Po letech úvah, jak dál se dvěma dvaapůlemi padlo definitivní rozhodnutí. Přestavba na regulerní 350 a jako dvaapůli do budoucna budu mít hodnotnější 57ku. Napomohla tomu i skutečnost, že se mi podařilo sehnat mechanickou kostru v perfektním stavu a tím odstartovat proces kompletní renovace, resp. dotažení dřívějších dílčích renovací do konečné podoby. Nová kostra dostane nový oblek a přemontuje se do ní část dílů z dosud sloužícího cestovního velorexu.
září 2010 - již potaženo, většina komponentů je na svém místě. Nedostává se času na nekonečné dodělávky. Stará kostra se zbytky dílů prodána.
Renovace je u konce, na sraz v Bukovanech bych měl být plně připraven.
Dokončeno, provedena zkušební jízda a kupodivu to jede, jak jsem zvyklý...
Ahoj Honzo,
taky na ten Tvůj stroj obdivně koukám. Líbí se mi to olemování palubky, sám o něčem takovém už déle uvažuji - z čeho je to udělané, gumová hadička? Díky, Pavel
Ahoj Honzo, moc hezký cestovní stroj. Gratuluji, podařilo se ti to dle mého udělal ve velmi krátkém čase a vásledek je moc pěkný. Možná si někdo myslí, že si to jen přeházel na nový rám, ale kdo tvůj stroj znal před tím a už něco někdy na hadráku dělal, je mu jasné, že se vlastně jedná téměř o celou generálku. Tak držím palce ať jezdí jak má.
Stale pozoruju dění tady na webu a koukam jak kdo je šikovnej a precizní ve své tvorbě. aA to ty jsi ve všech směrech. Tak držím palce, aby se dílo dařilo dle tvých představ. Sám pak poznáš že ta 250 bude stále lákat možná i víc jak ta třiapůle.
Pochvala potěší, díky. Zvědavý jsem sám, co z toho vyleze. Naštěstí se nenechám tlačit časem, spoustu dílů mám již po GO připravených. Je možné a doufám, že i pravděpodobné, že do Bukovan bych už mohl přijet s tímto novým strojem.