Výměna trubek a rovnání kostry.
Nakoupený materiál na prahy a přední rám nápravy, trubka 34x2 mm.
Původně jsem chtěl jen vyměnit část spodní trubky nápravy a pravou svislou srovnat. Po vyříznutí pravého spodního rohu nakonec padlo rozhodnutí že než převařovat polovinu držáků nápravy bude rychlejší vyrobit celou přední část novou. Spodní nápravová trubka byla narozdíl od všech ostatních silnostěnná a její rovnání nepřipadalo v úvahu.
Dále po odmontování zadního kola a postavení rámu na rovnou podlahu je vidět že prahy jsou prohnuté jak rohlík, když rám vzadu sedí na podlaze tak práh v předu je 6 cm vysoko, ohyb začíná pod sedačkou, takže udělám nové prahy až pod sedačku.
Duben 2011
Pro ohybání prahů jsem svařil pomocný rám z jeklu, který nakonec posloužil i jako montážní rám pro rovnání a spojení staré a nové části.
Listopad 2011
Zadní část je téměř hotová, vyrobený nový držák motoru podle jiného originálního stroje, nově vyrobené všechny oblouky které vypínají plachty horní úplně chyběly boční byly za posledních 58 let na několikrát pokřivené. V podstatě je nové vše co je v zadní části z 18 mm trubek. Z ostatních trubek jsou obroušené všechny nepotřebné sváry a držáky a zavařené všechny dírky po vrutech různých průměru a umístění.
Zbývá dodělat několik držáčků na horní oblouk a cívku, a posunu se na čumák a rám okna.
Únor 2012
Kostra téměř dokončená, celý nový předek, střešní oblouk, svislé čepy a různé držáčky. Také jsem napasoval kolena a výfuky. Začal jsem už s výrobou nových dveří, z původních je použitelný jenom držák klik a zámečku.
Když jsem teď kostru několikrát převážel na otevřeném vleku tak chytla "lišku" a tak doufám že až ji povezu z pískování bude lepší počasí.
Dá použít ten rám co jsi si svaril na stroje 350 rok 1964-1971?
Mám jednu dost zmasakrovanou kostru. Asi původní majitel najel na pařez v lese. Tak nejak to vypada
Rám jsem vyrobil přesně na rozměr podlahy OSKARA. Jestli bude pasovat na 350 nevím, ale spíš ne protože 350 je širší a má jiné poloměry ohybů podlahových trubek. Musel by se upravit navařením dalších "čepů" a zarážek podle podlahy 350.