Renovace - Os-kar 54 - Jarda, Helča, Julča a Emča - Velorexy.CZ - vše o tříkolkách Velorex

Renovace

Přehled garáží » Jarda, Helča, Julča a Emča » Os-kar 54 » Renovace

Zvolte garáž:Zvolte stroj:

Renovace

Jarda, Helča, Julča a Emčastroj: Os-kar 5427. 6. 2011Os-Kar 54Renovacekom.: 14přečteno: 7505 xfoto: 226

Rok se sešel s rokem a konečně je vše přichystáno na renovaci mého oskárka. Kdyby se někomu něco nezdálo, rád se s ním o tom pobavím, budu rád za každou radu nebo připomínku.

Tak hurá na to! :-)


10. 11. 2007
koupě

10. 10. 2008
chystání trubek na vaření

11.10-25.10.2008
Řádné rozměření trubek, a zapsání všech potřebných mír

26.10.2008
Nabodován základní spodní rám

27.10.2008
Kostra konečně přenesena do dílničky. Uvnitř teprve vyniklo,jak je celý rám nakloněn na levou stranu. ale vyrovnáme:-)

28.10-2.11.2008
Vzhledem k tomu,že se stále čeká na svářecí aparát,vrhl jsem se na nějaké drobnější díly. Jako první se mi dostaly pod ruku ramena a zadní kyvka. Čepy samozřejmě ven jít nechtěly,takže bylo za potřebí použít tvrdší techniku ve formě flexy.

3.11.2008
Obě ramena a kyvka obroušena, vyraženy pertinaxové pouzdra a odstraněny všechny panelkářské úpravy. Dokonce jsem i našel stopy po sváru,kterým byl zavařen otvor pro lanka vedoucí ramenem. Jediné co jsem nenašel je dírky na maznice. Buď jsou skvěle zavařeny,nebo tam prostě nebyly...

4.11-27.12.2008
Po "menčí" pauzičce, se renovace dala opět kupředu. Kvůli již dříve zmíněné naklonění kostry na levou stranu, bylo zapotřebí ověřit si jisté míry. Nejlépe se hodil Zdendův oskar, kdy Zdenda opět nezklamal, a ochotně mi zase pomohl--> Děkuju Zdendo! Nebylo to nic lehkého, ale po urputném boji, kdy oskar měl jednoznačně navrch, se mi ho podařilo pomocí truhláských stužidel navrátit na své původní hodnoty.
Poté se začalo s odbrušovánm starých trubek na podvozku, a vložením již připraveného spodního rámu. Práce to nebyla jednoduchá, ale všechny trubky si sedly jak mají, a vše se vzorově zavařilo již natvrdo.

1.1-25.5.2009
Uplnynulo pomalu půl roku, a opět se dílo hnulo konečně kupředu. Nová svářečka je konečně doma, a v osobním vlastnictví, takže je radost pracovat.
Moc času nemám, ale doháním to každodenní prací do 10. hodiny večerní, i když ráno vstávám v 5 hodin do práce.
Do dnešního dne, jsem se pustil do srovnání okenního rámu- byl totálně předrbaný- rozměry neseděly, okenní rám byl moc příkrý, a navíc celý do vrtule. Dalo to práce, ale povedlo se to hubcukem navrátit zpět. Ted to sedí přesně na milimetr jak jsem si přál. Plechový rám jsem odřezal a dal bokem, dojde na něj řada již brzy.
Co se týče podovzku, Dovařil jsem všechny pásoviny co drží podlahu, a taky trubkové vinkle za sedačkou, na uložení baterky.
Ještě z podlahy chybí pár věciček( navrtání dírek a pod), ale to si nechám na později.
Další na řadu přišla střecha. Podle inspirace Vildu, jsem si vytvořil domácí ohýbačku trubek, kdy podstatnou roli hraje kolečko z kočárku- no, po 3 pokusu se osvětčilo litinové kolečko. Při použití špicového, se doslova rozsypalo na kousky. obrovská výhoda byla v tom, že trubka si přesně sedla do drážky v ráfku, a trubka se nijak nedeformovala. Ani litinové však nevydrželo věčnost, a tak jsem nasadil poslední možnost- masivní ocelové kolo, potažené malou vrstvou gumy. Všechny trubky jsem nádherně pozohýbal jak mají být, a začal pomalu skládat střechu. Ta původní moc hezká nebyla, tak se musela hold vyříznout a nahradit novými. Avšak i nějaké původní trubky po narovnání zůstali. Nyní je celá střecha složená, nabodovaná, a čeká na finální zavaření

26.5-12-7.2009

Zase jsem se pohnul kus dopředu, a už to začíná vypadat pomalu jako kostra oskara.
Provedl jsem vyřezání dvou ohnutých čumákových trubek, naohýbal a navařil nové, hezké:-)
Podle předlohy Martinového oskara, jsem vytvořil nový okenní plechový rám. Moc jsi mi tím pomohl Martine, díky!!!!

Doplnil všechny chybějící opěradlové trubky, a také se mi podařilo sploštit podsedadlovou příčnou trubku, z čehož jsem měl trošku obavčičky
Celá štřecha zkompletovaná, a hotová, konečně je pěkně vidět celá 250ková páteř- juhů.
Na zádi byl dovařen chybějící chyt výfuku, držák krytu řetězu, rampa pro zadní světla, plíšek na uchycení blatníku na koši a v neposlední řadě doplněny obě vypínací zadní boční trubky. I když jsem je ohýbal přesně podle původních, stále se mi zdají být moc velké (široké) Pokud to máte někdo v oku, jak mají vypadat, napište mi to prosím do komentáře, je to jediná vec která mi vrtá hlavou. Moc mi tím pomůžete- děkuju.

Stále však kostra nemůže jít do barvy, na kostře chybí vyvrtat milion osdesát dírek různých průměrů, ty co tam zbyli překontrolovat, a také chybý navařit ješte pouzdra svislých čepů, které mě čekají v blízké době.

Do blízké budoucnosti také plánuji vytvořit celý držák pod motorem, vytvořit invalidní páky, dopasovat dveře, které jsem aktivně vyrobil již dříve na křivou kostru, tak to musím teď doupravovat.
A také pokud se mi nepodaří sehnat originální nádrž, si ji vytvořit novou, z 350 kové nádrže. Upravení chytů nádrže se nebojím, ale kdyby byla origo, nezlobil bych se.

13.7-24.8.2009

Vytvořil jsem invalidní úpravu- v podobě ruční spojky, doladil výrobu pedálů, také jsem po dlouhém boji dopasoval předudělané dveře- musely se znovu nařezat, a dát dokupy do finálního tvaru. Jako bombónek bylo navaření dvou tykadýlek na rám okna pro střechu. Vytvořen držák pro kryt řetězu. Přišla také řada na dost obávaná pouzdra pro svislé čepy. Nakonec se zadařilo, a ještě zůstaly ponechány původní čepy s původními sváry.
Všechny dírky co jsou na kostře byli zaveřeny a znovu vyvrtány, a vše překontrolováno.
Také nádrž prožila své. Obětovala se 250ková, jen s ůpravou pro oskara, origo oskaráckou nádrž jsem bohužel nesehnal.

Tak to vypadá, že kostra je asi už ve stavu poslední kontroly, před obroušením a následným nátěrem.
Pomalu se začínám pouštět do kyvek. No, to si užiju. Začal jsem zadní, vypadá že se na ní nedá nic pokazit.

Zítra jedu na poslední návštěvu do ferony, kde konečně seženu zbytek trubek na držák motoru a rámu oken, a taky pásovinu pro podlahu- která už je také ve stavu polotovaru.

3.8-21.9.2009

Zadní kyvka je konečně celá po go. Vytvořil jsem chyt motoru- neskutečná práce 100x nasazovat a vysazovat motor. Také řadící, startovací páku, čep pro tyto páky a také přípravek ve tvaru L vedle těchto pák pro tahýlko na cupování.
Nasadil jsem zkušebně motor, a zrobil podpodlahové táhla od pák k motoru, a vyzoušel jejich funkčnost. Jako drobnost spatřila světlo světa zarážka před pedálama pro ruční plyn.
Dveře byly stále bez okýnek, proto jsem se na ně vrhnul, a vykouzlil krásné nové, lícující.
A jako zatím poslední věcí bylo dnes zrození na svět předních svislých čepů. Není to žádná sranda vytvářet ohnuté konce trubek. Sice to vypadá hezky, ale práce nadhlavu, naštěstí pro to mám už vlastní fintu:-)

22.9-12.10.2009

Proběhla výroba podlahy, která pro mě jako povolání truhláře byla brnkačka. Jedna malá fušovka po práci a bylo hotovo:-) Jen splašit správné nýtky je už docela problém:-)
Jaký materiál zvolit byla jasná volba- jak má být, smrk. Jako truhlář vím, co dřevo vydrží. A když se podívám na své tříkolové stroje, co jsou 40 let staré, a v jaké kondici je jejich podlaha, a kolik jestě vydží, nemám důvod volit jinak. Už kvůli zbytečné váze navíc nemá cenu rvát desky bukové, nebo dubové, a to samé platí i o vodovzdorné překližce.

