Oskárkův palubní deníček » » » Oskárkův palubní deníček
Zvolte garáž: Přehled garáží Vlasta Honza mj JIRKA SLUNÍČKO raticate Me2dd Mila_307 eli scooter20 Alorex katka Pepa S suk pepa boumry gRRuby Ozzy Beton Meloun smurf bunda Erykson Bajonetek Brťka cedro A.Ze slávista Fittipaldi HonzaBK Peter Motokrosař panelfotr Radek a Luděk HARVTO00 jiřík Duin Ivan Tomáš santer Pytlak Velda velorexmaniak Paliza Jouda 007 blesk mlox marek Zdeněk II Míra V350 patrik.pl luaks cervik Drewel Pavel K. Standa miosek Eiffel Alkoholix hujer miky Marte čert simmir Laky Máza timoteus R.P.Quicksilverov trumpeta1 Zdenda servicar UĎA Ivoš čestmír Malý Pán Rohlík Jakub skyking2 olivoj sysel Lukas12 Bob Vildys 1%velorexar kamca-k cupe kukus Petan MŮŽA BAR Lukky als petr_blazek rohlajs Starej base.jan vahinkpe Aleš hurvinka PetaCRX miluna Petr Grabat Pacička standa.vrana stita ** maark70fish Lišák Jirka Sajda Jarda, Helča, Julča a Emča Kája Shalvoster soptik Peťass elstrem daras Garden Hloh Redbull_co2 kune AsterixRR voldy Vlado 333 Johan Nick mSojer Stanous Pavel 007 Luda Palda vojta Kachna Mirek-Gabi vvojtik188 CIJOML ruzen vojta_p Dolly pavel323 Marek1mara Ondrej Evžen skodakopi.xxx Honza C. Jeep veloman Kim Bzuk jokuc Mareček vksir Prdlavka Lulu Velobet Miloš jovan.sve skolnik netopejr Tom Pavel62 matadores pepan Paja mkpetr Mirek Jarin639 vojtahermik jiříci milda kolp jarujara BAGR Břeťa charlie-manson irik petulo Dr.V. drahos Nuny budlik jerroid pepino Longrex leoo.l velo4 Standa Holý jarak Zlý výrostek hugo Velorex435 Standa 2000 Olaf. B Hošani JARDAII. Jenda smazo66 cezetovy prcek Raisidlo77 martin.tes pixar prudilavia Tačud Georg pecold fista Pawel_polska martin.grif VencaV Pospa Marek6 Ujo Pepek Svačinka Marda Mol McDonald Marian Hradítko Ondras Pepo VVild slovak velos Bojan Hoho lukynel špidla Mirda Čechalík indián milhaus2 verolex Zdenek CR Kulich kados tim19 DavGro martas saniitak michal Vilda Ondra oskar dědek Michal Krása Stanik zajda Luky Honza.Divis franta veljer Trumpeta mladší TOŠIN cenda Erban Kuba Kubikula Radek Vencl horakjans jawettar chmela852 Bedrich klobrc rex68 Jana+Mirek vgavla mihaly-david Škodil-007 M+M 4kolky bad kef.alin David IKA ada MISTR pitrisek Šíťa ize artikovo wondr hynkees Killy RKV1979 chomi najvrtson Petros martin stavospol Xenon Łukasz meda.jawa Kmínek VELOREX-DALIBOR kopako Jalli Rychlošnek viťa vaclav Muzikant špéra hasic1HaZZ thoy Baky JanVan Krtek drievko3 RADO 007 Pumi vtr Kuba87 sputnik bajlák vedoucí rumajs.pralinka vojtěch Zorik gertryda sexbomber Trambus OKOUN Dodge nautilus93 předseda jenuse Jan Malý Trottle lichoresnice PavelL ivono Zahradník čeve HoumrSims 99tky megacruiser RONON cmeldas mth bara brambourl speedy stromak Pete Mad Turbohadrak LuGr simi Cudl prdlavka simon Kovář cv-rex ja jedu Indiana jawak125 Ráša Acareta likk ZdendaZemda ondrpa postak.tr hadrak 350 vojtik144 Petrusius Fíša deta rejd Dr.House Ivanov Bolek fous radek300 Dajak netik.v Jarda.K1 motorino derick serval64 car matěj holcik Oskar58 Lukas8 Jarek Fojerman mates mlok Matísek vikjste blpetr Pedro Cortez Velopego KLASIKA jawarmaniak Oldscool Pavel V hadrak-lesnik1 Sabi-Pavel a Zdeňka