Pustil jsem se do sestavení záložního motoru 350ccm. Donutily mně k tomu dvě okolnosti:
1, motor, co je v současnosti "ve službě" už má od r. 2007 nějaké ty 10.000km za sebou a je dobré být připraven.
2, podařilo se mi poskládat převodovku z J350/634 kompletně z nových dílů(!) Takže už žádné "díry" mezi kvalty.
Ostatní díly mám už roky připravené. Začal jsem tradičně, vymezením osové vůle předlohy v prázdných karterech, když jsem letmo zjistil jednu zásadní vadu na výstupním kole z převodovky. Přestože (či právě proto), že jde o nový replikový díl, futro je zjevně křivě vystružené, což je vidět i pohým okem na fotce. Škoda, moje odhodlání zase se po letech zasvinit šmírem a olejem se odkládá, snad ne na dlouho...
Ahoj Honzo,
strašně rád vidím Tvůj příspěvek a to, že velorexářsky funguješ. Taky mám na ponku nachystanou druhou panelkovou 250, válec a kliku a chystám se připravit záložní motor z těchtýž důvodů, jako Ty. Tvá pečlivost se přeneseně vyplatila i mě, protože Tvůj 250 motor, který jsi mi prodával se slovy, že potřebuje generálku mi už slouží 7000 km. Chci ale být připraven. Teď měním zadní vidlici. Nejhorší je, když nějaké provizorium funguje... to je pak na dlouho... :-D :-D
Srdečně zdraví Pavel
Člověče s tím jsem se ještě nesetkal. Oni normalne ta pouzdra delaj uz jen z plechu co tam namotaj.áTak že by nemel nikdo nic nikde struzit.
Každopadná nas ty repliky zničej a když už ne tak alespoň dost potrápí.
Kupoval jsem to v Moto-Ústí n.L. tedy prověřený a solidní výrobce replik. Měl jsem od nich už ledaco a vždy v perfektní kvalitě. Vypadá to, že železná část je OK, jen to futro "ujelo"