V občasníku pro majitele a přátele motorových tříkolek Velorex Velorex Kurýr č. 34 je ofocený článek " Král recese", který měl v rubrice "Historie" vyjít v časopise Svět motorů, konkrétně v čísle 5/2002. Z nějakých důvodů však nevyšel.
Musím říci, že to je pravda v časopise Svět motorů skutečně nevyšel. Víťa Kodym, autor článku totiž v roce 2002 již nebyl redaktorem Světa motorů a tak článek pro tento časopis ani nemohl psát. V rubrice Historie v čísle 5/2002 byl vytištěn článek " Velké vozy z Mladé Boleslavi". Protože to navíc byla pátá část tohoto pojednání o škodovkách, muselo by být grafikovi již v prosinci předchozího roku jasné, že v č. 5/2002 to prostě vyjít nemůže.
Při srovnání grafiky stránky uveřejněné ve Velorex kurýru je zřejmé, že se jedná o zcela jiné zpracování, písmo i číslování stránek nežli v té době bylo používáno v časopise Svět motorů. Historie ve Světě motorů vycházela tehdy jako dvoustrana.
Proč by také ve Světě motorů vycházelo něco opakovaně byť po sedmi letech ? Víťa Kodym, totiž již v roce 1995 napsal a uveřejnil ve Světě motorů v čísle 52 dvoustranu s testem tříkolky Velorex, kde jsou použity totožné fotografie Robertova Velorexu. Fotografii ze stejné serie pak použil v rubrice Minisalon, jejímž duchovním otcem byl ing. Dvořáček a to v čísle 10 z roku 1996
Nazdar, chtěl jsem se zeptat, co se Ti nezdá - je to v pohodě, já to jen nepochopil. Jako autorovi VelorexKurýru mi někdo poslal článek, který měl vyjít ve Světě motorů, mě se líbilo ,že je takový nedodělaný a tak jsem ho otiskl ve VelorexKurýru jako zajímavost. Jestli mě někdo podvedl a tento článek si celý vymyslel a vytvořil (nechápu sice proč by to dělal, ale možné to je), tak klidně otisknu opravu - není problém. Já nevím kdy Víťa ze SM odešel, ale ani nevidím problém, proč by po 7 letech nemohli podobný článeček otisknout. A protože nevím, tak se ptám