Provence 2015 - FANOUŠ - velorexmaniak - Velorexy.CZ - vše o tříkolkách Velorex

Provence 2015

Přehled garáží » velorexmaniak » FANOUŠ » Provence 2015

Zvolte garáž:Zvolte stroj:

Provence 2015

velorexmaniakstroj: FANOUŠ4. 7. 2015Velorex 16/350Ostatníkom.: 1přečteno: 1892 xfoto: 78

A zase je tu léto a s ním i čas na spáchání nějaké té větší cesty. Už v zimě jsme nadhodili, že vyrazíme do teplých krajin mezi vinice a staré památky – do francouzské Provence. Plán se ujal a tak jedeme! Na tuto akci vyjelo celkem deset strojů: Grýn s Lučavkou, Petr se Svižníkem, Ivan s Otíkem, Pavel s Jendou, Martin s Pezinkáčem, Jiřin s Feratem, Jindra se svým strojem, Kléma s Amerikánem, Kudroš s Mojmírem a já s Libi jak jinak než s Fanoušem. Letos je to všechno nějak hektické, nějaké ty součástky s sebou jsme v poměrně krátké době před startem ale dohromady dali, tak vzhůru na cestu!

PÁTEK 12.6. – To to pěkně začíná…
Startujeme z Vinoře krátce po devatenácté hodině. Místo setkání účastníků výpravy je u Jindry na chalupě nedaleko Písku. Na Průmyslové bohužel Fanouš jako blesk z čistého nebe začal bíle dýmat z levého laufu a vzduchem se linul intenzivní odér přepáleného převodového oleje… Namísto ven z Prahy jedu do dílny a měním gufero na klice. Po půlnoci máme hotovo a čtyři stroje tak k Jindrovi dorážejí za svítání o půl čtvrté ráno. Ivan vyjel už po poledni z Hluku, cestou bojoval s karburací, Otíkovi se moc nechtělo jet, ale dobojoval to nakonec za tmy na místo srazu také. Ráno se bude zkoušet další karburátor. Všichni jsou tedy na místě, ráno vpřed!
Ujeto: 156 km

SOBOTA 13.6. – Do Deutschlandu
Po pár hodinách spánku nás budí slunce, po desáté jsme vyrazili. Ve Strakonicích srovnáváme hladiny benzínu v nádržích, je velmi horko, něco ještě nakupujeme v Tescu v Klatovech. Ve Kdyni dáváme oběd a s plnými žaludky překračujeme ve Všerubech odpoledne hranice. Směr na západ je jasný, udržujeme kurz. Je opravdu horko, Petr hryznul Svižníka. Při výjezdu z Regensburgu Kudroš přestal spojkovat. Na vině je vypadnutý čep na pacičce, co je v ní uchyceno spojkové lanko. Na výměnu celého trojúhelníku spojky tu nebylo moc dobré místo, vrazili jsme tam šroub a zajistili jej proti vypadnutí klackem zapřeným a zafixovaným ke kostře. Jedeme dál, naháníme transitní kilometry. Po osmé večer jsme našli pěkný plácek na spaní na louce u lesa nedaleko Neuburgu.
Ujeto: 295 km

NEDĚLE 14.6. – Deštíček nebo apokalypsa?
V devět ráno vyrážíme vpřed směr Schwarzwald,. Cestu nám komplikuje velké množství objížděk, mnohdy podivně značených, ale jedeme směr Ulm. Petr má poprvé klasickou dvěstěpadesátkovou závadu – střihnutý tzv. „vencakolík“ (kolíček nebo šroub na ovládání řadící páky vpravo na motoru). Během výměny zjistil Jindra, že si prorazil pod sedačkou nádobu s olejem a ten mu mastí podlahu a vytéká ven. Ekologickou katastrofu jsme na komunikaci tak nějak zvládli. Za Ulmem obědváme a koupeme se v řece. Po jídle ještě nějakou dobu frčíme na kabrio, ovšem z nebe začíná být cítit voda. Je to zde, prší a dost. Nedá se nic dělat, musíme i tak jet dál. U Rohrdorfu ale musíme zastavit v koloně aut. Nyní si vypůjčím pár vět, které si do svého e-notýsku poznamenal o další situaci Grýn:

„Za pár minut vjíždíme do lijáku, který se chvílemi mění ve vichřici a průtrž mračen. Lije mi ze strany do hadráka. Naštěstí hustý liják lehce polevuje, avšak zastavujeme v koloně. Překvapuje mne, že na okrajích kolem silnice leží sníh, nechce se mi tomu věřit, protože nejsme daleko od Dunaje....V místě kudy jsme chtěli projet došlo ke kalamitě, kolem silnice ležely závěje krup, ze souběžné cesty a příkopu se stala prudká hnědá řeka, která v některých místech hrnula přes silnici, takže jsme více než dvě hodiny čekali až to nejhorší odteče a my se odvážíme projet. Jak se o pár set metrů dál ukázalo, tak tekoucí voda v kritickém bodě tvořila jezero hluboké tak akorát, aby při pokusu projet začínala voda hrnout skrz podlahy hadráků dovnitř. I přes poměrně velký odpor bahna se nám povedlo všem projet, ale myslím, že jsme oplachem a broděním strojům zrovna neprospěli. Nejvíc jsme si průjezd užili já a Jirka, jeli jsme až jako poslední dva a proti nám se i přes Ivanovu snahu udržet průjezd pro všechny bez protijedoucích aut, vrhnul do hnědého jezera nějaký Němec, takže vytvořil vlnu která mě i Jirkovi z boku chrstla do hadráků tak, že nám je v podstatě zatopila, koupali jsme nohy ve vodě, vše co bylo na podlaze plavalo. Germán hlubokou vodou projel, ale na protějším břehu mu to chcíplo a už tam zůstal. Aspoň si vyslechl hlasité nadávky zbytku výpravy, který stejně jako my nevěřil vlastním očím. Další odvážlivec s passatem, který se protlačil mezi naší stojící kolonou a váhajícími auty asi nejezdil na vodu, špatně zvolil trasu, vjel do hlubší vody uvíznul uprostřed louže. Po chvíli kochání se pohledem na vytrestané Němce a vysoušení louží co zbyly v hadrákách pokračujeme do houstnoucího deště a padajícího soumraku. Po několika hodinách postávání v sandálech a kraťasech v dešti a v údolí společně s tunami ledových krup se do mě možná i dík dost promoklé fleesce začíná pěkně pouštět zima.“ Tolik Mr.Grýn k průběhu situace. Po několika minutách jízdy zakládáme mokré ležení na louce kdesi u Worndorfu. Fuj tajbl...
Ujeto: 259 km

PONDĚLÍ 15.6. – Jsme ve Francii, tak sláva!
Celou noc pršelo, ráno taky prší. Balíme, všechno je mokré, okna se mlží, ale jedeme. Po pár kilometrech stavíme na pěkné Shellce, Petr mění vyfouklé těsnění pod hlavou. Naše další cesta již směřuje do Francie. Projíždíme Freiburg a Mulhouse a jsme ve Francii. Konečně neprší, navíce se otepluje. Jedeme na jihozápad, kocháme se francouzským venkovem. Při obědě se ukázalo, že Jindra ztratil lžíci, což ho bude při stravování s Klémou značně znevýhodňovat. Krásnou rovnou a prázdnou silnicí to mastíme vpřed, je to dobré, maličko stahujeme ztrátu oproti plánu. Za Belfortem nás zastavil pán v autě s tím, že kousek odtud bydlí, že má hadráka a další microcars, abychom se jeli podívat. Nemusel nás nijak pobízet, jeli jsme. Na zahradě opravdu stála mechanička v nálezovém stavu, jinak všude po garážích měl další vozítka, známá i méně známá. Rozloučili jsme se a svižně jedeme dál. Tak svižně, až Svižník potřeboval další těsnění pod hlavu… Hladce jsme našli další pěkné spaní na louce. Maličko oslavujeme, jelikož Libi a Pavel mají dnes narozeniny a shodou okolností dostáváme také zprávu, že právě dnes se našemu kamarádovi Kmentíkovi narodila již druhá dcera.
Ujeto: 356 km

ÚTERÝ 16.6. – Dál a dál…
Jako každé ráno, vstáváme, balíme a jedeme. Kilometry ubíhají, motory burácejí. V Chalon sur Saone jsme zajeli souhrou nešťastných okolností, kdy někteří zatoužili po slušnější toaletě, do centra města s několika objížďkami. Podařilo se nám se roztrhat na několik skupin. Vše dobře dopadlo, našli jsme se, dokonce wc u mekáče bylo… Dále jedeme přes Riom a Volvic, za kterým jsme vyjeli vzhůru ke hradu Tournoel, kde se fotíme a Petr a Ivan si dotahují výfukové koleno. Spíme na fajn louce za St. Ours, kterou našel Grýn, za což má nevýznamné malé plus. Máme bagety a francouzský sýr, k tomu trochu zdravotní slivovičky.
Ujeto: 343 km

STŘEDA 17.6. – Limoges
Vstáváme v 8 hod, je krásně slunečno, ale taky hic. Jedeme směr Pontaumur. Před městečkem Aubussan také Grýn musí měnit vencakolík, když přestal řadit. Nedaleko Bourganeuf na krásném odpočívadle jsme pojedli. Při tankování se Kudrošovi ulomil jazýček na aretaci ruční brzdy. Vyřešili jsme to elegantně díky listu do pilky na železo. V Limoges v areálu studentských kolejí se Grýn setkává se svojí kamarádkou, která tu působí. Dostáváme kávu a cukroví. Došlo k zajímavé události. Při manévrech na parkovišti rybina od Lučavky natrhla Otíkovi předek. Ale jen Ivan může říct, že do něj na universitní půdě v Limoges nacouvala do kopce dvěapůla…. Pokračujeme dále na jihovýchod. Zítra ráno chceme navštívit starobylé město Perigueux, před ním budeme hledat spaní. Nacházíme se již v regionu Dordogne. Zkoušíme hledat spaní u hradu Caussade, ale nedaří se. Dnes nemáme vůbec štěstí, hledá se dlouho do tmy, nakonec bereme jednu louku u jakési pastviny. Většina volí na spaní širák, je teplo a fajn vzduch.
Ujeto: 281 km

