10.10.2004
Nechal jsem si udělat nové přední pružiny. Následně jsem je nechal i se zadníma nakomaxitovat.
Přední světla jsou také v černo-šedém komaxitu. Jen musím ještě koupit obroučky.
Kostra je celá obroušená, vyvařená a natřená základní barvou.
12.3.2005
Sehnal jsem zadní lampy. Také jsem je nechal opískovat a nakomaxitovat jako přední světla.
20.5.2005
Tak se mi podařilo opravit mnou zničené rameno přední nápravy. Snad vydrží nějaké ty tisíce km.
21.5.2005
Tak už mám zadní kolo nakomaxitované a vypletené. Ještě musím nechat nanýtovat obložení na brzdy a kola budou kompletní.
25.5.2005
Brzdné obložení se nýtuje. Začal jsem natírat kostru druhou základkou. Také jsem dovezl plný kufr motorů (nejsem žádný troškař). Dva motory 353 po GO a jeden 559 po GO plus ke každému jeden nekompletní na ND.
27.5.2005
Tak už mám nachystané i přední světla a tachometr. Dovezl jsem i kliky z komaxitu.
2.6.2005
Dovezl jsem kostru z mokré lakovny. Nechal jsem si ji nastříkat vypalovacím autolakem odstín RAL 8015.
4.6.2005
Vyrobil jsem duralové držáky na pružiny, svislé čepy a pouzdra svislých čepů. Dále pouzdra zadní vydlice. Jinak začínám skládat.
10.6.2005
Tak už mi dorazila sedačka.
16.8.2005
K dnešnímu dni je skoro hotová elektrika. Už jen dodělat kolena a držák výfuku. Pak jen oživit a seštelovat motor a obléknout. Na závěr dodělat elektriku k předním světlům a snad hurá na STK a pro malý techničák.
Jedna fotka patří tlačítkům z V3S pro Kolegu Melouna.
Tlačítka z V3S
Také jsem našel jeden měděný pásek na připevnění elektroinstalace. Jen kdybych jich měl víc a né jen jeden.