)
(1)
(3)
(1)
(46)
(6)
(5)
(1) (20)
(26) (30)
(132)
(8)
(4)
(3)
(3)
(2)
(2)
(1)
(6)
(1)
(1)
(5)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(2) (1)
(1)
(1) (3) (1) (1)
(2) (1) (1) (1) (1) (9)
(1) (1) (1) (1) (1)
(2) (6) (2) (1) (4) (37)
(3)
(1)
(1)
(8) (34)
(2)
(7)
(3)
(1)
(3)
(14) (5) (8)
(7)
(2)
(5)
(1) (1) (1) (1) (1) (4) (1) (2) (1) (3) (2) (3)
(7)
(1) (1) (1)
(1) (20) (5)
(21)
(1)
(1)
(1)
(15)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(2)
(1)
(1)
(1)
(13) (2)
(2)
(1)
(1)
(2)
(1)
(1)
(2) (4) (2) (4)
(1)
(1) (2) (8) (1)
(5)
(3)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1) (5)
(1) (1) (1) (4) (3)
(1)
(1)
(1)
(1) (2) (2)
(2) (3) (19)
(1)
(1)
(1) (19) (6)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1) (1) (1) (1) (1) (1)
(2) (14) (1)
(1)
(1)
(1)
(2)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(2)
(1)
(1)
(1) (1) (1) (1) (8) (4)
(1)
(1)
(1)
(1)
(18) (7)
(78)
(3)
(16)
(5)
(12)
(1)
(1)
(7)
(1)
(1)
(6)
(1)
(1)
(3)
(1) (9)
(1) (6) (1) (1) (1) (1) (1) (1) (2) (9) (5) (3)
(2)
(1)
(1)
(1)
(4) (4) (3)
(1) (1) (1)
(1) (1) (1) (1) (1) (1)
(2) (1) (4) (2)
(1)
(5)
(1)
(1) (1) (11) (3) (13)
(4)
(1)
(3) (2) (2)
(3)
(4) (1)
(1) (1) (1) (1) (1) (1) (3)
(2) (2)
(2)
(1) (1) (1) (1)
(1) (14) (1)
(1)
(1)
(1)
(2) (1) (1)
(1) (4)
(1) (1)
(1) (4) (1)
(1)
(16) (10)
(22)
(2)
(2)
(3)
(1)
(1)
(1)
(1)
(3)
(1)
(2)
(2)
(3)
(3)
(1)
(1) (1)
(2) (3)
(4)
(1) (1) (7) (2) (1)
(1)
(4) (1) (12) (10)
(1)
(1)
(1)
(1)
(5)
(1)
(1)
(1)
(5)
(1)
(1)
(1) (1)
(1) (1) (1) (2) (1) (1) (5) (16)
(2)
(2)
(9)
(2) (1) (3)
(1) (2) (6)
(4)
(1) (1) (1) (2)
(1) (6) (8)
(1)
(1)
(1)
(1)
(3) (17) (1)
(1)
(2)
(4)
(5)
(8)
(1)
(2)
(1)
(4)
(1)
(2)
(2)
(2)
(2)
(1)
(1) (1) (1)
(3) (12)
(2)
(1)
(12) (1)
(1)
(1) (1) (1) (1) (2) (7)
(2)
(5) (1)
(1)
(3)
(1) (1)
(1) (1) (2) (1) (1)
(1) (1) (1) (1)
(2) (2)
(1)
(1) (2)
(1) (1)
(1) (3) (8)
(4)
(1)
(2) (1)
(2) (1)
(4)
(3) (1) (1) (1)
(3) (4)
(1) (4) (1) (1) (1) (2) (10) (8)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1) (2)
(1) (12)
(1) (6)
(1) (2) (1) (3) (2) (1) (1) (1) (1) (1) (1)
(4) (1)
(2) (15)
(1)
(1) (1) (1)
(1) (1)
(7) (8)
(3)
(2)
(1)
(1)
(1)
(1) (1) (24) (2)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1) (1) (1) (2) (1)
(1) (1) (3) (3)
(2)
(1)
(1) (3) (5)
(1) (1) (2) (8)
(1)
(11) (2)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1) (1)
(1) (17)
(1) (7) (1) (1) (3) (2)
(3)
(1)
(4) (13) (4) (1) (2) (1) (1) (1) (4) (10) (8)
(9)
(2)
(3)
(2)
(2)
(1)
(2) (1) (1) (1) (1)
(1) (1) (1)
(3) (2)
(6)
(1)
(2) (1)
(1)
(1) (1) (5) (1)
(1)
(1) (2) (1) (8)
(1) (7)
(1) (1) (1) (3) (1)
(7)
(12)
(4) (2)
(21)
(1)
(1) (2) (1) (6) (1)
(1) (1)
(1) (5)
(1) (3) (8) (6)
(17)
(1)
(1)
(1)
(1)
(2)
(2)
(5) (2) (5)
(1)
(1) (4) (5)
(1)
(1)
(1) (1) (1) (1) (6) (1)
(5)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1) (8) (1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1) (2)
(8) (7)
(2)
(2)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1) (1)