ČTVRTEK 18.6. – Servisní večer
Po sedmé ráno nás budí slunce. Snídáme, Jindra opravuje stržené startovací lanko. Kudroš při kontrole předstihu zjistil, že má utrženou destičku od kladívek, a tak mění stator. Na louku naběhly ovce a objevil se i majitel louky. Čekali jsme výtku, co děláme na jeho louce, ale jen mile oznámil, že je do ohradníku puštěn proud, ať si dáme pozor. Následovala prohlídka města Perigueux, bylo i kafíčko a zmrzlina. Za městem tankujeme a jedeme si prohlédnout prastaré skalní město La Roque Saint Christophe. Je to úžasná podívaná, co je všechno možné zřídit ve skále. Poté nezbývá než se přesunout do kempu nedaleko Aillac. Je to tu levné a útulné, je naplánováno odvšivení a odmaštění a také trochu servis a kontrola techniky. Kontroluje se vesměs řetěz, olej a předstih. U Fanouše jsem zaregistroval trochu vlhko pod levou hlavou, tak jsem provedl přetěsnění. Kudroš zjistil, že má ulomený držák doutníku, a tak přišel na řadu vázací drát. Grýn má ale největší problém, v levém předním kole mu do náboje vyběhla redukční miska ložiska a to bylo najednou volné. Rozborka náboje, misku jsme otočili rantlíkem ven a ještě tomu pomohli lepidlem, snad to vydrží. Jediná Líba stihla večerní bazén před zavřením, my ostatní jsme servisovali. Večer sedíme jako vždy mezi hadráky, Klémovi je celý den trochu blbě, snad to bude ráno dobré.
Ujeto: 104 km

PÁTEK 19.6. – Vzhůru do sedla
V noci pršelo, Jindra s Klémou ještě stavěli v 5:30 stan. Za mírného deště jsme vyrazili cca 5km vpřed, kde si chceme prohlédnout hrad, který patřil Jeanu Gabinovi, který v něm spolu s Louis de Funesem přebýval ve filmu Tetovaný. Hrad je soukromý, prohlédnout si jej lze jen z dálky zvenčí. Počasí se znatelně lepší, svítí slunce, sundáváme střechy. Přes Martel jedeme na Aurillac, kde tankujeme. Před městem ještě Grýn mění vencakolík. V Mandailles jsme pod kopcem zastavili na oblíbenou kávičku a zmrzlinku a pak už vzhůru do sedla Pass de Peyrol (1589 m.n.m.). Není to nic divokého, lze jet i na trojku. Nahoře nás okukují turisté, jako vždy se vyptávají, co to je. Klesáme dolů z kopce. Další bod programu je prohlídka stavby Viadukt de Garabit – velký most, celý snýtovaný. Nyní je v plánu jízda a nahnání nějakých km, abychom se trochu posunuli. Jedeme do setmění. Spíme na krásném místě s výhledem na osvětlenou hradní pevnost nad městem Severac le Chateau.
Ujeto: 329 km

SOBOTA 20.6. – Jean-Pierre přichází
Vstáváme a vyrážíme do města, silnice krásně stoupá až k hradu, na který jsme se večer dívali. Je otevřeno na nádvoří, nikde ani noha, ale toalety, jsou otevřené. Pokračujeme vpřed a prohlížíme si nejvyšší dálniční most v Evropě v Millau. Poté přejíždíme do starobylého městečka La Couvertoirade. Je malé a malebné, zašli jsme tu do speciálního podniku s palačinkami lehce poobědvat. Jedeme dále, horami a zatáčkami postupujeme vpřed v čím dál tím větším vedru. V jednom momentě už je vidět v dáli pod námi moře. Dnes padl černý Petr na Petra – výměna vencakolíku a také mu praskla pásovina co vzadu drží zadní blatník – inu vibrace… Nakupujeme v Clermontu a směřujeme plánovaně do vinařství s kempem Montrose na degustaci. Jaké je ale naše zklamání – kemp je plný a vinařství má zavřeno. To by se nám ve Věstonicích stát nemohlo! O kousek dále v Montblanc v kempu už to dopadlo lépe. Paní recepční je Polka a měla na skladě slušné množství regionálního místního vína, jak bílé, tak červené, tak i roséčko. Utábořili jsme se a jdeme koštovat. Ivan se ujal role jakéhosi místního sklepníka Jean-Pierra a všem ochotně naléval a s každou další sklénkou vypouštěl nová a nová moudra. Byl to veselý večer, od kterého s námi v cestě pokračoval ještě Jean-Pierre.
Ujeto: 172 km

NEDĚLE 21.6. – U moře
Ráno je pro některé jedince těžší. Jiřin si bere růžovou tabletku. Při odjezdu z kempu zjistil Jindra, že má taky ulomený držák doutníku jako Kudroš. Opět přišel na řadu drátěný program. Popojeli jsme kousek dále prohlédnout si starou trosku římského mostu v St. Hibéry. A to už je tady moře. Našli docela šikovné parkování s pláží. Dokonce za námi přišel důchodce z Moravského Berouna, který je tu s karavanem a hadráky nám pohlídal. Moře je spíše studenější, ale dá se to. Popojeli jsme kousek dále, chceme v klidu obědvat. Petrovi se v tempu a horku na lehkou čtyřku podařilo hryznout Svižníka. U Le Grande Motte je takové odpočívadlo se stromy jako stvořené k obědu. Vaříme. V tom na nás naběhlo hejno místních důchodců, kteří nám chtěli udělat radost a podělit se o svůj piknik. Zahrnuli nás kuřecím masem, omeletou, meruňkami a vínem. Bylo to velmi milé, všechno jsme jim snědli. Po jídle jsme navštívili městečko Aigues Mortes s impozantními hradbami. Je horko, expedičníci usínají, budeme končit o kousek dále v kempu u vody v Saintes Maries della Mér. Kemp bohužel nic moc, bez teplé vody, s hmyzem, jen bazén je pěkný. Grýn si ladil brzdy, než se setmělo.
Ujeto: 133 km

PONDĚLÍ 22.6. – Ve znamení oprav
Ráno chceme jet dříve. Nejde to, nikdo není v recepci a mají Grýnovu občanku. Horkým dnem postupujeme vpřed, stroje vychládají chvíli v podzemních garážích v centru Arles, kam se jdeme kouknout na římskou arénu. Z města pokračujeme dál ke skalnímu hradu v Les Baux de Provence, ale je tu tolik lidí, že jedeme rychle dále. V lese mezi stromy obědváme, leží tu pěkné sluneční brýle, které si Jindra rychle osvojil. Přes St.Rémy směřujeme do Salon de Provence – místa, kde se vyrábí pověstné levandulové mýdlo. Sedm kilometrů před městem, říká Jiřin do vysílačky Grýnovi, že se mu abnormálně vlní kolo. Zastavujeme a Grýn s bezelstným překvapením zjišťuje, že má ve výpletu prasklých osm drátů. Vedoucím opravy bude Jindra – má z nás nejvíce zkušeností s výplety. Ostatních osm strojů jede rychle do města, protože např. Ivan prostě musí zakoupit levandulové suvenýry domů… Stavujeme se v supermarketu, před kterým Ivanovi praskla pružinka od plynového pedálu. Suvenýry se podařilo nakoupit a také Jindra s Grýnem jsou hotovi a již dojeli do města. Sešli jsme se u Totalu. Bereme rovnou benzín. Líba si všimla, že z Kudroše teče olej víc, než je zdrávo. Revize problému, u řetězového kolečka v náboji se uvolnilo těsnění tyčky spojky uprostřed a za chodu motoru točící hřídel převodovky tlačila olej ven. Opravujeme to a zároveň se dává nový spojkový trojúhelník a demontuje se německý fixační klacík z provizorní opravy. Je osm večer, plán je jet do 21:30 a někde zalehnout. Zastavujeme bohužel ještě jednou neplánovaně, když Svižníkovi upadla rybina. Ulomila se kousek za dírou pro montáž ke kostře. Petr to zadrátoval, zítra se vymění. Místo na spaní se našlo dobré, je to na širák, zdaleka ne všichni si všimli, že tu byla cedulka o zákazu vstupu na soukromý pozemek.
Ujeto: 175 km

ÚTERÝ 23.6. - Velké setkání dvoutaktů
Po sedmé hodině ranní vstáváme, balíme a jedeme na šikovný plácek na silnici provést ranní servis. Vezeme rezervní rybinu, Petr ji mění. Další pouť směřuje ke kaňonu Gorges du Verdon. Jedeme nejprve kus podél něj vzhůru pak se otáčíme pojedeme zpět a budeme zastavovat na kukačku. Při otáčení je hotel s vyhlídkou, je tam pěkně, vaříme tu na parkovišti oběd a došlo i na kávičku na vyhlídce. Ivan si plynně francouzsky objednal preso, nicméně k jeho údivu mu přinesli malé točené pivo. Výhledy do kaňonu jsou moc pěkné, teče tu řeka, nemá to chybu. Při drobné chybce navigátora jsme zabloudili do malé vesničky, kde se na nás smál malý obchůdek s vínem. Nejen srdce Jean-Pierra zaplesalo! Něco jsme pokoupili na večer. Dole za kaňonem jsme jeli kolem jezera, kam z něj ústí voda a zastavili jsme na osvěžení. Kam se hrabalo celé moře! Tohle byla krásná a teplá voda, luxus, luxusů. O kus dále víme, že jsou typická levandulová pole, tak se tam přesouváme a fotíme se v nich. Jiřin našel i místo, kde by šla fotka i s Velorexy. Když jsme je natlačili do pole a vyfotili, přišlo překvapení. Objevilo se pět posádek z Opavy na kejvačkách Jawa 250 a 350. Jedna mašina jela ve dvou, protože stroj spolujezdce zůstal někde u St.Tropez s poruchou převodovky. Na levandulovém poli se rázem fotí patnáct strojů s motory Jawa. Při další pauze trasujeme postup směr Švýcarsko. Nakupujeme v obchodě a projíždíme Sisteron, za kterým jsme našli výtečné odpočívadlo ideální na přenocování. Lučavka zaznamenala pecičku na svíčce, což byla drobnost. Večer opět úřaduje náš Jean-Pierre. Všichni mu totiž dali víno na večer do Otíka, ať ho podává on. Zase se vše opakuje, degustujeme, je veselo, dokonce voláme s přímým vstupem Lence do Hluku…
Ujeto: 211 km