Konečne nastal ten zlomový okamžik, a po konečné kontrole se rozhodlo, že se může jít do barvy. Kostru už jsem měl dost obroušenou, a tak se ani nemusela nechat pískovat. Pořádně jsem ji celou zkontroloval, vybrousil zbytky rzi v koutech, kde jsem se kartáčem nedostal, a mohlo se jít na to. S poslední fází odmašťování před samotným natíráním mi už pomohla moje Helenka.
O základní byrvu se mi postaral můj tata, sehnal mi hoooodně kvalitní silikon-akrylátovou zinkovou základní barvu, do extrémních podmínek, i pod vodu:-)
Natírání proběhlo v poklidu, průměrná doba natření samotné kostry 1 vrstvy ze 4 (2 základ,2 vrch) travala při dvou lidech asi 4 hodiny. Zvláštnost této barvy: smrdí divně po houbách:-)
Po dvou základech přišel na řadu vrch. Barvu jsem zvolil krásnou, černou jako boty:-)


Ne, delám si srandu, v poradně na tomto serveru jsem našel různé odstíny barev, avšak pro jistotu jsem si nechal přeměřit odstín na starém původním dílu, a výsledek vyšel v RAL na 8011. Barva je od firmy Johnstones, lesklá, syntetická. Měla by to být taky kvalitka tak uvidíme co vydrží.
První vrstva vrchu je už za náma, na další se s Helenkou chystáme následující víkend. Schne celkem rychle, na druhý den, už nelepí
V mezičase taky natíráme všelijaké možné díly, a taky chodíme po burzách a pátráme co by se nám tak ještě mohlo hodit:-)

13.10-25.10.2009

Natřeny zbylé malé dílce základem a 1 vrstvou vrchu. Také nádrž se foukla:-)
Zatím poslední prací bylo chystání blatníků, odnýtování vzpěr, a taky chystání zadního blatníku. Ten byl bohužel svařenej, tak mi nezbylo nic jinýho, než rozřezat, a stvořit repliku zadního pantíku na otvírání. Výrobní náklady jsou 10 korun za pant a 2 hodiny práce:-)


25.10-18.11.2009

Konečně se našel po dlouhé době čas na aktualizaci. Utekl další měsíc, a za náma práce jako na kostele:-) Vyrazil jsem všechny výrobní čísla kde se dalo, natřela se kostra podruhé, i se všema dílkama (celkem nevděčná práce, když není vidět co je podruhé a co né), nanýtoval výrobní štítek (chabá replika, ale co se dá dělat:-(), upravil jsem stěrač- je v hezkém stavu, ale byl moc dlouhý:-) ( původně stíral asi na nějakém auťáku), a taky jsem nějak zfušoval capku, která s ním otáčí. Zrcátko taky vzalo za své-stálo sice 50 korun na burze, ale nemělo nožku-až donedávna:-) Parabolické sklíčko se naštěstí zachovalo v dokonalém stavu, i s těsnící gumičkou. Porval jsem se s tlumičem, kterého mám od Davida-díky Davide!!!, napřed se mu moc nechtělo, ale trocha špekulování, a tlumí si jak mistr světa:-)
Minulý týden jsme už s Helenkou začali pozvolna kompletovat. Zatím jen část řízení, nádrž-i s kohoutkem, ruční brzdu, volant, a dnes za čerstva podlahu. Velkou radost mě udělal stréc Mila, které mě daroval 8ky šrouby s matkama na 14 klíč, což se velice hodí, protože když jsem se na ně zeptal v železářství, paní na mě vykulila oči:-) co blbnu, že jsou jen na 13ku klíč.
V blízké době se taky plánuje natáhnout elektrika, na což se vůbec netěším. Opět další poděkování strécovi Milovi, které mě sehnal starý komančský bužírky na drátky. Díky stréco!:-)
No a jinak se můžu ještě pochlubit čerstvými rybinami, i s kolenama. Jsou původní, české, v perfektním stavu, nepobouchané, voní ještě spáleným benzínem a nespáleným olejem,jsou vhodné i na chrom, ale stříbřenka je stříbřenka...

Zatím je to snad všechno, víc v blízké době...


18.11-17.12.2009

Uplynul další měsíc, a já si uvědomil, že je to už něco málo přes rok, co si v poklidu renovuju. Za ten rok, jsem stihl sice jen udělat kostru, ale i to mi stačí. Sehnal nějaké další náhradní díly, a hlavně jsem o něco chytřejší.
Za poslední měsíc jsem toho moc neporval, jen co je pravda. Nějaké akce v podobě pořádání srazů a pod:-) Ale snažím se ho co nejdřív postavit na kola, tak se činím z předníma nápravama. Totálně zavařeným čepům a oskám se moc nechtělo ven, ale musely. Ač sem dlouho čekal na nové přední vodorovné čepy a osky, nedočkal sem se, proto si je vzal na starosti můj tata, a hle...osky jsou po 2 dnech již téměř hotové, jen na čepech je menčí problém s jemným stoupáním závitu. Ale po novém roku jisto jistě už problém vymizí.

Jinak čerstvá věc je složení motoru. Podle zkušeností, a hlavně rad, motor zůstal ve starém složení. Pouze jsem nahlédl na spojku- OK. Sundal válec a zkontroloval, zkontrolaval vůli na klice- OK, nasadil nové závlačky na zajištění pístního čepu. Na Davidovu radu, sem dal nové pístní kroužky, gufera, a taky přetěsnil motor.
Ten je ješte výbrus A, tak doufám že se mnou něco najezdí...
Ostatní věci, jako natírání válce, čištění, a leštění tady moc popisovat nebudu:-) Co jen můžu říct, že to není žádná leštěnka:-) vyleštěné je to tak akorát, snad..:-)

A protože je to poslední aktualizace v tomto roce, přeji všem krásné svátky, bohatého ježíška, šťastný Nový rok, a vyjeďte do něj správným kolem....

18.12-5.1.2010

Další fáze kterou jsem zdárně prošel, je klempířina. Kamarád David mi vyklepal vše co šlo, i původní prolisy ze šavlí mi srovnal, a udělal kus práce. Díky Davide!
Na mě už jen vyšlo jen vše zavařit. Se zadním blatníkem byla větší práce, opět zavařit vela dírek, ale hlavně ho dopasovat na kostru, udělat celý kus lemu, protože tam prostě nebyl, a taky tam nějak našolichat pantík. Nakonec se ukázalo, že ze zadního dílu blatníčka chyběly 3,5 cm, a proto to jaksi nesedelo. Nadstavení se ale povedlo, a tak už krásně pasuje.
Omlouvám se za nehezké haldy kitu, blatníky používám na nanesení přebytečného tmelu co kde zbyde...

6.1-14.3.2010

Únor byl čas, kdy můj hadroš měl půl roku dopředu sjednané rande s Láďou Kostíkem. A protože jsem byl ve značném skluzu, nasadil jsem provizorně kyvky, a 16kové kola, zavázal šlajfku pod čumák a hurá do světa. No, možná je divné, že jsem napřed nechal potáhnout, a pak budu kompletovat, ale doufám, že to nebude nijak zvlášť zásadní problém.
Hadroša už mám doma,od tohoto pátku. jsem spokojen, šťastnej jak blecha, a pomalu se do toho můžu s Helenkou obout.
Velké poděkování Láďovi kostíkovi, perfektní přístup, domluva, líbí se mi to! Díky ti!
V mezičase jsem si dohledal těsnící gumu do skla. Není stejná jako u 350ky, takže byl problém hledat. Další poděkování patří Zdendu Kešnerovi, od kterého mám jistý originální profil gumy, a také panu Robertu Němcovi, za informaci, kde by se dala zmiňovaná guma koupit. Nakonec jsem ji podle rady našel v prodejně pro zemědělské stroje- z tratkoru. Sklo bude nějak v blízké době, hned jak udělám šablonu.
Také klakson je už "po". Náhodně jsem ho našel v inzerci, tak jsem ho zkoupil:-)

15.3-8.4.2010

Pomaličku bez násilí začínám skládat-kliky na hotovo, pedále (i když jestě půjde pod nima elektrika), ruční brzda, páky startu a řazení. Nádrž jsem dělal jestě jednou, aby se aspoň trochu podobala víc oskarácké-pás sváru podél celé nádrže. Nijak se ale nerozvášňuju, vím že napřed musím natáhat elektriku. S ní zatím vyčkávám, a sháním potřebné informace pro správné natažení. Počítám, že ale do měsíce tam už bude. Motor ten zase čeká, než dopasuju komplet celé chlazení-taky si dávám přecevzetí do měsíce:-)
Okno už je také doma. je přesně dělané na míru podle šablony domácí tvorby, jestli bude pasovat, se dozvím časem až na něj přijde řada.
Poslední úlovek je burzy z Mohelnice-originál výfuky na péroša. Jsou dost orezlé, ale nikde žádný ťukánek. A myslím, že stříbřenka hodně schová. Dnes jsem si je rozložil, a za svítících nočních hvezdiček vypálil. Jsem rád že je to orginál československá výroba, a né turci. Snad budou mít i ten správný "pleskací" zvouček

8.4-4.6.2010

Není jaksi čas, a celkem mě to štve.
Zatím jsem stihl jen dopasovat spodní řemeničku, a celé komplet chazlení. Ještě klíňák, a mělo by to fungovat. Motor už je celý v hadráku, elektrika taky roztahaná, jen ji upevnit. Zkouška funkčnosti elektriky taky v pořádku, snad to poteče tam, kam má. Pak ještě nějaké grcky, ale ty nejsou zatím nafocené, snad příště, spolu s natežením elektriky.
Hlavní důvod dnešní aktualizace je čerstvé přivezení sedačky od Laďu. Musím se s ní pochlubit, je fakt pěkná, a troufl bych si i tvrdit, že lepší než od Červinků. Takže mu rovnou posílám i velke poděkování!!!Celkově je sedačka ještě o odstín tmavší než můj potah, tak jsem zvědavej jak bude vypadat nasazená.

Dnes sedačka provizorně nasazená, bez pružinek pod ní.

5.6-23.9.2010

Stále nezbývá moc času, a už si ani nepamatuju, co jsme od doby poslední aktualizace dodělali. Asi viditelné oku je čelní sklo, kterému se tam moc nechtělo (ale muselo:-) Pak ruční stěrač, sedačka už připevněná drukama, zapalování už opraveno-díky Davide!!! Koupen správný klíňák pro chlazení. Dodělána palubní deska i se všema komponentama na ní. (stále však probíhá výběrové řízení na šroubky a podložky pod ně:-)
Cepovák vedený od karburátoru k pákám u sedačky taktéž je, sytič sytí jak má. prostě pohoda. Udělaná je i hrazda spz-ky.Na věšáku se ještě houpe kryt řetězu, a taky 2 držáky baterek co půjdou ke stranám za sedačku. Elektrika k motoru už je napojedná, jen indukční cívku a vyzkoušet jestli to něco dělá. Zapojen je i stopspínač pod sedačkou. Ještě jedna radost v podobě originální nádrže, co mi splašil David-opět díky ti! Zanedlouho do laku a šup tam s ní.
V blízké době kolena a výfuky, opískovaná kola hodit do černého laku a doufám že už ty péra, co mi brzdí sakum prdum všechny nápravy a nemůžu pokračovat kvůli tomu dál...
Poděkování za poslední úsek renovace patří Jindrovi, moc mi pomáhá vědomostma a fotkama a hodně to urychluje práci!!!

