O vikendu jsem si odskocil hadrakem opet do Vodice. Akce byla pekna, rano bylo hodne zatazeno a poprchavalo, ale pres den se udelalo krasne a akcicka se vydarila. Kdyz sme videli ty rozbite silnice v okoli (most do Vodice je v oprave), tak sme zavod vzdali a jeli s kamaradem radeji na houby :) Nasli sme kosik holubinek a tak bylo vecer co smazit :)
Vyrazili sme rano v pul jedenacte. Sraz byl od jedne odpoledne. Honza zavelel tak sme jeli. Prijeli sme samozrejme jako prvni, nastesti pivo uz bylo narazene, casem se daly okusit i vyborne klobasky. Muj nejvetsi uspech byl, kdyz sem vykseftoval tri bramboraky za dvacku se slovy, ze budu preci testovaci vzorek.
Cestou sme to vzali pres Prasetin. Nebyla to dobra volba. To nebyla silnice treti tridy, to byl tankodrom. Tam mne take potkala jedinna neprijemnost po ceste - uvolnila se mi matice vyfuku. Hadrak jel krasne. Radar mi pri vjezdu do vsi ukazal 92 km/h, coz je na dvepade bych rekl celkem slusne.
...jenom se mi vybavila milá vzpomínka na pana Miloslava Horníčka a jeho cesty v 60. letech do Francie Oktávkou. V jedné knížce píše, že ideální cestovní rychlost je tuším 60 km/h...
Já se k tomu začínám jaksi přibližovat, ač mám oktávku o generaci mladší...
"Radar mi pri vjezdu do vsi ukazal 92 km/h, coz je na dvepade bych rekl celkem slusne"
..no já ti nevím, nemám dvěpade, ale to se mi zdá krapet přestřelený už kvůli maximální rychlosti dvěstěpade v TP, která je tuším 70, třipade má 85km/h a já jsem devadesátkou jel se svým hadrákem v životě jen párkrát, a to musela být sakra hodně dlouhá rovina či mírně z kopce. A při té rychlosti se už moc necítím.
Ale hlavně to pak hned ubrzdit, kór v obci a s hadrákem, který jen "zpomaluje", já většinou sleduju, jestli 50-55 na tachometru je i 50-55 na radaru. Tohle bylo i o pěknej flastr a noty do chládku...........Asi jinej gang )))
Já jsem také nikde nenapsal že to nemůže jet 92 km. Ale já ho mám více méně z převodovaného do síly a ne do rychlosti. Kde já jezdím tak je dost rozmanitá cesta a proto pro mne optimální rychlost 50 a max 60
a seš si jistej že v tu dobu za tebou nejelo nějaké auto s větší rychlostí??
Moje 250 je také do síly ( 15 zoubků na sekundáru) a má ideální rychlost je při 55 km/h a pak až 65km/h. Když jedu na jednu s těhle dvou rychlostí, tak to vibruje nejméně
Byl jsem však u toho, když jsme jeli s Paldou a Pavlem (oskar 54) na jížní moravu a museli kousek střihnout po dálnici, tak Pavlův oskar to také vytáhl hodně přes 90km/h. Měl tam ale na zkoušku namontované vícezubé kolečko do rychlosti (přesný počet zubů nevím). Jak sám ale řekl je to špíš vhodné na rovinaté úseky.
Jaroslave
nezbývá mi jen s tebou souhlasit i s tou rychlostí kolem 55 až 65 hold je to dvěstěpadesátka a vibrace jsou nedílnou součásti tohoto typu. To je však jen můj názor a zároveň netvrdím ,že nedokážou jezdit rychleji. Co stroj to jiný recept na klidnou jízdu.
Taky mi to jednou s pařezem hodilo něco přes 90, široko daleko žádný auto, podle zvuku jsem tam měl těch padesát. Takže těmhle měřákům se nedá stoprocentně věřit
Jinak s Jindřichem( 16ky kola, 17 zubů na 47) je ideální těch 70 po rovince, když ale chce tak dokáže i těch 90, leč dostává spousta věcí " na prdel".
Každopádně se strojem co má napsané v TP 60km/h ač ho umíte rozdovádět třeba na kilometrovou rychlost na dálnci či silnici pro motorová vozidla NESMÍ !!!
To máš pravdu, ale zkus se z toho nejak vymluvit když tě náhodou zastaví policejní hlídka snažic se naplnit statní kasu výběrem pokut .
U novejch OTP (ted se to jmenuje osvědčení o registraci vozidel) už mrzáci na DI píšou maximální rychlost aby to ti policajti měli jednoduché. to pak už člověk neokecá. Třeba u 175 velouše je to 70km/h
Teď jsem se zasmál. Ta představa jak drtim 175ku někde do mírného kopečku asi dvacítkou a v zádech policajty snažíc se je setřást.
Přeci jen ta sedumdesátka je pro tento stoj opravdu maximálka. Teda jednou jsem dosáho celejch 74km/h.