STŘEDA 24.6. – Dnes ještě Francie
Vstáváme v poklidu a snídáme. Volám si s kamarádem ze Švýcarska, u kterého máme zítra být na noc a vše si potvrzujeme. Naše kolona projela Gap a směřuje do Grenoblu. Trochu do něj vjíždíme, Petr musí vyřešit něco do práce a potřebuje wifi u Mekáče. Ten jsme našli ve velkém obchodním centru. Nakonec oba Pflugové zůstali u wifi a my ostatní jsme vyjeli z města na oběd až do Crolles, kde počkáme na ty dva. Petrovi se cestou k nám přetrhlo lanko spojky, tak ho ještě měnil. Když jsme se potkali, směřujeme na Chambery. Projeli jsme i toto další město a jedeme dále francouzským venkovem. Zakotvili jsme v parádním a neskutečně levném kempu - Camping International de Seyssel, kde jsme strávili fajn večer. Grýn mění ještě dva prasklé dráty v kole, při čemž se sosá roséčko z kanystru. Počkali jsme do půlnoci a popřáli Jindrovi k narozeninám.
Ujeto: 270 km

ČTVRTEK 25.6. – Mejdan podle plánu
Ukázalo se že Seyssel je vinařská oblast a pán v kempu dobře poradil, kde okoštovat a koupit tento místní regionální produkt. Otevírají v 9 hod ráno, jsme tam přesně. Milá paní nám předvedla sklep, vzorečky a my nakoupili už i domů. To, co jsme marně hledali v Provence, jsme nečekaně našli až tu, skoro ve Švýcarsku. Jean-Pierre skoro nechtěl jet dál, ale Ivan ho nakonec přemluvil… Ženevu jsme objeli vrchem, jsme ve Švýcarsku, kde pozdně obědváme. Vše směřujeme do Büren an der Aare, kde bydlí místní kolega velorexář Thomas Schlub a který spolu s bratrem Stefanem dnes vyřeší náš nocleh. Na místě jsme vřele přivítáni. Chlapi mají takový domeček, je tu zahrada na stany, lednička plná piva, griluje se, dnes večeříme steaky a klobásky. Jindra má narozeniny a Ivan svátek, Stefan přináší whisky a absinth…Nemá to chybu, družba proběhla dobře, mezi několik švýcarských přátel šikovně pronikl i Kudroš, svět Švýcarů je hned ještě veselejší. Ivan dostal kytaru a my museli předvést trochu naší kultury, také Švýcaři nám zazpívali. Po půlnoci jdeme na kutě, Ivan marně prchá před chrapotem nocležníků. Dnešek je ještě výjimečný tím, že se neopravovalo.
Ujeto: 259 km

PÁTEK 26.6. – Má to náboj!
Vstáváme po půl osmé. Ukázalo se, že si Jindra spletl dny a narozeniny má až dnes, asi chce slavit déle. Náš švýcarský hostitel Stefan ještě spí. Nakládáme stroje a chystáme se ke startu. Stefan těžce vstává a rozespalý nám mává. Vzhůru směr Německo, do kterého před polednem vjíždíme. Tankujeme, Kudrošovi chroupe v zadním kole, že by ložisko u rozety? Budeme na šikovném místě obědvat a řešit to. Vaříme, Kudroš to zvednul na hever. Ložisko vypadá OK, ale ejhle, jsou tu jiné, horší problémy. Kdybychom teď nestavěli, asi bychom záhy stavět museli, protože by Kudroš stejně dojel. Má ustřižený všechny nýty na unašeči rozety, nějakou silou vůle ještě nevypadly. Horší ale je, že má ulomené pravé oko na kyvné vidlici a prasklina je už i vlevo. Zahajujeme první operaci dneška – demontáž kyvky ze stroje. Martin s Grýnem vyjeli předjednat do nedaleké vsi svařování. Vše se podařilo, vyvařeno, zapilováno, sestaveno a okolo čtvrté vyrážíme dál. Je potřeba ujet co nejvíce, abychom se nějak rozumně blížili k domovu. Jedeme i kolem místa, kde jsme spali cestou tam v tom dešti po brodění. Zastavujeme tu, protože /Petrovi se ze Svižníka ozývá nepříjemný ostrý kovový zvuk. Revidujeme to, na válci a ojnici na pohled nic, jdeme tedy pod víko ke spojce. Spojka oka, ale je vidět, jak ložisko na klice je vyběhlé po špačku ven směrem k primárnímu kolu a celá klika se pohybuje do stran a klepe. Operace číslo dvě tedy začíná, Petr namontuje druhý motor, co si veze vedle sebe na zemi. Operace proběhla, zapojeno, vyměněno, nakombinováno a protože máme dnes najeto málo, tak ve 23 hod ještě pokračujeme dál. Ale je to boj. Po několika kilometrech Svižník plivnul těsnění pod hlavou. Měníme, pokračujeme. Po chvíli Petr opět hlásí, že nejede. To už bylo tentokrát k zasmání, protože si nevědomky přepnul páčku dvojvačky na palubní desce. Vjíždíme do nočního Ulmu. Provoz není velký, ale i tak se podařilo na soustavě semaforů ztratit Jiřina na konci. Chvíli se naháníme vysílačkami, dobře to dopadlo, našel nás. Už to vypadá, že město opustíme, ale ouha, zase těsnění pod hlavou. Je tu krásně osvícený Aral, radost na něm opravovat. Než jsme k němu odbočili, hlásí Kléma, že neřadí. To mě už zamrazilo. Naštěstí se mu pouze sesmekla páčka na motoru z tisícihranu, uf… Jedeme za město hledat ležení. Našli jsme ho a ve 3:40 uléháme se chvíli vyspat. Dnešní etapa měla opravdu náboj.
Ujeto: 312 km

SOBOTA 27.6. – Na točené na Šumavu
Těžce vstáváme po osmé hodině. Snídáme, Martin kontroluje Grýnovo dobíjení, něco se u něj děje. Ivan přemýšlí, že to natáhne domů, protože má v neděli nutnou práci, ale zatím se mu nějak nechce odpojit, přemlouváme ho, ať zůstane. Vyrazili jsme vpřed, hltáme další kilometry. Pro změnu ještě jednou Petrův Svižník vyplivl těsnění pod hlavou. Zkoušíme hlavu číslo tři, je od Jindry srovnaná, tentokrát už Petr zkouší napřed dotáhnout na hlavě ty přední šrouby a pak zadní. Musíme bojovat a valit vpřed. U Ingolstadtu když zastavujeme, protože se Petrovi zdálo, že by mohl zadřít, se Ivan rozhodnul že pojede na Hluk. Loučíme se a přejeme si šťastnou cestu. Vedení převzal s navigací Martin, za ním jede Pavel, který hlídá jeho kroky. Valíme, kilometry po Německu podezřele rychle naskakují. Začínáme přemýšlet o pozdním obědě. Ten se vyřešil tím, že zastavujeme na fajn plácku poté, co Grýnovi upadla rybina. To zjistil jen Jiřin za ním, sebral ji ze silnice a naložil. Grýn, který měl v uších sluchátka s muzikou nepoznal nic a divil se, že je bez výfuku. Opět přišel na řadu vázací drát a rybina je zpět na místě. Po obědě s plným žaludky pokračujeme v jízdě na východ. Projíždíme Plattling a následně Deggendorf. Objevují se první cedule na ČR. Osm kilometrů od hranic ve Zwetttelu ještě musíme zastavit. Došlo i na Pavlova Jendu. Odporoučelo se kladívko a mění se i kondík. Při tomto zásahu ale ještě zjistil Kudroš další problém na zafixování drátem – praskla mu v předu podélně pásovina, na které drží napříč menší pásovina se zarážkami brzdových bowdenů. Grýn má pořád problém s dobíjením. Za šera pokračujeme vpřed. Projíždíme Bayerische Eisenstein a Železnou Rudu. Za ní stavíme na velké benzínce. Mají tu sekanou, polévku, klobásy, a tak není divu, že jsme se zdrželi. Mezi tím přišla dost intensivní bouřka, my jsme ale krásně pod střechou. Martin se rozhodl, že prozkoumá Grýnovo dynamo. Sundal stator a byl jasný problém Grýn měl jeden nový replikový uhlík, který fungoval jako nůž soustruhu. Oproti originálnímu starému uhlíku byl tento hodně tvrdý a doslova vydřel drážku v komutátoru rotoru, který je už na vyhození. Dal se originál uhlík a nový rotor a je po problému. Přestává pršet, ale blíží se půlnoc. Měníme plán, místo kempu u Otavy, se vracíme do kempu 1km na kraj Rudy. Není drahý a navíc je i v tuto chvíli otevřený výčep. Strany stojí a my sedíme u točeného a diskutujeme o tom, jak to mělo náboj. V půl třetí volal Ivan, že je doma a my šli v půl čtvrté na kutě, když se hospoda zavírala.
Ujeto: 331 km (Ivan 634 km)

NEDĚLE 28.6. – Sláva nazdar výletu…
V půl deváté jsme na nohou, v deset jedeme. Petr vyrazil sám už v 7 hod svým směrem domů. Zbylých osm strojů klesá z hor na Klatovy, kde jsme zastavili u pomníčku Jardy Vilda a pak pokračujeme do Nepomuku, kde U Švejka obědváme. Klémovi cestou ještě jednou vypadla páčka řazení na motoru, dává tam jiný šroub. V Příbrami se zase trochu dělíme. Jindra s Klémou pojedou doleva na Zdice, Martin s Grýnem rovně na Sedlčany a na Skalici a my zbylí pojedeme na Dobříš a přes Štěchovice do Prahy. Je konec, ve Vinoři jsme před osmnáctou hodinou.
Ujeto: 200 km

EPILOG:
Deset tříkolek Velorex zdolalo za sedmnáct expedičních dní bezmála 4 200 km, řešilo se celkem 23 všelijakých závad, z valné většiny je ale prodělaly stroje jednoválcové a mnohdy opakovaně. Každopádně klobouk dolů před oběma dvěstěpadesátkami, jak se vypořádaly s extrémní zátěží, kdy musely stíhat třistapadesátkám! Ukázalo se náročným testem, že dvěapůlím vydrželo chlazení, u Grýna že vydržely půlbubnové brzdy s kladkami a v neposlední řadě obstálo na výbornou staré dynamo-bateriové zapalování na 6 voltů a oba stroje soběstačně dobíjely. Díky všem expedičníkům za příjemně strávené dny a zase někdy, někde na viděnou na cestách!