(11) (10)
(2)
(1)
(1)
(1)
(1)
(2)
(1)
(1)
(1) (1) (2)
(2) (19)
(5)
(16) (1)
(2)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1) (2)
(1) (1) (9) (7)
(3)
(2) (1) (1) (2) (1)
(7) (3) (2) (7) (4) (1)
(1)
(1)
(1)
(3) (1)
(6) (1) (2) (2)
(1) (2) (1) (1)
(1) (1) (2) (3) (6)
(1)
(1) (2) (2) (4)
(5)
(4) (16)
(2)
(11)
(3)
(8) (8)
(5)
(10)
(3)
(1)
(2)
(1)
(1)
(4) (7)
(2)
(1)
(1)
(3) (6)
(4)
(1) (1) (1) (26) (2)
(1)
(1)
(2)
(1)
(1)
(1)
(1)
(2)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1) (1) (2) (2) (1)
(4) (1)
(5)
(1)
(4)
(1) (1) (1) (5) (2)
(1)
(1) (1) (1)
(10) (2) (4) (5)
(1)
(1)
(1)
(1) (1)
(2) (3)
(5)
(1) (1) (5) (5) (3)
(1)
(1)
(2)
(10) (5) (1)
(2)
(1)
(1) (1) (2)
(1) (1) (2)
(1) (2)
(1) (3) (13)
(5)
(1)
(1) (1) (1) (1) (2) (1) (1) (1) (2) (1)
(1) (1) (7) (33)
(1)
(3)
(5)
(1)
(7)
(1)
(1) (2)
(2) (8)
(1)
(1) (22)
(1) (1) (1)
(1) (2) (1) (1) (1)
(1) (8)
(2) (3)
(3)
(5) (3)
(3)
(2)
(3)
(3) (1) (3) (2)
(2)
(2)
(9) (1)
(1)
(1) (4) (2)
(1)
(1) (1) (1) (5)
(2) (14)
(1)
(2) (1)
(11)
(1) (2)
(5) (5)
(5)
(1)
(3)
(2)
(8) (18)
(2)
(2)
(2)
(1)
(2)
(2)
(1)
(1) (2) (1) (1) (3) (1) (2) (1)
(5) (2) (1)
(1) (1)
(1) (11) (3)
(4)
(3)
(1)
(2)
(1)
(2)
(2)
(2) (3)
(1) (1) (1) (5) (2)
(1) (3) (1)
(4) (1)
(5) (2)
(5)
(1) (4) (1)
(3)
(1) (5)
(3) (1)
(5) (1)
(1) (2) (1) (1) (1) (2) (1) (2) (3)
(1) (1) (1)
(2) (1)
(2) (1)
(1) (3) (5)
(1)
(1) (1) (1)
(1) (1) (1)
(2) (2) (1)
(3) (4)
(1)
(1) (1) (1) (1)
(1) (1)
(1) (1) (3)
(1) (1) (2) (1) (1) (2) (1)
(1)
(2) (2)
(2)
(1) (8) (1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1) (1) (7) (1)
(1)
(1) (2)
(3) (9)
(3)
(1)
(1) (1)
(3) (2)
(6)
(1)
(1) (2)
(1) (1) (2)
(1) (1) (1) (5)
(1) (1)
(1) (2)
(1) (1) (1) (1) (6) (2) (1) (2)
(2) (5)
(1)
(7) (2)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(8) (1) (3) (4) (2) (2) (16) (1)
(1)
(1)
(2)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1) (1)
(2) (1) (2) (2) (1)
(1) (1) (1) (1) (1) (1)
(1) (4) (1)
(2)
(2)
(1) (1) (2)
(3) (4)
(1)
(3) (3) (4)
(1)
(1) (1) (1) (1)
(1) (3) (1)
(4) (9)
(5)
(1)
(1)
(1) (1) (4) (2)
(3)
(2)
(2) (1) (1)
(1) (1) (3) (1) (1) (5) (1)
(1)
(2)
(1)
(1) (2) (1) (1) (4) (2)
(1)
(1)
(3)
(1) (6) (12)
(1)
(2)
(1)
(1)
(1) (1) (1) (1)
(1) (1)
(8) (1)
(2) (1) (1) (1) (1) (1) (2)
(1) (5) (2)
(2)
(4)
(1)
(3) (2)
(1)
(1)
(9) (1)
(1)
(1)
(2)
(2)
(3) (3)
(1)
(2)
(1) (1) (1)
(1) (3)
(2) (1) (1)
(2) (1) (1) (1) (3) (1) (1)
(1) (1) (1) (3)
(1) (1) (1) (3)
(11) (1) (2) (5) (4)
(1)
(1)
(1)
(3) (1) (3)
(1) (1) (2) (10)
(1)
(2) (3)
(1) (1) (1) (21)
(2) (4) (1)
(2) (3)
(1)
(1) (1) (1) (4) (2) (1)
(1)
(2) (4)
(2) (2)
(2)
(1) (1) (1) (1) (1) (1) (1) (1)
(1) (2)
(1) (3) (1)
(1)
(1) (1) (5) (2) (1) (5) (2)
(1)
(1)
(4) (9) (1)
(11)
(1)
(1)
(2)
(2)
(1)
(4) (8)
(7)
(1)
(1)
(4) (1)
(1)
(1)
(1)
(3) (1)
(2)
(1)
(2) (2)
(1)
(1) (2)
(1) (1) (1)
(1) (1) (3) (4)
(1)
(1)
(1) (1) (5) (6)
(3)
(1)
(1)
(1) (1)
(1) (1) (1)
(1) (2) (1)
(1) (1) (1)
(1) (1)
(1) (2)
(1) (1) (1) (2)
(1) (1)
(1) (1)