Takže se nám začínají scházet první chybějicí díly.
- Nová přístrojovka z kartitu.
- Pokličky předních půlbubnových kol.
- Bílý tachometr ze Spartaka. Tohle je tak trochu raritka. Běžně mívá červenou ručičku a znak PAL. Tohle je Technometra s černou ručičkou.
- Originál Pérácká rybina. Chrom už je nic moc, ale ještě udělá parádu.
- Naohýbané výpalky držáků zadních světel a hrazda. Nechal jsem se trošku inspirovat dobovou úpravou. Nanýtuju na hrazdu čtvercový výpalek plechu pro snažší upevnění SPZ
- Máme doma už i originální zadní lampy.
Jinak jsem trochu sondoval na původní kožence. Původní odstín tříkolky je světle hnědá barva (bílá káva) s čokoládově hnědým lemováním. Většina koženky je natřena jakousi barvou, proto má tuhle zvláštní hnědavou barvu. Zadní strana je podšitá koženkou meruňkové barvy. Samozřejmě necháme ušít stejně barevné potahy.
Pepík by měl mít kola z velké půlbubnové kývačky. Sice jednu sadu mám, ale je mi proti srsti tato těžko sehnatelná kola ničit. Proto udělám menší kompromis... Dozadu dám originální půlbubnové kolo. Nejde kloudně zaměnit za nic jiného. Navíc, narozdíl od předních kol, nedojde k žádnému znehodnocení dílů. Není potřeba totiž nic upravovat. Na přední kola použiji pérácké středy, přepletené do 16" ráfků. Brzdové štíty se musí stočit na soustruhu, takže rozdíl skoro nikdo nepozná.
Doma jsem také dohledal několik chyběejících dílů. V prvé řadě spínačka, tlačítko klaksonu (V3S), bakelitová pojistková skříňka a brzdové pakny 160mm. K tomu jsem dokoupil poslední chybějící blinkr a zpětné zrcátko. Mám i 160mm rozetu. Původně z Péráka, ale na půlbubnovky se dávala stejná.