Výměna nešťastného 25-62-8Ach ta věčná karburace!Toto není ten správný vencakolík :-)
Tak tady se to dá vlevo hadrákem, na kajaku vpravo :-)Mlha a chlad, voda pomalu opadává...Velorexy projely, passat se utopil.
Svižníkova noční můra - těsnění pod hlavouPěkná mechanička na renovaci...... taky jsme pánovi řekli, že by ji měl co nejdříve uklidit pod střechu.
Jindra si postupně vyrábí lžičku.FrancieSpokojený Jindřich
U hradu TournoelPrvní bagety a sýry u žabožroutůOblíbený je zejména sýr Coer de Lion, čili srdce lva.
Grýn operuje na Lučavce.Natržený Otík od rybiny LučavkyMalebné je městečko Perigueux
Tankování nás chca nechca zdrží půl hodiny minimálně...Nakupujeme v Supermarché, je tu i kachna.Klacek už stovky km jistí kolík v ovládání spojky :-)...
Vykutaný průchod ve skáleŘeší se ložisko mimo misku...Hlavně dobře zadrátovat!
U hradu z TetovanéhoAni Gabin, ani Funes už tu být nemohou...Hezké francouzské průjezdy.
Jedna z mnoha pauziček na obědGrýn a jeho vencakolíkNa vrcholu Pass de Peyrol (1589 m.n.m.) je už i Kudroš.
Svižník  a Pass de Peyrol (1589 m.n.m.)Viadukt de GarabitPohled na městečko Severac le Chateau
Jsme na hradě a Velorexy v podhradí.Monstrózní most v MillauA jde se na palačinku v La Couvertoirade
La CouvertoiradeStaví se tu vesměs z kameneVýměna Svižníkova vencakolíku - objevují se místní diváci...
Jean-Pierre dává koštovat první lahev.Jean-Pierre roznáší další a další vzorečky vína.Jindrův stroj má prasklinu, výfuk visí...
.... ale drát to řeší!Jo móře, to je panečku něco...Francouzští rentiéři nás hostí.
Zarátovaný Kudrošův Mojmír drží.Impozantní Aigues MortesHawai v kempu.
A ještě Aigues MortesArlesSkalní hrad Les Baux de Provence
Někde jsem četl, že to vypadá jako tlama nějaké obludy, ta skála.Oběd ve stínu je balzám.Jedeme dál!
Bohužel dráty praskají...Fixovaný výfuk stále drží.Je třeba zatěsnit Mojmíra!
Petr mění rybinu.Levandulí je čím dál více.Nakupuje se další vínečko.
U kaňonu Gorges du VerdonNa vyhlídce, kde dávají pivo místo kávy... některým :-)Levandulové pole
Focení v levanduliKámoši na dvou kolech přijeli.Fotí se též i s námi.
Dojel nás busík z Budapešti.Cestou necestouJean-Pierre podruhé na scéně
Vinařství Seyssel nemá chybuU Schlubů ve ŠvýcarskuKudrošův největší malér...
Když už si Petr veze tu rezervu...... tak ji taky použije, no ne? :-)"No jo čoveče, upadla, no..."
Libi kouká na rybinu.Kudroš si stěžuje, že mu to při brždění nějak pruží, ten pedál...Rotor v řiti...



Komentáře k adresáři (1)

ProvenceProvence
AUTOR ČLÁNKŮHonza
Nádherná Francie, dobrodružná cesta a šťastný návrat - co víc si přát... Gratuluji!

Posláno 8.07.2015 v 11:53


Všechny garáže
Přehled strojů
Týmové garáže

Info

Celkem garáží: 593
Celkem strojů: 1530
Celkem fotografií: 46216

Nové komentáře

Re: Paráda
Re: Paráda
Paráda
výroba koženky 2018-2019
Re: Poradne na jawamanii
Re: Nahravani fotek
Re: Nahravani fotek
Nahravani fotek
Re: Renovace 53ky
Re: Renovace 53ky

Garáž - naposledy upravované adresáře

17.11. Nová 350
28.10. Renovace
16.10. Výroba extra-kožen...
02.9. Ukonceni renovace
19.8. Renovace, aneb kon...
10.8. .....
10.8. ......
10.8. další pokus
10.8. Pokračování
05.8. Nálezový stav + te...
31.7. Rudolfův lehký Tun...
31.7. nálezové info + fo...
03.7. Veteranfest Slavko...
02.7. Renovace
13.6. Velorex omalovánky
09.5. Kryt řetězu na m...
06.5. Hadroletem za Fler...
07.4. A další může na si...
06.4. "favorit", aneb tr...
06.4. Moje panelková kol...

Rozbalit vše

Struktura Garáže

Radek multipla (1)

Velorex 16/250

lichoresnice (2)

350 (1)
175 (7)

Jarda, Helča, Julča a Emča (20)

Jawa 250 (5)
Tonda (21)
Nulapětka (1)
Jawa 250 hranat... (1)
PAV-40/B (1)
Os-kar 54 (15)
Jawa 555 (1)
Jawa 555 červen... (1)
pan Pařízek (1)
Pepa (1)
Kočárek (1)
ČZ 150C (2)
jaweta
půlbubínek
Helenčin pionýr (1)
stopětasedma
Julinčin trilob...
Stadion S11 (1)
56ka
os-kar 53 (1)

pecold (1)

Pecold

Killy (1)

Velík

Brťka (8)

Rudolf (33)
Zikmund (2)
Hanzelka (7)
Drakouš
Stopadina - JAW...
Třiapůla - JAWA... (3)
Mustafa (1)
Polák (3)

Jarek (1)

ota

Lukas8 (1)

Velous

rex68 (26)

Velorex ABC (27)
Velorex 16/350 (132)
Bukovany 2010
1987 Tři rychlá kola
Čokoláda
Trička
Expedice Velorex 200...
XXI. Letecký den Jih...
Expedice Velorex 200...
Jak jsme jeli pro vá...
Akce Grossglockner 2...
Akce Grossglockner 2...
1. sraz Ve znamení t...
Expedice Velorex 200...
Akce Grossglockner 2...
Akce Grossglockner 2...
Silvestrovská vyjížď...
Akce Grossglockner 2...
Akce Grossglockner 2...
Akce Grossglockner 2...
Akce Grossglockner 2...
Akce Grossglockner 2...
Severní polární kruh...
Severní polární kruh...
Severní polární kruh...
Severní polární kruh...
Severní polární kruh...
Severní polární kruh...
Severní polární kruh...
Severní polární kruh...
Severní polární kruh...
Severní polární kruh...
Severní polární kruh...
Severní polární kruh...
Severní polární kruh...
Severní polární kruh...
Severní polární kruh...
Severní polární kruh...
Svatba I
Akce, která se nepov...
Svatba II
4. sraz Ve znamení t...
Velorex v modelech
5. sraz Ve znamení t...
1972 Jak jsme jeli...
3. sraz Ve znamení t...
Expedice Velorex 200...
2. sraz Ve znamení t...
Expedice Velorex 200...
Expedice Velorex 200...
Jak jsme založili Ve...
Expedice Velorex 200...
Expedice Velorex 200...
1991 Sraz tříkolek A...
Expedice Velorex 200...
Expedice Velorex 200...
Nehody
Expedice Velorex 200...
Expedice Velorex 200...
Expedice Velorex 200...
Velorexem k volbám
Velorex Kurýr č. 34
Expedice Velorex 200...
Expedice Velorex 200...
Expedice Velorex 200...
Expedice Velorex 200...
Expedice Velorex 200...
Expedice Velorex 200...
Tajný závod o živé s...
Boskovice 2009
Kalendáře
Expedice Velorex 200...
Kontrola SNB
Expedice Velorex 200...
Expedice Velorex 200...
Expedice Velorex 200...
Doslov
Krušnohorské vršky 2...
Lipnice 2009
Velorex čundr 2009 p...
Poděkování
Boskovice 2010
Krušnohorské vršky 2...
Vršky jako žádné pře...
Faktor strachu aneb...
Classic Show Brno
Jarní sraz Velorexů...
Tajný závod o dvě la...
Jarní sraz Velorexů...
Lipnice 2004
Čundr Českou Kanadou...
Perštejn 2010
LIPNICE 2007
Dovoz Velorexu
Velorex čundr 2000
Výstava Velorexů - P...
Památka zesnulých
Výjezd na Orlík 2010
Boskovice 2006
Boskovice 2005
Boskovice 2004
Boskovice 2007
Plumlov 2010
Boskovice 2008
Vánoční besídka v Ji...
PF 2011
Týnec nad Sázavou 20...
Bukovany 2007
Silvestrovské moment...
Objezd pamětníků
Filmfest a setkání m...
Garage párty
Stavba Modelu
Páteční Krušky Vršky...
Sobotní Vršky
Nedělní vršky 2011
Nejsmutnější sraz Ve...
Nejsmutnější sraz Ve...
Nejsmutnější sraz Ve...
1.PodOrlický sraz Ve...
Poslední rozloučení...
Deštné 2004
XII. Ortotraxní sraz...
Klíč k zámku od dveř...
Jihlavské nebeské pr...
Víkend ve Stříbrné S...
Vítání Šárky Bleskov...
Převoz žebříku aneb...
VI. Sraz historickýc...
Letošní Boskovice 20...
Blesková svatba
NORWAY 2013
Expedice Velorex Isl...
Ochutnávka
HOBA 2 (8)
Oskar - 16
Velorex 16/350...
JAWA 353/04 (4)
NORTON ES 2 (3)
JAWA 354/03
HERO PUCH AUTOM... (3)
ČZ 250 SPORT (2)
KAWASAKI W 650 (2)
BETKA (1)
JAWA 353
MANET 90
Stará mechanika (5)
PAV 40 (1)
ESKA E 622
ESKA E 612
Triumph Sprint... (5)
ESKA skládačka (1)
ESKA Nevada (1)
Favorit
Favorit F 86 (1)
Favorit F 82
Favorit F 81 (1)
Favorit Corrado (1)