RomanR neznalek subba Dejf Dan vinnetou tom120 carodej Radek MX 5 msemi Wenda radek 1978 Fanymen tugof mygale Pepe jahoda Řezňa milosp Culda Honza K Oplt Marťas Dombek Belcanto kohinoor737 JamPek s r.o. salvik avatt Lucky miki franta999 Q U A C K mates219 VelorexArt Kudroš David Filip msleza msil rommy RayBan dejfon Rix Petr Gajdoš jindrapjd Žanda pietro Tomcsanyi Pavel s červenou Karin Hojecek Emrson ogar 350 1948 Martinek roza1388 dutus ROZI cihura mary staford jcg67cz Velous Jaara XXL koki Tomas Brotas Jaryn Zeliňák jara.tuma Pája Velouš Lolek mika2287 Rebel Hellrider DUB Michi Seszo Makoš Jirirepasi riksa-muz Alois MarekK charlie janeon5 Marťasek zetkař Jenda9770 pfeifer rekonstruktér PetrS Paldast vosahlo pepazdepa Milan HADRÁK71 jawa.muzeum Sajmlík szake tomula TyerCorp Golbik tadeasnovak Zuzarix LiborHess Ervín Levap ondra150c MICHAELSW Paros arnošt Radim tomiru68 Bow Kapinus josephe Lauťas clintkr1 hadra76 eman Chaos janokarpi v.klon Ďolik MONOKUK Bogdan71 shuggiemac Kubik prašek Hans-von-Pragl koleno79 gigi Marek Schwarz velorex.dk zanek Honza T. Štefan tommyno987 ferda50 jankloub velorexbohumir Pilník1 Bajaja Jovan RTe Micka Fofo nindža Skvrna Radovan koleno.pk Lubajs Pepíno 16/350 Zepelin16/250 Vašek Z Karelos Včelí medvěd Lubajda1 Paja640 petrikmi BO!!!VELOREX Jiříkovo Velorex Venca Pavel Myška Stehno Mataroka Frantomas Otmík AdamHavlík Brousek Oťas Tomik Alda Hajčusák Nerezorex Josef Petr 70 Ado PetrP Toňas repi eis.ducati westani Bohuničák Jura 72 myrdoch romanvacak lubos1 maryn Rudo wajbrou Jelen Petr88 machl269 tříska kuna závodník deda07 Charly Zdenda P nerezorex2 Tomki Hekáč hok Květák Janek strejda panaudio Jirka kuk Neoxxxx jakub54472 imu pipis22 Svatobořičák Hroch Radek multipla Pavel.S. Antonín Prudas80 Peterson Denis1958 Kroupa Marťan78 Jirka s velorexem Root wosa Medvěd Kamil paveljura jiri.ch@email.cz Petr 435-o vitek99 Andy medvedw115 bigofraggle Jirec.marek@centrum.cz David_a_Milan KarelSedlice Hony MiPo Michal32 Zvolte stroj: celá garáž Třistapadina Dvěapůle Os-Kar 53 Pérák Kalif Velorex 16/250 - kostra Stopětasedma Čtyřiašedesátník Stadion S22 Jawetta
Oskárkův palubní deníček stroj: Dvěapůle 2. 5. 2007 kom.: 2 přečteno: 4071 x foto: 0
2. 5. 2007
Včera jsem instaloval motor do Dvěapůle a dorazil s ní do Prahy. Cestou se stala jenom jedna malá příhoda - něco v zapalování kostřilo o pravý dekl motoru.
Dokonce jsem ani nezadřel . No motor dá se říci že vůbec nejede...Totální absence výkonu. Zvuk má skvělej - jednoduše vše je jak má být...až na ten výkon.
Doufejme, že nás to do Boskovic dotáhne.
30. 4. 2007
Tak domordováno . Motor je sestaven. Zítra jedu na jih - dát ho do hadráka...Jak to tak bývá žádná skvělá věc se obejde bez obětí. Nejinak tomu bylo i v případě sestavování motoru...
Na klikovce po GO, kterou jsou od pana Kasalického koupil, bylo nalisované ložisko (kdoví proč)...sundat ho dolů mi zabralo dohromady asi 5 hodin času.
Velký dík patří Honzovi za zapůjčení půlírny.
23. 4. 2007
A jak vypadá situace po víkendu? Mám klikovku, mám výbrus. Tento týden sestavím motor dohromady. Příští útery vyrazím na jih dát motor do hadráka. Vše jde podle plánu.