24.9.2010-18.1.2011

Něco málo se zase pokročilo, tak to sem hodím, ať mám zase na čas pokoj.
Výfuky a kolena dopasovány, motor taky už běžel (zážitek jako hrom, dala by se o tom napsat kniha), ale asi ze srachu se počůral, a pustil olej, takže v brzké době půjde ven, na generální opravu.
Všechny tři kola jsou již v barvě, a dnes konečně obuté. samozřejmě nová ložiska a vše nové brzdové obložní. Rozeta taky je nachystaná, a vlastně i celá zadní soustava prkotinek co je na zadní ose, jen smontovat. Díky tomu, že kola jsou obutá, a přední péra si už pérují, můžu konečně dodělat držáky předních blatníků, a vrhnout na přední kyvky. Jsou tam už nějaká další pokročení, ale už si za tu dobu stejně nevzpomenu jaká:-)

18.1.-10.2.2011

zase se to trošku hnulo. Konečně udělané komplet nápravy, jak přední, tak zadní.
Za ty přední patří poděkování strécovi Zdenkovi, za perfektní vodorovné čepy
Po skompletování bylo od pohledu jasné, že levé kolo bylo podkoseno více než levé, a tak se muselo srovnat. Proto další poděkování patří Matesovi, za informaci, jak to spravit. A povedlo se! funguje to!
Proto si kyvku vzal do parády můj otec s dalším mým strécem Miló, a srovnali to na šupleru. Výsledek je perfektní. Taky jim patří poděkování. Ještě srovnat sbíhavost a je to. Po udělání těchto náprav jsem neváhal, v práci stočil pertinaxové třecí podložky do náprav, a nic mě již nebránilo se vrhnout na blatníky. Ty se také myslím podařily, fórichtuňg zafungoval, a blatníky jsou na obě strany symetrické.
Další na řadu přišlo zadní kolo, konečně se povedly skompletovat všechny dílky a podložky, a po dotažení se točíííí:-)

Vzhledem k tomu, že odjížním na čas do zahraničí na montáž, se asi do konce března renovace zastavuje.

11.2.-23.3.2011

Konečně se počasí trochu umoudřilo, takže není nač čekat, s Helenkou jsme natřeli přední kyvky, a v pondělí už složili. Dnes po dlouhé zimě se hadrák zase vyvezl na dvůr a hned se dělalo líp. Začal jsem tím, že jsem ho naučil brzdit. Po dvou hodinách práce bylo naučeno,brzdí. Další štelování nechám na zkušební jízdy které proběhnou doufám už na přelomu jara a léta.

23.3.-23.5.2011

Zase se to pohnulo trochu dál. Skončila další etapa pod názvem plechařina. Hodiny práce broušení a hlazení zůčtovány. Kamarád David mi pomohl "jak na to", zařídil kity, stříkací tmely, plniče, brusivo, potencionální tchán zase vrchní barvu.
Výsledek není 100% ale na né možnosti a na to že vše jsem si dělal sám, jsem spokojen, řekl bych tak 95% :-)
No a dnes dokončeny montážnícké práce.a Kdomě nějakých dolaďovacích akcí se čeká už jen na matice řízení, které se nacházejí momentálně v chromovně.


17.6.2011

HOTOVO

Už mám po klubové testaci a i po krajské. Vše proběhlo bez potíží, jen byla nutnost dodělat zadní blinkry, což je prý podle nového zákona nutností. Nastěstí se to vyřešilo dvojvláknovou žárovkou v zadních svítilnách, bez nutnosti páru externích blikačů.
Ač jsem se snažil sebe víc, papírování je sviňa, a velké množství podpisů a štemplů mi definitivně potvrdilo, že do vysněného srazu v Orlických horách, zelenou plechovou tabulku s SPZ mít nebudu:-( Navíc se k tomu přidaly svátky v přístím týdnu a ty tuto malou jiskřičku naděje definitivně uhasly. Takže bohužel, budu muset 350...


Kostra je tam kam patří...v dílničce. Zatím kolem ní moc prostoru není,ale nepotřebné věci odklidím,a bude se tam moct i tancovat:-)nabodovaný základní spodní rám
Panelkářská úprava zvaná držák brzdového štítu:-)OdbroušenoVyleštěno:-)
Nepatrný svár dírky, ve které má původně procházet lanko na brzdyA je připraveno řezání...jen stojky zůstaly...
pomocná ruka se vždycky hodí...Za zhlédnutí stojí přední čumák, kde jsou celkem okatě vidět osově nesouměrné čumákové trubky...Stará původní střecha
Vypadá pomalu jako krátká střechaNová nabodovaná střechaPrvní náznak pateře. Na poslední spodní díl si ještě počká, než se udělá spodní trubka, která je ve špatném stavu
vypadá mnohem lépeNavařená pásovina a držák baterie s kulatou plackou.
Zdá se vám že něco chybí? No ano, stále schází sploštělá trubka na pružinky, a taky kus opěradlové tyčkytakhle to vypadá, když tu něco chybí...
čumák už je OKje tam kde má být
Kapota-krasavecObě trubky menčího průměru jsou nové- po sváru není ani památky- sváry původní, trubky novéPředloha rámu od Martina
A je navařeno, možná to snese trocha tmelu, ať to vypadá "TOP" :-)Předloha rámu od Martinapevný koš
už bude nač si sednout...nový držák pravého výfuku, a držák pro kryt řetězukrásná páteř-hotova
Packa pro světla- nachal jsem je na původních zbytcích pechu. Trocha tmelu, a bude to OK. 
že to upadne se nebojím, je to opravdu pevně svařenéZáď, opravdu exceletní desing- tvar trubek, vypadá to opravdu moc hezkyVypínací boční trubka. Je moc široká, nebo se mi to jen zdá??? prosím o radu!!!! dekuji
Vypínací boční trubka. Je moc široká, nebo se mi to jen zdá??? prosím o radu!!!! dekujiupravený rám na dveříchDopasovány- sedí!
Původní sváry
ty zapíchlé tyče v čepech budou jednou svisláky
tykadýlkodržák krytu řetězuzadní kyvka není v dobrém stavu
už je na ponku,a hurá na nipedály - made in domácí dílna
Původní chytruční spojkatáhla brzdy ( ještě tam k ní něco málo chybí, ale nepravíme:-)
důlek je důlekdírka musela uhnoutTa základní barva je jen pro ilustraci. Tatko snad nějak podobně vypadá chyt na nádrži na oskaru
táhla pod podlahouOkýnka
Motor zkušebně nasazenStartovací a řadící páky...snad se původním aspoň trošku přibližují, najít aspoň foto s původníma pákama nené žádná prdel:-)zarážka pro lanko ručního plynu před pedálama
SvislákyTak vypadá prázdný chyt pro motorLícuje pěkně
SvislákyNatírání podlahyJedna fotka z výroby
Natírání podlahyNatírání podlahyNatírání rámů oken
a vrch 1 vrstva:-) Počasí nepřálo, museli jsme se s Helenkou uskromnit v dílně...
Kostra z části natřená. Počasí vyslo, hodilo se to i dělat venku:-)
Stříknutá nádrž
výroba pantudrobnější díly. Dveře si užívají sušení vedle v garáži
Pant navrtán, obroušen a hotov, jen bylo potřeba vytáhnout čepy, a zbousit jim hlavičkynátěr podruhé
zadní tlumič s vypuštěnou dušíjedna z prvních fotek po menčí kompletacibužírky nachystány, jen si vybrat. Možná nějaká barva chybí, ale bude:-)
trocha sváru navíc:-)
tady zanedlouho opět bude ďoura:-)ááááá...už je tady:-)
z části je motor už v kupě, chybí jen zadní dekl a karburaceuž jen ten dekl chybí...a taky filtr:)
díl blatníku u řetězu- šílenost, ale zachráním to
nadstavovánípasování
pantík si už pantuje, vše krásně lícuje, mám s toho radostzadní vzpěry..taky to nebyla žádná sranda:-)a finále ( no, čtvrtfinále:-)
startu krejčího
kravata a hurá...neco z dílny
naložit, zajistit a domů
půlbubínky nachystaná na lak
Kapsa na náklad. Jsem rád že je bez přídavných turniketů, jen zaháklá na řemínkách
té jsem se něco nahledal...originální kapsa na vercajk, podle kapse od Zdendu
chlazení z části připravenojen kolečko bez packy....to bude tragédie to otvírat.
Ještě pod nima chybí elektrikapřed...
čelní sklo, snad padne...
během...po:-)
Zkouška světelpřední část jako jeden celek
zadní díl bez přepážky a je čelkově šitý tak trochu jinak, se spoustou čalouničkých knoflíkůFotka přímo od mistra
Tata už jen tak došošňává gumu okolo kna. Zapotili jsme se všichni
cepováček
otevřené sání
Dnes nový klíňák, vybírán přímo v obchodě s deklem a ramenem na míru
a tohle je zadní kolo. Není divné že je stříbrné? Je...Nachystáno na obouvání
ještě bez linekJako z katalogu ND:-)
Další fotky až mu sundám sukni, zatím musí stačit rybina.Pozička. velká matka na uchycení k rámu, přesně to pasovalo, tak tam něco podobného kdysy snad taky bylo...
Róze ještě chybý záchyt brzdy, v podobě kusu pásoviny, ale to se brzo napraví
na veteránský průkaz a bůh ví kde ještěna veteránský průkaz a bůh ví kde ještěMilá Pavlova návštěva, mohli jsme probrat a porovnat odlišnosti, jízdní vlastnosti, vzhed a pod:-)
Milá Pavlova návštěva, mohli jsme probrat a porovnat odlišnosti, jízdní vlastnosti, vzhed a pod:-)Milá Pavlova návštěva, mohli jsme probrat a porovnat odlišnosti, jízdní vlastnosti, vzhed a pod:-)Milá Pavlova návštěva, mohli jsme probrat a porovnat odlišnosti, jízdní vlastnosti, vzhed a pod:-)