Pepo (8)

Velorex 16/350 (4)
Manet S100 (1)
JAWA-ČZ 175
Rady, návody a... (1)
ČZ 125c/t (1)
JAWA 250 typ 35...
PAv 40 (1)
Zetor 25K

velorexmaniak (18)

KRISTÝNA (7)
FANOUŠ (78)
ORIGINÁLKA (3)
ANGLÁN (16)
VALNÍK RŮŽENA (5)
STANDA (12)
RYKŠA 175
OS-KAR
LAMINÁŤÁK
PEKELNÍK (1)
DVĚSTĚPADESÁTKA (1)
KOSTRA NA DÍLY (7)
TRUTNOVÁK (1)
PĚTAPADESÁTKA (1)
EXPEDIČNÍK (6)
ORTHOPEDIA (1)
ČTYŘIAPADESÁTKA (1)
SUPER-LAMINÁT (3)

pipis22 (1)

Oskárek (9)

najvrtson (7)

Mr. Henkie II (5)
Microcar Bonny... (3)
Aixam 50 GLS (1)
Gutbrod Superio... (1)
Casalini Sulky (1)
Ligier Optima (1)
Ligier 50 L (Ka... (1)

Oskar58 (1)

Pepík

jawarmaniak (18)

Pepík (4)
Puch 200 (1)
ČZ 150C (1)
Přívěsný vozík... (1)
Pérák 18 (1)
Jawa-ČZ 125/351...
Jawa-ČZ 250/353...
Jawa-ČZ 350/354...
Jawa-ČZ 125/355
Manet S100/01
Manet 100/01/A
ČZ 175/450.01 S...
Jawa 50/555
ČZ 175/502.02
ČZ 175/477.01 P...
Jawa 50/23 Must...
Yamaha XJ 550 S...
Jawa 50/23A Mus...

holcik (6)

Jawa 250sport
fechtl a hrůza
čz 150
manet90
Venca
s11 stadion

charlie (1)

Velorex - JK Sp...

Jiříkovo Velorex (1)

Jiříkovo Velore...

Venca (1)

Milan

MarekK (1)

Veloš

Beton (14)

čtařkolák 1:9 (1)
Betonek můj hod... (29)
Betoneček (74)
Simson SR 50 B4 (3)
Verolex neboli... (10)
Žluťák (7)
Velorex 750 Afr... (2)
velorex 175 tak... (25)
Bóbika (1)
Džawasaki 250 t... (3)
JMP - 40 (1)
bezejmený (45)
Simson S 51 CE (6)
Liberečák z Pra... (4)

Alois (1)

Alois

riksa-muz (1)

Velorex

Jirirepasi (2)

Herny
ChatoviRobot

Makoš (9)

Velorex 5
Velorex 6
Velorex 8
Velorex 2
Velorex 9
Velorex 7
Velorex 3
Velorex 4
Velorex 1

PavelL (1)

Pavlův Oskar (17)

Vlado 333 (5)

Standa (3)
Jawa 500 OHC ty... (2)
Velouš (1)
Jawa 350/18 Pér... (1)
Jawa 350/354 Na... (1)

David Filip (4)

Jawa 350 side
Pérák 250
Chrobák
Zatím beze jmén...

deta (4)

Os-kar 16/250 (3)
ČZ 150
JAWA 250, typ 5...
Stadion S-11

Zdenda P (1)

Lidunka

Radovan (1)

Šedivá pomsta (1)

Michal Krása (6)

Velká rodina an...
Smrtka !
Kurník
Picap
Posranej Jonáš
Goliath

Sajmlík (1)

Rudolf

clintkr1 (1)

16/250

Lauťas (1)

Vladimír

josephe (1)

Rexík - Karol

Janek (1)

Zlatohlàve... (1)

martin.tes (2)

Venda
Perez

serval64 (2)

Vlasta
Josef

eli (3)

Anička
pav 40b
sportka 590

Hroch (1)

Otík

Radim (4)

Bělina (2)
Kocour 742 759 (1)
16/350 (5)
Dunelt (1)

Ujo Pepek (11)

Plechovka
Karosa W4 Dingo
Bublinka
Karosa W4 Dingo...
Robox BPH 511
Škoda Octavia S...
Škoda 706 RTO
ČZ 175 Skutr 50...
Vozík
Pav 40
Pav Sud

Honza T. (3)

Kostra - etalon (1)
Joe (9)
Papírák a ti dr... (4)

cmeldas (1)

Velorex 16/350

Pilník1 (1)

Pepík

irik (11)

STADION S 11
HERKULES
veroń
PUCH MS 50 V
JAWA MUSTANG
PUCH 50
CHAMPEYRACE
Trike
S 22
PAVIK
MOTOKOLOBRNDA

mika2287 (3)

Kája 16/350 (13)
Royal Enfield B... (4)
Jawa 550 (1)

Michi (3)

Michi
Velouš
1kladenak

Raisidlo77 (2)

Ministr (2)
Pepík (3)

Luda (4)

Tatra 57A
Velouš (1)
JAWA 350
škoda 110L

Alda (1)

Velorex

Svatobořičák (1)

Véna

jankloub (1)

Václav

imu (1)

OSKAR 16/250

Rudo (1)

velorex

Lubajs (1)

Chroust (3)

Honza K (2)

František (2)
Pepík (2)

panaudio (2)

Emerich
Felt 35GX

jakub54472 (1)

čtyřkolák

Neoxxxx (1)

Veloušek

Jirka kuk (1)

Oskarel (1)

strejda (1)

velorex 16/350

AsterixRR (15)

Honda CBR1000RR
Kawasaki ZX6R
Suzuki GSXR1000
Veloušek
Drakouš z Děčín... (1)
Mechanika Eviků... (1)
Dědouš
Modrej ďábel
Fichtell champi...
Minibike
Hnědoušek (1)
Evikuuuu Miluna...
Mustaf
mechanika 350
Kanárek (1)

Květák (2)

Zetka
Tonda

Jeep (1)

Drak (1)

panelfotr (1)

Bonbon (4)

Ondrej (1)

Bedřich (1)

hok (1)

velouš

Fanymen (4)

Arnošt (1)
Velouš (1)
4kolák
Ferdinand

VELOREX-DALIBOR (16)

Zelenáč (10)
= CABRIO - VELO... (22)
FIAT 500 (2)
Velorexík-červe... (2)
Zetor 3011 (3)
VELOREX 250 (1)
PAV-40 (1)
Jawa 555 (1)
FIAT 126 (1)
FIAT-500 (3)
JAWA 550 (1)
= V E L O R E X... (2)
JAWA 350 ARMY (2)
Velorexík-zelen... (3)
KLASIK Velorex (3)
Zabudnutý velor... (1)

Hekáč (1)

Máša (1)

Dajak (2)

Velorex (3)
ČZ 175/501 skút... (4)

Tomki (1)

Pepa

nerezorex2 (1)

Veloouš

Tomik (1)

Velorex 250

jarujara (7)

Velouš
Sajda 560
Pařez
JAWA 350/354
Pavík
555ka
Péráček

veljer (2)

veljer (1)
Zdenda (1)

milosp (4)

NDRÁK
milda
maďar
Blanka

Culda (1)

Kulihrášek

Peťass (12)

Veloušek (10)
Velorex 1 (1)
Stadion S23 (1)
Stadion S22 (1)
Octávečka (1)
Plecháček (5)
Renault 4CV (1)
Praga Piccolo (1)
Jakub (1)
Gusta (5)
Trabant P60 (1)
Minirex (1)

kuna (1)

oskárek 250 (1)

tříska (1)

velouš

Charly (1)

Velouš

Palda (4)

Palda 1 DIESEL (37)
Dáma (3)
Kočárek od Jitk... (1)
kolo Favorit (1)

Paja640 (1)

Staňa

deda07 (2)

Velorex 16/350
side Velorex +J...

závodník (1)

mára

Petr 70 (1)

Velouš

červík (5)

Vašek (16)
Mates (2)
Želva (2)
Stuart (9)
Moprd

Petr88 (2)

16/250 1960
JAWA 350 634-7-...

