Tak jsem udělal nějaký změny: přendal jsem baterku páč byla na dost nepraktickém místě,Sehnal jsem si radio v barvě, vyměnil jsem pružiny, protože při větší nerovnosti to mlátilo natvrdo. Včera jsem už taky letos poprvé nastartoval po tom, co jsem měl motor rozebraný, dělal jsem takovou pologenerálku. Akorát ještě nemám výfuky, které jsem dal nachromovat, takže ještě nemůžu jezdit, ale snad už budou tenhle týden tak pak zase něco přidám. Kola jsem nechromoval, jsou jen stříknutý (není to comax) páč časem bych chtěl dát půlbubny tak to nemělo cenu to chromovat.
Tehle velouš je správný "šídlo", moc se mi líbí. Jenže si neodpustim jednu zásadní audiofilní poznámku Takhle, jak máš namontovaný repráky, tak vzniká tzv. akustický zkrat. Nevychutnáš si pořádně ani basy ani vejšky, i když jsou repráčky sebevíc kvalitnější. Je třeba jim přidat ozvučnici. Já tomu obětoval celej koš a ten zvuk je prostě "hustej"
Ale samozřejmě jde jen o to, jak moc ti záleží na kvalitě poslechu. Stejně při nastartovanym motoru je slyšet kulový
Tak Ozzy máš naprostou pravdu, ale jak si správně podotknul, u tohoto stroje fakt není muzika to nejdůležitější a potom taky u Herberta se platí místem daň za to, že je to svým způsobem zvláštní kousek poněvadž tam kde Ty máš repráčky krásně pod střechou, mě by už na ně kapánek pršelo
No co se dá dělat, když někdo tvořil a tvořil... Kune neva nech ho takto, odklápěcí střechu nemá nikdo krom jednoho maďara a celkově je to docela pěkný a doufám, že s námi budeš jezdit na srazy a i někam za hranice... z čeho to máš sedačku? A to pod nohama jsou repráky? Dle tvého úsměvu soudím, že z velouše máš radost a to je důležité tak se nenech odradit od lidí kteří jen prskaj na všechny a na všechno, oni se poznaj, neboj ))))
Tak ja musím říct že tento stroj je moc pěkny a ani mi nevadí že neni v uplně originál stavu.Už se těším až ho uvidím někde na srazu-např.Boskovicezdar Petan
Ještě nemam vyzkoušeno, co ten stroj dovede po tom, co jsem se snažil dát dohromady ten motor, tak nevím, jestli na tu mašinu bude spolehnutí. V záloze mám ještě jeden motor jenže ze čtyřkoláka, na druhou stranu má nový výbrusy, písty, repasovanou klikovku.... ... Stručně řečeno ho musím nejdřív otestovat, takže se s tím pustím asi jen tady u nás, t.j. až bude v Berouně (jestli se mi to teda nerozsype tejden predtim jako loni )
Z úvodního popisu stroje jsem vyrozuměl, že toho o svém stroji moc nevíš, možná Ti pomůže, když se podíváš na stránku http:
//www.velorexy.cz/index.php?loc1=48&article_id=193