Tento víkend začala renovace mého 16/175, zatím kompletní demontáž. Pod plachtama se objevily dvě menší trhliny, které půjdou zavařit a pak šup na opískování a komaxit... Potěšil mě zapadlý padesátník z roku 1969 který někomu v Hertě vypadl :-)
Po delší přestávce:
Mám hotový komaxit na téměř všech dílech kromě rámu a koše. Vezl jsem to do Vlašimi k p. Kyptovi. Solidní práce za normální peníze. Opískování, základ, prášková barva. Odstín mi připadá velice povedený. Nechal jsem udělat RAL 8011.
4.6.2009 jsem přivezl opískovaný rám. Po dlouhém hledání firmy, která má na pískování prostory jsem od známého obdržel kontakt na firmu v Kamenném přívoze. Pán je ochotný, vstřícné jednání a velice levný! Všem mohu doporučit! Kdo by měl zájem, ať mi napíše mejl, jeho tel. číslo sem psát nechci. Okamžitě jsem to se švárou natřeli. Syntetická základní barva, horší byl šedivý odstín, ale snad jsem to natřel všechno. Objevilo se také několi prorezlých míst, ale to jsem čekal... Nyní se rozhoduju jestli mám dávat druhou vrstvu základu a nebo to natří vrchem.. co mi poradíte? Díky a nashle u příštího pokračování :-)
Ahoj, ta prorezlá trubka u lůžka čepu zadní vidlice nevěstí mnoho dobrého. Je vidět "kráterovitý" povrch - znamení pokročilé koroze. Prověřil bych sílu stěny kladivem a pro jistotu úsek trubky nahradil novou. Udělal bych to na všech podezřelých místech.
prohlížím si pěkný nálezový stav Tvojí Herty, píšeš, že se jedná o model 16/175, číslo motoru píšeš 505... to je všechno fajn, ale ta kostra, co je na obrázcích je normální hydraulika z dvojramenným volantem, se dvěma tlumiči vzadu, vpředu je vidět držák na spojkový válec i nádobku, vzadu pak prořízlý plech na zachycení tlakové hadice kapaliny, na rámu je i původní pravý chyt doutníku (u 16/175 je pouze jeden chyt vlevo) ... jediné co tam nesedí k hydraulice je kyvná vidlice - je stará hranatá. Zajímavé. Co k tomu máš za motor a za papíry? Rám máš ale rozhodně od 16/350, má na trubce nějaké naražené číslo?
a sakra, to jsi mě nemile překvapil, myslel jsem že mám naprostý originál ale je to možný že je to nějaká splácanina. Motor mám 175, typ 505 a v papírech to sedí, ale pro jistotu se ještě podrobně podívám, teď to nemám u sebe. V TP v poznámkách je uvedeno akorát montáž druhé nádrže (nevím proč). Jsem v tomto směru začátečník takže mi asi uniklo spousta věcí... Zeptám se tě: kde na rámu najdu kromě štítku nějaké číslo? Tlumič tam mám pouze jeden, dvě pružiny. Uchycení výfuku ( pokud myslím správně na silentbloku) bylo opravdu na pravé straně. Všechno je tak stejnoměrně orezlé, že vylučuji předchozí demontáž od minulého majitele pokud by to chtěl "očesat". Otázka tedy jasně vyplývá: je možné mít 175 s 350 rámem již od výroby? Odborníci raďte! Ať vím na čem jsem