Myslím si,že každý z nás,včetně mě se nejednou trápil se seřízením karburátoru a proto se zde postupně pokusím napsat pár hodnot a jejich typů.Když už se přistoupí k seřizování karburátoru,je dobré vědět jaký typ karburátoru vůbec máme a jaké seřizovací hodnoty mu přísluší.Na správném nastavení karburátoru závisí výkon našeho stroje a v daném okamžiku je to v dnešní době i otázka peněz.Měl jsem možnost pročíst několik dokumentů zabývajících se značením karburátorů a mohu říci,že co autor,to mnohdy odlišné údaje.Netvrdím proto,že to co se zde pokouším zveřejnit je stoprocentní,mohou existovat i odchylky.Snažil jsem se dohledat co znamenájí číselné a psané kódy na karburátorech ale údaje nejsou zcela kompletní.Pokud až je sem hodím,by někdo věděl něco více a mohl je doplnit,byl bych moc rád.
Ja myslel, ze Velorex 16/250 ma mit karburator z normalni kyvacky. Misto sytice je tam udelana syticova struna, ktera ovlada takovou packu a ta tlaci na cupak.
No také to tak je č.2926SBD11b patří 250 velorexu a čím je ovládané šoupě sytiče,to záleží na použití karburátoru.Velorex měl strunu,kývačka lanko.Olivoj.
Omlouvám se uvědomil jsem si co myslíš,o ovládání přeplavovacího kolíku strunou jak to má 250 ccm velouš,jsem se nikde nedočetl.Myslím si,že to byla specialita platná pouze pro dvěstěpadinu.Olivoj.
Ja jsem nerozumnel jenom tomu popisu k obrazku. Pises tam totiz ze je pro 250 Velorex. Na obrazku je karburator se syticem. Velorex 16/250 pokud vim nema mit karburator se syticem. Obohaceni smesi je tam pri startu reseno tak, ze je tam packa, ktera zmackne cupak.
Tak to je nedorozumění.Když jsem měl Oskara,byl na něj někým naroubován tento karburátor2926SD11b a proto když jsem se v knize o karburátorech z roku 1978 dočetl,že právě tento2926SD11b karburátor patří na 250ccm,neměl jsem důvod tomu nevěřit.To,že u 250-ky ovládá struna přeplavovací kolík vím až od Tebe.Díky za objasnění a upozornění.Ale na co tedy karburátor o kterém se bavíme byl,když na 350ccm je 2926SD14b a liší se pouze velikostí trysek.To mi není jasné.
Oldo, prosím tě, co znamená ta druhá část označení karburátorů? 2926SB je jasné, ale pak následuje třeba 11b, nebo Db a to se mi nikde nepodařilo vypátrat, co to znamená? Díky.
Honzo,co znamenají velká písmena,to se pokusím dodat,měl bych to mít a co znamená 11b zatím nevím ale má to podle mne souvislost s velikostí použitých trysek.Zkusím to přesně zjistit. Olivoj.
Výborně, další dobrá pomůcka, jen bych poprosil, máš to zřejmě v excelu, tak zda by jsi to mohl vložit jako soubar, líp by se s tím pracovalo. Nebo poslat na e-mail. Dík