Ďolik (1)

Bulhar (3)

westani (1)

Jaromír

lubos1 (1)

Pan Fleček (Ota... (1)

Honza (2)

Velorex (6)
Velorex-Oskar (4)

wajbrou (1)

Wajlorex

machl269 (1)

Veloušek

rommy (1)

Bohoušek (2)

Hans-von-Pragl (1)

Generátor

Rohlík (6)

Velouš - Václav (8)
Pincek (1)
ČZ 487 sport
Hyosung GV 250... (1)
Honda MB-8 (1)
Yamaha TDM 850 (1)

ize (3)

Boban
ČZ 175/487
Babetta 207/300

CIJOML (17)

Sidecar homemad... (1)
PAv 40 (1)
MOTEX 384 (2)
Velorex trochu... (4)
Jawa 350 typ 36... (5)
Velorex 16/250 (8)
Jawa-ČZ 175 typ... (1)
Stadion S22 (2)
MOTEX 384 nr. 2
Jawa 250 typ 35... (1)
Polák (4)
Velorex RH-1 (1)
Jawa 250 Specia... (2)
ČZ 150C lidovka (2)
CZ 150c chrom v... (2)
Jawa-ČZ 175 typ... (2)
Dvoupistak (1)

maryn (1)

velorex 16 250

romanvacak (1)

Drahouš (1)

Rix (3)

Jindra (12)
Tonda (2)
Erich (1)

ivono (12)

Simson
Jawa 20
trabi (1)
pařizek1
baba
velda (1)
stadak
jawa 250
jawa21
trabi combi
parez2
trabant

myrdoch (1)

Velouš

daras (1)

daras

Jura 72 (1)

velorex 350

meda.jawa (1)

Fjanta hadrák

PetrP (2)

Svižník 57 (7)
Vorvaň (2)

Marda (5)

Honzik (1)
Pávik
Jawa 551 (1)
František (3)
Bohumír

Hojecek (1)

Jenda (1)

Jukin (3)

Rybář Oskar 16...
Velorex 16/350...
Polák Oskar 16-...

Redbull_co2 (1)

Chroust

Johan (1)

Walter

Rychlošnek (2)

Kawasaki GPZ 75...
VELOREX

Bohuničák (1)

Hubert (1)

eis.ducati (1)

Velouš

repi (1)

Chat,

Toňas (1)

Otmar (1)

Hajčusák (2)

Velouš (2)
Pavík 41 (1)

Zůza (1)

Maruška (2)

Včelí medvěd (1)

Mazlík (1)

Ado (1)

Velorex 16/250

Brousek (1)

Velík (1)

Ivanov (3)

Olda (8)
Papírák (4)
Saša (1)

pietro (2)

Velošík (3)
Velošík II. - p... (1)

Ivan (2)

Otík (1)
Oskar

Erykson (2)

Ludvík (1)
Ludvík II. (4)

Josef (3)

Josef
ČZ250/471
ČZ175

Nerezorex (1)

Reznerez

Fojerman (1)

Fojerman (1)

BO!!!VELOREX (3)

Škatulínek (4)
Modrásek
Velorex 16/250

Mataroka (1)

Václav

Trumpeta mladší (4)

Jawa 50/20
Jawa 125/355
Velorex oskar
PAV 41 - holubí...

Vašek Z (1)

Velorex 435 D

Oťas (1)

Jawa

AdamHavlík (1)

Velouš

Otmík (1)

Jarouš

MONOKUK (2)

V350.1965
čz477

šťíťa (10)

Toník (8)
prasátko
pav 40 (1)
Sajda (1)
felinka
mikrovéna
Staďaček (1)
Pařízek (1)
Zetka (1)
Os-kar-ek (1)

zanek (1)

zatim nema jmen... (2)

miky (1)

16/350 cattusre... (12)

Eiffel (1)

kostra1 (6)

Frantomas (1)

Velouš

szake (2)

Velorex 560
Velorex 16/350

Lubajda1 (1)

Láďa

Kapinus (3)

velorex
stadion
WV bouk

Paros (2)

Velorex and cat...
Velorex fantasy

dutus (1)

Dutus stroj

Stehno (1)

Šimon

Pavel Myška (1)

Velorex

Tačud (1)

JIŘINA

petrikmi (1)

velorex 16/250 (1)

koleno79 (4)

koleno (1)
Jawička
Káťula
Fechtl

carodej (2)

velorex 16/350 (15)
hajtra (1)

Bogdan71 (1)

tidítko

Pepíno 16/350 (1)

Velorex (1)

Zepelin16/250 (1)

Zepelínek (1)

Duin (7)

Velouš (8)
Automat (3)
Pejrak (2)
Pavik (1)
TřiPade
Jawa Komat (1)
Sidecar Velorex... (1)

voldy (1)

Arnošt

koleno.pk (1)

Koleno

HonzaBK (24)

Toník (2)
Velorex 16/350...
Felicia
Manet 90
Pérák 250 - 194... (1)
Pérák 250 - 195... (1)
Jawetta - sport (1)
Velorex 40
Jawetta standar...
Jawa 250/590 sp... (1)
Jawa 50 - 555
Jawa 50 - 550
Jawa 50 - 20
Jawa 50 -23
Velorex Oskar 2...
Felicia 1961
Skůtr 502/01 (1)
Z6 Hurvínek
Stadion S22
Stadion S 22
Stadion S 11
Skutr 502-00
Stadion S11
rozřezaný

Skvrna (1)

Morte

nindža (1)

Oskar

Fofo (1)

Velorex 16/250

Jovan (2)

King Midget (1)
King Midget Ser...

Micka (1)

Velorex

RTe (1)

I

ciernygepard (1)

Velorex 435 (9)

gertryda (3)

hadradrak (3)
mašina (2)
DNĚPR K 750 (1)

Bajaja (1)

Beruška

vksir (3)

Venouš 2
Venouš
VC Beroun (5)

velorexbohumir (1)

bohumír

martin.grif (8)

Jindra 16/350 h... (2)
Venouš 16/350 m... (2)
Zdenda Čz 175/5... (1)
Maďar 16/350 hy... (1)
Petr - Hillman... (2)
Hillman Minx II... (1)
Bedřich (1)
Jawa 250/353

Kubik (1)

Veloušek

Ozzy (2)

Indy (8)
Venca (1)

chmela852 (11)

Motex
Gabriela (2)
Stadion
jozef ČZ 175 47... (1)
ladislav (1)
pav 40 (1)
anglán (1)
4-kolka
JAWA 350 639
JAWA CZ 150
jawa 353

ferda50 (1)

Ferdik (1)

Longrex (1)

Longrex (17)

tommyno987 (1)

velorex 435

TOŠIN (7)

TONÍK
Jawetta
Jawa 250/Špinar...
Jawa 250/sideca...
Pav 40/světoběž...
Benelli Adiva 1...
Honda NTV 650

Rebel (1)

František

Bedrich (1)

marie

BAGR (3)

Kraska (2)
Karlík (3)
Valník (1)

Štefan (4)

JAWA 350/360-03
JAWA 250 perak
Velorex 16/350
SKODA 440 Spart...

dejfon (13)

16/350
škoda 1202 STW
čz 175 501/00...
simson star SR4...
stadion s11
jawa 21
Pav 40
simson schvalbe
simson star sr4...
jawa 20
čz skůtr 175 pr...
stadion S22
Jaweta standart

Stanous (4)

Mila
Radosti
zasnezena Mila
zasnezena

Petrusius (1)

Veldik

velorex.dk (2)

Velorex 16/350...
Velorex 16/350...

Marek Schwarz (1)

Bohoušek

Ervín (1)

Pepe

PetrS (1)

Jindřišek

gigi (4)

No name
Chroby
De Pejrak
Prísavník

Vlasta (10)

Třistapadina (8)
Dvěapůle (9)
Os-Kar 53 (2)
Pérák
Kalif (3)
Velorex 16/250... (2)
Stopětasedma (2)
Čtyřiašedesátní... (1)
Stadion S22
Jawetta

rekonstruktér (2)

Vídeňák
kostřička

pfeifer (1)

Velorex Olda

hynkees (3)

Hadrák 250 (5)
kozí dech (1)
Jawa 555 Milita... (1)

cihura (1)

Božena

MICHAELSW (1)

PILA (1)

radek 1978 (1)

hadroš

Ondra (1)

venousek (1)

Pavel 007 (3)

Polák (2)
Ludvík (6)
Motex (1)

prašek (2)

Jíří (1)
Miluška (1)

Standa 2000 (1)

Straka

mygale (1)

Velouš

thoy (5)

250 Pérák F.Jan...
" Torzo z kopři... (1)
PAv 40 (1)
250 Pérák ZBROJ...
250 Pérák ZBROJ...

shuggiemac (1)

Kai

megacruiser (2)

Kolínek
Čtyřkolák

eman (1)

Velouš (8)

Chaos (1)

hadraplán (7)

janokarpi (1)

Motokolo replik...

msemi (1)

velorex 350/16

v.klon (1)

Venda

Radek MX 5 (14)

VELOUŠ (1)
MX-5KA (1)
VRAK Č.3 (1)
Zetka 6 (1)
Motex (2)
Červenák (1)
vrak č.2 (1)
vrak č.1 (1)
TDM 850 (1)
PÁVEK (1)
VILLIERSKA
Josef (2)
vrak č.4 (1)
Velorexí děti (1)

Petan (5)

Hadraček (8)
pav 41
Helis (7)
velouš šrotak (2)
Modrak 435-0 (5)

RADO 007 (3)

oříšek 250 (1)
H 007 (7)
Hadrafáro 888 (12)

Indiana (4)

Kačena (2)
Hadraplán (21)
Pařez (1)
Trilobit

tomiru68 (1)

Montgomery

Pete (2)

Hugo
M-72

Bow (1)

Bowee

HoumrSims (6)

Velouš Eda (1)
Klára
čezeta
jawa 350/354
čz 150 c
pav 40

tugof (1)

Staník (1)

Honza C. (1)

Gigi Velorex 16... (5)

hadra76 (1)

HONZÍK

Milan (3)

Velorex 01
Karavan
Velorex Oskar 1

Mila_307 (8)

Čtyřkolák (6)
Velorex 16/350 (17)
PAv 40 (1)
Čtyřkolák-šediv... (1)
Minibike (1)
16/350 hydrauli... (1)
Jawa 350/354 (2)
Oskárek (2)

arnošt (5)

royal enfield
Zundapp k500
Ural M-61
Jawa 175 specia...
Dodge Brothers

Řezňa (2)