Komentáře k adresáři (14)

SkloSklo
AUTOR ČLÁNKŮPavelL
Koukám na Tondu i tohoto Oskara a upřímně závidím a přeju nejen tu zručnost a erudici, se kterou vše děláš, ale hlavně i tu podporu rodinného zázemí. To je polovina úspěchu.
Pokusil bych se shrnout postup nasazení čelního skla, jak vidím na fotkách a co jsem pochytil z dřívějších diskusí:
1) na sklo nasadím gumu,
2) do vnějšího okraje gumy omotám provázek, případně promáznu gumu jarem,
3) ZEVNITŘ nasazuji vše do rámu a provázkem postupně přehrnuji gumu přes plech rámu tím, že ho dokolečka vytahuju ven.
Je to tak správně? Nejde třeba napřed nasadit guma do rámu a provázkem ji přehrnovat přes sklo? Kolik lidí to musí držet?
Za případné odpovědi děkuju! Pavel

Posláno 3.10.2012 v 10:28

Re: SkloRe: Sklo
AUTOR ČLÁNKŮJarda, Helča, Julča a EmčaOsobní WWW stránkawww.vknabytek.717.cz
Ahoj, jestli napřed guma do rámu a pak sklo to nevím a upřímně tomu ani nvěřím že to tak jde.
Klasika přesně tak, jak popisuješ je ověřená, nejjednodušší.
Nevím jestli na to stačí jen jeden, ale ideálně jsou zapotřebí dva. První si sedí pěkně v hadráku a drží okno, druhý stojí z boku a z venu okna provázkuje. Případně oba stojí z boku a oba drží, ale provázek bych doporučil tahat jednoho člověka postupně kolem dokola. Pokud máš dobře namazáno, pak se to také dobře montuje

Posláno 3.10.2012 v 14:55

SkloSklo
AUTOR ČLÁNKŮPavelL
Koukám na Tondu i tohoto Oskara a upřímně závidím a přeju nejen tu zručnost a erudici, se kterou vše děláš, ale hlavně i tu podporu rodinného zázemí. To je polovina úspěchu.
Pokusil bych se shrnout postup nasazení čelního skla, jak vidím na fotkách a co jsem pochytil z dřívějších diskusí:
1) na sklo nasadím gumu,
2) do vnějšího okraje gumy omotám provázek, případně promáznu gumu jarem,
3) ZEVNITŘ nasazuji vše do rámu a provázkem postupně přehrnuji gumu přes plech rámu tím, že ho dokolečka vytahuju ven.
Je to tak správně? Nejde třeba napřed nasadit guma do rámu a provázkem ji přehrnovat přes sklo? Kolik lidí to musí držet?
Za případné odpovědi děkuju! Pavel

Posláno 3.10.2012 v 10:28

Zasloužený obdivZasloužený obdiv
AUTOR ČLÁNKŮBrťkaOsobní WWW stránkavelorexrudolf.webnode.cz/velorex-blog/pruziny-do-sedacek/
Ahoj Jardo, nejprve velká gratulace, tu a tam, a s velkým obdivem jsem sledoval, jak se rodí opravdový veterán. Máte lidi můj obdiv, který chovám obecně ke všem renovátorům a nadšencům vůbec, kteří z mnohdy hromady šrotu, za obrovského potu, vypětí a finančního krvácení s nezlomnou zarputilostí objíždějí burzy, obcházejí jednotlivé stánky, hltajíc ve volných chvílích a po nocích i soukromou inzerci a veškeré dostupné informace, jak to tehdy vypadalo, co kde sehnat, jak udělat to či ono. Právem můžete být hrdi na krásné kousky, se kterými doufám najezdíte bezpečně nespočet kilometrů a budete sklízet obdiv, kde se jen objevíte. A díky takovým se dočkáme krásných pohledů a setkání a i novější stroje budou jistě více renovovány do stavů původních.

Takže gratuluji, smekám a tiše, vlastně zcela veřejně závidím! )

Nejen Os-karům s plechovým štítkem na přídi zdar!

Brťka

Posláno 27.06.2011 v 23:33

Re: Zasloužený obdivRe: Zasloužený obdiv
AUTOR ČLÁNKŮJarda, Helča, Julča a EmčaOsobní WWW stránkawww.vknabytek.717.cz
Díky Zdendo, myslím že můžu říct i za Pavla, že každá chválihodná slova potěší a moc si toho mážíme!!!!

Posláno 28.06.2011 v 22:33

Re: Zasloužený obdivRe: Zasloužený obdiv
AUTOR ČLÁNKŮHonza
Přidávám se s gratulací k dokončenému dílu. Jardo, dělej další kousky, protože na to máš vlohy. Klobouk dolů a palec nahoru!

Posláno 29.06.2011 v 22:33

Re: Zasloužený obdivRe: Zasloužený obdiv
AUTOR ČLÁNKŮJarda, Helča, Julča a EmčaOsobní WWW stránkawww.vknabytek.717.cz
Děkuju Honzo! budu se i nadále snažit, ale do budoucna mě čeká snad už jen můj 350kovej Tonda

Posláno 1.07.2011 v 14:14

pekná prácepekná práce
REGISTROVANÝ UŽIVATELMarte
krásné, pěkný kus práce něco podobného mě čeká taky, ale kdy? ..
Ten ventilátor na válec motoru byl dělaný podle vzoru nebo origo? Co vím, chybí mě taky..

Posláno 24.03.2011 v 09:33

Re: pekná práceRe: pekná práce
REGISTROVANÝ UŽIVATELJukin
jj nelze jinak než souhlasit, se zájmem jsem prohlížel detail každé fotky. Perfektní a precizní práce

PS: moc mě zaujala ohýbačka trubek, zkoušel jsem se dívat do garáže Vildy, ale bohužel se mě ji nepodařilo najít. Nebyla by nějaká fotka ??

Posláno 24.03.2011 v 11:13

Re: pekná práceRe: pekná práce
AUTOR ČLÁNKŮJarda, Helča, Julča a EmčaOsobní WWW stránkawww.vknabytek.717.cz
No, jestli precizní a perfektní práce nevím, asi těžko, ale díky za pochvalu

Ohýbačku jsem si zrobil jednoduchou, a pro mě naprosto funkční, ohnul jsem na ní všechny trubky kromě prahové, ty se musely už nahřát autogenem. Základem je masivní kolečko(v mém případě pogumované) a nějaká opěrná patka, která musí být mimo osu kolečka. Patka by měla být v místě styku s trubkou měkčí, nebo do obloučku opracovaná, nedělá to tak žádné stopy a vrypy po ohybu (v mém případě správně nahnutý jekl, který má v ploše vybroušený malý oblouček.
roztěč mezi patkou a kolečkem je na rozměr nesilnější trubky jakou jsem plánoval ohýbat. správný rádius jsem dělal pomalým nahýbáním a posunováním trubky.
Kdybys chtěl nějaký výkres, můžu něco naškrtnout

PS: Nevhodné kolečka jsou ze všech druhů kočárků, jak vyplétané, tak litinové, všechny časem praskly

Posláno 24.03.2011 v 19:53

Re: pekná práceRe: pekná práce
REGISTROVANÝ UŽIVATELJukin
super, něco podobného musím spáchat až se pustim do další renovace.

Dík a velorexům zdar

Posláno 25.03.2011 v 10:50

Re: pekná práceRe: pekná práce
AUTOR ČLÁNKŮJarda, Helča, Julča a EmčaOsobní WWW stránkawww.vknabytek.717.cz
Díky. Neboj se, a jdi do toho taky, ať to jezdí! Ventilátor jsem si dělal sám, zatím to potvrzené nemám, ale měl by být funkční, to se dozvím zanedlouho při testu. Dělal jsem to podle fotek s rozměry v poradně myslím že od Honzu, Vrtuli jsem obměřil z originálu, a pajšl zase podle výkresu od kamaráda. Stejně tak i tak bylo hodně laborování, aby vrtule směřovala pěkně rovně na válec, a neškrtala o něj, aby klíňák neškrtal o rameno, aby vrtule byla pěkně v ose na ose a neházela, a hlavně aby vrchní řemenice byla v rovině se spodní. To jsem všechno splnil, tak snad mě odmění bezproblémovou funkčností

Posláno 24.03.2011 v 19:39

54ka54ka
AUTOR ČLÁNKŮHonza
Pěkná práce. V takovém stupni proreznutí je vůbec div, že je kde se "chytit".

Posláno 26.05.2009 v 09:38

Re: 54kaRe: 54ka
AUTOR ČLÁNKŮJarda, Helča, Julča a EmčaOsobní WWW stránkawww.vknabytek.717.cz
Díky Honzo. Snažím se chytat kde se dá. Hodně mi pomohl Zdenda Kešner, mám od něj všechny míry, a všechny fotky co potřebuju.
Jsou i jesté maličkosti, kde jsem tak trochu mimo, a nevím prostě, ale snad vše potřebné do budoucnosti pozjištuju.
A co ty? jak válčíš s 57kou? sháníš díly?

Posláno 26.05.2009 v 15:41


Všechny garáže
Přehled strojů
Týmové garáže

Info

Celkem garáží: 593
Celkem strojů: 1530
Celkem fotografií: 46216

Nové komentáře

Re: Paráda
Re: Paráda
Paráda
výroba koženky 2018-2019
Re: Poradne na jawamanii
Re: Nahravani fotek
Re: Nahravani fotek
Nahravani fotek
Re: Renovace 53ky
Re: Renovace 53ky

Garáž - naposledy upravované adresáře

17.11. Nová 350
28.10. Renovace
16.10. Výroba extra-kožen...
02.9. Ukonceni renovace
19.8. Renovace, aneb kon...
10.8. .....
10.8. ......
10.8. další pokus
10.8. Pokračování
05.8. Nálezový stav + te...
31.7. Rudolfův lehký Tun...
31.7. nálezové info + fo...
03.7. Veteranfest Slavko...
02.7. Renovace
13.6. Velorex omalovánky
09.5. Kryt řetězu na m...
06.5. Hadroletem za Fler...
07.4. A další může na si...
06.4. "favorit", aneb tr...
06.4. Moje panelková kol...

