4.10. - 25.12.2007
Těsně před koncem sezony se mi povedlo Velouškovi zadřít srdíčko :-( Z ničeho nic se zastavilo a od té doby s ním nešlo hnout. Po rozpůlení (byl jsem první kdo tento motor půlil od fabrického sestavení) bylo jasné co se stalo, kousla se klika a natvrdo. První představa byla, sehnat jinej kejvačkovej motor, ale nakone jsem rozhodl, že si Veloušek jednou zaslouží něco nového a klika byla v autě, ještě přibyl válec na výbrus, když už byla cesta a koupila se nová ložiska a GO motoru je za mnou :-). Jako bonbonek, hlavně po zkušenosti z Týneckého srazu a jeho nočních příjezdů, jsem objednal VAPE se skvělými 12V / 150W (už bylo dost mžourání s 15W žárovkami) a motor může zpět na své místo.
27.12.2007
dnes jsem se vrhl na světla, paraboly co mám jsou žalostné. Chtělo by to nové, ale kde je sehnat. Ráno jsem vyrazil do mototechny i se světlem, s tím, že určitě nějaká parabola do starých rámečků padne jako ulitá. Bohužel se tak nestalo a tak jsem vzal za vděk světly do FIATa 125p, která byla jen o trochu větší, že si je přizpůsobím. Nakoc se to vcelku povedlo, takže budu konečně svítit, aspoň doufám, ještě jsem nezkoušel :-)
28.12.2007
Světla jsem poskládal dohromady, a vrátil na své místo. Vytáhl baterku z fáčka a otočil knoflíkem, představte si ono se to rozsvítilo :-) ještě vyměnit všechny žárovky ,přerušovač blikačů a motorek stěračů, který nemám a JE TO, kdyby se někomu válel 12V nevyužitý motorek doma, dejte vědět, měl bych zájem ;-)
Velké finále mělo přijít kolem 16. hodiny, to už bylo vše připraveno na slavnostní zážeh. Beru za start páku, nic, znova, nic, a pak ještě mockrát, až jsem se docela zapotil a to je v té zimě co je venku docel fuška. Nakonec to vzdávám, už je tma na to abych zjišťoval příčiny, ač sklamán, musím to nechat na zítřek :-(
29.12.2007
Tak jsem se vrhnul na včerejší problém, a musím přizna, že jsem sám sebe přkvapil. V dílně jsem hlavu neutahoval, neudržel bych motor, v plánu bylo utáhnout ji až bude v kostře, jenže jsem zapomněl :-( odneslo to těsnění pod hlavou, ale na tento díl jsem už expert a tak mám v zásobě. Po vyměněně, staruju a světe div se, chytá to hned napoprve. Jsem tak nadšen, že motůřek opět po třech dlouhůch měsících brblá, že musím vyjet na kratičký výlet :-)
Ahoj Petře, výborný mezisezóní počin a velký skok ku spolehlivosti. Tak ať se dobře zajíždí. Jen se mi z fotek zdá, že hřídelka chlazení by chtěla na rotoru nějakou kontramatku, nebo to máš posychrované jinak? Zdar, Honza.
Ahoj Honzo, dougám že stihnu trochu zajet ještě před Boskovicemi . Jinak žádnou kontramatku ani nic jiného tam nemám, až doposavad to fongovalo bez sebemenších problémů. Najel jsem s tím min. 4000 km, celou letošní sezonu a nikdy se nepovolilo. Dělal jsem to s tátou ještě na klasické zapalko, ale naštěstí se to dá použít i sem a bez úprav, takže univerzál
Ty paraboly jsou od wesemu, že? Jen si myslím, že jsi je měl nechat s původním sklem, protože takhle tam bude více zatékat a paraboly brzy "chytnou lišku". Ale i tak - super, tvůj hadrák bude zářit nejen v září...
jj jsou od Wesemu, původní skla se nevešla do rámečků a stejně bych je nenechal, už jsem si zvykl, je to takový identifikační znak mého stroje, nikdo jinej taková nemá
Aby nezatýkalo do parobol, skla jsem k parabolám přilepil silikonem, takže by bez problémů měly vydržet
Zrovna je tam jdu namontovat a vyzkoušet jak to svítí