Kryštof (5)
Velorex (1)

TyerCorp (1)

Pocok

msil (4)

wilik šedivak (5)
skutr čz 501/05
jawa 250 TYP 35... (1)
jawa 350 TYP 64... (1)

ondra150c (1)

kostra

Belcanto (1)

Mr.Smart

Iceman (1)

Velorex 16/250

Levap (1)

Velouš

Zdenda (6)

Oskárek (1)
Eda (5)
Es-ka (1)
Phanomen Bob (1)
Durkopp (1)
New Hudson (1)

derick (1)

Tulák

cv-rex (8)

cv-rex (1)
slabý dech (1)
16 350 z dílů
prasátko (1)
X 1/9 Bertone (1)
kachna (1)
Tatra 30 (1)
Rapid 136 (1)

mates219 (1)

Velda (2)

Sabi-Pavel a Zdeňka (8)

K E F Í R E K (7)
Jawa 350/354
Vozíček Pávik (2)
Jawa-ĆZ 175/356 (2)
ČZ 125 t (1)
Motor-pila (1)
verze do lesa (1)
Tatran 125/03 (1)

LiborHess (1)

invalidní vozík (1)

olivoj (11)

Karel (10)
Jawa 350 Automa... (2)
Pav 41
Jawa 350 Pérák (1)
Jawa 250 Pérák
Jawa Duplex Blo... (1)
papíráček (1)
PAV40/b (1)
sidekára (2)
Racing cock (1)
pan Lorenc (1)

kohinoor737 (1)

Oskar-16

tadeasnovak (1)

Žralok (2)

raticate (2)

Arnošt (19)
PAv 41 (5)

vinnetou (16)

veloušek (1)
Jawa 350/634
pavík (2)
Jawa 250/592 (1)
jawa 250/559 "u...
Jawa 250/353
čz 175/502 (1)
tatran 125
Jawa 250/353 "š... (1)
kalifka
rikša
Vorlice
Staďák
Lesnice
MZ 250/1 ES
anglán (1)

pepazdepa (1)

Mates (2)

cenda (2)

Oskar (2)
Škoda

Martinek (1)

Martinek

Golbik (1)

Velorex

ROZI (9)

Velorex 16/350 (7)
Trabant 601
K 750
Jawa 555
Jawa čz 250
Jawa 250
Skutr čz 175 -...
Jawa čz 150
Velorex 16/250 (3)

Seszo (2)

I.
II.

tomula (1)

braveheart

jawa.muzeum (1)

velorex

BAR (2)

Velorex 16/350 (1)
Šarlot/Šrapnel

vedoucí (3)

Velorex 16/350 (3)
sajda (1)
fekál (1)

XXL (7)

Felinka
Piďibelo
MEK
Zetor
Traverza
Mini
JOHN

Marťas (3)

Marťas
Marťasek
Macek

vosahlo (2)

Jawa bizon
ČZ 476

Paldast (7)

Čezeta
4kolka
Máňa
Stadon S11 de l...
Jawa 555 de lux
Stadion S22
Stadion S1

Vildys (4)

Vilda (1)
Pérside (1)
Mrchoň (1)
Pavča (1)

Pája Velouš (3)

Veloušek (1)
Máša
Máša II

skodakopi.xxx (6)

velorex
stadion s11
Jawa 20
skoda 100
Pavik 41
Honda 954

Marťasek (1)

Marťasek

Kudroš (2)

Mojmír (2)
Pepa

elstrem (1)

jawa 350/361

zajda (2)

3D model hadrap...
Pepina

Jenda9770 (1)

Prdlafka (1)

zetkař (1)

Lysaňa

janeon5 (1)

velda

Wenda (2)

Oskar
435.0

pixar (3)

Suzuki Bandit 1...
leopold (6)
KAČENA (1)

Hellrider (1)

ČZ 175

hurvinka (2)

hurvinka pav-40
hurvinka

smazo66 (2)

Kryštof (4)
Barborka (5)

cedro (4)

Emil (16)
PAv 40/B (2)
Ruda (11)
Jára (3)

M+M 4kolky (8)

Matúš (8)
Jozef (5)
Stano (10)
Ernest (3)
Pionier (1)
Jindřich (2)
jawetta sport (1)
Stadion S22 (1)

Mareček (4)

Veróch (7)
Kozel (2)
Fichtl (1)
Praga Piccolo (1)

Jana+Mirek (3)

Veloušek (6)
JAWA 555
JAWA 550 PAŘEZ (4)

DUB (1)

nákladní velore...

Svačinka (1)

Velorex 16/350

Lolek (1)

Lolka velorex

mj (26)

Josef (2)
Věra (1)
Jaroslav (1)
Jiří (2)
Valníček (1)
Stanislav (1)
László (1)
Pavel (1)
Petr (2)
Olívie (1)
Bohumil (1)
Marcel (1)
Karel
Josef II (1)
Š 1202 (1)
Dvojka (1)
Dvojprase (1)
Boris (1)
PVSka (1)
stopětasedma (1)
Španěl (1)
Ignác
Petr II (1)
Jura (1)
Jaroslav II (1)
Velorex RH-1 (1)

Emrson (1)

Jan Netopejr MC...

staford (1)

velorex oskarek

jara.tuma (2)

Jawa 21
Stadion S22

Jarda.K1 (2)

Mikuláš (1)
Natálka

Hloh (4)

Sajdkára (1)
Oři plynatí (5)
Titan (1)
Barborka (4)

Brotas (1)

Velorex 16/350

Tomas (1)

Velorex 16/350

koki (1)

Velorex 350-16

Kim (5)

Francek (2)
ŠKODA Octavia-B... (1)
Pávík
IVAN
Patiňák

Jaara (1)

Stadík

jcg67cz (1)

JCG (1)

kolp (10)

S 11
S11
Velorex 16/350
Jawa-ČZ 350/354
JAWA-ČZ 250/353
JAWA 250/559
Jawa-ČZ 350/354
Velorex 560
Velorex 560
S22

mary (2)

Velorex 350 ori...
Jawa 20 Pionýr...

Pacička (4)

Modrák (5)
Lůďa (1)
Jawa 50-05 (1)
Měďák (1)

Matísek (1)

Škubánek (1)

JIRKA SLUNÍČKO (2)

Myšák (3)
Zajíc (5)

roza1388 (1)

Domino

Pavel s červenou Karin (1)

KARIN

ogar 350 1948 (5)

jawa Ogar 350
jawa perak 250
Jawa pařez 550
jawa villiers
Jawa pionyr 21

Standa (5)

16/350 hydrauli... (3)
Hadrák 16/600 (1)
Máňa I (1)
Máňa II
Pávík (2)

PetaCRX (10)

Komar I.
Velošek
S11,S22,Jaweta,...
Renault 4cv
Renault 4cv šed...
Stadion S22 Mod...
Trikolka S11
S22 S-FOR
Simson SR2 E
muj drobecek CR...

bad (5)

Rexík
otrhánek (1)
Vladimír (2)
manet korado
Hornet (1)

JamPek s r.o. (1)

Milouš

simmir (1)

Mazlík (2)

salvik (1)

salvik

Baky (1)

Nikon D300 (2)

Žanda (1)

Vinyl X Like (2)

Tomcsanyi (1)

Zdenička

hujer (3)

hadrovka (13)
Stadion S 11 (I... (5)
Stadion S11 (II... (1)

Oplt (1)

xy

Bolek (1)

Veluś 2

chomi (1)

Mates

jindrapjd (1)

vilda

mates (2)

Pacer
Planda

mlok (1)

mlok

Jenda (1)

Nesim

Petr Gajdoš (1)

JAWA 50/555

VelorexArt (2)

Oskar
Dědek (1)

Lucky (1)

Velorex 16/350

RayBan (1)

Velorex

Me2dd (7)

JOSEF (33)
Moťák (1)
velký PAV (3)
Rady a poznatky (5)
Pav 40/B (1)
Moto GUZZI (7)
Hajírex (1)

avatt (1)

Jindřich (2)

Vilda (2)

Oskárek 57 (8)
PAVík 40 (1)

Velobet (1)

Gagok (22)

hasic1HaZZ (1)

JAWA 350-354

franta999 (1)

krasavec (1)

motorino (1)

Oskar 54

Q U A C K (2)

Adligenswil.ch
Adligenswil.ch...

likk (1)

Šedivák

miki (1)

fanda (1)

Stanik (3)

Velous
Čoudak
Cejka

špéra (1)

velda (8)

Starej (2)

De-lux (3)
Náklaďáček (3)

Hošani (5)

Plachťák (3)
Juťáček (3)
Žabáček
Kamila (2)
Fanouš (3)

rumajs.pralinka (3)

pralinka
pařízek
staďoch

Pepe (1)

Motorky

Fittipaldi (3)

Ogar 250 (2)
NO NAME (2)
ČZ 150 C (2)

rejd (9)

hadraplán (1)
družka
třinda sajdka v...
Rikša
dvoupíst
pérák250
pařez
jawa minor (1)
spartak sparťák...

blpetr (1)

Velorex 16/250

JARDAII. (4)

VELOUŠ (2)
ČZ175/487-03
čz125A
ŠKODA 440 SPART... (1)

jahoda (1)

Jahoda

radek300 (1)

Cyril

Shalvoster (1)

Dolfi (5)

lukfa (1)

Velorex 250/16 (7)

Peter (2)

Oskar 16 (14)
Motex (1)

fista (2)

REWACO / HARLEY... (1)
Veloušek (11)

bara (1)

potrhanek (2)

Kachna (5)

ČZ 125/476 (5)
JAWA 250/559 (5)
JAWA 23 Mustang (1)
ČZ 175/501-05 (3)
IFA F9 (2)

wondr (8)

WONDR (18)
Pincek (2)
Vozík (2)
Jawa ČZ 175 (2)
ČZ 175 Rikša (1)
Rikša-EDA (2)
Prasátko (2)
Burák 16/250 (1)

suk pepa (3)