Rozbalit vše

Struktura Garáže

Radek multipla (1)

Velorex 16/250

lichoresnice (2)

350 (1)
175 (7)

Jarda, Helča, Julča a Emča (20)

Jawa 250 (5)
Tonda (21)
Nulapětka (1)
Jawa 250 hranat... (1)
PAV-40/B (1)
Os-kar 54 (15)
Jawa 555 (1)
Jawa 555 červen... (1)
pan Pařízek (1)
Pepa (1)
Kočárek (1)
ČZ 150C (2)
jaweta
půlbubínek
Helenčin pionýr (1)
stopětasedma
Julinčin trilob...
Stadion S11 (1)
56ka
os-kar 53 (1)

pecold (1)

Pecold

Killy (1)

Velík

Brťka (8)

Rudolf (33)
Zikmund (2)
Hanzelka (7)
Drakouš
Stopadina - JAW...
Třiapůla - JAWA... (3)
Mustafa (1)
Polák (3)

Jarek (1)

ota

Lukas8 (1)

Velous

rex68 (26)

Velorex ABC (27)
Velorex 16/350 (132)
Bukovany 2010
1987 Tři rychlá kola
Čokoláda
Trička
Expedice Velorex 200...
XXI. Letecký den Jih...
Expedice Velorex 200...
Jak jsme jeli pro vá...
Akce Grossglockner 2...
Akce Grossglockner 2...
1. sraz Ve znamení t...
Expedice Velorex 200...
Akce Grossglockner 2...
Akce Grossglockner 2...
Silvestrovská vyjížď...
Akce Grossglockner 2...
Akce Grossglockner 2...
Akce Grossglockner 2...
Akce Grossglockner 2...
Akce Grossglockner 2...
Severní polární kruh...
Severní polární kruh...
Severní polární kruh...
Severní polární kruh...
Severní polární kruh...
Severní polární kruh...
Severní polární kruh...
Severní polární kruh...
Severní polární kruh...
Severní polární kruh...
Severní polární kruh...
Severní polární kruh...
Severní polární kruh...
Severní polární kruh...
Severní polární kruh...
Severní polární kruh...
Svatba I
Akce, která se nepov...
Svatba II
4. sraz Ve znamení t...
Velorex v modelech
5. sraz Ve znamení t...
1972 Jak jsme jeli...
3. sraz Ve znamení t...
Expedice Velorex 200...
2. sraz Ve znamení t...
Expedice Velorex 200...
Expedice Velorex 200...
Jak jsme založili Ve...
Expedice Velorex 200...
Expedice Velorex 200...
1991 Sraz tříkolek A...
Expedice Velorex 200...
Expedice Velorex 200...
Nehody
Expedice Velorex 200...
Expedice Velorex 200...
Expedice Velorex 200...
Velorexem k volbám
Velorex Kurýr č. 34
Expedice Velorex 200...
Expedice Velorex 200...
Expedice Velorex 200...
Expedice Velorex 200...
Expedice Velorex 200...
Expedice Velorex 200...
Tajný závod o živé s...
Boskovice 2009
Kalendáře
Expedice Velorex 200...
Kontrola SNB
Expedice Velorex 200...
Expedice Velorex 200...
Expedice Velorex 200...
Doslov
Krušnohorské vršky 2...
Lipnice 2009
Velorex čundr 2009 p...
Poděkování
Boskovice 2010
Krušnohorské vršky 2...
Vršky jako žádné pře...
Faktor strachu aneb...
Classic Show Brno
Jarní sraz Velorexů...
Tajný závod o dvě la...
Jarní sraz Velorexů...
Lipnice 2004
Čundr Českou Kanadou...
Perštejn 2010
LIPNICE 2007
Dovoz Velorexu
Velorex čundr 2000
Výstava Velorexů - P...
Památka zesnulých
Výjezd na Orlík 2010
Boskovice 2006
Boskovice 2005
Boskovice 2004
Boskovice 2007
Plumlov 2010
Boskovice 2008
Vánoční besídka v Ji...
PF 2011
Týnec nad Sázavou 20...
Bukovany 2007
Silvestrovské moment...
Objezd pamětníků
Filmfest a setkání m...
Garage párty
Stavba Modelu
Páteční Krušky Vršky...
Sobotní Vršky
Nedělní vršky 2011
Nejsmutnější sraz Ve...
Nejsmutnější sraz Ve...
Nejsmutnější sraz Ve...
1.PodOrlický sraz Ve...
Poslední rozloučení...
Deštné 2004
XII. Ortotraxní sraz...
Klíč k zámku od dveř...
Jihlavské nebeské pr...
Víkend ve Stříbrné S...
Vítání Šárky Bleskov...
Převoz žebříku aneb...
VI. Sraz historickýc...
Letošní Boskovice 20...
Blesková svatba
NORWAY 2013
Expedice Velorex Isl...
Ochutnávka
HOBA 2 (8)
Oskar - 16
Velorex 16/350...
JAWA 353/04 (4)
NORTON ES 2 (3)
JAWA 354/03
HERO PUCH AUTOM... (3)
ČZ 250 SPORT (2)
KAWASAKI W 650 (2)
BETKA (1)
JAWA 353
MANET 90
Stará mechanika (5)
PAV 40 (1)
ESKA E 622
ESKA E 612
Triumph Sprint... (5)
ESKA skládačka (1)
ESKA Nevada (1)
Favorit
Favorit F 86 (1)
Favorit F 82
Favorit F 81 (1)
Favorit Corrado (1)

Pepo (8)

Velorex 16/350 (4)
Manet S100 (1)
JAWA-ČZ 175
Rady, návody a... (1)
ČZ 125c/t (1)
JAWA 250 typ 35...
PAv 40 (1)
Zetor 25K

velorexmaniak (18)

KRISTÝNA (7)
FANOUŠ (78)
ORIGINÁLKA (3)
ANGLÁN (16)
VALNÍK RŮŽENA (5)
STANDA (12)
RYKŠA 175
OS-KAR
LAMINÁŤÁK
PEKELNÍK (1)
DVĚSTĚPADESÁTKA (1)
KOSTRA NA DÍLY (7)
TRUTNOVÁK (1)
PĚTAPADESÁTKA (1)
EXPEDIČNÍK (6)
ORTHOPEDIA (1)
ČTYŘIAPADESÁTKA (1)
SUPER-LAMINÁT (3)

pipis22 (1)

Oskárek (9)

najvrtson (7)

Mr. Henkie II (5)
Microcar Bonny... (3)
Aixam 50 GLS (1)
Gutbrod Superio... (1)
Casalini Sulky (1)
Ligier Optima (1)
Ligier 50 L (Ka... (1)

Oskar58 (1)

Pepík

jawarmaniak (18)

Pepík (4)
Puch 200 (1)
ČZ 150C (1)
Přívěsný vozík... (1)
Pérák 18 (1)
Jawa-ČZ 125/351...
Jawa-ČZ 250/353...
Jawa-ČZ 350/354...
Jawa-ČZ 125/355
Manet S100/01
Manet 100/01/A
ČZ 175/450.01 S...
Jawa 50/555
ČZ 175/502.02
ČZ 175/477.01 P...
Jawa 50/23 Must...
Yamaha XJ 550 S...
Jawa 50/23A Mus...

holcik (6)

Jawa 250sport
fechtl a hrůza
čz 150
manet90
Venca
s11 stadion

charlie (1)

Velorex - JK Sp...

Jiříkovo Velorex (1)

Jiříkovo Velore...

Venca (1)

Milan

MarekK (1)

Veloš

Beton (14)

čtařkolák 1:9 (1)
Betonek můj hod... (29)
Betoneček (74)
Simson SR 50 B4 (3)
Verolex neboli... (10)
Žluťák (7)
Velorex 750 Afr... (2)
velorex 175 tak... (25)
Bóbika (1)
Džawasaki 250 t... (3)
JMP - 40 (1)
bezejmený (45)
Simson S 51 CE (6)
Liberečák z Pra... (4)

Alois (1)

Alois

riksa-muz (1)

Velorex

Jirirepasi (2)

Herny
ChatoviRobot

Makoš (9)

Velorex 5
Velorex 6
Velorex 8
Velorex 2
Velorex 9
Velorex 7
Velorex 3
Velorex 4
Velorex 1

PavelL (1)

Pavlův Oskar (17)

Vlado 333 (5)

Standa (3)
Jawa 500 OHC ty... (2)
Velouš (1)
Jawa 350/18 Pér... (1)
Jawa 350/354 Na... (1)

David Filip (4)

Jawa 350 side
Pérák 250
Chrobák
Zatím beze jmén...

deta (4)

Os-kar 16/250 (3)
ČZ 150
JAWA 250, typ 5...
Stadion S-11

Zdenda P (1)

Lidunka

Radovan (1)

Šedivá pomsta (1)

Michal Krása (6)

Velká rodina an...
Smrtka !
Kurník
Picap
Posranej Jonáš
Goliath

Sajmlík (1)

Rudolf

clintkr1 (1)

16/250

Lauťas (1)

Vladimír

josephe (1)

Rexík - Karol

Janek (1)

Zlatohlàve... (1)

martin.tes (2)

Venda
Perez

serval64 (2)

Vlasta
Josef

eli (3)

Anička
pav 40b
sportka 590

Hroch (1)

Otík

Radim (4)

Bělina (2)
Kocour 742 759 (1)
16/350 (5)
Dunelt (1)

Ujo Pepek (11)

Plechovka
Karosa W4 Dingo
Bublinka
Karosa W4 Dingo...
Robox BPH 511
Škoda Octavia S...
Škoda 706 RTO
ČZ 175 Skutr 50...
Vozík
Pav 40
Pav Sud