20. 4. 2007
Tak to vypadá, že jde všechno jako na drátkách. Dnes mi volal Roman Staindler - kartery jsou vyfutrované. U pana Kasalického jsem zjistil, že výbrus válce je též hotov. Nová ložiska i ostatní drobný materiál mám též nakoupený.
Zítra si udělám malý výlet a vše vyzvednu. Příští týden budeme s Honzou dávat motor dohromady.
16. 4. 2007
Přes týden jsem nakoupil drobnosti do motoru (primární řetízek, labyrint mezi ložiska na klikovce, těsnění atd). Válec jsem odvezl k panu Kasalickému, který slíbil, že do pátku bude hotov. Kartery jsem odvezl do Liberce Betonovi - s Romanem Sandleiterem mi vyfutrují otvory pro ložiska. Až na ložisko u spojky jsou všechny ostatní otvory vymačkané.
Měřením jsem též přišel na věc, kterou jsem tušil - panelková klikovka má setrvačníky o 3.2 mm užší než kývačková klikovka . Setrvačníky jsou dva, takže celkem je to 6.4 mm. Vliv na výkon (přepouštěcí tlak) by se nechal přesně spočítat - já jej odhaduji tak na 3 K.
Ještě musím nakoupit ložiska do motoru - tady asi nebudu šetřit a půjdu do SKF, která se mi už jednou osvědčila.
10. 4. 2007
Tak rozpůleno. Zítra se válec poveze na výbrus. Klikovka se bude řešit výměnou...takže za týden bych měl mít oboje hotové. Vypadá to že Boskovice stihnu . Rozpůlením motoru, se kterým jsem odjezdil asi 5 sezón a najel nějakých 12 000 km, jsem zjistil následující:
- klikovka je doslova jako nová (čisťoučká, žádné vůle)
- na pístu jsou vidět místa kde se zadíral, vůle kroužků v zámku možná 3 mm
- všechna ložiska v motoru jsou jako nová, ložisko u rotoru volné v karteru (nutno vyvložkovat)
- převodovka a vidličky v pořádku
- nutno vyměnit primární řetěz
9. 4. 2007
Nabuzen návštěvou Honzy a Míly jsem se rozhoupal konečně k akci - dojel jsem do 120 km vzdálené stáje mých velorexů a vyňal motor z dvěapůle.
Motor má klikovku a píst z panelky...a to kývačkovému motoru, jak jsem zjistil nesvědčí. Bude následovat návrat do původního stavu. Dám vědět až proběhne rozpůlení a následné složení.
šířky setrvačníků
Ahoj Vlasto, šla by udělat kombinace širších kývačkových setrvačníků a panelkové robusnější ojnice?
Posláno 16.04.2007 v 11:39
Re: šířky setrvačníků
Určitě šla, ale byla by myslím nutná úprava setrvačníků v místě čepu pro ojnici. Panelková ojnice je širší.
Ale stále tu zůstává problém s použitím panelkového pístu pro kývačkový motor...to myslím také není ideální.
Posláno 16.04.2007 v 12:18
Celkem garáží: 628 Celkem strojů: 1586 Celkem fotografií: 46582
Nové komentáře
Garáž - naposledy upravované adresáře
25.3. 11.2. 16.1. 26.7. 23.6. 23.6. 23.6. 05.5. 10.4. 11.1. 07.1. 27.12. 26.12. 27.11. 25.9. 11.8. 04.8. 18.4. 05.3. 11.1.
