V provozuschopném stavu. Motor po GO. Řetěz už nepřeskakuje. Boky a předek oplechované hliníkem, střecha černá koženka. Před renovací vč. SPZ a nové STK. Plánuji vyměnit tlumiče a opravit vodorovný čep u pravého předního kola a řídící čep u levého kola. Taky ložiska předních kol by chtěly vyměnit. Motor se mi zdá že má malý výkon, na 4 skoro nejde jet. Díky oplechování za jízdy velká hlučnost. Občas hůř startuje, někdy naopak naskočí na 2. trhnutí. Elektronické digitální zapalování. Mazáno Mogulem TSF nebo jinými oleji, snažím se používat co nejlepší syntetiku v poměru maximálně 1:25 - 1:30, aby se motor dobře mazal. Teplota motoru se podle teploměru pohybuje většinou na 80 stupních, ve velkých horkách po zastavení i kolem 100 - teploměr je v plechovém krytu motoru. Celkově se mi zdá, že motor hřeje moc, asi by to chtělo ještě nějaké nezávislé elektrické větráky, které by motor chladily po zastavení.
Naposledy k vidění na Oldtimer festivalu ve Slavkově u Brna, 30.6.2012. Musel jsem zajet až dozadu, holt kdo pozdě jezdí... |