Honza T. (3)

Kostra - etalon (1)
Joe (9)
Papírák a ti dr... (4)

cmeldas (1)

Velorex 16/350

Pilník1 (1)

Pepík

irik (11)

STADION S 11
HERKULES
veroń
PUCH MS 50 V
JAWA MUSTANG
PUCH 50
CHAMPEYRACE
Trike
S 22
PAVIK
MOTOKOLOBRNDA

mika2287 (3)

Kája 16/350 (13)
Royal Enfield B... (4)
Jawa 550 (1)

Michi (3)

Michi
Velouš
1kladenak

Raisidlo77 (2)

Ministr (2)
Pepík (3)

Luda (4)

Tatra 57A
Velouš (1)
JAWA 350
škoda 110L

Alda (1)

Velorex

Svatobořičák (1)

Véna

jankloub (1)

Václav

imu (1)

OSKAR 16/250

Rudo (1)

velorex

Lubajs (1)

Chroust (3)

Honza K (2)

František (2)
Pepík (2)

panaudio (2)

Emerich
Felt 35GX

jakub54472 (1)

čtyřkolák

Neoxxxx (1)

Veloušek

Jirka kuk (1)

Oskarel (1)

strejda (1)

velorex 16/350

AsterixRR (15)

Honda CBR1000RR
Kawasaki ZX6R
Suzuki GSXR1000
Veloušek
Drakouš z Děčín... (1)
Mechanika Eviků... (1)
Dědouš
Modrej ďábel
Fichtell champi...
Minibike
Hnědoušek (1)
Evikuuuu Miluna...
Mustaf
mechanika 350
Kanárek (1)

Květák (2)

Zetka
Tonda

Jeep (1)

Drak (1)

panelfotr (1)

Bonbon (4)

Ondrej (1)

Bedřich (1)

hok (1)

velouš

Fanymen (4)

Arnošt (1)
Velouš (1)
4kolák
Ferdinand

VELOREX-DALIBOR (16)

Zelenáč (10)
= CABRIO - VELO... (22)
FIAT 500 (2)
Velorexík-červe... (2)
Zetor 3011 (3)
VELOREX 250 (1)
PAV-40 (1)
Jawa 555 (1)
FIAT 126 (1)
FIAT-500 (3)
JAWA 550 (1)
= V E L O R E X... (2)
JAWA 350 ARMY (2)
Velorexík-zelen... (3)
KLASIK Velorex (3)
Zabudnutý velor... (1)

Hekáč (1)

Máša (1)

Dajak (2)

Velorex (3)
ČZ 175/501 skút... (4)

Tomki (1)

Pepa

nerezorex2 (1)

Veloouš

Tomik (1)

Velorex 250

jarujara (7)

Velouš
Sajda 560
Pařez
JAWA 350/354
Pavík
555ka
Péráček

veljer (2)

veljer (1)
Zdenda (1)

milosp (4)

NDRÁK
milda
maďar
Blanka

Culda (1)

Kulihrášek

Peťass (12)

Veloušek (10)
Velorex 1 (1)
Stadion S23 (1)
Stadion S22 (1)
Octávečka (1)
Plecháček (5)
Renault 4CV (1)
Praga Piccolo (1)
Jakub (1)
Gusta (5)
Trabant P60 (1)
Minirex (1)

kuna (1)

oskárek 250 (1)

tříska (1)

velouš

Charly (1)

Velouš

Palda (4)

Palda 1 DIESEL (37)
Dáma (3)
Kočárek od Jitk... (1)
kolo Favorit (1)

Paja640 (1)

Staňa

deda07 (2)

Velorex 16/350
side Velorex +J...

závodník (1)

mára

Petr 70 (1)

Velouš

červík (5)

Vašek (16)
Mates (2)
Želva (2)
Stuart (9)
Moprd

Petr88 (2)

16/250 1960
JAWA 350 634-7-...

Ďolik (1)

Bulhar (3)

westani (1)

Jaromír

lubos1 (1)

Pan Fleček (Ota... (1)

Honza (2)

Velorex (6)
Velorex-Oskar (4)

wajbrou (1)

Wajlorex

machl269 (1)

Veloušek

rommy (1)

Bohoušek (2)

Hans-von-Pragl (1)

Generátor

Rohlík (6)

Velouš - Václav (8)
Pincek (1)
ČZ 487 sport
Hyosung GV 250... (1)
Honda MB-8 (1)
Yamaha TDM 850 (1)

ize (3)

Boban
ČZ 175/487
Babetta 207/300

CIJOML (17)

Sidecar homemad... (1)
PAv 40 (1)
MOTEX 384 (2)
Velorex trochu... (4)
Jawa 350 typ 36... (5)
Velorex 16/250 (8)
Jawa-ČZ 175 typ... (1)
Stadion S22 (2)
MOTEX 384 nr. 2
Jawa 250 typ 35... (1)
Polák (4)
Velorex RH-1 (1)
Jawa 250 Specia... (2)
ČZ 150C lidovka (2)
CZ 150c chrom v... (2)
Jawa-ČZ 175 typ... (2)
Dvoupistak (1)

maryn (1)

velorex 16 250

romanvacak (1)

Drahouš (1)

Rix (3)

Jindra (12)
Tonda (2)
Erich (1)

ivono (12)

Simson
Jawa 20
trabi (1)
pařizek1
baba
velda (1)
stadak
jawa 250
jawa21
trabi combi
parez2
trabant

myrdoch (1)

Velouš

daras (1)

daras

Jura 72 (1)

velorex 350

meda.jawa (1)

Fjanta hadrák

PetrP (2)

Svižník 57 (7)
Vorvaň (2)

Marda (5)

Honzik (1)
Pávik
Jawa 551 (1)
František (3)
Bohumír

Hojecek (1)

Jenda (1)

Jukin (3)

Rybář Oskar 16...
Velorex 16/350...
Polák Oskar 16-...

Redbull_co2 (1)

Chroust

Johan (1)

Walter

Rychlošnek (2)

Kawasaki GPZ 75...
VELOREX

Bohuničák (1)

Hubert (1)

eis.ducati (1)

Velouš

repi (1)

Chat,

Toňas (1)

Otmar (1)

Hajčusák (2)

Velouš (2)
Pavík 41 (1)

Zůza (1)

Maruška (2)

Včelí medvěd (1)

Mazlík (1)

Ado (1)

Velorex 16/250

Brousek (1)

Velík (1)

Ivanov (3)

Olda (8)
Papírák (4)
Saša (1)

pietro (2)

Velošík (3)
Velošík II. - p... (1)

Ivan (2)

Otík (1)
Oskar

Erykson (2)

Ludvík (1)
Ludvík II. (4)

Josef (3)

Josef
ČZ250/471
ČZ175

Nerezorex (1)

Reznerez

Fojerman (1)

Fojerman (1)

BO!!!VELOREX (3)

Škatulínek (4)
Modrásek
Velorex 16/250

Mataroka (1)

Václav

Trumpeta mladší (4)

Jawa 50/20
Jawa 125/355
Velorex oskar
PAV 41 - holubí...

Vašek Z (1)

Velorex 435 D

Oťas (1)

Jawa

AdamHavlík (1)

Velouš

Otmík (1)

Jarouš

MONOKUK (2)

V350.1965
čz477

šťíťa (10)

Toník (8)
prasátko
pav 40 (1)
Sajda (1)
felinka
mikrovéna
Staďaček (1)
Pařízek (1)
Zetka (1)
Os-kar-ek (1)

zanek (1)

zatim nema jmen... (2)

miky (1)

16/350 cattusre... (12)

Eiffel (1)

kostra1 (6)

Frantomas (1)

Velouš

szake (2)

Velorex 560
Velorex 16/350

Lubajda1 (1)

Láďa

Kapinus (3)

velorex
stadion
WV bouk

Paros (2)

Velorex and cat...
Velorex fantasy

dutus (1)

Dutus stroj

Stehno (1)

Šimon

Pavel Myška (1)

Velorex

Tačud (1)

JIŘINA

petrikmi (1)

velorex 16/250 (1)

koleno79 (4)

koleno (1)
Jawička
Káťula
Fechtl

carodej (2)

velorex 16/350 (15)
hajtra (1)

Bogdan71 (1)

tidítko

Pepíno 16/350 (1)

Velorex (1)

Zepelin16/250 (1)

Zepelínek (1)

Duin (7)

Velouš (8)
Automat (3)
Pejrak (2)
Pavik (1)
TřiPade
Jawa Komat (1)
Sidecar Velorex... (1)

voldy (1)

Arnošt

koleno.pk (1)

Koleno

HonzaBK (24)

Toník (2)
Velorex 16/350...
Felicia
Manet 90
Pérák 250 - 194... (1)
Pérák 250 - 195... (1)
Jawetta - sport (1)
Velorex 40
Jawetta standar...
Jawa 250/590 sp... (1)
Jawa 50 - 555
Jawa 50 - 550
Jawa 50 - 20
Jawa 50 -23
Velorex Oskar 2...
Felicia 1961
Skůtr 502/01 (1)
Z6 Hurvínek
Stadion S22
Stadion S 22
Stadion S 11
Skutr 502-00
Stadion S11
rozřezaný

Skvrna (1)

Morte

nindža (1)

Oskar

Fofo (1)

Velorex 16/250

Jovan (2)

King Midget (1)
King Midget Ser...