Struktura Garáže
(14) (1)
(28)
(74)
(3)
(10)
(7)
(2)
(25)
(1)
(3)
(1)
(45)
(6)
(5)
(2) (1)
(1)
(1) (1) (1)
(2) (1) (1) (1) (1) (9)
(1) (1) (1) (1) (1)
(2) (2) (6) (2) (1) (4) (37)
(3)
(1)
(1)
(8) (34)
(2)
(7)
(3)
(1)
(3)
(14) (5) (8)
(7)
(2)
(5)
(26) (29)
(132)
(8)
(4)
(3)
(3)
(2)
(2)
(1)
(6)
(1)
(1)
(5)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1) (1) (1) (1) (1) (4) (1) (2) (2) (1) (3) (2) (3)
(7)
(1) (1) (1)
(1) (20) (5)
(21)
(1)
(1)
(1)
(15)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(2)
(1)
(1)
(1)
(13) (2)
(2)
(1)
(1)
(2)
(1)
(1)
(2) (4) (2) (4)
(1)
(1) (2) (8) (1)
(5)
(3)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1) (5)
(1) (1) (1) (4) (3)
(1)
(1)
(1)
(1) (2) (2)
(2) (3) (19)
(1)
(1)
(1) (19) (6)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1) (19)
(1) (1) (1) (1) (1) (1)
(2) (14) (1)
(1)
(1)
(1)
(2)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(2)
(1)
(1)
(1) (1) (1) (1) (8) (4)
(1)
(1)
(1)
(1)
(18) (7)
(78)
(3)
(16)
(5)
(12)
(1)
(1)
(7)
(1)
(1)
(6)
(1)
(1)
(3)
(1) (9)
(1) (6) (1) (1) (1) (1) (1) (1) (2) (9) (5) (3)
(2)
(1)
(1)
(1)
(4) (4) (3)
(1) (1) (1)
(1) (1) (1) (1) (1) (1)
(2) (3) (1) (4) (2)
(1)
(5)
(1)
(3) (1)
(9)
(4)
(1) (1) (11) (3) (13)
(4)
(1)
(3) (2) (2)
(3)
(4) (1)
(1) (1) (1) (1) (1) (1) (3)
(2) (2)
(2)
(1) (1) (1) (1)
(1) (14) (1)
(1)
(1)
(1)
(2) (1) (1)
(1) (4)
(1) (1)
(1) (4) (1)
(1)
(16) (10)
(22)
(2)
(2)
(3)
(1)
(1)
(1)
(1)
(3)
(1)
(2)
(2)
(3)
(3)
(1)
(1) (1)
(2) (3)
(4)
(1) (1) (7) (2) (1)
(1)
(4) (1) (12) (10)
(1)
(1)
(1)
(1)
(5)
(1)
(1)
(1)
(5)
(1)
(1)
(1) (1)
(1) (1) (1) (2) (1) (1) (5) (16)
(2)
(2)
(9)
(2) (1) (3)
(1) (2) (6)
(4)
(1) (1) (1) (2)
(1) (6) (8)
(1)
(1)
(1)
(1)
(3) (17) (1)
(1)
(2)
(4)
(5)
(8)
(1)
(2)
(1)
(4)
(1)
(2)
(2)
(2)
(2)
(1)
(1) (1) (1)
(3) (12)
(2)
(1)
(12) (1)
(1)
(1) (1) (1) (1) (2) (7)
(2)
(5) (1)
(1)
(3)
(1) (1)
(1) (1) (2) (1) (1)
(1) (1) (1) (1)
(2) (2)
(1)
(1) (2)
(1) (1)
(1) (3) (8)
(4)
(1)
(2) (1)
(2) (1)
(4)
(3) (1) (1) (1)
(3) (4)
(1) (4) (1) (1) (1) (2) (10) (8)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1) (2)
(1) (12)
(1) (6)
(1) (2) (1) (3) (2) (1) (1) (1) (1) (1) (1)
(4) (1)
(2) (15)
(1)
(1) (1) (1)
(1) (1)
(7) (8)
(3)
(2)
(1)
(1)
(1)
(1) (1) (24) (2)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1) (1) (1) (2) (1)
(1) (1) (3) (3)
(2)
(1)
(1) (3) (5)
(1) (1) (2) (8)
(1)
(11) (2)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1) (1)
(1) (17)
(1) (7) (1) (1) (3) (2)
(3)
(1)
(4) (13) (4) (1) (2) (1) (1) (1) (4) (10) (8)
(9)
(2)
(3)
(2)
(2)
(1)
(2) (1) (1) (1) (1)
(1) (1) (1)
(3) (2)
(6)
(1)
(2) (1)
(1)
(1) (1) (5) (1)
(1)
(1) (2) (1) (8)
(1) (7)
(1) (1) (1) (3) (1)
(7)
(12)
(4) (2)
(21)
(1)
(1) (2) (1) (6) (1)
(1) (1)
(1) (5)
(1) (3) (8) (6)
(17)
(1)
(1)
(1)
(1)
(2)
