Konečně jsem vyndal motor z hadračka,ted ho čeka rozebraní,novy vybrus,možná klika tedy jestli bude špatná,jinak bych ji nechal , dale nastřik hlav stříbřenkou do vysoké teploty ,valce černě a kartery bud vyleštit nebo nastříkat to se ještě uvidí.Pak si objednam vyfuky a kolena-konečně nové chromované,tyto jsou už natolik vyžrané že ani netlumí .A také nastříkam větrák origo kladívkovou barvou Fotky postupně dodám
Dnes jsem si udělal radost a koupil si nové vyfuky a kolena,jinak už jsem opískoval chlazení a ted ho nastříkam.
Motor je po GO-ještě musim nastříkat hlavy
2.5.2007-nasazeny vyfuky,pokoušení nastartovat -marné,už nevim co s tim .Běží pouze na sytič,bez něj zdechavá,jakoby se dusí,už jsem vyzkoušel 3 karbecy,nedrží volnoběh.Vyčistil jsem trysky.Prostě nevim,
18.5.2007
Tak hadrak už beží jako hodinky-seřidil jsem předstih,dal nové svičky.Nasadil chlazení,natahl řetěz..Ještě male drobnosti a frčim na STK.
TAK MÁM STK
Mám dotaz...Nevyrába niekto telo chladenia - to, čo je modrej farby? Mám ho totiž strašne dotlčené a pozvarované a nedá sa to vyhladiť...no a vyzerá to strašne
Mám dotaz jestli někdo nemá zrovna rozdělané chlazení stejného typu jako je toto bez gufer,protože se mi to zda nějaké divné protože na straně u řemenice mam matku zaroven s hranou hřídele a na druhé straně mam mezeru 1 cm.Tak kdyby mi někdo mohl vyfotit jak ty podložky a vymezovaky jdou za sebou .Díky moc zdar
nevím zda nekecám, ale Ivoš Fajman prodává schéma motoru hydrauliky, mám pocit, že tam je i schéma chlazení. Jinak je to mám pocit u řemenice tak, že od prstence je to tak, že nasadíš vrtuli, pak mám podložku, pak vymezovací váleček, pak je podložka nebo hned 1/2 řemenice, do ní možná tenká podložka a 2/2 řemenice, pak mám podložku a matku. Já mám tuším hřídel dělanou nově, a to tak, že od ložiska je osazení trochu delší, aby závit nezačínal příliš brzy a hřídel je trochu posunutá. Origo matky jsou s jiným závitem (jemným), než který se běžně prodává. Takže repliky jsem u někoho viděl s normálním závitem a zakončeny matkami s tou gumkou proti povolování.
Já kdybych dělal GO motoru, tj. výbrusy, vyměnit ložiska, gufera, pružinky atd. tak bych už asi zrovna nešetřil a udělal nově i klikovku, to se nezdá, ale stará klikovka v nově udělaným motoru může dělat neplechu a za čas můžeš být tam kde jsi, vymlácený ložiska ...