Velorex (16)
PAv 41 (1)
Moravan M56T (1)

postak.tr (1)

Hadrák

tom120 (2)

Velorex
Pav

hadrak 350 (1)

hadrak

Dan (1)

Velorex

Dejf (3)

Jindra
pávik
jawka

vikjste (1)

sportak

Garden (2)

Růžena
dvaapůla (1)

jawak125 (5)

Jawa čz 125/355
stadion s22
jawa 555
jawa 250 pérák...
PAv 40b

miosek (2)

pixloun (1)
nevymysleno

speedy (1)

velorex 16/350 (1)

Prdlavka (1)

Velouš

Hradítko (11)

Jawa 350/354 (3)
Velouš (4)
DKW RT125 (3)
Victoria V99 (1)
PAV 40 (2)
Velorex (1)
Jawetka
Třipade
Jawa 20
Stadion S11 (2)
Skútr ČZ 175/50... (2)

charlie-manson (2)

Velorex 16/250 (3)
Kostra

KLASIKA (1)

FERENC

Pedro Cortez (1)

Ferrari

prdlavka simon (1)

vekoušek

Trambus (5)

Herta (2)
Škoda Octavia
Fiat 600D
Dněpr MT 16
Vlašťovka

Velopego (1)

Hugo

car (3)

Aero 662 (1)
škubík
Rykša

Pytlak (4)

Oskar 16 - Veve... (1)
Motex
Velorex 16/350...
Ferda

Drewel (5)

Bugati 350
Jawa 250/353
Jawa 350/360 (2)
S22
Velorex 350 (5)

matěj (1)

Kryšot

Kuba Kubikula (4)

Škoda 100 L
Erko (1)
Pincek
kočkolap (3)

cupe (1)

Velorex (5)

mihaly-david (3)

Oldrich (1)
Velorex 16/350
16/350

vtr (5)

ČZ 125 T (1)
suza
Hundrtka
dvěpade
čtyřkolák

čeve (1)

hadrák

Zahradník (2)

Velorex
Velorex dvojka

netik.v (1)

Montgomery

fous (1)

hadrák

RKV1979 (1)

Babetta

Dr.House (2)

ČZ 502
ČZ 502 175ccm

Fíša (1)

Velorex 16/250...

IKA (2)

Brigita (3)
Lumír

vojtik144 (1)

Velorex gt

ondrpa (1)

velouš (1)

Jalli (2)

Velorex (1)
Swedish Army Ja...

Acareta (2)

KAWASAKI ESTREL... (1)
MZ 125 RT

Cudl (1)

Jíťa

Jouda 007 (3)

Bohouš (5)
Vratislav
malej 007 (1)

Ráša (1)

velorex

brambourl (1)

Pepa (1)

ja jedu (1)

REX

simi (1)

velouš1 (1)

Olaf. B (2)

olaf
olafatko

boumry (2)

Otylka
méďa (1)

čert (3)

Oskar 250 (4)
Áda (1)
Jawa 350/360

Kovář (1)

aparát

LuGr (1)

Amík

Zorik (1)

Méďa (1)

Mad Turbohadrak (1)

T (1)

RONON (1)

Vendelín

Erban (1)

Vejflus (3)

stromak (1)

Jawa 21

Mirek-Gabi (1)

Oskarek-Köln

miluna (2)

mirda
jawa250 Panelka

nautilus93 (1)

Žabka

vvojtik188 (1)

Velorex GT 500

pavel323 (2)

Velorex 16/350 (1)
Jawa 350/354 (1)

Grabat (2)

cirkusnakolech (2)
Skůtr Čz 175/50... (2)

Jan Malý (1)

Mazlík

slávista (8)

M 72
beruška (1)
Číňan (1)
Bonbón (1)
rikša (1)
sportka (1)
pařízek
škoda populár

mth (1)

mirko

Georg (1)

Plachťák

Pospa (7)

Jawa 250 typ 55...
Jawa 100 Robot
Jawa 50 typ 23...
Stadion S11
JAWA 350/640
PAv - 40 (1)
Velda (1)

99tky (1)

Fichta (2)

MŮŽA (3)

Mína (9)
Tunning. (3)
motor triumph (1)

rohlajs (1)

přibližovadlo (1)

Muzikant (3)

Boban (2)
Pravostranný Ve... (6)
Velorex 250 (1)

JanVan (1)

ČZ 175, typ 450... (2)

Marek6 (1)

zatím nemá

pitrisek (1)

Bedřich (2)

Trottle (1)

Oscar

jenuse (1)

Punta

katka (1)

Veloušek (5)

předseda (1)

zámek (1)

vaclav (1)

Nadsvětelka (2)

Dodge (1)

Jawa 250559 Aut...

OKOUN (1)

OKOUNEK

Mirek (1)

Trikolka

sexbomber (1)

Skládačka

Pumi (6)

OSKAR I.
Laura
Dudák OSKAR II
Bavor
BMW 327/28
Kabroš

Kuba87 (2)

hadrák
hadrák 2

vgavla (1)

nanorex (2)

sputnik (2)

sputnik (5)
PAV 40 (1)

scooter20 (7)

Prchající stan (2)
Kostra (1)
Solista (1)
skůtr (1)
Tudutka (1)
Jawa-Viktoria
Žirečská bestye (1)

R.P.Quicksilverov (8)

Jawa-Čz 175, ty...
Jawa-Čz 250, ty...
Jawa-Čz 250, ty...
Jawa-Čz 250, ty...
PAv 41
Jawa 50, typ 55...
Jawa 50, typ 55...
Jawa 50, typ 20

bajlák (1)

VULKÁN

vojtěch (3)

prase
jávka
jawa 250/353

vahinkpe (4)

Velorex 562
Velorex 700
Velorex 700 2
Velorex 562 a 7...

Łukasz (2)

Łukasz
diablo

martas (2)

Stadion S11
Jawa Robot

1%velorexar (16)

Zelenáč (1)
terminator (1)
Jawa 550 I (1)
Jawa 555
číza (2)
Skutr Manet 125 (1)
Jawa 90 Roadste... (1)
Jawa 90 Cross (1)
Jawa 550 (1)
CZ 150C (1)
Stadion S 11 (1)
Stadion S 22 (1)
Cz 125T (1)
Jawa 555 II
CZ 125 C
Stadion S 11/2 (1)

VencaV (1)

myšák miki (1)

drievko3 (2)

tatran s125
jawa 555

Krtek (1)

Hadrák

michal (2)

hadrák
Jawička

Xenon (2)

xenon (1)
Čtyřkola

viťa (1)

velorex

kopako (1)

Svist

Kmínek (1)

Velorex

jawettar (1)

stadáček

Škodil-007 (1)

Muff (1)

petulo (1)

velorex 350

MISTR (4)

JOSEF (1)
BOHUSLAVA (2)
Z- 4
Buggi (2)

artikovo (1)

R1

Šíťa (1)

Máňa (2)

čestmír (3)

Hadrafáro (4)
hadrafáro II (1)
faema due

ada (3)

Jawa ČZ 175
ČZ 150 c
Škoda 1000 MB

Jakub (3)

Rex (4)
Pavson (1)
Boiler

David (1)

Velorex 16/350

kef.alin (1)

Kefka

Dr.V. (1)

Švejk (1)

klobrc (1)

České Budějovic...

Miloš (3)

Hadrák I. (1)
Hadrák II.
Hadrák III.

trumpeta1 (4)

bojar (9)
Žába (5)
Křovák (1)
Motex (1)

horakjans (1)

venýsek

Radek Vencl (1)

Oskarek

smurf (4)

Jawa 350 Califo...
autíčko (2)
Veloušek (3)
Jawa 350 Califo... (2)

Bzuk (2)

Velorex 16/350
Jawa 250

Lišák (1)

Lišák (1)

franta (1)

franta

Honza.Divis (1)

Velorex 16/350

Luky (3)

16/350
16/350 II
435

dědek (1)

Ewing 2

oskar (1)

oskárek

skolnik (5)

Jaroušek 127 (1)
Jára (1)
Tříkolka
Jaroušek (2)
Jára 127 (1)

saniitak (1)

velorex velda

drahos (2)

Hadraplan
Hadik

DavGro (1)

Chroust DavGro

tim19 (1)

V-Rex Venca

prudilavia (4)

Mazel (2)
ČZ 125 (1)
Yamaha 125 tdr (1)
Žofinka (3)

petr_blazek (1)

Karel

bunda (6)

bunda (12)
pav 41 (1)
ruzne (2)
PF 2005
renault 4CV spo... (1)
sraz veteranu v... (1)

kados (1)

velous

jovan.sve (1)

hadrák 28.srpna...

HARVTO00 (1)

Super-Laminát (1)

Kulich (1)

Velorex 175/16 (1)

ruzen (8)

Růžen
Teodor (1)
Wartburg 311
PAv 41
CZ 175/502
AWZ P-70
Motex
moskvič AZLK

matadores (2)

Rexík
Rexík1

Zdenek CR (1)

lisák

lukynel (1)

VELDA

indián (1)

hadráček

verolex (1)

Velorex

prcek (1)

Mesrsmit (2)

milhaus2 (1)

milhaus

Marte (5)

Oskar 54 (2)
Sergej (2)
Gilera Marte 50... (4)
Jawa 25O pérák
felicie (1)

mSojer (3)

Stadion S11 (z... (2)
Jaweta SPORT (1)
Stadion S11 [hn... (1)

base.jan (9)

Hadracek (1)
Jawetta (1)
Velorex 560
Pav 40
Tatran 125
CZ 175/501-05
Jawa 50/555 (1)
CZ 125/473 (2)
Stella (2)

Radek a Luděk (3)

Tajfun (3)
Greenhorn (1)
Jawa Villiers (2)

špidla (1)

MONGOMERÁK

Mirda Čechalík (1)

dvěpůlka (1)

Alkoholix (1)