Na Pepíka jsem narazil - jak jinak v dnešní době - na internetu. Byl inzerován na portálu sbazar.cz za (dnes) adekvátní cenu dne 27.8.2015. Inzerát majitel podal v brzkých ranních hodinách, já na něj reagoval ihned ráno a tak se i na mne po dlouhých letech čekání usmálo štěstí.
Prodávající tvrdil, že píše s dotazem na stav a doklady dost lidí, nicméně na můj návrh že bez dalších dotazů může Velorexe považovat za prodaného, kývnul. Koupi Velorexe jsme domluvili na 2.9.2015, něco navíc k ceně za jeho ochotu přijet tak brzy (viz. níže) a inzerát byl smazán. Ačkoliv jsem tomu štěstí ještě moc nevěřil, pořád jsem neměl vyhráno ... on byl totiž Velorex garážován o 200km dál, než bydlí majitel. Aby to nebylo málo složité, stávající majitel (na nějž byl Pepík registrován) byl nechodící pán (*1943), jemuž v domě opravují výtah. Vše jsem tedy řešil s jeho bratrem …
Děkuji Vám chlapi . Velorexe jsem vždycky chtěl (já chtěl vždycky spoustu věcí), jenže když byl Velorex, nebyly penízky .. když byly penízky, nebyl Velorex ... a když bylo všechno, tak jsem "z rozumu cuknul" - protože jsem ho neměl kam dát. To sice nemám doteď (stojí mi zatím v práci), ale za tu cenu jsem neodolal a použil co jsem měl ke koupi . Takže věřím že když už ho mám, jen tak se nerozloučíme
Já už opravdu nemám kam, ale mám strach jej dát do nějaké pronajmuté garáže. Dodnes mám v paměti, jak mi otec nakazoval ve 12ti letech mít druhou (třetí) motorku. Jako první byl v 11ti letech Pionýr, ve 12ti jsem ukecal první Panelku se side Velorex 560 na papírech po prvním majiteli - na to mi otec kývnul (jezdit jsem s tím nesměl samozřejmě), ale nic víc. jenže se objevila další Panelka s původními 7600km najeto - no nekup to. Pak už to šlo rychleji, takže pár Panelek se sajdama a PAVama, Číza Céčko, Pio, Panelky bez side, 634, skůtr, 3 auta ... to už něco zabere . Když to někoho bude zajímat, doplním alespon pár motorek sem do garáže. Na Hadráka nešlo nekývnout, ale chci jej mít na blízku.
....hlavně to všechno ujezdit, jak koukám ten seznam ........... ale to je meslím boj všech co podlehnou a nespokojí se s jednou věcí , znám to. .....
Ale to jsem jen přidal k tomu co čtu zde .......... Mám rád slovní obrat ošumělý elegán, a myslím, že podle fotek je na místě, tak ať k radosti dobře slouží a jízda v něm dělá radost. A takové stroje jsou vždy ozdobou srazů ))
....hlavně to všechno ujezdit, jak koukám ten seznam ........... ale to je meslím boj všech co podlehnou a nespokojí se s jednou věcí , znám to. .....
Ale to jsem jen přidal k tomu co čtu zde .......... Mám rád slovní obrat ošumělý elegán, a myslím, že podle fotek je na místě, tak ať dobře slouží a jízda v něm dělá radost. A takové stroje jsou vždy ozdobou srazů ))
Přesně tak jak píše Brtka
Ještě bych dodal ac plachty uz neplni svuj účel a 100% není vždy potřeba hned stroj rozebirat a celej restaurovat pokud je funkční . větší kouzlo je uchovat ho ve stavu jaký je . těch lestenek je víc a víc ale takovej stroj se na srázech pomalu stává sirotkem .
Plachty zatím zůstanou. Přišpendlil jsem ještě něco "nesedícího" na zadek kvůli ostrým hranám na STK a nechám jej chvíli tak. Úkol č.1 je dát dohromady papíry od něj, všechno ostatní je zatím vedlejší. Samozřejmě hadráka jako z výroby mít je krása, ale "oškubánek" má taky svoje kouzlo pro kolemjdoucí