Dodělávky vypadají jako pohodička, ale natahuje se to na detailech, které dělají kvalitu.Ještě,že není ještě sezona.Člověk by udělal něco provizorně, aby se jezdilo a už by to tak zůstalo.Taky je to náročné na psychyku.Řezat do nového potahu díry na světla nebo na zámek stejně jako vysekávat dírky na nápis ve předu a vědět , že mám jen jeden pokus, je pro silné nervy.Stejné je to při zasklívání, které se mi moc nepovedlo.Někde trochu odstává guma.Pokud to poteče, budu muset nechat to sklo trochu zmenšit, aby to líp páslo(je tam strašně na těsno).Ale když se dají světla, blinkry a hlavně blatníky, je to zase on.Můj Hadraplán.Nejvíc mě trápí zrcátka.Bez pravého si nedovedu představit v dnešním provozu jezdit.Dokonce si myslím, že i tehdá bylo hodně kolizí s hadrákem způsobeno tímto nedostatkem.Sehnal jsem sice retro 70 léta jak jsem chtěl,ale ve východním bloku nedostupná.Ještě to musím zvážit.Klidně napište svůj názor do komentáře.Třeba mi to pomůže.
Jako kdo si přidělával plachty na veloucha sám tak s tebou musí souhlasit máš v podstate jen jeden pokus na onu díru na turniket či očko. Sám mam jedno očko na plachte na víc. jinak moc krásná práce
Pěkná práce!
Z těchto fotek, ale i z průběhu celé renovace se mi tvůj stroj líbí.
Teď už jen doufám, že ho někde předvedeš v reálu. Já totiž až tak nedám na vzhled i když je to pěkné a pěkně udělané, ale daleko raději jsem, když je na hadrákovi vidět, že má za sebou nejednu tu cestu, prostě, že se s ní jezdí a ne stojí přikryt v garáži.
Takže přeji mnoho a mnoho šťastných kilometrů
celou dobu ho dělám jako provozku a ne úloženku.Taky mě pohladí na duši , když ho potkám na cestě a ne jenom u někoho v garáži.Jinak bych tam nedal ty zrcátka,panelkovou rozetu a zadní kolo.Renovaci dostal hadrák ke svým čtyřicetinám.Dle stavu a dostupných informací celých 40 let jenom sloužil a sloužil.Tak si to snad zasloužil.Ahoj na cestě.(a v Boskovicích)