Rád bych tímto poděkoval všem, kteří mi pomohli se všemi možnými problémy, radamami, náhradními díly, fotkami, obměřováním, různými technickými detaily a tak podobně, s čím bych si nevěděl rady. Není to jen o mě, že jsem to s Helenkou složil dohromady, ale i o těch ostatních, co přidali jakoukoliv ruku k dílu, byť jen sebemenčí radou
Pokud můžu pár lidiček jmenovitě, tak je to určitě moje Helenka, samozřejmě:) kutil, co se nebojí nasadit montérky:), můj tata, dělal mi dosti soustružnických prací, a obstarával hodně materiálu při výrobě, pak stréc Mila a Zdenek,
mimo rodinu je to určitě Zdenda Kešner, bez něj bych to asi vůbec nezačal, byl se mnou úplně na začátku, fotil všechny možné i nemožné pozice a detaily kostry, obměřoval jako drak, a neskutečně mi tím pomohl! MOc moc dííky!!! Dalším velkým pomocníkem byl Jindra Kynzl, který mi byl pravou rukou při pozdější fázi-kompletaci stroje, jeho velké znalosti nejrůznějších detailů mi dávaly jistý směr, a nebál se také posílat nákresy a fotky! Moc moc díky!!!!!
Dalším človíčkem byl určitě David Morávek- nádrž kterou se mu podařilo sehnat, rady v oblastni lakýrnictví a spoustu jiných vzaly za své! MOC Moc díky!!!!!
Další poděkování patří Pavlovi Kupčíkovi, a Jirkovi Blažkovi, neustálé probírání všeho možného, mi dávalo jisté rady k nezaplacení, ač se to nemusí zdát ! Opět moc moc kluci!!!!
Nebo třeba i Milan Hošek, a Jirka Kudláček, i vám díky kluci!
Takových lidiček je ještě nespočetně moc, ale upřímně všem jmenovaným a nejmenovaným-děkuju!!!!!
Jsem rád Jaroslave že i mé skromné znalosti ti pomohly k renovaci tohoto krásného stroje a že se zase objeví na silnici, aby naši motoristé měli co fotit když tě budou předjíždět a děti budou mávat to nejvíce zahřeje na srdci .A to je to NEJ poděkování za tvou práci .Přeji spousty kilometru bez nehod
Jirka