Micka (1)

Velorex

RTe (1)

I

ciernygepard (1)

Velorex 435 (9)

gertryda (3)

hadradrak (3)
mašina (2)
DNĚPR K 750 (1)

Bajaja (1)

Beruška

vksir (3)

Venouš 2
Venouš
VC Beroun (5)

velorexbohumir (1)

bohumír

martin.grif (8)

Jindra 16/350 h... (2)
Venouš 16/350 m... (2)
Zdenda Čz 175/5... (1)
Maďar 16/350 hy... (1)
Petr - Hillman... (2)
Hillman Minx II... (1)
Bedřich (1)
Jawa 250/353

Kubik (1)

Veloušek

Ozzy (2)

Indy (8)
Venca (1)

chmela852 (11)

Motex
Gabriela (2)
Stadion
jozef ČZ 175 47... (1)
ladislav (1)
pav 40 (1)
anglán (1)
4-kolka
JAWA 350 639
JAWA CZ 150
jawa 353

ferda50 (1)

Ferdik (1)

Longrex (1)

Longrex (17)

tommyno987 (1)

velorex 435

TOŠIN (7)

TONÍK
Jawetta
Jawa 250/Špinar...
Jawa 250/sideca...
Pav 40/světoběž...
Benelli Adiva 1...
Honda NTV 650

Rebel (1)

František

Bedrich (1)

marie

BAGR (3)

Kraska (2)
Karlík (3)
Valník (1)

Štefan (4)

JAWA 350/360-03
JAWA 250 perak
Velorex 16/350
SKODA 440 Spart...

dejfon (13)

16/350
škoda 1202 STW
čz 175 501/00...
simson star SR4...
stadion s11
jawa 21
Pav 40
simson schvalbe
simson star sr4...
jawa 20
čz skůtr 175 pr...
stadion S22
Jaweta standart

Stanous (4)

Mila
Radosti
zasnezena Mila
zasnezena

Petrusius (1)

Veldik

velorex.dk (2)

Velorex 16/350...
Velorex 16/350...

Marek Schwarz (1)

Bohoušek

Ervín (1)

Pepe

PetrS (1)

Jindřišek

gigi (4)

No name
Chroby
De Pejrak
Prísavník

Vlasta (10)

Třistapadina (8)
Dvěapůle (9)
Os-Kar 53 (2)
Pérák
Kalif (3)
Velorex 16/250... (2)
Stopětasedma (2)
Čtyřiašedesátní... (1)
Stadion S22
Jawetta

rekonstruktér (2)

Vídeňák
kostřička

pfeifer (1)

Velorex Olda

hynkees (3)

Hadrák 250 (5)
kozí dech (1)
Jawa 555 Milita... (1)

cihura (1)

Božena

MICHAELSW (1)

PILA (1)

radek 1978 (1)

hadroš

Ondra (1)

venousek (1)

Pavel 007 (3)

Polák (2)
Ludvík (6)
Motex (1)

prašek (2)

Jíří (1)
Miluška (1)

Standa 2000 (1)

Straka

mygale (1)

Velouš

thoy (5)

250 Pérák F.Jan...
" Torzo z kopři... (1)
PAv 40 (1)
250 Pérák ZBROJ...
250 Pérák ZBROJ...

shuggiemac (1)

Kai

megacruiser (2)

Kolínek
Čtyřkolák

eman (1)

Velouš (8)

Chaos (1)

hadraplán (7)

janokarpi (1)

Motokolo replik...

msemi (1)

velorex 350/16

v.klon (1)

Venda

Radek MX 5 (14)

VELOUŠ (1)
MX-5KA (1)
VRAK Č.3 (1)
Zetka 6 (1)
Motex (2)
Červenák (1)
vrak č.2 (1)
vrak č.1 (1)
TDM 850 (1)
PÁVEK (1)
VILLIERSKA
Josef (2)
vrak č.4 (1)
Velorexí děti (1)

Petan (5)

Hadraček (8)
pav 41
Helis (7)
velouš šrotak (2)
Modrak 435-0 (5)

RADO 007 (3)

oříšek 250 (1)
H 007 (7)
Hadrafáro 888 (12)

Indiana (4)

Kačena (2)
Hadraplán (21)
Pařez (1)
Trilobit

tomiru68 (1)

Montgomery

Pete (2)

Hugo
M-72

Bow (1)

Bowee

HoumrSims (6)

Velouš Eda (1)
Klára
čezeta
jawa 350/354
čz 150 c
pav 40

tugof (1)

Staník (1)

Honza C. (1)

Gigi Velorex 16... (5)

hadra76 (1)

HONZÍK

Milan (3)

Velorex 01
Karavan
Velorex Oskar 1

Mila_307 (8)

Čtyřkolák (6)
Velorex 16/350 (17)
PAv 40 (1)
Čtyřkolák-šediv... (1)
Minibike (1)
16/350 hydrauli... (1)
Jawa 350/354 (2)
Oskárek (2)

arnošt (5)

royal enfield
Zundapp k500
Ural M-61
Jawa 175 specia...
Dodge Brothers

Řezňa (2)

Kryštof (5)
Velorex (1)

TyerCorp (1)

Pocok

msil (4)

wilik šedivak (5)
skutr čz 501/05
jawa 250 TYP 35... (1)
jawa 350 TYP 64... (1)

ondra150c (1)

kostra

Belcanto (1)

Mr.Smart

Iceman (1)

Velorex 16/250

Levap (1)

Velouš

Zdenda (6)

Oskárek (1)
Eda (5)
Es-ka (1)
Phanomen Bob (1)
Durkopp (1)
New Hudson (1)

derick (1)

Tulák

cv-rex (8)

cv-rex (1)
slabý dech (1)
16 350 z dílů
prasátko (1)
X 1/9 Bertone (1)
kachna (1)
Tatra 30 (1)
Rapid 136 (1)

mates219 (1)

Velda (2)

Sabi-Pavel a Zdeňka (8)

K E F Í R E K (7)
Jawa 350/354
Vozíček Pávik (2)
Jawa-ĆZ 175/356 (2)
ČZ 125 t (1)
Motor-pila (1)
verze do lesa (1)
Tatran 125/03 (1)

LiborHess (1)

invalidní vozík (1)

olivoj (11)

Karel (10)
Jawa 350 Automa... (2)
Pav 41
Jawa 350 Pérák (1)
Jawa 250 Pérák
Jawa Duplex Blo... (1)
papíráček (1)
PAV40/b (1)
sidekára (2)
Racing cock (1)
pan Lorenc (1)

kohinoor737 (1)

Oskar-16

tadeasnovak (1)

Žralok (2)

raticate (2)

Arnošt (19)
PAv 41 (5)

vinnetou (16)

veloušek (1)
Jawa 350/634
pavík (2)
Jawa 250/592 (1)
jawa 250/559 "u...
Jawa 250/353
čz 175/502 (1)
tatran 125
Jawa 250/353 "š... (1)
kalifka
rikša
Vorlice
Staďák
Lesnice
MZ 250/1 ES
anglán (1)

pepazdepa (1)

Mates (2)

cenda (2)

Oskar (2)
Škoda

Martinek (1)

Martinek

Golbik (1)

Velorex

ROZI (9)

Velorex 16/350 (7)
Trabant 601
K 750
Jawa 555
Jawa čz 250
Jawa 250
Skutr čz 175 -...
Jawa čz 150
Velorex 16/250 (3)

Seszo (2)

I.
II.

tomula (1)

braveheart

jawa.muzeum (1)

velorex

BAR (2)

Velorex 16/350 (1)
Šarlot/Šrapnel

vedoucí (3)

Velorex 16/350 (3)
sajda (1)
fekál (1)

XXL (7)

Felinka
Piďibelo
MEK
Zetor
Traverza
Mini
JOHN

Marťas (3)

Marťas
Marťasek
Macek

vosahlo (2)

Jawa bizon
ČZ 476

Paldast (7)

Čezeta
4kolka
Máňa
Stadon S11 de l...
Jawa 555 de lux
Stadion S22
Stadion S1

Vildys (4)

Vilda (1)
Pérside (1)
Mrchoň (1)
Pavča (1)

Pája Velouš (3)

Veloušek (1)
Máša
Máša II

skodakopi.xxx (6)

velorex
stadion s11
Jawa 20
skoda 100
Pavik 41
Honda 954

Marťasek (1)

Marťasek

Kudroš (2)

Mojmír (2)
Pepa

elstrem (1)

jawa 350/361

zajda (2)

3D model hadrap...
Pepina

Jenda9770 (1)

Prdlafka (1)

zetkař (1)

Lysaňa

janeon5 (1)

velda

Wenda (2)

Oskar
435.0

pixar (3)

Suzuki Bandit 1...
leopold (6)
KAČENA (1)

Hellrider (1)

ČZ 175

hurvinka (2)

hurvinka pav-40
hurvinka

smazo66 (2)

Kryštof (4)
Barborka (5)

cedro (4)

Emil (16)
PAv 40/B (2)
Ruda (11)
Jára (3)

M+M 4kolky (8)

Matúš (8)
Jozef (5)
Stano (10)
Ernest (3)
Pionier (1)
Jindřich (2)
jawetta sport (1)
Stadion S22 (1)

Mareček (4)

Veróch (7)
Kozel (2)
Fichtl (1)
Praga Piccolo (1)

Jana+Mirek (3)

Veloušek (6)
JAWA 555
JAWA 550 PAŘEZ (4)

DUB (1)

nákladní velore...

Svačinka (1)

Velorex 16/350

Lolek (1)

Lolka velorex

mj (26)

Josef (2)
Věra (1)
Jaroslav (1)
Jiří (2)
Valníček (1)
Stanislav (1)
László (1)
Pavel (1)
Petr (2)
Olívie (1)
Bohumil (1)
Marcel (1)
Karel
Josef II (1)
Š 1202 (1)
Dvojka (1)
Dvojprase (1)
Boris (1)
PVSka (1)
stopětasedma (1)
Španěl (1)
Ignác
Petr II (1)
Jura (1)
Jaroslav II (1)
Velorex RH-1 (1)

Emrson (1)

Jan Netopejr MC...

staford (1)

velorex oskarek

jara.tuma (2)

Jawa 21
Stadion S22

Jarda.K1 (2)

Mikuláš (1)
Natálka

Hloh (4)

Sajdkára (1)
Oři plynatí (5)
Titan (1)
Barborka (4)

Brotas (1)

Velorex 16/350

Tomas (1)

Velorex 16/350

koki (1)

Velorex 350-16

Kim (5)

Francek (2)
ŠKODA Octavia-B... (1)
Pávík
IVAN
Patiňák

Jaara (1)

Stadík

jcg67cz (1)

JCG (1)

kolp (10)

S 11
S11
Velorex 16/350
Jawa-ČZ 350/354
JAWA-ČZ 250/353
JAWA 250/559
Jawa-ČZ 350/354
Velorex 560
Velorex 560
S22

mary (2)

Velorex 350 ori...
Jawa 20 Pionýr...

