Stroj byl zakoupen po menší licitaci a větším váhání, neboť jeho zevnějšek svědčí o opravdu krutém osudu (majitel v inzerátu uvedl jedinou vadu: "Horší světla"). Dosud viditelný nápis "Dětská autoškola" na matném laku dává tušit, že to vozík neměl lehké. Množství prasklin, škrábanců, lak naprosto vybledlý, chybějící boční sklo, skla obou světel, zborcený strop, pravé zadní kolo zapadlé do podběhu a další vady, jsou toho němými svědky. Motor naskočil, ale nevydržel, bude to chtít generálku palivového a výfukového vedení. Horní závěsy na přední nápravě jsou naprosto shnilé. Podvozek je rezavý (bouda samotná je naštěstí z laminátu). Autíčko jsem nakonec koupil, bylo mi ho prostě líto...
Více napoví fotky. Prvním úkolem bude zprovoznit a zasklít, dále mírná úprava zevnějšku a pak se uvidí. Na veteránské papíry je dost času...
You're right, these 50 cc microcars are a little bit underpowered (top speed is about 45 - 50 km/hour), but this is given by legacy (you can drive them since 15 years of age with driving licence for small motorcycles). Your King Midgets are completelly another league (lovely microcars, indeed!). The exception in my garrage is the Casalini Sulky with 505 cc diesel engine Lombardini and about 5,5HP and higher torque moment. It can achieve about 70 km/h. This can be seriously dangerous on those czech roads :o).
Yes I was checking out some of your other cars in your garage and also your garden tractor. Great collection of micro cars. And one nice thing about these small cars, they don't take up as much space for storage. I have a Benelli Dynamo 65cc motor bike, I believe they were about 4.5-5 hp. The King Midgets were able to run about 70km/h. Their limiting factor was they only used 8" wheels and the tires were 457mm in diameter (5.70 x 8).