(2)
(5) (2) (5)
(1)
(1) (4) (5)
(1)
(1)
(1) (1) (1) (1) (6) (1)
(5)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1) (8) (1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1) (2)
(8) (7)
(2)
(2)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1) (1)
(11) (10)
(2)
(1)
(1)
(1)
(1)
(2)
(1)
(1)
(1) (1) (2)
(2) (19)
(5)
(16) (1)
(2)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1) (2)
(1) (1) (9) (7)
(3)
(2) (1) (1) (2) (1)
(7) (3) (2) (7) (4) (1)
(1)
(1)
(1)
(3) (1)
(6) (1) (2) (2)
(1) (2) (1) (1)
(1) (1) (2) (3) (6)
(1)
(1) (2) (2) (4)
(5)
(4) (16)
(2)
(11)
(3)
(8) (8)
(5)
(10)
(3)
(1)
(2)
(1)
(1)
(4) (7)
(2)
(1)
(1)
(3) (6)
(4)
(1) (1) (1) (26) (2)
(1)
(1)
(2)
(1)
(1)
(1)
(1)
(2)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1) (1) (2) (2) (1)
(4) (1)
(5)
(1)
(4)
(1) (1) (1) (5) (2)
(1)
(1) (1) (1)
(10) (2) (4) (5)
(1)
(1)
(1)
(1) (1)
(2) (3)
(5)
(1) (1) (5) (5) (3)
(1)
(1)
(2)
(10) (5) (1)
(2)
(1)
(1) (1) (2)
(1) (1) (2)
(1) (2)
(1) (3) (13)
(5)
(1)
(1) (1) (1) (1) (2) (1) (1) (1) (2) (1)
(1) (1) (7) (33)
(1)
(3)
(5)
(1)
(7)
(1)
(1) (2)
(2) (8)
(1)
(1) (22)
(1) (1) (1)
(1) (2) (1) (1) (1)
(1) (8)
(2) (3)
(3)
(5) (3)
(3)
(2)
(3)
(3) (1) (3) (2)
(2)
(2)
(9) (1)
(1)
(1) (4) (2)
(1)
(1) (1) (1) (5)
(2) (14)
(1)
(2) (1)
(11)
(1) (2)
(5) (5)
(5)
(1)
(3)
(2)
(8) (18)
(2)
(2)
(2)
(1)
(2)
(2)
(1)
(1) (2) (1) (1) (3) (1) (2) (1)
(5) (2) (1)
(1) (1)
(1) (11) (3)
(4)
(3)
(1)
(2)
(1)
(2)
(2)
(2) (3)
(1) (1) (1) (5) (2)
(1) (3) (1)
(4) (1)
(5) (2)
(5)
(1) (4) (1)
(3)
(1) (5)
(3) (1)
(5) (1)
(1) (2) (1) (1) (1) (2) (1) (2) (3)
(1) (1) (1)
(2) (1)
(2) (1)
(1) (3) (5)
(1)
(1) (1) (1)
(1) (1) (1)
(2) (2) (1)
(3) (4)
(1)
(1) (1) (1) (1)
(1) (1)
(1) (1) (3)
(1) (1) (2) (1) (1) (2) (1)
(1)
(2) (2)
(2)
(1) (8) (1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1) (1) (7) (1)
(1)
(1) (2)
(3) (9)
(3)
(1)
(1) (1)
(3) (2)
(6)
(1)
(1) (2)
(1) (1) (2)
(1) (1) (1) (5)
(1) (1)
(1) (2)
(1) (1) (1) (1) (6) (2) (1) (2)
(2) (5)
(1)
(7) (2)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(8) (1) (3) (4) (2) (2) (16) (1)
(1)
(1)
(2)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1) (1)
(2) (1) (2) (2) (1)
(1) (1) (1) (1) (1) (1)
(1) (4) (1)
(2)
(2)
(1) (1) (2)
(3) (4)
(1)
(3) (3) (4)
(1)
(1) (1) (1) (1)
(1) (3) (1)
(4) (9)
(5)
(1)
(1)
(1) (1) (4) (2)
(3)
(2)
(2) (1) (1)
(1) (1) (3) (1) (1) (5) (1)
(1)
(2)
(1)
(1) (2) (1) (1) (4) (2)
(1)
(1)
(3)
(1) (6) (12)
(1)
(2)
(1)
(1)
(1) (1) (1) (1)
(1) (1)
(8) (1)
(2) (1) (1) (1) (1) (1) (2)
(1) (5) (2)
(2)
(4)
(1)
(3) (2)
(1)
(1)
(9) (1)
(1)
(1)
(2)
(2)
(3) (3)
(1)
(2)
(1) (1) (1)
(1) (3)
(2) (1) (1)
(2) (1) (1) (1) (3) (1) (1)
(1) (1) (1) (3)
(1) (1) (1) (3)
(11) (1) (2) (5) (4)
(1)
(1)
(1)
(3) (1) (3)
(1) (1) (2) (10)
(1)
(2) (3)
(1) (1) (1) (21)