Pacička (4)

Modrák (5)
Lůďa (1)
Jawa 50-05 (1)
Měďák (1)

Matísek (1)

Škubánek (1)

JIRKA SLUNÍČKO (2)

Myšák (3)
Zajíc (5)

roza1388 (1)

Domino

Pavel s červenou Karin (1)

KARIN

ogar 350 1948 (5)

jawa Ogar 350
jawa perak 250
Jawa pařez 550
jawa villiers
Jawa pionyr 21

Standa (5)

16/350 hydrauli... (3)
Hadrák 16/600 (1)
Máňa I (1)
Máňa II
Pávík (2)

PetaCRX (10)

Komar I.
Velošek
S11,S22,Jaweta,...
Renault 4cv
Renault 4cv šed...
Stadion S22 Mod...
Trikolka S11
S22 S-FOR
Simson SR2 E
muj drobecek CR...

bad (5)

Rexík
otrhánek (1)
Vladimír (2)
manet korado
Hornet (1)

JamPek s r.o. (1)

Milouš

simmir (1)

Mazlík (2)

salvik (1)

salvik

Baky (1)

Nikon D300 (2)

Žanda (1)

Vinyl X Like (2)

Tomcsanyi (1)

Zdenička

hujer (3)

hadrovka (13)
Stadion S 11 (I... (5)
Stadion S11 (II... (1)

Oplt (1)

xy

Bolek (1)

Veluś 2

chomi (1)

Mates

jindrapjd (1)

vilda

mates (2)

Pacer
Planda

mlok (1)

mlok

Jenda (1)

Nesim

Petr Gajdoš (1)

JAWA 50/555

VelorexArt (2)

Oskar
Dědek (1)

Lucky (1)

Velorex 16/350

RayBan (1)

Velorex

Me2dd (7)

JOSEF (33)
Moťák (1)
velký PAV (3)
Rady a poznatky (5)
Pav 40/B (1)
Moto GUZZI (7)
Hajírex (1)

avatt (1)

Jindřich (2)

Vilda (2)

Oskárek 57 (8)
PAVík 40 (1)

Velobet (1)

Gagok (22)

hasic1HaZZ (1)

JAWA 350-354

franta999 (1)

krasavec (1)

motorino (1)

Oskar 54

Q U A C K (2)

Adligenswil.ch
Adligenswil.ch...

likk (1)

Šedivák

miki (1)

fanda (1)

Stanik (3)

Velous
Čoudak
Cejka

špéra (1)

velda (8)

Starej (2)

De-lux (3)
Náklaďáček (3)

Hošani (5)

Plachťák (3)
Juťáček (3)
Žabáček
Kamila (2)
Fanouš (3)

rumajs.pralinka (3)

pralinka
pařízek
staďoch

Pepe (1)

Motorky

Fittipaldi (3)

Ogar 250 (2)
NO NAME (2)
ČZ 150 C (2)

rejd (9)

hadraplán (1)
družka
třinda sajdka v...
Rikša
dvoupíst
pérák250
pařez
jawa minor (1)
spartak sparťák...

blpetr (1)

Velorex 16/250

JARDAII. (4)

VELOUŠ (2)
ČZ175/487-03
čz125A
ŠKODA 440 SPART... (1)

jahoda (1)

Jahoda

radek300 (1)

Cyril

Shalvoster (1)

Dolfi (5)

lukfa (1)

Velorex 250/16 (7)

Peter (2)

Oskar 16 (14)
Motex (1)

fista (2)

REWACO / HARLEY... (1)
Veloušek (11)

bara (1)

potrhanek (2)

Kachna (5)

ČZ 125/476 (5)
JAWA 250/559 (5)
JAWA 23 Mustang (1)
ČZ 175/501-05 (3)
IFA F9 (2)

wondr (8)

WONDR (18)
Pincek (2)
Vozík (2)
Jawa ČZ 175 (2)
ČZ 175 Rikša (1)
Rikša-EDA (2)
Prasátko (2)
Burák 16/250 (1)

suk pepa (3)

Velorex (16)
PAv 41 (1)
Moravan M56T (1)

postak.tr (1)

Hadrák

tom120 (2)

Velorex
Pav

hadrak 350 (1)

hadrak

Dan (1)

Velorex

Dejf (3)

Jindra
pávik
jawka

vikjste (1)

sportak

Garden (2)

Růžena
dvaapůla (1)

jawak125 (5)

Jawa čz 125/355
stadion s22
jawa 555
jawa 250 pérák...
PAv 40b

miosek (2)

pixloun (1)
nevymysleno

speedy (1)

velorex 16/350 (1)

Prdlavka (1)

Velouš

Hradítko (11)

Jawa 350/354 (3)
Velouš (4)
DKW RT125 (3)
Victoria V99 (1)
PAV 40 (2)
Velorex (1)
Jawetka
Třipade
Jawa 20
Stadion S11 (2)
Skútr ČZ 175/50... (2)

charlie-manson (2)

Velorex 16/250 (3)
Kostra

KLASIKA (1)

FERENC

Pedro Cortez (1)

Ferrari

prdlavka simon (1)

vekoušek

Trambus (5)

Herta (2)
Škoda Octavia
Fiat 600D
Dněpr MT 16
Vlašťovka

Velopego (1)

Hugo

car (3)

Aero 662 (1)
škubík
Rykša

Pytlak (4)

Oskar 16 - Veve... (1)
Motex
Velorex 16/350...
Ferda

Drewel (5)

Bugati 350
Jawa 250/353
Jawa 350/360 (2)
S22
Velorex 350 (5)

matěj (1)

Kryšot

Kuba Kubikula (4)

Škoda 100 L
Erko (1)
Pincek
kočkolap (3)

cupe (1)

Velorex (5)

mihaly-david (3)

Oldrich (1)
Velorex 16/350
16/350

vtr (5)

ČZ 125 T (1)
suza
Hundrtka
dvěpade
čtyřkolák

čeve (1)

hadrák

Zahradník (2)

Velorex
Velorex dvojka

netik.v (1)

Montgomery

fous (1)

hadrák

RKV1979 (1)

Babetta

Dr.House (2)

ČZ 502
ČZ 502 175ccm

Fíša (1)

Velorex 16/250...

IKA (2)

Brigita (3)
Lumír

vojtik144 (1)

Velorex gt

ondrpa (1)

velouš (1)

Jalli (2)

Velorex (1)
Swedish Army Ja...

Acareta (2)

KAWASAKI ESTREL... (1)
MZ 125 RT

Cudl (1)

Jíťa

Jouda 007 (3)

Bohouš (5)
Vratislav
malej 007 (1)

Ráša (1)

velorex

brambourl (1)

Pepa (1)

ja jedu (1)

REX

simi (1)

velouš1 (1)

Olaf. B (2)

olaf
olafatko

boumry (2)

Otylka
méďa (1)

čert (3)

Oskar 250 (4)
Áda (1)
Jawa 350/360

Kovář (1)

aparát

LuGr (1)

Amík

Zorik (1)

Méďa (1)

Mad Turbohadrak (1)

T (1)

RONON (1)

Vendelín

Erban (1)

Vejflus (3)

stromak (1)

Jawa 21

Mirek-Gabi (1)

Oskarek-Köln

miluna (2)

mirda
jawa250 Panelka

nautilus93 (1)

Žabka

vvojtik188 (1)

Velorex GT 500

pavel323 (2)

Velorex 16/350 (1)
Jawa 350/354 (1)

Grabat (2)

cirkusnakolech (2)
Skůtr Čz 175/50... (2)

Jan Malý (1)

Mazlík

slávista (8)

M 72
beruška (1)
Číňan (1)
Bonbón (1)
rikša (1)
sportka (1)
pařízek
škoda populár

mth (1)

mirko

Georg (1)

Plachťák

Pospa (7)

Jawa 250 typ 55...
Jawa 100 Robot
Jawa 50 typ 23...
Stadion S11
JAWA 350/640
PAv - 40 (1)
Velda (1)

99tky (1)

Fichta (2)

MŮŽA (3)

Mína (9)
Tunning. (3)
motor triumph (1)

rohlajs (1)

přibližovadlo (1)

Muzikant (3)

Boban (2)
Pravostranný Ve... (6)
Velorex 250 (1)

JanVan (1)

ČZ 175, typ 450... (2)

Marek6 (1)

zatím nemá

pitrisek (1)

Bedřich (2)

Trottle (1)

Oscar

jenuse (1)

Punta

katka (1)

Veloušek (5)

předseda (1)

zámek (1)

vaclav (1)

Nadsvětelka (2)

Dodge (1)

Jawa 250559 Aut...

OKOUN (1)

OKOUNEK

Mirek (1)

Trikolka

sexbomber (1)

Skládačka

Pumi (6)

OSKAR I.
Laura
Dudák OSKAR II
Bavor
BMW 327/28
Kabroš

Kuba87 (2)

hadrák
hadrák 2

vgavla (1)

nanorex (2)

sputnik (2)

sputnik (5)
PAV 40 (1)

scooter20 (7)

Prchající stan (2)
Kostra (1)
Solista (1)
skůtr (1)
Tudutka (1)
Jawa-Viktoria
Žirečská bestye (1)

R.P.Quicksilverov (8)

Jawa-Čz 175, ty...
Jawa-Čz 250, ty...
Jawa-Čz 250, ty...
Jawa-Čz 250, ty...
PAv 41
Jawa 50, typ 55...
Jawa 50, typ 55...
Jawa 50, typ 20

bajlák (1)

VULKÁN

vojtěch (3)

prase
jávka
jawa 250/353

vahinkpe (4)

Velorex 562
Velorex 700
Velorex 700 2
Velorex 562 a 7...

Łukasz (2)

Łukasz
diablo

martas (2)

Stadion S11
Jawa Robot